Bildirim
Önden çekiş mi daha iyi yoksa arkadan itiş mi ?
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü,
1 Mobil


Giriş
Mesaj
-
-
arkadan itiş -
Önden itişte iyidir.quote:
Orijinalden alıntı: Darkmavy
arkadan itiş -
Arkadan itiş..quote:
Orijinalden alıntı: ÇVK
Önden itişte iyidir.
Alıntıları Göster -
şimdi bak, yokuş aşağı bir sokağa saptın.. ama dik bir yokuş..
az ilerledin, aaaa çıkmaz sokak..
arkadan çekişli arabayla o dik yokuşu geri geri çık bakalım..
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadan itiş tabi ki.. Önecen önden çekiş öğrenmiştim araba kullanmayı falan şimdi elimiz alıştı ayaklar arkadan itiş kullanım tarzına alıştı ben virajı dönerken asc ye basarım çok azda olsa o araba arkadan kayacak önden kayar giderse olmaz :)))quote:
Orijinalden alıntı: djoz
şimdi bak, yokuş aşağı bir sokağa saptın.. ama dik bir yokuş..
az ilerledin, aaaa çıkmaz sokak..
arkadan çekişli arabayla o dik yokuşu geri geri çık bakalım..
Önden çekişli araba kullanamıyorum artık :D :D
Arkadan itiş candır heleki 200 beygir üstü owww diyorum :)
Edit ; Önden itiş ne yahu? :D :D Önden çeker olucaktı o :))
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mpowerxx -- 8 Ocak 2014; 21:26:01 >
-
quote:
Orijinalden alıntı: djoz
şimdi bak, yokuş aşağı bir sokağa saptın.. ama dik bir yokuş..
az ilerledin, aaaa çıkmaz sokak..
arkadan çekişli arabayla o dik yokuşu geri geri çık bakalım..
Ağırlık dengesi ayarlanıyor arkadan tahrikli araçlarda..Senin mantığa göre gidersek önden tahrikli araç da aynı duruma düşebilir yokuş aşağı çıkmaz sokakta. -
Kullanmayı biliyorsan arkadan tahrikli daha iyidir.quote:
Orijinalden alıntı: Derin Maviquote:
Orijinalden alıntı: djoz
şimdi bak, yokuş aşağı bir sokağa saptın.. ama dik bir yokuş..
az ilerledin, aaaa çıkmaz sokak..
arkadan çekişli arabayla o dik yokuşu geri geri çık bakalım..
Ağırlık dengesi ayarlanıyor arkadan tahrikli araçlarda..Senin mantığa göre gidersek önden tahrikli araç da aynı duruma düşebilir yokuş aşağı çıkmaz sokakta.
Alıntıları Göster
Fakat, arabaya tam olarak hakim olabileceğini düşünmüyorsan önden tahrikli her zaman daha güvenilirdir.
-
Bende arkadan itişli arabalar daha iyi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aynı şey değil..
Arkadan çekişli aracın ağırlık merkezi "mümkün olduğunca" arkaya kaydırılmaya çalışılır.. Ama yokuşta geri geri çıkarken önden çekişli bir araç kadar tutunma sağlaması için motorunun bagajda olması gerek..
Geri geri yokuş çıkmada önden çekişli araç kadar iyi yol tutabilecek tek arkadan çekişli araç VW tospağadır heralde..
(porsche diyecektim ama onlar 4 çekerdi sahi)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi djoz -- 8 Ocak 2014; 21:46:45 >
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: djoz
Aynı şey değil..
Arkadan çekişli aracın ağırlık merkezi "mümkün olduğunca" arkaya kaydırılmaya çalışılır.. Ama yokuşta geri geri çıkarken önden çekişli bir araç kadar tutunma sağlaması için motorunun bagajda olması gerek..
Geri geri yokuş çıkmada önden çekişli araç kadar iyi yol tutabilecek tek arkadan çekişli araç VW tospağadır heralde..
