Şimdi Ara

Önden çekiş mi daha iyi yoksa arkadan itiş mi ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
41
Cevap
0
Favori
3.074
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar tamamen merak ettiğim için soruyorum.Asfalt veya toprak yol için ikisini de baz aldığımızda hangi seçim daha iyidir ?
    Teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • arkadan itiş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Darkmavy

    arkadan itiş
    Önden itişte iyidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇVK

    Önden itişte iyidir.

    Alıntıları Göster
    Arkadan itiş..
  • şimdi bak, yokuş aşağı bir sokağa saptın.. ama dik bir yokuş..
    az ilerledin, aaaa çıkmaz sokak..

    arkadan çekişli arabayla o dik yokuşu geri geri çık bakalım..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: djoz

    şimdi bak, yokuş aşağı bir sokağa saptın.. ama dik bir yokuş..
    az ilerledin, aaaa çıkmaz sokak..

    arkadan çekişli arabayla o dik yokuşu geri geri çık bakalım..
    Arkadan itiş tabi ki.. Önecen önden çekiş öğrenmiştim araba kullanmayı falan şimdi elimiz alıştı ayaklar arkadan itiş kullanım tarzına alıştı ben virajı dönerken asc ye basarım çok azda olsa o araba arkadan kayacak önden kayar giderse olmaz :)))


    Önden çekişli araba kullanamıyorum artık :D :D

    Arkadan itiş candır heleki 200 beygir üstü owww diyorum :)



    Edit ; Önden itiş ne yahu? :D :D Önden çeker olucaktı o :))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mpowerxx -- 8 Ocak 2014; 21:26:01 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: djoz

    şimdi bak, yokuş aşağı bir sokağa saptın.. ama dik bir yokuş..
    az ilerledin, aaaa çıkmaz sokak..

    arkadan çekişli arabayla o dik yokuşu geri geri çık bakalım..

    Ağırlık dengesi ayarlanıyor arkadan tahrikli araçlarda..Senin mantığa göre gidersek önden tahrikli araç da aynı duruma düşebilir yokuş aşağı çıkmaz sokakta.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Derin Mavi

    quote:

    Orijinalden alıntı: djoz

    şimdi bak, yokuş aşağı bir sokağa saptın.. ama dik bir yokuş..
    az ilerledin, aaaa çıkmaz sokak..

    arkadan çekişli arabayla o dik yokuşu geri geri çık bakalım..

    Ağırlık dengesi ayarlanıyor arkadan tahrikli araçlarda..Senin mantığa göre gidersek önden tahrikli araç da aynı duruma düşebilir yokuş aşağı çıkmaz sokakta.

    Alıntıları Göster
    Kullanmayı biliyorsan arkadan tahrikli daha iyidir.
    Fakat, arabaya tam olarak hakim olabileceğini düşünmüyorsan önden tahrikli her zaman daha güvenilirdir.




  • Bende arkadan itişli arabalar daha iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Derin Mavi kullanıcısına yanıt
    Aynı şey değil..

    Arkadan çekişli aracın ağırlık merkezi "mümkün olduğunca" arkaya kaydırılmaya çalışılır.. Ama yokuşta geri geri çıkarken önden çekişli bir araç kadar tutunma sağlaması için motorunun bagajda olması gerek..

    Geri geri yokuş çıkmada önden çekişli araç kadar iyi yol tutabilecek tek arkadan çekişli araç VW tospağadır heralde..
    (porsche diyecektim ama onlar 4 çekerdi sahi)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi djoz -- 8 Ocak 2014; 21:46:45 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: djoz

    Aynı şey değil..

    Arkadan çekişli aracın ağırlık merkezi "mümkün olduğunca" arkaya kaydırılmaya çalışılır.. Ama yokuşta geri geri çıkarken önden çekişli bir araç kadar tutunma sağlaması için motorunun bagajda olması gerek..

