Şimdi Ara

Osmangazi Köprüsü - Körfezi dolaşmak ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
83
Cevap
2
Favori
24.960
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • thall kullanıcısına yanıt
    hocam sizin seçeneğiniz daha fazla, ben bir ara bursanın güneyine inip balıkesire ulaşmayı bile düşündüm.
    çünkü karacabeyin ardından haraların oralar çok kötü sıkışıyor.
    asıl sıkıntı dönüşte yaşanıyor.
    feribotun bayram tarifesi ile 75 tl olduğu yerde köprüye 103 tl vermek mantıklı gelmeye başladı.
    körfezi dolanmak ise izmite kadar gidileceğinden imkansız görünüyor.
  • valla ben körfez dolanıyorum. zaten yavaş gittiğim için araç az yakıyor. geze geze gidiyoruz işte fena mı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erka1907

    hani artık otobanda iki gişe arası hız hesabı yapılacaktı.
    hala pusu kurmaya devam ediyorlar demek ki.
    doymuyorlar cebimizdeki parayı çalmaya...
    Gişeler arası radar uygulaması paralı otoyolu kapsamıyor. Mevzuatta İstanbul İzmir otoyolu hariç tutuldu. Nakit gişeleri var .

    Bu sebepten bahse konu otoyola eski usül radar aracı koyuyorlar. Ben canlı gözle ayrı zamanlarda 3 defa gördüm.

    Daha önce yazdığım gibi , insan 140 tl yol parası ödeyince zamansal avantajı olsun istiyor , ama onu da engellemişler. 120 km hızla gidip 140-150 tl otoyol ücreti ödeyeceğime feribotla geçip alt yolda bedava 110 ile gitmeyi tercih ediyorum.

    Yıllık 3-4 milyar garanti parası ödesinler buyursunlar. Aç gözlülüğün sonucu bu işte.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erka1907

    hocam sizin seçeneğiniz daha fazla, ben bir ara bursanın güneyine inip balıkesire ulaşmayı bile düşündüm.
    çünkü karacabeyin ardından haraların oralar çok kötü sıkışıyor.
    asıl sıkıntı dönüşte yaşanıyor.
    feribotun bayram tarifesi ile 75 tl olduğu yerde köprüye 103 tl vermek mantıklı gelmeye başladı.
    körfezi dolanmak ise izmite kadar gidileceğinden imkansız görünüyor.
    Fazla derken işte, Geliblolu-Lapseki feribotuyla Çanakkale üzeri var ama önce ki mesajımda da belirttiğim gibi; çok sıkıcı bir yol, yol üstü mola yerleri yok gibi bir şey..
    Oysa Yalova- Bursa yolunu seviyoruz ailece hiç planımızda yokken birden Bursa içine giriyoruz Yeşil Camii etrafında turist gibi bir turlayıp bişeyler yiyip yola devam edebiliyoruz.

    Susurlukta bilinen mola duraklardan ziyade, girişte bulunan Belediye parkına giriyoruz, çocuklar parkta oynarken ben Türk Kahvemi yudumluyor oluyorum. Havası ağaçlı bir alan olduğundan serin ve dinlendirici oluyor. Kapalı Avm tarzı yerlerde uğultular keyfimi kaçırıyor.

    Son 14-15m saate girerken herhalde mantıklı olan Orhangazi Köprüsünü kullanacağım. Yol trafik durumuna göre otoyoldan devam eder ya da eski yola çıkarım köprüden sonra..

    Cümlemize kazasız-belasız, keyifli yolculuklar dilerim..




  • Bayram trafiğinde köprü hayat kurtarır 1 değil 4 saat karınız olur

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yılda en az 10 kez istanbul bursa yapıyorum dolanmak gerçekten sıkıntılı izmit gölcük karamürsel yalova orhangazi gemlik şehir merkezi ve ışıktan geç geç bitmiyor ama o parayı vermekte çok zoruma gidiyor özellikle ailecek gittiğimiz için ufak oğlanda var çoğu zaman köprüden geçiyoruz
    Bazen dolanıyorum bazen feribot bazen köprü yapıyorum
    Topçulara gelene kadar dolanıp ordan paralı yola girmekte mantıklı asında
    Fiyata vergiye falan girmeyeceğim o konuda çok doluyum ama köprü ve sonraki yol muhteşem kadıköyden uludağ üniversitesine 1.5 saatte çok rahat ve konforlu gidiyorum ama o parayı vermek çok zoruma gidiyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ahaber mode on :

    İtibirdin tisirrif ilmiz, 103 liriyi niyi virmiyiriz ki! Yil yipti, kipri yipti, tinil yipti. ilminlir kiprilirimizi kisliniyirlir...

    ahaber mode off.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gerçek anlamda bir ihtiyaç olmadığı sürece Körfezi dolaşırım. İkinci sırada Pendik-Yalova feribotu... Bu ücret tarifesiyle Osmangazi Köprüsü hayal benim için...

