Şimdi Ara

Ölü pikselli monitörümün Tüketici Hakem Heyeti kararı geldi (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
102
Cevap
7
Favori
13.555
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
95 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tebrik ediyorum. Böyle insanların artmasını diliyorum. Firmalardan korkmayın. Amerika'da şöyle, Almanya'da böyle demeyi bırakın. Hak verilmez, alınır. Oradaki halklar 50 sene önce büyük mücadeleler vererek kazandılar. Bizde ise şikayet etme kültürü yok. Mahkemeden haşa Allah gibi korkuyorlar.


    Korkmayın, uğraşamam demeyin. Uğraşamam dediğiniz, korktuğunuz için bu şirketler tepemize biniyor. Devlet dediğiniz şeyi zorlamazsanız hakkınızı alamazsınız. Sadece burada değil tüm dünyada böyle. Tek fark onlar 50 100 sene önce kazanmış haklarını. Bakın kazanmış, uğraşmış, direnmiş ve kazanmış.


    Kadına seçme hakkını Atatürk vermese 2021 yılında bile hâlâ kadının seçme seçilme hakkı olmazdı. İngiliz kadını sokaklara dökülüp kazandı bu hakkı arkadaşlar. Biz istiyoruz ki hep birileri bize hak versin.


    Cayma bedelini istemeyen, uğraşamam diyen milyonlar var bu ülkede. Firma hesap yapıyor. % 1 cayma bedeline itiraz ediyor. Kalan % 99 tıpış tıpış ödüyor. Haliyle firma yolluyor sana o son faturayı. Nasıl olsa % 99 ödeme oranı var. İşte 3 5 kendini "bilen" hırt çıkıp hakkını arıyor. Onlara da "tamam ya al senin olsun" diyip faturayı iptal ediyor. Ama herkes şikayet etse, düşünsenize 3 milyon kişi cayma bedelinden şikayet etmiş hakem heyetine. O firma her birine 30 TL masraf ve ceza ödediği için müthiş zarara uğrar ve firma avukatlarını hoplatırlar. Sonra da akı b.kunu kurutmadığı için bir daha millete cayma bedeli yollamazlar.


    Uğraşan, hakem heyetine giden, tüketici mahkemesine giden, "ya ne uğraşıcam bunlarla Avrupa, Amerika ne güzel" kafası yaşamadan mücadele eden adam her türlü saygıyı hak ediyor. Haklarımızı kazanalım, korkaklık, tembellik ile hiçbir şey kazanamayız. Yılmayın, direnin.





  • Geçen sene babama telefon aldım. Çok üst seviye bir cihaz aramadığı için uygun fiyatlı General Mobile Gm20 Pro tercih ettim. Vatan Bilgisayardan almıştım ki büyük hata etmişim.


    Telefon babamın sesini karşı tarafa boğuk iletiyordu. İletişim kurmak imkansızdı telefonda. Vatan'a gidip durumu anlattık servise verdiler. 1 ay sürdü ve o süre zarfında babam telefonsuz idare etmek zorunda kaldı. 1 ay sonunda telefonu bize geri verdiler fakat sorun aynı devam ediyordu. Vatan'a geri götürdük telefonu onlar da tekrar servise verdiler. Çalışanlar da telefonda bir sorun olduğunu kabul etmişlerdi. 1 ay daha bekledik ve sonuç aynı. Sorun devam ediyordu.




    Dedik ki bu böyle olmayacak hakem heyetine başvuru yapalım. Elimde iki adet servis fişi ile başvuru yaptım. Yani sıfır telefonun 2 kere servise gittiğini biliyorlar. Tam 1 sene sonuç bekledim. E devletten baktım, ilgili devlet dairesine her ay gittim sordum. En son gittiğimde bana memurlar dedi ki sizin sonuç belli olmuş karşı taraf itiraz etmiş kabul olmamış. Kaynar sular döküldü başımdan aşağı. Nasıl ama benim adresime tebligat vb gelmedi, e posta ,sms hiçbir bildiri gelmedi , her gelip sormamda memurlar yok daha yok diyip gönderdiler, e devlette de süreç hakkında bir şey yazmıyordu.

