Şimdi Ara

Opel Astra Classic 1.3 CDTI Easytronic TUKETIM (Resimli)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
10.190
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 8500 km`de olan aracimin Ank-Ist yolunda 110 km hizda yakit tuketimi: 4.0 ortalama, menzil 1143km, gidilen yol 233 km.
    Bu toplamda bir depo ile 1300 kmden fazla yol demek. Sehir icinide sayarsak rahatlikla 1000 km gormekte.
    Forumda bahsedildigi gibi ilk kalkista hantallik var ve vites gecisleri hissediliyor ama uzun yol konforu cok iyi.


     Opel Astra Classic 1.3 CDTI Easytronic TUKETIM (Resimli)


     Opel Astra Classic 1.3 CDTI Easytronic TUKETIM (Resimli)







  • Multijet Farkı
  • 850ci adama yakışıyomu 1,3

    gerçekten az yakıyormuş puntolar bu kadar az yakmıyor
  • 360 km olan Ankara-Golcuk yolunda 110 km sabit hizda 15 litre mazot yakiyor.
    Litre fiyati 3.57 den hesaplarsak 55 lira oluyor.
    Onceki aracim 2001 Astra LPG otomatikti. Dizel daha az yakiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bmw850ci -- 22 Nisan 2011; 21:03:10 >
  • güzel rakamlar heleki biz benzinli araç kullananlara...
  • Bende de 1.3 cdti hb var
    En fazla şehirler arası 980 yaptım biraz yüksek hızla kullandım zorlasam 100-120 km daha yapardı
    Gerçekten bu motor verimli her nekadar hızlanmaları ve sollamalar çok kötü
  • rakamlar iyimiş
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    OPEL ASTRA 1,6 ENJOY EASYTRONİC
    17 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • İlk kalkışta hantallık yok,vites geçişleri gayet normal üstelik 1.6 uzun yol ortalamam 3.9 hız sabitleyici ile istanbul ankara yolunda

    trabzon ankara arasında 3.9-4.3

    Yani ben 1.3 dizel astraların az yaktığını falan düşünmüyorum (hemcinsleri dizellere göre)demek istediğim o..Ama her dizel araç zaten ortalama 1000 km üstünde yol yapabiliyor hele birde sabırlı 90 km geçmeden kullanın farkın dahada arttığını göreceksiniz
  • Ben ortalama 950-1000 km arası ortalama tüketim elde ediyorum ama aracım manuel 1.3 cdti sizce normalmi bu değerler? ( O değeri görünce kuşkuya düştüm.....)
  • Focus dizellerde otomatik vites olmadigindan tercih etmedim.
    Tekerlerden yol sesi aldigi soyleniyor.
    Sizin aracta durum nasil?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bmw850ci

    Focus dizellerde otomatik vites olmadigindan tercih etmedim.
    Tekerlerden yol sesi aldigi soyleniyor.
    Sizin aracta durum nasil?


    Lastiklerden yol sesi,iç kabin gürültüsü gibi şikayetler çok duyuyorum bende.Ama kişiden kişiye değişiyor bu şikayetler.Birde alt donanımlarda üstlerin arasında yalıtım farkı falanda oluyor.Mesela şirket araçlarına baktım trend modeller hiç birinde yalıtım yoktu kaput altında,benim arabada o derece değil ses,ben memnunum oyle abartı bir ses olduğunu düşünmüyorum zaten radyo vs açıkken hiç duymuyorum bile şehir içinde,birde benim lastikler continental geldi arkadaşta hankook var o şikayetçi mesela...Ama bu kişiden kişiye değişir dediğim gibi şimdi birisi gelip kafam patladıda diyebilir 140 km üzerinde hızlarda bile 3 kişi seyahat ederiz hep hiç şikayet eden olmadı benim gibi....

    Ama bir kez ciddi derecede pütürlü asfaltta gerçekten çok rahatsız oldum o vakit gerçekten ses çoktu..Ama onun dışında yakıt,yol tutuş,geniş bagaj vs herşeyiyle son derece memnunum




  • Bu arada benimde tercihim düz vites sedan 1.6 dizeldi bende eleye eleye tercihlerimi corolla,focus,linea,astra,fluance'a kadar indirmiştim..Bütün arabalara gittim baktım corallada fiyatta anlaşamadım,linea focus ile aynı paraya geliyordu 1.6 emotion ama o paraya o kalite düşük geldi,fluance sadece laf olsun diye baktım gerçi aynı paraya en iyi donanım ondaydı ama onu düşünmedim aslında astrada 1.6 dizel olsaydı sanırım öncelikli seçeneğim astra ve corolla olacaktı corolla olmayınca astrada 1.6 olmayınca seçim focus döndü...Ama benzinli düşünen arkadaşlara öncelikle astrayı öneriyorum..

