Şimdi Ara

Ölü pikselli monitörümün Tüketici Hakem Heyeti kararı geldi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
102
Cevap
7
Favori
13.555
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
95 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • "tüketici hakem heyetine şikayet ettim.Tam 1 yıl sonra karar geldi"

    Adaletin ozeti

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 yılda o sürse hey gidi hey..


    bilmiyorum valla bence alınan karar daha kötü olmuş.


    diyelim o karar geçerli olsa 3-4 ölü pixelle kullanmaya razı olurdum.


    şimdi 2. dava bekleyeceksiniz o da acaba çıkacakmı.


    bunu aslında baştan sizin düşünüp başvuruya eklemeniz lazım dı gibi düşünüyorum. şu an aynı şey bana olsa veya ekran kartı v.s bunu göz önünde bulundurup ona göre yazardım dilekçeyi.


    verilen iade kararı bizden yana gibi olsa da zarara giriyoruz. umarım istediğiniz sonucu alırsınız.

  • Adalet ne kadar yavaşsa TL deki değer kaybı o kadar hızlı. Bunu bilen firma birebir değişim yapmıyor. İadeyi kabul ediyor. Zaten aldığı ürün zamlanmış olan tüketici de ufak sorunları sineye çekiyor. Yapacak bişey yok.

  • tüketici hakem hayetini, cimer'e şikayet et. hakem heyeti ürün bedeli olan 2500₺ yi bana 1 sene sonra verilmesine karar verirken, tek başına mı hareket etti bilmiyorum ama ürünün günümüzdeki ederine bakmaksızın ve yine bir senelik gecikme ile meydana GELEN maddi kaybımı görmezden gelerek böyle bir karar almaları hiç de adil olmamıştır. heyeti ve aldığı kararı size şikayet ediyorum de. Ölü pikselli monitörümün Tüketici Hakem Heyeti kararı geldi 


    kararı okuyunca ben bile sinir oldum. insanların aklıyla alay ediyorlar. devlet alacaklı olsa hemen faizi bindiriyor. vatandaşa gelince.. Ölü pikselli monitörümün Tüketici Hakem Heyeti kararı geldi 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The souls migration -- 16 Temmuz 2021; 23:6:28 >
  • Selamlar, ilgili kararı ve dilekçenizi koyarsanız, kararın doğru mu değil mi olduğunu konuşalım! Aksi durumda sizin söylediklerinizi doğru kabul etmek pek mantıklı olmuyor. Belki de siz kesin bir talepte bulunmadığınız için THH bu şekilde karar vermiştir. Dilekçenizi ve kararı görmeyi merakla bekliyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • .Colibri. kullanıcısına yanıt

    bu ürünleri nereden temin ediyorsun, bütün logi ürünleri için geçerli mi?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: The souls migration

    tüketici hakem hayetini, cimer'e şikayet et. hakem heyeti ürün bedeli olan 2500₺ yi bana 1 sene sonra verilmesine karar verirken, tek başına mı hareket etti bilmiyorum ama ürünün günümüzdeki ederine bakmaksızın ve yine bir senelik gecikme ile meydana GELEN maddi kaybımı görmezden gelerek böyle bir karar almaları hiç de adil olmamıştır. heyeti ve aldığı kararı size şikayet ediyorum de.  


    kararı okuyunca ben bile sinir oldum. insanların aklıyla alay ediyorlar. devlet alacaklı olsa hemen faizi bindiriyor. vatandaşa gelince..  

    Merhabalar, açıklamanız ve öneriniz biraz garip olmuş. THH dilekçesini görmeden karar varmışsınız. Davacının kesin talebinin ne olduğunu bile bilmiyoruz. Ayrıca alacağa gelen faiz vb. ödemelerin oranına THH karar vermez. Siz ilamı tahsil ederken icra müdürlüğü faizi işletecek. Ancak ilam tarihinden itibaren %9 olacak. Kararı görmeden THH ye yüklenmeniz ilginç olmuş.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • pirmes kullanıcısına yanıt

    şikayetçi olan değişim istemiş. thh'den 1 sene sonra karar çıkmamış mı? ben mi yanlış okudum hatırlayamadım şimdi. bu süre içerisinde thh karar verirken, şikayetde bulunan kişi hariç, karşı taraf ile iletişime geçmiş olabilir? değişim talebine karşılık, para iadesinin yapılmasını doğru bulmuyorum. thh'nin mağdur olanı korumayacaksa, bu heyete hiç gerek yok. bence bu sistemde bir eksiklik var ve bu sebeble cimer'e şikayetde bulunabilir diye düşünüyorum. meblağı 2500 değil de 25000 yapmayı düşün bir de. veya 250000₺ yaparsak eğer mağduriyeti daha iyi anlarız.

  • Ölü pikselli monitörümün Tüketici Hakem Heyeti kararı geldi

    Arkadaşlar şikayet tarihi 12/07/2020 karar tarihi 28/06/2021 bana tebliğ edildiği tarihte başlığı açtığım tarihtir.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: WhosNext

    Arkadaşlar şikayet tarihi 12/07/2020 karar tarihi 28/06/2021 bana tebliğ edildiği tarihte başlığı açtığım tarihtir.

