|
Opel'den Türkiye'de elektrik atağı: Corsa-e ve Mokka-e geliyor



-
-
2022 1. Çeyrekte 3.çeyrek diyorlardı şimdi 4. Çeyrek sonundada derler efem işte şöyle böyle 2023 1. Çeyrekte getirmeyi düşünüyoruz bla bla
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ucuz modellerde elektrik tüketimi oldukça verimsiz, Çinli üreticiler rekabeti zorlarsa bu durum seneye değişir, değerlere bakarsak bu nesilde sadece şarj sürelerinde bir iyileştirme yapılmış o kadar.
menzili 335km nedir, ayrıca maksimum hızı 170km/s olmalıydı, 100kw şarj desteği yetersiz bunun 150-200kw seviyelerinde olması lazım. illa da gıdım gıdım gitmenin anlamı nedir? belli ki bunun fiyatı 1.2m~1.4m seviyesinde olacak. gelsin satsın bakalım :))
-
bütün dünya elektrikli otomobillere teşvik verirken bırak teşviği elektrikli otomobillerden bile ötv, mtv gibi saçma sapan vergiler alınan ülkeye getirmemekte çok haklılar.
-
mokka mokka e ee mokka moka eeee , opel abi opel abi hani bize taksi ooooooo
-
Herkes bayılıyor elektrikliye bir bizim ülkedekilere beğendiremedik.
Tamam şu an benzin istasyonları yaygın, mesafeler içten yanmalı için daha uzun olabilir. Zaten yeni kurulan bir sistem.
Ama boşa iddialaşmaya gerek yok. Gelecek bu hem çok yakın bir gelecek. Bu kadar üretici sizin düşündüğünüzü düşünemiyor çok yanlış bir hesapla içten yanmalı üretimini elektriğe kaydırıyor olamaz sanırım. Kendinizi bu kadar abartmayın.
-
10 yıl olmuş....şaka gibi...
10 yılda ne umutlar ne hayaller vardı ama daha geri gittik, elimizdekinden olduk...
çok yazık oldu çok... benim bu ülke ile ilgili hiçbir umudum kalmadı...bu enkazın altından kolay kolay çıkılmaz...
-
Durum sadece bizim ülkede böyle değil. Tüm dünyada bu şekilde. Yabancı otomobil forumlarında geziyorsanız görmüşsünüzdür.
Ayrıca şuanki duruma göre insanlar pek de haksız sayılmaz.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Şu ilk nesil diyebileceğimiz menzili kısa, şarj süresi uzun elektrikli otomobilleri gelecek burada diye diye iteliyorlar. Ben açıkçası şehir dışında her 200km de bir 1 saat şarj etmek zorunda kalacağım ve 4-5 yaşından sonra pil kapasitesini kaybetmeye başlayacak bir araca para vermem. Ne zaman gerçek şehir dışı menzili 500-600km üzeri ve şarj süresi max 15 dakika olan bir araç yaparlar o zaman düşünürüm. Önümüzdeki 10-15 yıl için en mantıklı tercih hibrit otomobiller gibi duruyor.
-
Ben hidrojenli araçların daha verimli olacağını düşünüyorum
-
335 km menzil fabrika verisi. Gerçekte 200 km zor gider . Avcılardan Pendik’e gitmeye kalksan geri zar zor dönersin,
Ve bu arabaya 1 milyon vericen . Saçmalık tam anlamıyla.
En az 10 sene var 10....
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Bu araçlar müstakil evi olanlar için uygun durumda çünkü arabayı evden şarj ederseniz yakıt ücretini 4'te1'e kadar düşürüyorsunuz. 100 km'de 7 litre yakan araç, benzini 25tl'den hesaplarsak 100km.de 175tl yakar. Oysa elektrikli araç aynı mesafeyi 45tl'ye yakıyor olacak. Her 100bin km'de 135.000tl tasarruf demek bu.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orrin -- 6 Eylül 2022; 09:08:22 >
-
yok satar hahahahhahah
-
E-5 trafiğinde gıdım ilerleyerek 1 saatin gitti. Şarjın bitmek üzere. İlk şarj istasyonunda şarj etmezsen yolda kalacaksın. Şarj istasyonuna giriyorsun fakat sırada 10 araç var. Her birinin şarjı 1 saat sürecek. 10 saat orada bekleyeceksin. E-aracı şimdi beğendin mi ?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
“Regenerative breaking”, bu nedenden dolayı elektrikli araçların şehir içi tüketimi daha da düşüyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Benzinli sini alamıyoruz. Geçiniz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ne kadar regenerative break yaparsan yap, şarj istasyonuna uğrayacak, yarım saat şarj bekleyeceksin tabi ki sıra yoksa
180kW istasyonda bekleme süren azalacak fakat araç başı 180kW elektrik nerden gelecek? 500kW süper hızlı şarj istasyonlarından bahsediliyor. 4 araçlık olsa 2MW yapar bu da 2.3MW'lık Siemens rüzgar türbini demek. Her istasyonun dibine Siemens türbin mi koyacaklar, ne yapacaklar Allah'ım.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
...