    Astrayı kendim hem sürdüm hem test sürüşü yaptım ama dediğim gibi keşke 1.6'sı olsaydı
  • hey maşallah ne kadar da verimli bir araç..vectrayı satıp astra mı alsam??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zugasi_berepe

    İlk kalkışta hantallık yok,vites geçişleri gayet normal üstelik 1.6 uzun yol ortalamam 3.9 hız sabitleyici ile istanbul ankara yolunda

    trabzon ankara arasında 3.9-4.3

    Yani ben 1.3 dizel astraların az yaktığını falan düşünmüyorum (hemcinsleri dizellere göre)demek istediğim o..Ama her dizel araç zaten ortalama 1000 km üstünde yol yapabiliyor hele birde sabırlı 90 km geçmeden kullanın farkın dahada arttığını göreceksiniz


    Yalnız ş.içi kullanımda, özellikle de kış döneminde soğuk havalarda kısa-orta mesafe kullanımlarda TDCİ motor ciddi anlamda tüketim olarak dci ve Cdti'e göre dezavantajlı durumdadır.





  • İyi değerler forever CDTi hem-i de 1.3




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onder46


    quote:

    Orijinalden alıntı: zugasi_berepe

    İlk kalkışta hantallık yok,vites geçişleri gayet normal üstelik 1.6 uzun yol ortalamam 3.9 hız sabitleyici ile istanbul ankara yolunda

    trabzon ankara arasında 3.9-4.3

    Yani ben 1.3 dizel astraların az yaktığını falan düşünmüyorum (hemcinsleri dizellere göre)demek istediğim o..Ama her dizel araç zaten ortalama 1000 km üstünde yol yapabiliyor hele birde sabırlı 90 km geçmeden kullanın farkın dahada arttığını göreceksiniz


    Yalnız ş.içi kullanımda, özellikle de kış döneminde soğuk havalarda kısa-orta mesafe kullanımlarda TDCİ motor ciddi anlamda tüketim olarak dci ve Cdti'e göre dezavantajlı durumdadır.



    Eniştemde var astra hocam..Kısa mesafe soğuk motorda sandığınız gibi bir fark yok.Hemen hemen aynı yakıyorlar.İkimizinde yakıtı 7.5-7.7 oluyor sürekli kısa kullanımda..Kağıt üzerindeki verilere bakmayın...Normalde 1.3 motorun daha ekonomik olması gerekli ancak kasa ağır geldiğinden yakıt tüketimi artıyor..Şehir içinde sadece renaultlar hemcinslerinden az yakıyor oda aman aman bir fark değil geriye kalan c sınıfı sedan düz viteslerin yakıt durumu hemen hemen aynı...Yinede focus küçük bir farkla öne çıkabilir rakiplerine göre ancak TDCİ motorun vermiş olduğu performansta ortada ve unutmamak gerekliki bu motorlarda turbo boşluğu hantallık durumu kesinlikle yok bu yüzden fark doğsada çok problem değil.. Fabrika verilerinide baz alacak olursak daha önce başka bir başlıkta paylaştığım mesajımı buraya kopyalamak isterim

    quote:

    Orijinalden alıntı: zugasi_berepe

    bazı dizellerin fabrika verilerini yazayım; tabiki günlük hayatta bu değerleri göremiyoruz ancak bunların üstüne 2'şer litre eklenebilir


    Toyota Corolla 1.4 d4d 90 bg 6 ileri dizel

    Şehir içi 5,6 lt/100km
    Şehir dışı 4 lt/100km
    Karma 4,6 lt/100km
    ---------------------------------------------------

    Renault fluence 1.5 85 bg

    Şehiriçi 5,3 lt/100km
    Şehirdışı 4,1 lt/100km
    Karma 4,5 lt/100km

    --------------------------------------------------
    Opel Astra sedan 1.3 90 bg dizel 6 ileri

    Şehir İçi 6.3 lt/100km
    Şehir Dışı 4.1 lt/100km
    Karma 4.9 lt/100km
    --------------------------------------------------

    Fiat Linea

    Şehir içi

    1.3 MULTIJET 90 HP 6,5 lt/100km
    1.3 MULTIJET 90 HP DUALOGIC 6,1 lt/100km
    1.6 MULTIJET 105 HP 6,4 lt/100km

    Şehir dışı

    1.3 MULTIJET 90 HP 4,0 lt/100km
    1.3 MULTIJET 90 HP DUALOGIC 3,9 lt/100km
    1.6 MULTIJET 105 HP 4,2 lt/100km


    Karma

    1.3 MULTIJET 90 HP 4,9 lt/100km
    1.3 MULTIJET 90 HP DUALOGIC 4,7 lt/100km
    1.6 MULTIJET 105 HP 5,0 lt/100km

    --------------------------------------------------

    Ford Focus TDCİ 90 bg

    Şehir içi 5,6 lt/100km
    Şehir dışı 3,8 lt/100km
    Karma 4,5 lt/100km











  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.