Şimdi Ara

Onlarca Arıza Kaydına Rağmen Düşük Hızda Kullanım Sağlıyorlar!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
386
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • AKN kalktığından beri modemde kopmalar ve hız sorunu meydana geliyor ve hızım 1-8 mbps download 0.1-0.6 mbps upload olarak değişiyor. Modemimde ki kopma aynı şu şekildedir; ADSL ve Ethernet ışıkları tamamen gider ve ADSL ışığı bir kaç dakika boyunca yanmaya çalışır. Sonrasında yanar ve internet bir kaç dakika içinde gelir. İnternet geldiğinde 16 mbps aldığım internet 1-8 mbps download aralığına düşmüştür. Müşteri temsilcisine ulaşıp bunu tekrar 16 mbps yükselttiririm (yükselttirirdim). Artık müşteri temsilcilerine de bağlanamıyoruz ve günde kaç defa internetimin böyle kopup hızımın çekildiğini Allah biliyor. Onlarca arıza kaydına rağmen sorun çözümlenmiştir deniliyor ama hiçbir şeyin hallolduğu yok. Bıraktığım arıza kayıtlarından ne bana ulaşan var ne de bir destek ekibi geldiği. Evimin internet kablolarına baktırmak için elektrikçi tutuyorum cat6 kablo kullanıyorum ve tamamen sağlıklı görünüyor kablolarım. Bunları belirtmeme rağmen sorun modemimde ve benim kablolarımda görünüyormuş. İnternette bir ton benim gibi mağdur insan var. AKN'yi kaldırdıklarından beri bir ton insan benim gibi sorunlar yaşıyorlar. 100 mbps download alan adam bile 6 mbps download alır olmuş. Aşırı sinirli ve şikayetçiyim. Bu konunun TürkNet ailesi ve ekibine ulaştırılmasını rica ediyorum. Ne kadar sabırlı davransam arıza kaydı oluştursam 3-4 hafta beklesem de hala bana aynı sorunu çektiriyorlar ve ben gibi bir çok insana. Lütfen yardımcı olun çünkü artık bu durumdan gına geldi, teşekkürler.

    Edit: Abone Numarası: 898548

    Onlarca Arıza Kaydına Rağmen Düşük Hızda Kullanım Sağlıyorlar!Onlarca Arıza Kaydına Rağmen Düşük Hızda Kullanım Sağlıyorlar!Onlarca Arıza Kaydına Rağmen Düşük Hızda Kullanım Sağlıyorlar!Onlarca Arıza Kaydına Rağmen Düşük Hızda Kullanım Sağlıyorlar!Onlarca Arıza Kaydına Rağmen Düşük Hızda Kullanım Sağlıyorlar!

    Edit 2:

    Onlarca Arıza Kaydına Rağmen Düşük Hızda Kullanım Sağlıyorlar!Onlarca Arıza Kaydına Rağmen Düşük Hızda Kullanım Sağlıyorlar!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Scott -- 25 Ekim 2017; 18:18:14 >







  • Adam bakmaya bile tenezzül etmemiş

    @TurkNetDestek

    2 saat içinde 8 kere kopma ve hızımın sınırlandırılıp tekrar 10 dk içinde bir kopma ile eski haline dönüşünü görüyorum (bu da toplam 16 kopma yapar), çok iyisiniz TürkNet

    Edit: Beni TürkNet arıyor ve bu en fazla 2 saniye bir çaldırma sürüyor. Bir ara sırf yakaladım telefon elimdeydi açtım alo dedim ve kapattılar. Sonuç olarak sistemde onlar aramış ama biz açmamışız gibi mi göstermeye çalışıyorlar ne yapmak istiyorlar şüpheliyim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Scott -- 26 Ekim 2017; 23:11:46 >




  • Bu hız düşüşü belli saatlerde mi oluyor yoksa tüm gün mü böyle?
  • Özellikle olan bir saati yok. İzinli günümde sabahladım ve aynı sorunlar işten geldiğimde aynı sorunlar akşam aynı sorunlar. Özellikle bir saati olsa keşke de o zaman aralığında bazı işlerimi yapmasam.
  • İnternetin yoğun kullanıldığı saatler akşam 18.00-01.00 saatleri arası oluyor genelde. Türknet yüksek hız verdiği için ve akn'yi de kaldırdığı için bazı bölgelerdeki Türk Telekom'dan kiraladığı kapasite bunu kaldırmıyor bu saatlerde. Bu yüzden belli saatlerde mi oluyor diye sormuştum.

    Eğer sürekli böyleyse hattınızda bir problem olabilir. Modem arayüzünden hat değerlerinizi atabilirseniz iyi olur.
  • -------------------------Downstream-----Upstream
    Hat Kodlaması(Trellis):--On-------------On
    SNR Margin (0.1 dB):-----87-------------167
    Zayıflama (0.1 dB):------215------------101
    Çıkış Gücü (0.1 dBm):----183------------124
    Ulaşılabilir Hız (Kbps):-18,072---------1,132

    Edit: Bak dostum ne düşündüğünü biliyorum ama sorun emin ol benden kaynaklı olan bir şey değil. Ben bu sorunu 1 aydır çekiyorum ve bu kadar süredir ses çıkartmamamın sebebi Nisan ayından beri TürkNet'i kullanmam ve hiç şu 1 aya kadar böyle büyük bir sorunla karşılaşmadığımdan. Onlarca arıza kaydı bıraktım çözümü yaparlar diye ve ben ne anlatıyorum ki TürkNet loglarda tüm kesintilerimi görüyor ve bu benden kaynaklanmadığını da gösteriyor. Hiçbir modem kesintisinde hız 1 mbps sabitlenmez ve sonrasında modeme bir güncelleme sağlayarak bu 1-16 arasına çekilmez. Benim modemimde ileri düzey yapay bir zeka varda ben bilmiyorsam bu ayrı bir konu. Sonuçta bunu yapmak için TürkNet'in sunucularına bağlanmak ve yetki onayıyla hızı değiştirmek lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Scott -- 27 Ekim 2017; 0:2:16 >




  • Yarım saat içinde beni aradılar ve sorunun tamamen düzeldiğini belirttiler. 30 günün ardından ilk defa güzel şeyler olacağını ve sorunun düzeleceğine inanmak istiyorum. Şuanda kopma vb bir durum söz konusu değil ama 15 gün kadar modemde ki loglarla bunu gözlemleyeceğim, teşekkürler.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.