hep söylüyorum... yegane çözüm Rüzgar'da
şaka bir yana mobil batarya işini çözmeleri gerekiyor... doldur boşalt menzil'de arabasına göre 400-500km...
NIO, batarya değiştirme istasyonu sayısını hızla artırıyor (insideevs.com.tr)
-
Mercedes EQS580 bile bir şarjla gerçekte 300km civarı gidiyor. Youtube ta videosu var, adam full şarjla Ankaradan İstanbula yola çıkıyor, 436km yol gidecek yolun yarısında şarj bitiyor, yolda %90 şarj yapıyor İstanbul'a %33 şarjla güç bela gidiyor.
1900'lü yıllarda 2 kişilik elektrikli otomobil bir şarjla 2000km gidiyormuş. 2020'lerde 2 kişilik e-otomobil bir şarjla 90km gidiyor.
Rüzgar türbinleri ise başka bir aldatmaca. Rüzgar olsa da olmasa da dönüyorlar. Rüzgar türbinleri içinde türbini 7x24 çeviren motor var bundan hiç kimse bahsetmiyor. Türbini rüzgar değil motor çeviriyor. Rüzgar Enerji Santralinde gerçekte elektrik üretilmiyor, elektrik üretiliyormuş izlenimi veriliyor sadece
WHAT IS POWERING THESE TURBINES IF THERE'S NO WINDhttps://www.google.com/sorry/index?continue=https://www.youtube.com/watch%3Fv%3DFPvPA07kAvo&q=EgQuLZpRGK_h55gGIhArZ5mw1RYhlwRfC1uAR5BNMgFy Yerde çalılar kımıldamıyor, adam dakikalarca çekim yapmış, yaprak kımıldamıyor, hemen üstteki rüzgar türbinleri dönüyor. Hiç rüzgar yokken bu türbinler gücü nerden alıyor?
Wind Turbine Spinning Without Windhttps://www.google.com/sorry/index?continue=https://www.youtube.com/watch%3Fv%3DEyfeQxzmdwA&q=EgQuLZpRGK_h55gGIhA0xblAzTCwepimx1I0KaF3MgFy Birkaç ay önce buraya yeni rüzgar türbini konuldu, aslı burada göründüğünden cok daha büyük. Hiç rüzgar yok fakat yine de oldukça hızlı dönüyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkandinçay -- 9 Eylül 2022; 11:40:57 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar

bütün dünya elektrikli otomobillere teşvik verirken bırak teşviği elektrikli otomobillerden bile ötv, mtv gibi saçma sapan vergiler alınan ülkeye getirmemekte çok haklılar.
|
10 yıl olmuş....şaka gibi... 10 yılda ne umutlar ne hayaller vardı ama daha geri gittik, elimizdekinden olduk... çok yazık oldu çok... benim bu ülke ile ilgili hiçbir umudum kalmadı...bu enkazın altından kolay kolay çıkılmaz... |
Şu ilk nesil diyebileceğimiz menzili kısa, şarj süresi uzun elektrikli otomobilleri gelecek burada diye diye iteliyorlar. Ben açıkçası şehir dışında her 200km de bir 1 saat şarj etmek zorunda kalacağım ve 4-5 yaşından sonra pil kapasitesini kaybetmeye başlayacak bir araca para vermem. Ne zaman gerçek şehir dışı menzili 500-600km üzeri ve şarj süresi max 15 dakika olan bir araç yaparlar o zaman düşünürüm. Önümüzdeki 10-15 yıl için en mantıklı tercih hibrit otomobiller gibi duruyor. |
Benzer içerikler
- instagram yazı tipi değiştirme
- twitter kullanıcı adı değiştirme
- instagramda taslaklar nerede
- whatsapp sohbet balonu rengi değiştirme iphone
- twitter beğeni hilesi
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X