    Kem küm ettiler işte 15 gün olmuş karar çıkalı itiraz hakkınız geçmiş tekrar başvuru hakkınız yok. Epey kızdım söylendim ama param zamanım yanlarına kâr kaldı.




    Evet, devlet karar kağıdını evime göndermeye ya da beni aramaya , e posta göndermeye tenezzül etmemiş.




    Ya da bu bilinçli yapılan tüketiciyi bıktırma , usandırma politikası artık bilemiyorum. Sizlere tavsiyem Vatan'dan asla alışveriş yapmayın. Çünkü sorun yaşarsanız bilin ki yalnızsınız. Müşteri memnuniyeti sıfır bile değil.

    General Mobile marka elektronik cihaz da almayın. Çevremde hiç memnun olan yoktu ama ben kabul ediyorum hata edip bu iki rezil firmaya para kaptırdım. Benim param yandı sizinkiler yanmasın.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Flyingfortress -- 17 Temmuz 2021; 3:57:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • captanico kullanıcısına yanıt

    memleketde rahatlık, huzur vb.. olsa, zaten olması gereken bu davranışı bütün firmalar gösterecek lakin, herkes ekmek peşinde koşarken bu tip iade işlemleri ile karşılaştıklarında, iğnenin ucu batınca yandım Allah deyip, faturayı yine alıcıya ödettirmeye çalışıyor olmalılar. halbuki bir sebepten haklı iade talebine karşılık, her zorluğa rağmen sağlam bir prosedür ile satış politikasına girebilseler, ne satıcı ne alıcı ne de aracı firmalar sıkıntıya düşer diye sesli düşünüyorum.



    pirmes de olayı gayet iyi özetlemiş. benim üstü kapalı ima ettiğim sistem sorununa nokta atışını yapmış. yukarıda verdiğim örnekte olduğu gibi, herkes aslında eksiklik olduğunu biliyor görüyor ama umursamıyor. deveye sormuşlar neren eğri diye, o da nerem doğru ki demiş hesabı. ya da boru döşemek için asfaltı kesersin, döşemeyi yapar üstüne de dolgu işlemini yaparsın ama asfalt işlemini yapacak olan ekip ortada görünmez. bu hesap.. hadi bir örnek daha vereyim. ölü piksel olduğunu bile bile ucuza alır. satarken de allahualem pahalıya.. hey gidi hey. Ölü pikselli monitörümün Tüketici Hakem Heyeti kararı geldi 





  • @WhosNext Hocam ne güzel işte ekranın ortasında crosshair olarak kullansaydın




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fatih617 -- 17 Temmuz 2021; 7:52:44 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KebabMan

    Asus ayıp etmiş.. Bu senenin başında, Casper Excalibur E27qhd monitör almıştım 1 adet ölü piksel çıktı iletişime geçtim monitörümü gönderdim ve 5 gün içinde yeni monitör ücretsiz kargo ile adresime gönderildi.


    Sözde dünya firması olan Asus'un bu kadar yokuş yapması tuhaf olmuş.

    Msi için de benzer sıkıntılar şikayetler mevcut diye okumuştum yorumlarda.

  • SimsekIndustries S kullanıcısına yanıt

    Vatan hiç muhattabım olmaz logitech varken. Adamlar ikiletmeden yolladı.


    Ölü pikselli monitörümün Tüketici Hakem Heyeti kararı geldi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi .Colibri. -- 17 Temmuz 2021; 12:18:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu kanunu kim koydu ,kim yazdı.3 tane ölü pixel normalmiş.Senin çalıştırdığın mühendisin ,montaj elemenın veya robotun işini düzgün yapmasın biz ekrandaki bozuk pixelli malları kullanalım,ne güzel dünya.


