Arkadaşlar 99 model 1.6 otomatik cıvıc aracımın ön takımından bir hayli ses gelmeye başladı.Serviste yaptırdığım kontrolde ön takımda bulunan Z rotların rot ve rot başlarının viraj lastiklerinin bozuk olduğundan bahsettiler ve yaklaşık 1000 ytl civarı bir rakamın çıkacağını söylüyorlar.Aranızda ön takım onarımı yaptıran varmıdır dışarda bu iş yaklaşık ne civarda bir bedele malolur.Bu malzemelerin orjinalleri piyasada bulunurmu.
ayak yapıyor servistekiler, sen bir ön düzen ayarı yaptır, rot balans falan, göreceksin ses falan kalmayacak
Benden başka Honda'sının ön takım arızası çıkan olmamış demek ki
araç kaç km de bu arada.
135.000 km de
1000 YTL mi? Yetkili servis, sorununu çözemediği parçayı değiştirip yenisini takıyor, hatta sorun çözmeye bile çalışmıyor çoğu kez. Parçadan kazanıyor. İyi bir özel servise ya da Honda ustasına gitsen, rakamın en azından yarıya düşeceğine eminim.
Rotlar kollarıyla beraber çifti 40.00ytl Z rotlar 60.00ytl Viraj lastikleri 10.00ytl İşçilik 50.00ytl Rot ayarı 25.00ytl toplam 185.00ytl
Tanıdık çıkan bir parçacı ve arkadaşımın kardeşi tamirciyle çıkan rakam bu ve parçaların iki yıl garantisi var araba sıfır araç gibi sessiz bir hale geldi.
bu bakımı hangi model hangi aracı yaptırdınız???
quote:
Orjinalden alıntı: CGK
Rotlar kollarıyla beraber çifti 40.00ytl Z rotlar 60.00ytl Viraj lastikleri 10.00ytl İşçilik 50.00ytl Rot ayarı 25.00ytl toplam 185.00ytl
Tanıdık çıkan bir parçacı ve arkadaşımın kardeşi tamirciyle çıkan rakam bu ve parçaların iki yıl garantisi var araba sıfır araç gibi sessiz bir hale geldi.
Başta yazmıştım araç 99 model 1.6 otomatik cıvıc ön takımı yaptıralı 15 gün oldu sorunsuz ve sessiz bir şekilde kullanıyorum.
1000 YTL nerde, 185 YTL nerde? Bana da önceki aracım için yetkili serviste "klima kompresörü bozuk, 2 milyar civarında masrafı var" demişlerdi. Özel servisin birinde 50 milyona gazını tamamladılar. Alaska oldu Geçmiş olsun, ucuz kurtulmuşsun.
Her servis için aynı şeyi söyleyemeyiz.98 Civic'imde yaşadığım tek sorun şu ana kada direksiyon merkezimin dağılmasıydı.Çok ender olurmuş benim başıma geldi.Rot başındaki körük yırtılmış ve karda kullanmıştım aracı ondan sonra farkettim yağ aktığını meğersem körükten giren su ile direksiyon merkezi finito :D 200 ytl ye mi ne patlamıştı bana tekrar düzeltilmesi. Birde periyodik olarak alt düzeni kontrol ettiririm.Senede 1 ya da 2 kez rot başlarımı değiştiririm.O da bana senede en fazla 60-70 ytl'ye mal olur. Coilover ve 17' jant kullanmama rağmen tıkır tıkır hala alt düzen. Çiftkurtlar MCM ' ye yolun düşerse bir göster yada Bostancı sanayide de yardımcı olabilirim.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme