Şimdi Ara

Online Store ön siparişimi teslim etmedi (17. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
402
Cevap
3
Favori
28.563
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
197 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Suriye de şehit olan uzman cavusta da vardi iphone bataryasi patlamis agir yaralanmisti simdi topragin altinda kendisi maasinin hepsini iphone a basan zuppelerden olamadi kaderi boyleymis.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Canadiens kullanıcısına yanıt

    Yazdıgını tekrar okudum, daha da kötüsüymüş, hakkını aradıgı için bagımlı ilan edilmiş. Sana cidden gülüyorum ve biraz da olsa acıyorum aslında.

  • Six Feet Under. kullanıcısına yanıt

    Kendinize acımalısınız çünkü psikolojinizin iyi olmadığı anlaşılıyor. Konu sahibinin kendince çok kötü muameleye maruz kalmasına rağmen söylendiği Apple’ın yine ona verilmeyen telefonunu alacak. Eğer alamazsa üzüntüden mahvolur. Apple’a oluşturacağı tüm baskılarla kendisine bir şekilde telefonu ona ulaştırsınlar diye konu açması da buradan geliyor. Bağımlılık böyledir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün Apple İrlanda biriminden aramışlardı.


    0232 320 00 19. Anladığım kadarıyla önce Apple Türkiye ile iletişime geçiyorlar, İzmir üzerinden bir arama oluyor. Konferans olduğu için ses inanılmaz boğuk, adamın dediği hiçbir şey anlaşılmıyor. Çeviri için İngilizce öğretmeni bir arkadaşım yardımcı oldu ancak sesini nerdeyse duyamadık adamın. Gün içeresinde bir daha arayacağını söyledi ama bu şekilde iletişim imkansız gibi.


    Ancak


    Kendi yerel saatleriyle 09:00 - 17:00 yani bizim saatimizle 11:00 - 19:00 arası bir arama yapacaklarını belirtmelerine rağmen bir daha aramadılar.


    Kendilerinden bir imtiyaz talep etmediğimi, sadece zamanında ücretini ödediğim ürüne erişmek istediğimi, karaborsaya yönelmek yerine hatalarını telafi için 24 Eylül'de siparişini verdiğim ürünün renk ve modelini ayırtmalarını talep ettim ancak şuana kadar olumlu bir geri dönüş olmadı.





  • yahu hadi ağzımı bozmayayım, ne "değişik" insanlar var.

    psikiyatri bitmiş memlekette çalışmıyor, belli!


    hangi aklı evvel, mağazada fiziksel olarak stoğu olduğunu bildiği, onu da geçtim; aynı tarihlerde sipariş ile milletin birkaç gün içerisinde kargosunu karşıladığı ürünü aylarca beklemeyi makul bulur?


    sanki bedava dağıtıyorlar, ne olacak denmiş. kusura bakmayın sizin gibi enayi zor bulunur, tepenize binmeyen ayıp ediyor.


    konu sahibine geçmiş olsun, olmayacak iş olmuş. müşteri memnuniyeti konusunda apple sınıfta kalmış. apple' dan online sipariş konusunda bundan sonra bunu göz önüne alacağım.  

  • Az önce Apple İrlanda biriminden mail geldi. Bunlar adeta dalga geçiyor  

    Bu muymuş Apple müşteri memnuniyeti  


    We hope this email finds you well.


    We appreciate you taking the time to provide feedback about your order experience.


    We are glad that you are interested in purchasing the iPhone 13 Pro Max and regret that you were disappointed by the expected delivery date of same. We note that you have canceled your order since we spoke.


    If you wish to re-order the iPhone 13 Pro Max please feel free to do so on  or via our Apple sales team on the following phone numbers (00800 448 829 873/ 0216 282 15 11). Alternatively you can visit our Apple Retail stores (Details Below)


    Beşiktaş İstanbul, Zorlu Center

    Zorlu Center

    Koru Sok. No:2

    Beşiktaş İstanbul 34340

    (0212) 708 37 00


    Üsküdar İstanbul, Akasya

    Akasya AVM

    Acıbadem Mahallesi, Çeçen Sok. No : 25

    Üsküdar İstanbul 34660

    (0216) 250 71 00


    Once again, we regret this order experience didn’t match your expectations, we do hope to provide a more positive experience on the next occasion.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scanh -- 24 Ekim 2021; 19:23:53 >




  • Çevirisi:


    Umarız bu e-posta size ulaşır.


    Sipariş deneyiminiz hakkında geri bildirim sağlamak için zaman ayırdığınız için teşekkür ederiz.


    iPhone 13 Pro Max'i satın almakla ilgilendiğiniz için mutluyuz ve beklenen teslim tarihi nedeniyle hayal kırıklığına uğradığınız için üzgünüz. Konuştuğumuzdan beri siparişinizi iptal ettiğinizi not ediyoruz.


    iPhone 13 Pro Max'i yeniden sipariş etmek isterseniz, lütfen bunu Apple satış ekibimiz aracılığıyla veya aşağıdaki telefon numaralarından (00800 448 829 873/ 0216 282 15 11) yapmaktan çekinmeyin. Alternatif olarak Apple Perakende mağazalarımızı ziyaret edebilirsiniz


    (Ayrıntılar Aşağıda)


    Beşiktaş İstanbul, Zorlu Center

    Zorlu Center

    Koru Sok. No:2

    Beşiktaş İstanbul 34340

    (0212) 708 37 00


    Üsküdar İstanbul, Akasya

    Akasya AVM

    Acıbadem Mahallesi, Çeçen Sok. Sayı : 25

    Üsküdar İstanbul 34660

    (0216) 250 71 00


    Bir kez daha, bu sipariş deneyiminin beklentilerinizi karşılamadığı için üzgünüz, bir sonraki seferde daha olumlu bir deneyim sunmayı umuyoruz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scanh -- 24 Ekim 2021; 19:25:0 >




  • Üzgünlermiş :)

  • Ipad 8 i 29 Ekimde sipariş verdim 1 Aralıkta teslim ettiler. 2013 yılindada iphone icin benzer bir durum yaşadım. Hatta arkadaşım 2 ay önce mac siparişi verdi daha bugun teslim aldı. Saçma fakat benim için olağan bi durum olmaya başladı. 15k para veriyorsam VIP 3 günde teslim edilmeli bence




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Anubisin_Ruhu -- 6 Ekim 2021; 20:17:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anubisin_Ruhu kullanıcısına yanıt

    Hocam yalnız burdaki durum farklı. Burda 30 Eylül - 4 Ekim arası göndereceğini taahhüt edip, ön siparişle parayı alıp sonra hiçbir açıklama yapmadan 16 Aralık'a atma durumu var. Zaten aşama aşama tüm yaşananları yazdım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scanh -- 6 Ekim 2021; 20:26:4 >
  • maviplanet kullanıcısına yanıt

    anladığım kadarıyla 1 gün erken almak için bu uğraş.   inşallah en büyük derdiniz bu olur.

  • Apple da para iadesi çok sıkıntılı yahu Amazon’dan bir şey alıyorum diyorum boş ver iptal edeyim 30 dakika içinde karta geçiyor anneme telefon alayım dedim Apple sitesinden sonra dedim boşver normal siteler daha ucuz diye iptal ettim adamlar tam 13 iş günü içinde iade ettiler kartıma yemin ederim cinnet geçirmeye ramak kalmıştı. Umarım siz benim gibi sorun yaşamadan iade alırsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yorumunuzdan sonra iyiki almamışım dedim. Gürgençler den 5dk 'da teslim aldım mağazadan.

  • Çok geçmiş olsun. Tam anlamıyla paranızla rezil olmuşsunuz. Umarım iade süreci sağlıklı bir şekilde tamamlanır.

  • Cihazımın ekranı kırıldı yakın diye troy’a götürdüm 1800 tl ödedim ekranı yaptırdım cihazı teslim aldım bi baktım gps çalışmıyor. 2 defa geri götürdüm yazılım attık sorun yok dediler sonra gittim arızanın videosunu çektim videoyu görünce dedilerki cihaz darbe almış 5500 tl ücret verirseniz telefon değişcek. Bu aşamadan sonra anladımki apple eski apple değil.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bu gereksiz konu hala duruyor mu ya.


    Yahu tamam adamların ön siparişini durduk yerde karıştırması yollamaması saçma. Ama daha ne yapacaklar istiyorsanız paranızı iade edelim demişler.


    Apple'a ders vermek için yapabileceğin en iyi şey telefonunu almayıp adamlara para kazandırmamaktır. Ama sen daha hızlı daha çabuk nasıl para kazandırabilirim onun peşindesin. Bırak, alma.


    Alacaksan da paranı al 3 aya başka teknoloji marketlerine gelir illaki. 'Ön sipariş ayrıcalığı'n falan kalmadı zaten. Gelmedi cihaz. Kim ne yapabilir yani. Apple'dan ben de daha iyisini beklerdim ama yapılabilecek bir şey yok buna. Para iadesi yapabiliriz demişler işte. Kendi kabahatlerinin karşılığı bu değil ama ne yapacak Apple özür için sana Airpods pro falan mı yollayacak böyle bir tarzda beklentin varsa üzülürsün çünkü.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Numenorian Man -- 7 Ekim 2021; 6:44:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam Apple uğraşmak yerine direkt dava açın mağduriyetinizi içeren hatta buradaki konuyu bile delil sunarım insanlar dalga geçmesi de manevi yönden sizi üzmüş canınızı sıkmış olmalı. O yüzden manevi tazminatta içeren. En iyisi böyle siniriniz geçer.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mesajınızı okudum öncelikle geçmiş olsun diyorum. Birçok firmada olabilecek bir sorun Apple firmasında başınıza gelmiş. Büyük bir firma olduğu için böyle şeyler başınıza gelmez gibi düşünceler içinde olmayın.

    Ama size o mesajı atan arkadaşın nasıl bir aşk yaşadığını anlayamıyorum. """"İptal etmeyin apple ürünününden de mahrum olursunuz"""" demiş. Arkadaşlar altı üstü bir telefon mahrum kalsa ne olacak. Ben Apple kullanmıyorum diye nelerden mahrum kalıyorum anlatın bakalım. Apple'dan önce insanlar yaşamıyormuş gibi davranmayın. Tamam belki dokunmatik telefonlarda ilk devrimi yapmış olabilir ama sonrasında gelen süreçte artık birçok yeniliği diğer firmalardan daha geç entegre ediyor. Ama elinizde sadece bir araç bu telefon. Tapmayın, bu kadar marka bağımlısı olmayın arkadaşlar hiç normal değil. Bu olayın aynısı Samsung'da da olabilir, Huawei'de de olabilir Sony'de de vs. Örnekler çoğaltılabilir. Ama hiç birşeyden mahrum kalmıyorsunuz merak etmeyin......

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.