Şimdi Ara

Off-Road İle İlgili Tüm Bilgileri Burada Toplayalım (20. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.608
Cevap
13
Favori
215.775
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • X-Trail ve Murano'yu konuya dahil etmemekle birlikte,Patrol ve Pathfinder'in gerçekten başarılı araçlar olduğunu söyleyebilirim.Pathfinder,asfalt lastikleri ile bir gezide peşimizden kalmadan gelebilmişti.O yüzden her ne kadar elektro-mekanik 4WD olsa da başarılı olduğu kanaatindeyim.Patrol zaten nesiller boyu performans çizgisini hiç bozmamış,Land Cruiser ile paralel bir araçtır.Tabii Mitsubishi'den ve Toyota'dan geridedir Nissan 4x4 konusunda.Ama yine de Patrol'ü LC ve Pajero ile,Pathfinder'ı ise Grand Vitara,Cherokee,Discovery ile birlikte değerlendirebiliriz.
  • peki bu land cruiser neye göre yapılmış bi araç?? mesela amerikan pazarına göremi yapılmış?? bildiğim kadarıyla jeep ler amerikanın doğasın iddalılar land cruiser denince aklıma amerika gelir hep.ama çöllerdede çok kullanıldığını gördüm, genel olarak kuru hava olsun neresi olursa olsun aracımı ve şu cherokee ler nası?? ufak tipliler ama bitane görmüştüm, lastikler çamur tipiydi, sanki aracın süspansiyonda yüksekti.iddalı görünüyodu.
    yoruyorum seni ama
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dikmenibo

    peki bu land cruiser neye göre yapılmış bi araç?? mesela amerikan pazarına göremi yapılmış?? bildiğim kadarıyla jeep ler amerikanın doğasın iddalılar land cruiser denince aklıma amerika gelir hep.ama çöllerdede çok kullanıldığını gördüm, genel olarak kuru hava olsun neresi olursa olsun aracımı ve şu cherokee ler nası?? ufak tipliler ama bitane görmüştüm, lastikler çamur tipiydi, sanki aracın süspansiyonda yüksekti.iddalı görünüyodu.
    yoruyorum seni ama


    Hocam ticari konuda o kadar bilgim olduğu söylenemez.Bana mekaniğini sor işleyişini sor tekniğini sor söyleyeyim.Örneğin saydığımız araçlardan LC ve Patrol kum,Pajero-Discovery-Pathfinder-Niva ve türevleri karma,Cherokee-G. Cherokee-CJ-TJ kaya üzerinde yoğunlaşmış araçlardır(başarı açısından).
    Tabii bu demek değildir ki atıyorum Patrol sadece kumda işe yarar.Bu sınıflandırmayı sadece araçların teknik olarak üste çıktığı arazi şartlarını belirtmek içni yaptım.Yoksa her biri her alanda ilerleyebilir.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: dikmenibo

    peki bu land cruiser neye göre yapılmış bi araç?? mesela amerikan pazarına göremi yapılmış?? bildiğim kadarıyla jeep ler amerikanın doğasın iddalılar land cruiser denince aklıma amerika gelir hep.ama çöllerdede çok kullanıldığını gördüm, genel olarak kuru hava olsun neresi olursa olsun aracımı ve şu cherokee ler nası?? ufak tipliler ama bitane görmüştüm, lastikler çamur tipiydi, sanki aracın süspansiyonda yüksekti.iddalı görünüyodu.
    yoruyorum seni ama

    Liberty'den bahsediyorsan. Evet onlarda Quadra yok, Selec Trac var, 4L, 4H , Part time vs. gibi. 5 ayrı modu var onun otomatik şanzımanının.




  • sağol rqjnr hocam

    tsmc@
    grand cherokee değilde düz cherokee, onda fırlama tipi var, özellikle o gördüğüm araçta daha fazlaydı, o yüzden sordum
  • Tamam aynı kasa. Grand değil, düz cherokee işte o liberty. 1970'den beri üretilen model. 2001'de komple kasa değişti.