    Geri geri yokuş çıkmada önden çekişli araç kadar iyi yol tutabilecek tek arkadan çekişli araç VW tospağadır heralde..
    (porsche diyecektim ama onlar 4 çekerdi sahi)


    Motor ister ortada olsun, ister arkada olsun ister önde olsun..Ağırlık merkezi neredeyse ve ne kadar yere yakınsa belirleyen odur.Bu konuda alt sınıf dahi olsa en başarılı modellerden biri BMW 1 serisidir..Hatta arkaya biraz daha fazla kayıyordu ağırlık merkezi yanlış hatırlamıyorsam...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Derin Mavi

    quote:

    Orijinalden alıntı: djoz

    Aynı şey değil..

    Arkadan çekişli aracın ağırlık merkezi "mümkün olduğunca" arkaya kaydırılmaya çalışılır.. Ama yokuşta geri geri çıkarken önden çekişli bir araç kadar tutunma sağlaması için motorunun bagajda olması gerek..

    Geri geri yokuş çıkmada önden çekişli araç kadar iyi yol tutabilecek tek arkadan çekişli araç VW tospağadır heralde..
    (porsche diyecektim ama onlar 4 çekerdi sahi)


    Motor ister ortada olsun, ister arkada olsun ister önde olsun..Ağırlık merkezi neredeyse ve ne kadar yere yakınsa belirleyen odur.Bu konuda alt sınıf dahi olsa en başarılı modellerden biri BMW 1 serisidir..Hatta arkaya biraz daha fazla kayıyordu ağırlık merkezi yanlış hatırlamıyorsam...

    Alıntıları Göster
    Yıllar önce volvo s60 t5 in 4 çekeri ve önden çekişli olanı vardı. Viraja girişte önden çeker daha başarılıydı. Hızlanmada aynı motor hacimlerinde 4 çeker.

    Klasik söylemde yokuş çıkarken arkadan iterin avantajı varken virajlarda daha çok önden çeker araba. Araba viraja girdiğinde göt kaydığında toparlanırken ön kaydığında iflahınız kesilir. Drift tamamen şekil amaçlı bir kavram olduğu için , arkadan iten bir arabanın yanlayarak girmesi o viraja hızlı girebildiği anlamına gelmez.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HarryBlade

    Yıllar önce volvo s60 t5 in 4 çekeri ve önden çekişli olanı vardı. Viraja girişte önden çeker daha başarılıydı. Hızlanmada aynı motor hacimlerinde 4 çeker.

    Klasik söylemde yokuş çıkarken arkadan iterin avantajı varken virajlarda daha çok önden çeker araba. Araba viraja girdiğinde göt kaydığında toparlanırken ön kaydığında iflahınız kesilir. Drift tamamen şekil amaçlı bir kavram olduğu için , arkadan iten bir arabanın yanlayarak girmesi o viraja hızlı girebildiği anlamına gelmez.

    Alıntıları Göster
    quattro candır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nıghtman

    quattro candır

    Alıntıları Göster
    Ralli sporunu baz alarak konuşuyorum, 4 çeker en iyisidir ama arkaya oranla önden çekiş daha iyidir. Ayrıca arabanın ağırlık merkezinin önde ya da arkada olması hiç farketmez, deneyimli bir şoför aracın ağırlık merkezini nereye istiyorsa oraya kaydırmayı bilir.
  • arkadan itiş arabamı kaldı yahu?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Derin Mavi

    quote:

    Orijinalden alıntı: djoz

    Aynı şey değil..

    Arkadan çekişli aracın ağırlık merkezi "mümkün olduğunca" arkaya kaydırılmaya çalışılır.. Ama yokuşta geri geri çıkarken önden çekişli bir araç kadar tutunma sağlaması için motorunun bagajda olması gerek..

    Geri geri yokuş çıkmada önden çekişli araç kadar iyi yol tutabilecek tek arkadan çekişli araç VW tospağadır heralde..
    (porsche diyecektim ama onlar 4 çekerdi sahi)


    Motor ister ortada olsun, ister arkada olsun ister önde olsun..Ağırlık merkezi neredeyse ve ne kadar yere yakınsa belirleyen odur.Bu konuda alt sınıf dahi olsa en başarılı modellerden biri BMW 1 serisidir..Hatta arkaya biraz daha fazla kayıyordu ağırlık merkezi yanlış hatırlamıyorsam...