(porsche diyecektim ama onlar 4 çekerdi sahi)
Motor ister ortada olsun, ister arkada olsun ister önde olsun..Ağırlık merkezi neredeyse ve ne kadar yere yakınsa belirleyen odur.Bu konuda alt sınıf dahi olsa en başarılı modellerden biri BMW 1 serisidir..Hatta arkaya biraz daha fazla kayıyordu ağırlık merkezi yanlış hatırlamıyorsam... -
Yıllar önce volvo s60 t5 in 4 çekeri ve önden çekişli olanı vardı. Viraja girişte önden çeker daha başarılıydı. Hızlanmada aynı motor hacimlerinde 4 çeker.quote:
Orijinalden alıntı: Derin Maviquote:
Orijinalden alıntı: djoz
Aynı şey değil..
Arkadan çekişli aracın ağırlık merkezi "mümkün olduğunca" arkaya kaydırılmaya çalışılır.. Ama yokuşta geri geri çıkarken önden çekişli bir araç kadar tutunma sağlaması için motorunun bagajda olması gerek..
Geri geri yokuş çıkmada önden çekişli araç kadar iyi yol tutabilecek tek arkadan çekişli araç VW tospağadır heralde..
(porsche diyecektim ama onlar 4 çekerdi sahi)
Motor ister ortada olsun, ister arkada olsun ister önde olsun..Ağırlık merkezi neredeyse ve ne kadar yere yakınsa belirleyen odur.Bu konuda alt sınıf dahi olsa en başarılı modellerden biri BMW 1 serisidir..Hatta arkaya biraz daha fazla kayıyordu ağırlık merkezi yanlış hatırlamıyorsam...
Alıntıları Göster
Klasik söylemde yokuş çıkarken arkadan iterin avantajı varken virajlarda daha çok önden çeker araba. Araba viraja girdiğinde göt kaydığında toparlanırken ön kaydığında iflahınız kesilir. Drift tamamen şekil amaçlı bir kavram olduğu için , arkadan iten bir arabanın yanlayarak girmesi o viraja hızlı girebildiği anlamına gelmez.
-
quattro candırquote:
Orijinalden alıntı: HarryBlade
Yıllar önce volvo s60 t5 in 4 çekeri ve önden çekişli olanı vardı. Viraja girişte önden çeker daha başarılıydı. Hızlanmada aynı motor hacimlerinde 4 çeker.
Klasik söylemde yokuş çıkarken arkadan iterin avantajı varken virajlarda daha çok önden çeker araba. Araba viraja girdiğinde göt kaydığında toparlanırken ön kaydığında iflahınız kesilir. Drift tamamen şekil amaçlı bir kavram olduğu için , arkadan iten bir arabanın yanlayarak girmesi o viraja hızlı girebildiği anlamına gelmez.
Alıntıları Göster
-
Ralli sporunu baz alarak konuşuyorum, 4 çeker en iyisidir ama arkaya oranla önden çekiş daha iyidir. Ayrıca arabanın ağırlık merkezinin önde ya da arkada olması hiç farketmez, deneyimli bir şoför aracın ağırlık merkezini nereye istiyorsa oraya kaydırmayı bilir.quote:
Orijinalden alıntı: nıghtman
quattro candır
Alıntıları Göster -
arkadan itiş arabamı kaldı yahu?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Derin Mavi
quote:
Orijinalden alıntı: djoz
Aynı şey değil..
Arkadan çekişli aracın ağırlık merkezi "mümkün olduğunca" arkaya kaydırılmaya çalışılır.. Ama yokuşta geri geri çıkarken önden çekişli bir araç kadar tutunma sağlaması için motorunun bagajda olması gerek..
Geri geri yokuş çıkmada önden çekişli araç kadar iyi yol tutabilecek tek arkadan çekişli araç VW tospağadır heralde..
(porsche diyecektim ama onlar 4 çekerdi sahi)
Motor ister ortada olsun, ister arkada olsun ister önde olsun..Ağırlık merkezi neredeyse ve ne kadar yere yakınsa belirleyen odur.Bu konuda alt sınıf dahi olsa en başarılı modellerden biri BMW 1 serisidir..Hatta arkaya biraz daha fazla kayıyordu ağırlık merkezi yanlış hatırlamıyorsam...
Yahu yapmayın etmeyin..