    Benzer bir durumu MSİ monitörde yaşadım,tüketici haklarının yardımıyla biraz daha hızlı sonuç alıp iade ettim.Tabi bu süreçte ışık sızmalarının,clouding hatalarının,VA panelde normal olduğuna beni ikna etmeye çalıştılar.Düşüncem sabitti ve hiç değişmedi ''Normalse alın siz kullanın''

  • .Colibri. kullanıcısına yanıt

    logitech in garantisi bitmiş f710 gamepad i sadece mail yoluyla eskisini bile geri istemeden yenisini gönderdiğine şahit olan biriyim.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: shruikan

    hangi kanun/yönetmelik maddesinde yazıyor o?

    Doğru kanun bu yönde.Bizimde bi vestel tv bozulmuştu hemde garati son 1 ay kala üretilmediği için tamir edemiyoruz parçası yok deyip yeni üretilen bir üst modeli gönderdiler. olurda başınıza gelirse 6502 sayılı tüketici kanununa göre diyerek başlayabilirsiniz.

  • Tüketici hakem heyetine talep doldururken ücreti faiziyle veya döviz kurundaki artış kadar artışla beraber talep edebilirdin hocam, aynısı benim de başıma geldi; daha sonra bir avukat arkadaşıma danışınca aydınlandım.


    Bütün olay derdini dilekçede iyi ifade edebilmekte, Türkiye'de bürokrasi böyle işliyor.

  • Benzer durumla bende karşı karşıyayım. Tüketici hakem heyetine "Ücretsiz Onarım" başlığı ile 1.5 ay önce başvuruda bulundum. Ürünümden memnunum ancak 1 yıl sonra ekranın tam ortasında ölü piksel çıktı. Yakından incelediğimde sol üst köşede de ölmeye yüz tutmuş pikseller var. Çok rahatsız ediyor. Bu konu hakkında ya onarım, ya muadil ürünle değişim istiyorum. Dilekçeyi aşağıda paylaştım. Her türlü fikrinize ve tecrübenize açığım. Ne yapmam gerekir?


    Bir de monitörü bilir kişiye kargoyla mı yollayacağız yoksa eve mi gelecekler? Ben Samsung tarafından aldığım ve Samsung servisinin ölü piksel gözlemlendi yazdığı raporu tüketici hakem heyeti ile paylaştım.


    Son işlem olarak "Başvuru tamamlandı" yazıyor. Sanırım heyete gidip ek bir dilekçe verebiliyorum. Eğer gerekliyse verebilirim.


    Ölü pikselli monitörümün Tüketici Hakem Heyeti kararı geldi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi semiramist1 -- 17 Temmuz 2021; 17:40:33 >




  • Sonuna kadar gidin, bu ülkede haklarını bilmeyen insanlar yaşadığı için 5 ölü piksel masalını anlatıyorlar ama yemezler! Onları bu şekilde size zaman kaybettirdiği için dava bile edebilirsiniz. Hakem Heyeti kararına gelince sizin tercihiniz dışında bir işlem uygulanamaz. Mutlaka sonuna kadar gidin!


    Bu tür konularda Apple kalitesini bir kez daha seviyorum.

  • Hakem heyetide saçmalamış. 2500 iade nedir ya.
    Değişim isteyene para. Para isteyene degisim.yapiyorlar bunlar

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Clusive kullanıcısına yanıt

    aynını hatta daha kötüsünü apple yaşatmıştı... konusu olacak...

  • TROJ T kullanıcısına yanıt

    ben logitech maus'un ofis ile olan yakın ilişkisini gördükten sonra yüzüne bile bakmadım. kişiden kişiye değişiyor demek ki. Ölü pikselli monitörümün Tüketici Hakem Heyeti kararı geldi  o günden beri bana bu marka hep itici geliyor.

  • Bu ülkenin insanına yazık gerçekten. Herseyde mi bir pislik var arkadaş hiç mi iyi bir şey yok bu memlekette.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • .Colibri. kullanıcısına yanıt
    Yavaş işliyor değil, hiç işlemiyor, işlerine gelmiyor :) satıcı dist.e dist. satıcıya yönlendiriyor kimse önce kendinden çıksın istemiyor çünkü sisteme güvenmiyor o da paramı alamam diye korkuyor böyle böyle eşşek yerine konan biz oluyoruz.