    Yahu yapmayın etmeyin..

    BMW değil ne olursa olsun, yokuş yukarı geri geri çıkarken, çekiş tekerlekleri önden çekişli bir araç gibi yere basamaz..
    Arkadan motorlu olup önden çekişli olan araç niye yok o zaman?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nıghtman

    quattro candır

    Aynen hocam quattro candır gerisi heyecandır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: djoz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Derin Mavi

    quote:

    Orijinalden alıntı: djoz

    Aynı şey değil..

    Arkadan çekişli aracın ağırlık merkezi "mümkün olduğunca" arkaya kaydırılmaya çalışılır.. Ama yokuşta geri geri çıkarken önden çekişli bir araç kadar tutunma sağlaması için motorunun bagajda olması gerek..

    Geri geri yokuş çıkmada önden çekişli araç kadar iyi yol tutabilecek tek arkadan çekişli araç VW tospağadır heralde..
    (porsche diyecektim ama onlar 4 çekerdi sahi)


    Motor ister ortada olsun, ister arkada olsun ister önde olsun..Ağırlık merkezi neredeyse ve ne kadar yere yakınsa belirleyen odur.Bu konuda alt sınıf dahi olsa en başarılı modellerden biri BMW 1 serisidir..Hatta arkaya biraz daha fazla kayıyordu ağırlık merkezi yanlış hatırlamıyorsam...

    Yahu yapmayın etmeyin..

    BMW değil ne olursa olsun, yokuş yukarı geri geri çıkarken, çekiş tekerlekleri önden çekişli bir araç gibi yere basamaz..
    Arkadan motorlu olup önden çekişli olan araç niye yok o zaman?

    Alıntıları Göster
    standart kullanıcılar için önden çekiş daha güvenli ve kullanışlıdır. Çekiş tekerleklerine yön verilemediğinden arka itişli araçlarda viraja hızlı girildiğinde acemi birisi için kazaya sebebiyet verebilir. Ön çekişli araçlarda ise aracı aşırı zorlamamak şartıyla arka tekerlerin kayması sorun oluşturmaz ( Gaza bassan yeter virajda)

    ama tabiki arka itişli araçların zevki başka.

    Arka itişli araçların rampa performansında ise hep bmw mercedes gibi dengeli araçlardan bahsedilmiş. tofaş yada hyundai mazda gibi minibüslerle rampayı geri geri çıkmayı deneyin bakalım :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: snoppy123

    standart kullanıcılar için önden çekiş daha güvenli ve kullanışlıdır. Çekiş tekerleklerine yön verilemediğinden arka itişli araçlarda viraja hızlı girildiğinde acemi birisi için kazaya sebebiyet verebilir. Ön çekişli araçlarda ise aracı aşırı zorlamamak şartıyla arka tekerlerin kayması sorun oluşturmaz ( Gaza bassan yeter virajda)

    ama tabiki arka itişli araçların zevki başka.

    Arka itişli araçların rampa performansında ise hep bmw mercedes gibi dengeli araçlardan bahsedilmiş. tofaş yada hyundai mazda gibi minibüslerle rampayı geri geri çıkmayı deneyin bakalım :)

    Alıntıları Göster
    Ben arakdan itişi seviyorum ama standart kullanımda ön çeker güvenli karı var kışı var bu işin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: K0rkunc

    Ben arakdan itişi seviyorum ama standart kullanımda ön çeker güvenli karı var kışı var bu işin

    Alıntıları Göster
    Maliyet ve üretim kolaylığı dışında önden tahriğin hiçbir avantajı yoktur birkaç istisnai durum dışında.

    Onun haricinde arkadan tahriğin her disiplinde üstün olduğunu artık tartışmaya dahi açmaya lüzum yok. Elimizde internet gibi bir kaynak var biraz araştırma ile mantıklı veriler elde edebilirsiniz.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.