BMW değil ne olursa olsun, yokuş yukarı geri geri çıkarken, çekiş tekerlekleri önden çekişli bir araç gibi yere basamaz..
Arkadan motorlu olup önden çekişli olan araç niye yok o zaman?
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: nıghtman
quattro candır
Aynen hocam quattro candır gerisi heyecandır -
standart kullanıcılar için önden çekiş daha güvenli ve kullanışlıdır. Çekiş tekerleklerine yön verilemediğinden arka itişli araçlarda viraja hızlı girildiğinde acemi birisi için kazaya sebebiyet verebilir. Ön çekişli araçlarda ise aracı aşırı zorlamamak şartıyla arka tekerlerin kayması sorun oluşturmaz ( Gaza bassan yeter virajda)quote:
Orijinalden alıntı: djozquote:
Orijinalden alıntı: Derin Mavi
quote:
Orijinalden alıntı: djoz
Aynı şey değil..
Arkadan çekişli aracın ağırlık merkezi "mümkün olduğunca" arkaya kaydırılmaya çalışılır.. Ama yokuşta geri geri çıkarken önden çekişli bir araç kadar tutunma sağlaması için motorunun bagajda olması gerek..
Geri geri yokuş çıkmada önden çekişli araç kadar iyi yol tutabilecek tek arkadan çekişli araç VW tospağadır heralde..
(porsche diyecektim ama onlar 4 çekerdi sahi)
Motor ister ortada olsun, ister arkada olsun ister önde olsun..Ağırlık merkezi neredeyse ve ne kadar yere yakınsa belirleyen odur.Bu konuda alt sınıf dahi olsa en başarılı modellerden biri BMW 1 serisidir..Hatta arkaya biraz daha fazla kayıyordu ağırlık merkezi yanlış hatırlamıyorsam...
Yahu yapmayın etmeyin..
BMW değil ne olursa olsun, yokuş yukarı geri geri çıkarken, çekiş tekerlekleri önden çekişli bir araç gibi yere basamaz..
Arkadan motorlu olup önden çekişli olan araç niye yok o zaman?
Alıntıları Göster
ama tabiki arka itişli araçların zevki başka.
Arka itişli araçların rampa performansında ise hep bmw mercedes gibi dengeli araçlardan bahsedilmiş. tofaş yada hyundai mazda gibi minibüslerle rampayı geri geri çıkmayı deneyin bakalım :)
-
Ben arakdan itişi seviyorum ama standart kullanımda ön çeker güvenli karı var kışı var bu işinquote:
Orijinalden alıntı: snoppy123
standart kullanıcılar için önden çekiş daha güvenli ve kullanışlıdır. Çekiş tekerleklerine yön verilemediğinden arka itişli araçlarda viraja hızlı girildiğinde acemi birisi için kazaya sebebiyet verebilir. Ön çekişli araçlarda ise aracı aşırı zorlamamak şartıyla arka tekerlerin kayması sorun oluşturmaz ( Gaza bassan yeter virajda)
ama tabiki arka itişli araçların zevki başka.
Arka itişli araçların rampa performansında ise hep bmw mercedes gibi dengeli araçlardan bahsedilmiş. tofaş yada hyundai mazda gibi minibüslerle rampayı geri geri çıkmayı deneyin bakalım :)
Alıntıları Göster
-
Maliyet ve üretim kolaylığı dışında önden tahriğin hiçbir avantajı yoktur birkaç istisnai durum dışında.quote:
Orijinalden alıntı: K0rkunc
Ben arakdan itişi seviyorum ama standart kullanımda ön çeker güvenli karı var kışı var bu işin
Alıntıları Göster
Onun haricinde arkadan tahriğin her disiplinde üstün olduğunu artık tartışmaya dahi açmaya lüzum yok. Elimizde internet gibi bir kaynak var biraz araştırma ile mantıklı veriler elde edebilirsiniz.
Benzer içerikler
- arabayla sahile sıfır yerler
- varta akü üretim tarihi nerede yazar
- en iyi araba lastik pompası
- türkiye"nin en büyük galerisi
- en iyi jant markaları
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X