    Ortadoğu kuralları yapacak bir şey yok, insan kalitesi bu kadar, buraya gelen markalarda buna uyuyor.

    Amazon bile saçmalamaya başladı iade ve indirim konularında.

    Bazı parçalar var garantisiz de olmuyor işte monitör gibi yoksa yurtdışında ucuzsa basın geçin siparişi, bu şark kurnazlarına kazandırmayın.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Baştan misli ile değişim isteseymişsiniz keşke.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Flyingfortress F kullanıcısına yanıt
    Son paragrafa kadar çok iyi giderken "ben aldım sıkıntı çıktı o zaman bu marka, yer kötü" ile sonuca bağlamanız olmamış. Yani size ulaşıp sıfır telefon verse bu sefer "hep buradan alın arkadaşlar harika bir yer, marka" diyeceksiniz.

    Tüketici mahkemesine başvurun. Eğer gerçekten haklı iseniz, yani dediğiniz gibi fabrikasyon bir hata varsa kazanırsınız ve karşı taraf öder masrafları.

    15 günlük itiraz süresi tebliğ size ulaştıktan sonra başlar. Karar isterse geçen ay açıklansın size tebliğ edilmediği için süre işlemez. Posta yoluyla tebliğ edilir ve imza ile teslim alınır. Posta sisteminde teslim edildiği tarih size tebliğ tarihidir. Eğer siz bir tebliğ almadıysanız, tebliğ yapılmadı ise ve muhtarlığa da teslim edilmediyse henüz tebliğ yok temektir. Yani itiraz hakkınızı kullanabilirsiniz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ben henüz monitör bozmadım. Çalıştığı bilinen malı ucuza alır, 15 yıl kullanırım. Geçenlerde 16 yaşında 22" LCD monitörümü 200 liraya sattım.

    Monitörde alabildiğim en baba malı alırım. Mesela: 5 yıl önce 27" monitör alacaktım. 2k 144hz monitör aldım.

    Böyle olunca ömür çok uzun oluyor. Ucuz monitörde dandik komponent kullanımı çok yaygın. Bir kondansatörün ömrü doluyor. Anlamıyorsunuz. Sonra bir elektrik dalgalanmasında monitör cortluyor.

    Ben böyle malları ikinci el veya teşhir ürünü alıyorum. Hatta bu söylediğim monitörü teşhir ürünü + bir ölü piksel aldım. Ölü piksel sağ altta. Windowsta saatin denk geldiği yerde. Farkına bile varmıyorum.

    Niye bunu yapıyorum? Sebebi basit: 5 yıl önce 2000tl olan monitörü 1000tl'ye aldım geçtim de ondan. Alırken ölü pikselini de biliyordum. Sürpriz yok. garantisinden bana ne? Çalışan malı almışım yarı fiyatına...

    Sıfır monitör alacağımı hiç mi hiç sanmıyorum. Ölü piksel meselesinde sürekli topu taca atarlar. Ben de kız girenin dul çıktığı türk yargısı ile uğraşamam üç kuruş için. Almış olsam kütür kütür uğraşırım da, almam yani. Onun yerine, "madem öyle, yok sana para". Yaklaşımım budur. Distribütör benden para kazanamaz kolay kolay. Asus çok iyiydi eskiden bu arada. İkiletmezlerdi. Bayağı şaşırdım buna.

    Hatta genel olarak sıfır alacağım tek şey sanıyorum SSD ve PSU. Kalanını sıfır almam. Mal küçükse yurtdışından ikinci el. Mal büyükse Türkiye'den ikinci el veya teşhir... Anakartı da sıfır tercih ederim onu da söyleyeyim. Düşeş bir şey buldu isem ikinci el yapıştırırım. Yoksa anakartı sıfır alırım. Kasayı hiçbir kuvvet bana sıfır aldıramaz mesela. benim beğendiğim kasalar tekerlekli full tower. Demire 1300 lira vermem yani.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.