Selamlar normalde online işlemlere masaüstü pcden girdiğim için orda taahhüt uzatma seçeneği görmüyordum. Taahüt zamanı telefondan görüşüyorduk. Telekomun sitesinde mobil online işlemler uygulamasına özel 26 ay taahhüdün ilk 2 ayı ücretsiz tarzında teklifler gördüm ve telefona mobil uygulamayı indirdim. Orda kampanya/paket değişikliği kısmında çeşitli taahhütlü teklifler var. Yalnız internette biraz araştırınca uygulama üzerinden taahhüt uzatmalarda bazı sıkıntılar yaşandığını okudum. Kimisi uygulamadan gerçekleştirdiği halde taahhüdün yenilenmediğini yada 2 ay ücretsiz dediği halde ücretin yansıdığını, çağrı merkezini aradıklarında ise uygulama üzerinden taahhüdün yenilenmediği minvalinde çeşitli şeyler okudum. Bilmiyorum ne kadar doğru. Belki de şu sıralar sorunlar giderilmiştir. Malum online işlemlere bile girişte sıkıntılar yaşanıyor. Kısaca mobil uygulama üzerinden taahhüt yenileyenler oldu mu? Herhangi bir sıkıntı yaşadılar mı? Açıkçası telefonla aramayı sevmiyorum çünkü uzun süre çok bekletiyorlar. Eğer sorun çıkmıyorsa taahhüt döneminde bende uygulama üzerinden denemeyi düşünüyorum. |
Bildirim