autohold olmadığı zaman ışıklarda vs durduğunuzda ayağınızı frenden çekemiyorsunuz. autohold varsa yokuş aşağı, yokuş yukarı, düz farketmez her senaryoda siz gaza dokunana kadar araç sizin yerinize fren yapıyor. astrada ayağınızı frenden çekerseniz araba ileri gitmeye başlar. alışıp yoksun kaldığınızda değerini anladığınız bir özellik |
OPEL ASTRA L 2022 (119. sayfa)
-
-
Anladım, daha önce kullandığım araç zf şanzıman idi onda da yoktu, dolayısıyla eksiklik hissetmedim. Alışkanlığa bağlı bir durum tabi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ocak 2022 den sonra tüm opellerde garanti 3 yıla çıktı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba hocam bugün birşey keşfettim.
Önümde araç varken ve Işıkta beklerken hız sabitlemeyi devreye aldım ve ayağımı frenden çektim.
Tadaa! Ben frene basmadan araç kendisi durmaya devam ediyor.
Önümdeki araç hareket edince gaza basarak devam ettim.
Sizin birkaç mesaj önceden yazdığınız bu muydu bilmiyorum ama, uzun ışıklarda kullanılabilir gibi geldi bana. P ye alıp beklemekten daha kullanışlı gibi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Faturada yazan parça numarasi nedir ? Parça numarasi ile karşılaştırmak daha doğru olur.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
evet bahsettiğim bu. bizim acc'lerde dur-kalk özelliği olduğu için frene güzel güzel basıyor. ama şu var, drive asisti hareket halindeyken devreye sokup aktifleştirmek lazım. durduktan sonra basarsak devreye girmez, dolayısıyla frene de basmaz. o yüzden ışıklara gelirken drive asisti açayım falan diye şartlanmak lazım. çok pratik gelmedi ama denenebilir
*gerçi siz ışıkta beklerken devreye aldım dediniz, öyle aldı mı devreye dururken?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maniax -- 15 Ağustos 2024; 11:7:3 > -
Bugün ben de Gerçek Oto İstanbul da karter koruma taktırdım. Telefondan fiyat almıştım, 2000 dediler , o kadar ödedim. Parça tam alta uygundu, takıp vidaladılar. Fatura mail gelince parça no paylaşabilirim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ulti için ne fiyat veriliyor
siyah tavan için ne yaptınız
-
Ben nakit 1530 a Haziran fiyatı ile Temmuz başında aldım, siyah tavan ve bazı paraçalara ppf folyo yaptırdım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
parça numarası olarak 9809930480Y yazıyor
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bugün mail geldi, combo karter koruması takmışlar faturada öyle yazıyor. Montajı izledim birebir motorun altına ve vida deliklerine uydu, herhangi bir bükme uyumlama gibi bir şey olmadı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet ışıkta beklerken frene basarken aktif ettim, ayağımı frenden çektim frende tutmaya devam etti.
Hatta bugün önümde araç yokken aktif ettim, ayağımı frenden çektim hala fren tutuyor idi. Işık yanınca gaza bastım hareket etmeye başladım. Bayağı pratik oldu bu artık benim için.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Valla hocam yoklukta acc’nin kullanım alanını genişletmişsiniz resmen. Dün ben de denedim hakikaten giriyor devreye. Elim alışırsa uzun ışıklarda kullanırım. Bir küçük konu dışı ekleme yapayım; asist gri konumda iken, yani açık ama devrede değilken eko modda süzülme fonksiyonu aktif olmuyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sayenizde öğreniyoruz hocam. Fikirler deneyimler birbirini şekillendiriyor.
Uzun zamandır süzülme modunu çözmeye çalışıyordum ben de, bu detayı öğrendiğim iyi oldu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bende denedim dediğiniz gibi önünde araç olmasada devreye sokabiliyorsunuz. Ama araç çok güçlü bir şekilde olmasada ileri gitmek istiyor el fireni aracı tutuyor. Buda şanzımana azda olsa yük binmesine sebep oluyor. Bu yüzden kullanmanın ilerleyen zamanlarda sıkıntı yaratabileceğini düşünüyorum.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
el freninin tuttuğunu düşünmüyorum. frenler sıkılı kalıyor sadece, stop da yanıyor zaten dikkat ederseniz. el freninin çalışma sesi gelmiyor, ayrıca el freni çekili olsa kırmızı (P) görmemiz gerekir. ileri gitmek istemesi tork konvertörlü tip bir şanzımana sahip olduğundan. ayağınız ışıkta frene basılı halde iken de D konumunda araç ileri gitmek istiyor zaten.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maniax -- 22 Ağustos 2024; 13:39:30 > -
El freni tutmuyor doğru söylüyorsunuz muhtemelen araç HSA(Yokuş Kalkış Sistemi)ni devreye sokuyor. Tork konvertörlü şanzımanda D konumunda ileri gitmek ister oda doğru.
Benim burada demek istediğim. Ben bunu denediğimde Tork konvektörü şanzımana vites D konumundaki ve ayağımız frendeki durumdan daha fazla güç gönderiyor gibi gelmesiydi. Yani araba bizim frene bastığımız durumdan daha fazla yürümek istiyor ve frenler onu tutacağım diye daha fazla çabalıyor gibime geldi.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
buna bi dikkat edeyim hocam
-
astra hiç yok sistemde.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X