    Vergilerimizle yapılan köprüye bir de dünyanın parasını verip geçmek tarif edilemez bir hissiyat olur...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyler dönmeyin şu izmit körfezini vallahi bayramlarda dışarı çıkamaz olduk. Zaten dandirik bir yolu var kendi şehir trafiğini kaldırmıyor birde bayram trafiği olduğunda evlere şenlik 15km yolu 2 saatte gidiyorsun
  • ben şirketi anlamıyorum. 2 katı araç geçse yola birşey mi olacak. yap 50 tl. kimse hesap yapmasın. direk köprüyü kullansın. 2 katı değil 4 katı araç geçer. kocaeli trafiği rahatlar. 2 katı para kazanırlar. garanti paranın üstüne çıkınca devlete para vermiyorlar ki. hepsi cebe.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elcas

    ben şirketi anlamıyorum. 2 katı araç geçse yola birşey mi olacak. yap 50 tl. kimse hesap yapmasın. direk köprüyü kullansın. 2 katı değil 4 katı araç geçer. kocaeli trafiği rahatlar. 2 katı para kazanırlar. garanti paranın üstüne çıkınca devlete para vermiyorlar ki. hepsi cebe.
    ben de sizin gibi düşünüyordum ama öyle değilmiş.
    geçen araba sayısı kadar ödeme yapılıyormuş.
    yani 10 araba 100 liradan geçerse 1000 tl alır.
    ama 10 araba 50 liradan geçerse 500 tl toplar, 500 de ek ödeme yapması gerekir.
    yani esas olan geçen araç sayısı.
  • Bayram trafiginde kopru hayat kurtarir, zaten tatil donusu yorgun olunuyor 1 saatlik yola 3 saat harcayip sinirleri germeye gerek yok.Kopru parasina takilmayan yoktur ancak boyle toplu goc zamanlarinda gerekli oldugu asikar.Gecsekte gecmesekte parasini oduyoruz diyerek zuurt tesellisine devam edelim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Köprü ücretleri + Bursa’ya kadar yakacağım benzin parasına Yenikapı-Mudanya feribot bileti alabildiğimden ötürü benim için pek bir anlamı olmuyor köprünün. İstanbul’a giriş çıkış trafiği de çekmemiş oluyorum, bu şekilde gayet güzel.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erka1907 kullanıcısına yanıt
    50 olunca 20 araba geçerse. hatta 40 geçerse.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elcas

    50 olunca 20 araba geçerse. hatta 40 geçerse.
    50 tl x 20 araç = 1000 tl vatandaş öder, 1000 de devlet kasasından ödenir.
    50 tl x 40 araç = 2000 tl vatandaş öder, 2000 de devlet kasasından ödenir.
    çünkü devletin araç başı 100 tl ödenmesi gerekiyor.
    yani o günkü hasılat geçen araca bölünüp kalan fark devlet tarafından karşılanmıyor.
    ne kadar araç geçerse o kadar ücret ödeniyor.
    harika bir sözleşme değil mi?
  • Vakit nakittir . 1 saat yoldan tasarruf icin 2-3 kati para odemeye deger mi demissiniz . Tamamen maddi imkanlara bagli .

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Son 6 ayda otoyol ve köprüden toplam 10-12 kere geçtim.

    Son geçişimde Anadoludan gelirken köprü öncesi viraj sonuna seyyar radar koymuşlar 160 ile yakalanmışım 460 lira ceza geldi.

    Bomboş 3 şeritli yol, geçmek için bir dünya para veriyoruz sonra bir de radar koyuyorlar. Tabii hız iyi bir şey değil ama yine de mantıksız oluyor biraz.

    Feribotun fiyatını da arttırdılar körfez dolaşmak uzun ve yorucu oluyor, toplamda 50-60 lira farkediyor o yüzden mecbur köprü kullanıyorum ama başka alternatif olsa keşke.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otoban tamamiyle acildiginda 3.5 saate düşecek güzel izmirden istanbulda ucakla gitsem yeni havalimaniyla cekicem rezillige degmez arabamla gitsem o otoban fiyatina degmez binerim otobüse 5 6 saatte kendi evimden istanbulun her yerine inerim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu seferde kenardan dolandım aracım 40 tl yaktı 70 tl cebimde kaldı.
  • Osmangazi yerine Körfezi dolanıp E80 Anadolu Otoyoluna bağlanıyorum. Çok rahat bir şekilde yolculuk yaparak neredeyse 30 dakika kayıp ile gideceğim yere varıyorum. Gece saatlerinde geçilecekse pek radar da olmuyor. Yüksek sürat ile yolculuk yapılabilir.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.