    O arazide daha iyidir Grand'den. Mekanik 4Wd ayrıca dingil mesafesi kısa.
  • heh tmm grand dan daha çok beğeniyorum ayrıca onu.hoş araç, ufak modlarla gerçektende iş beklerim ondan
  • Evet Pazar günü yaptığımız Terkos gölü gezisinden kareler;
     Off-Road İle İlgili Tüm Bilgileri Burada Toplayalım

     Off-Road İle İlgili Tüm Bilgileri Burada Toplayalım

     Off-Road İle İlgili Tüm Bilgileri Burada Toplayalım

     Off-Road İle İlgili Tüm Bilgileri Burada Toplayalım

     Off-Road İle İlgili Tüm Bilgileri Burada Toplayalım

     Off-Road İle İlgili Tüm Bilgileri Burada Toplayalım

     Off-Road İle İlgili Tüm Bilgileri Burada Toplayalım

     Off-Road İle İlgili Tüm Bilgileri Burada Toplayalım

     Off-Road İle İlgili Tüm Bilgileri Burada Toplayalım

     Off-Road İle İlgili Tüm Bilgileri Burada Toplayalım

     Off-Road İle İlgili Tüm Bilgileri Burada Toplayalım

     Off-Road İle İlgili Tüm Bilgileri Burada Toplayalım

     Off-Road İle İlgili Tüm Bilgileri Burada Toplayalım

     Off-Road İle İlgili Tüm Bilgileri Burada Toplayalım

     Off-Road İle İlgili Tüm Bilgileri Burada Toplayalım

     Off-Road İle İlgili Tüm Bilgileri Burada Toplayalım

     Off-Road İle İlgili Tüm Bilgileri Burada Toplayalım

     Off-Road İle İlgili Tüm Bilgileri Burada Toplayalım

     Off-Road İle İlgili Tüm Bilgileri Burada Toplayalım

     Off-Road İle İlgili Tüm Bilgileri Burada Toplayalım

     Off-Road İle İlgili Tüm Bilgileri Burada Toplayalım

     Off-Road İle İlgili Tüm Bilgileri Burada Toplayalım

     Off-Road İle İlgili Tüm Bilgileri Burada Toplayalım

     Off-Road İle İlgili Tüm Bilgileri Burada Toplayalım

     Off-Road İle İlgili Tüm Bilgileri Burada Toplayalım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RqJnr -- 27 Şubat 2007; 0:19:18 >




  • siz düzenli olarak yapıyorsunuz bu gezileri galiba?

    fotoğraflar için teşekkürler.
  • fotograflar cok güzel
    o arada gördüğüm toyota fj 40 mı 45 miydi kurtarıcı arac o galiba
  • bide fotoğraf nasıl ekleniyo onu beceremiyorum kısaca bahsedermisiniz
    bende bi kaç resim koyacağım
    şimdiden tesekkürler
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mab2003

    siz düzenli olarak yapıyorsunuz bu gezileri galiba?

    fotoğraflar için teşekkürler.


    Doğrudur hocam,herkese uygun bir gün buldukça-fazla arayı açmadan geziyoruz mütemadiyen.
  • quote:

    o arada gördüğüm toyota fj 40 mı 45 miydi kurtarıcı arac o galiba


    FJ40 hocam,4.2 benzinli.Valla ben ve diğer unimog başta ve sonda durduğumuzda,ortada kalan bir araca en kolay müdahaleyi bu fj yapıyordu.Aramızda da o şartlara en az uygun olan Land Cruiser de onun arkasında seyir ediyordu.O yüzden LC her kaldığında FJ kolları sıvıyordu akabinde.