    Form Tubis üzerinden doldurulmuş. Formu doldururken, değişim istendiğinde dair seçeneği işaretlemişmiydiniz. Formunuz üst kısmında olduğu için orası çıkmamış. Dilekçede açık bir şekilde talebiniz yazılı zaten.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • pirmes kullanıcısına yanıt

    Adresim ve kişisel bilgilerim olduğu için üst kısmı kestim evet bahsettiğiniz yeri biliyorum onu yaptım. Talep kısmının yanında ''Malın yenisi ile değiştirilmesi/Hizmetin yeniden görülmesi'' yazıyor ve zaten dilekçemin son kısmında da belirttim dediğiniz gibi

  • Oğuzhan/ kullanıcısına yanıt

    Vatan bilgisayardan almıştım. Faturamın fotoğrafını atmam yetiyor. Vatanıydı pentasıydı uğraşılır mı. Ömür törpüsü firmalar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • WhosNext kullanıcısına yanıt

    Hocam öncelikle geçmiş olsun o zaman. Maalesef hukuk sistemi içerisinde de istenmeyen ya da yanlış kararlar veriliyor ki, bu yüzden istinaf mahkemeleri mevcut. Sizin ki de talihsizlik olmuş. Kararı üst merciye taşıyarak bozabilir ve lehinize karar aldırabilirsiniz ancak uğraşacak olan sizsiniz. Benimde başımdan buna benzer bir durum geçti. THH kararı ile Vatan computere icra başlattım. İcra müdürlüğü alacaklı kısmına benim adımı yazmış, borçlu kısmına da benim adımı yazmış. Uğraşıp durdum.


    Siz kararı düzelttirseniz bile, Malın ayıpsız mislini vermemk için ellerinden geleni yapacaklar, çünkü kardan zarar ediyorlar. Bunun için de en büyük dayanakları, kanunda yazan "misli ile değişim orantısız güçlükler doğurmuyorsa" açıklaması olacak. Ürünün ellerinde olmadığı beyanında bulunarak işi yokuşa sürecek. Siz elinizdeki (misli ile değişim) karar ile icra başlatacaksınız. İcra memuru gidip malın aynısnı bulamayacak, fatura bedelini icraya koyacak. Siz buna itiraz edip bilirkişi isteyeceksiniz ve inanılmaz karışık bir hal alacak durum.


    Tuketici Kanununda değiştirilmesi gereken iki nokta var bence.

    1. Misli değişimin daha kolay ve açık bir hale getirilmesi.

    2. Tüketicinin haklı olması durumunda, davalıya fatura ücreti üzerinden ceza kesilmesi. Çünkü işin sonunda kaybetse bile zararı olmayacağını bilen satıcı çamura yatıp duruyor.


    Benim elimde de yaklaşık 50 ye yakın karar var, sadece biri kaybettim ama insanın başına ak düşüyor.


    Kolaylıklar diliyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Her olu pixel ölü olmuyor haberiniz olsun az bisey elinizle baski uygulayin cogu calismaya baslar led panel ise tabi :)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • .Colibri. kullanıcısına yanıt
    Aynı sorunu ben de Vatan'da yaşadım. Logitech kulaklığım cızırtı yapıyordu ve mikrofonu çalışmıyordu. Önce baya direttiler sonra da sadece 300 TL ödeme teklif ettiler. Ürün degisimi talep ettim (muadili en ucuz 650 TL idi). Yapamayız dediler ve mecburen 300 TL'yi aldım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SimsekIndustries -- 17 Temmuz 2021; 0:44:18 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • benzer bir monitör sorunu ben de yaşadım ama ilginç bir şekilde hiç sıkıntı yaşamadan bu sorun çözüldü.şöyle ki 2019 eylülülün de viewsonic VX3258-2KPC-MHD 32'' 144 hz 2 k bir monitör almıştım.geçtiğimiz ay bozuldu garantinin bitmesine de 3 ay gibi bir süre vardı telefon ettim türkiye viewsonic e monitörü onlara göndermemi söylediler.3 gün sonra monitörün tamir olmayacağına bana ya para iadesi yada yenisi ile değiştirileceğini söyleyip seçim hakkı sundular.tabi ki para iadesi istemedim para iadesi alsam aynı özellikte bir monitörü almam imkansızdı.ben değişim istedim , ellerinde yokmuş bir üst modeli olan VX3258-2KC-MHD modeli ana üreticiden temin edildi.tüm bu gelişim sürecini bana vermiş oldukları rma numarası ile de takip ettim.tüm bu süreç 20-25 gün kadar sürdü.bu kadar hızlı bir çözüme kavuşması karşısında hala şaşkınlığımı korumaktayım.her ne kadar görmeyecek olsalar da türkiye viewsonic e burdan tekrar bir teşekkür edeyim.15 gündür de yeni monitörü kullanmaktayım huzurluyumÖlü pikselli monitörümün Tüketici Hakem Heyeti kararı geldi 





  • Hocam karar metninizi paylaşırsanız diğer arkadaşlar da emsal karar olarak gösterebilirler.

  • Ülkede torpille girenler dolu olduğu için bizim tek cevabımız seçim de olur inşallah


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hukumetle bu kararin ne alakasi var yargi ve yurutmenin ayri oldugunu bilmiyorsun Kanun belli nizam belli. Kanun neyse hakem heyeti ona gore karar verir.Hadi onu gectim korona doneminden gectik.online alisverislerde patlama yasandi dolayisiyla da sikayet sayisi ongorulumeyecek oranda artti. Gecikme olmasi normal.hakem heyeti kararina itiraz edilebilir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-289234E80 -- 17 Temmuz 2021; 2:19:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shruikan

    hangi kanun/yönetmelik maddesinde yazıyor o?

    arkadaşım ev kursam gaming pc kasa almıştı. İçindeki ekran kartında arıza vardı rx480 idi. Rx480 artık üretilmediği için rx 580 verdiler garantiden.

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.