    Fotoğraf için;

    imageshack.us'ten fotoğrafı yükle,çıkan linklerin arasında en altta direct link to image var o linki al mesaja koy.Sonra linki seçip yukarıdan image düğmesine bas.Tamamdır




  • http://www.youtube.com/profile_videos?user=rqjnr

    Buyrun arkadaşlar son gezimizin videoları.Kısa kısa bir çok video olduğundan profilime link vermek daha mantıklı geldi.Balaban isimli videolar son gezimize ait.
  • video hoşmus tşk paylaşım için
  • Merhaba,
    İlk kez bir forum site sine üye oluyorum, acemiliğimi lütfen hoş görün.
    Ben, Land Rover Discovery 2.0 Mpi hakkındaki olumlu/olumsuz yorumlarınızı rica ediyorum. Ancak ben off-road'a falan katılmıyacağım fakat off-road gibi zorlu arazi şartlarınada girmek durumunda kalabilirim (yaşam tarzımda ve seyahatlerimde) bu aracın beygir gücü, torku ve yapısı yeterli olurmu?
    Selamlar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Göksoy

    Merhaba,
    İlk kez bir forum site sine üye oluyorum, acemiliğimi lütfen hoş görün.
    Ben, Land Rover Discovery 2.0 Mpi hakkındaki olumlu/olumsuz yorumlarınızı rica ediyorum. Ancak ben off-road'a falan katılmıyacağım fakat off-road gibi zorlu arazi şartlarınada girmek durumunda kalabilirim (yaşam tarzımda ve seyahatlerimde) bu aracın beygir gücü, torku ve yapısı yeterli olurmu?
    Selamlar



    Estağfurullah hocam,öncelikle hoşgeldiniz.
    Disco genel olarak her şartta başarılı bir araçtır.Off-road yapmayacağınıza göre mevcut motor size yeterli olur diye düşünüyorum.Aslında daha önce hiç tecrübe etmedim,çünkü etrafımızdaki Discolar ya V8 benzinl,ya da 300TDI.Bu iki motor da gerek arazide gerek günlük kullanımda çok iyi.Aracın tork değerlerine ulaşamadım fakat beygir gücünün 134BHP olduğu geçiyor spesifikasyonlarda.Ki bu da yeterli bir miktardır.




  • Sevgili RqJnr, öncelikle yanıtınıza çok teşekkür ederim. Benwww.4x4xfox.co.uk sitesinden 3/1/2006 tarihinde belirteceğim teknik değerleri almıştım bilginize sunuyorum; Land Rover Discovery, Engine: 2.0 Mpi Petrol, Maximum Power: 134 bhp@6000 rpm, Maximum Toque: 137 lb ft @ 2500 rpm, Fuel Economy(mpg): 18-29, Top Speed (mph): 98'dir. Sanırım bu veriler işinize yarar? Çok teşekkür ederim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Göksoy

    Sevgili RqJnr, öncelikle yanıtınıza çok teşekkür ederim. Benwww.4x4xfox.co.uk sitesinden 3/1/2006 tarihinde belirteceğim teknik değerleri almıştım bilginize sunuyorum; Land Rover Discovery, Engine: 2.0 Mpi Petrol, Maximum Power: 134 bhp@6000 rpm, Maximum Toque: 137 lb ft @ 2500 rpm, Fuel Economy(mpg): 18-29, Top Speed (mph): 98'dir. Sanırım bu veriler işinize yarar? Çok teşekkür ederim.


    Daha önce belirttiğim gibi,motorun gücü yeterli.Tek eksiklik,benzinli olmasından dolayı motorun ürettiği düşük Tork miktarı olacaktır.Bu da size asfaltta ara hızlanmalarda yetersizlik,arazide ise ağır devirde ilerleme gerektiren şartlarda arazi tarafından mukavemet olarak geri dönecektir.
    Tabii "asfaltta bir 4x4'e uygun süratlerde seyir edeceğim,arazide ise çok ağır şartlara girmeyeceğim" derseniz bu araç size yeterli imkanları sağlayacaktır.

    Saygılar.




  • Evet arkadaşlar yaklaşık 1 aylık ayrılıktan sonra tekrar aranızdayım
  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.