Şimdi Ara

otomatik vitesli araç trafik ışığında nasıl beklemeli

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
0
Favori
2.564
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • aracımı ısrarla iki gündür almaya calışan müşteri (1000 lira için pazarlık ediyor) bak sen de yanlış biliyor muşun tork konvertörlü araç uzun süre yanan kırmızı ışıkta n konununda beklemeli
    senin aracon vites vuruntusu bu yüzden deyip pazarlığı kızıştırmaya çalıştı

    ben ısrarla d den başka konumda beklemez yoksa yağlama yapmaz
    hem ben yanılıyorsam sadece fren balata masrafım olur dedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Bekleme Süresi 20 saniyenin üzerinde ise boşa alınır eğer altında ise d konumda kalkınması önerilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vitesi d - n gecis ksirasinda mandal a basiyorsun.oda asinmayi ( yay v.s) artiriyor.otomatik vites ile cok oynamayin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tork konvertörlü araç D konumunda bekleyebilir birşey olmaz, en fazla titreşim yapar biraz da fazla yakar rölantide o kadar. Ama yağlama yapmama olayı da gerçek dışı, vites boşta olsa bile tork konvertörü krank miline bağlı, motor çalıştığı sürece şanzıman yağ pompası çalışır. (Bu nedenle tork konvertörlü araçlar örn. motor arızası nedeniyle yolda kaldığında halatla çekilmemelidir, motor çalışmıyorsa araç fazla hareket ettirilmeden çekiciye yüklenmelidir.)

    Vuruntu olayının bir çok sebebi olabilir, vites geçişi esnasında mı vuruyor yoksa hızlanma esnasında düzensiz mi hızlanıyor vs duruma göre değişir, tork konvertöründe de sıkıntı olabilir, selenoid valflerde veya şanzıman yağında da. Rahatsız edici düzeyde ise şanzımanın sökülüp bakılması lazım.

    Tork konvertörlü araçta vitesle pek oynamayın bırakın D'de dursun ışıkta, aslı astarı 20-60sn arası bekleyecek.

    Çift kavramalarda mesela frene yeterince kuvvet uygulayınca arka planda kavramayı tamamen kesip bekliyor. Çift kavramalarda yaşanan sorunların genelde sebebi frene azıcık basıp aracı sürekli kavramada tutmak. Aracın sesinden titreşiminden bunu hissetmeyip inatla yarı otomatik aracı kavramada tutan adama da 15bin TL'lik şanzıman masrafı müstehak bu arada.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Diablo -- 3 Eylül 2018; 21:9:15 >




  • Diablo kullanıcısına yanıt
    mesela 60 km ile 90 derecelik sağa dönüşe geçmek için duracakmış gibi yavaslayıp dönüşi tamamladıktan sonra hızlanırken vites büyütmede vuruntu var
    2 saat tam yüklü halde aralıksız 100 km hızla kullandıktan sonra tem de dur kalk trafikte her harakete geçildiğinds sürtme ve vuruntu var

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • vuruntu insanı rahatsız eder, ancak belli bir km den sonra ister istemez vuruntu başlıyor. Alıcının bunun bilincinde olmaması durumunda anlaşmak çok zor olabilir.
  • Bak sen. Bu gözler bunu da gördü :) Bu şekilde fiyat kırmaya çalışan çakala prim tanımayın. Alıyosa alsın; almıyorsa gölge etmesin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 30sn den fazla duracaksa n ye atarım yoksa d de durur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aklima gelirse n ye alirim bende d de uzun durursa rolantide titresim hissediyorum n de geciyo

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: texmo

    Vitesi d - n gecis ksirasinda mandal a basiyorsun.oda asinmayi ( yay v.s) artiriyor.otomatik vites ile cok oynamayin
    100.000 kez falan yaparsanız belki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim aracımda durunca ilk 5 sn falan titreşim oluyor sonra geçiyor astra 6 ileri

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • benim araçta da Aisin tam otomatik vites var, hep D 'de bırakırım.
    ışıklarda süreye göre eğer bekleme süresi uzunsa D'de kalır ve start-stop ile stop ettiririm. eğer bekleme süresi kısa ise yine D'de kalır ama frene çok asılmam, start-stopun devreye girmesine izin vermeden aracı bekletirim.
    2-3 saniye titreşimde kalır sonra araç boştaymış gibi titreşim kesiliyor.
  • Capon arabaları kullandığımız için bizim öyle dertlerimiz yok

    Yolculuk başında d ye alınır. yolculuk bitiminde p ye alınır ve araç terk edilir

    yok ışıkta boşa al yok trafikte boşa al yok yarı kavrama yapmasın manuel modda kullan bu ne ya?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zf8 için de n gereksiz kalıyor. Sadece ayağınızı dinlendirmek isterseniz n ye alırsınız. Çok farketmez. Ama park ederken muhakkak n de parkedip el frenini çekip öyle parka alın. Bu önemli.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yillardir bosa almadim otomatik araba habire vitesle oynasam manuel alirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eğer dsg şanzımanlı bir arabam olsaydı her duruşta n'de beklerdim kesin.

    ayrıca, aşırı yoğun istanbul trafiğinde de manuel (sport mod) da kullanırdım. sonra mekatronik şu bu uğraşmazdım işime de gelirdi. kullandığım pek çok otomatik arabayı da sport mod'da kullanıyorum alışınca insan bırakamıyor hem keseye yararlı, hem de motor sesi duyuyorsun trafikte sportiflik işte fena mı
  • Arabanızın el kitabında mutlaka bununla ilgili bir açıklama vardır, örneğin benimkisinde tork konvertörlü olmamasına rağmen "uzun süreli beklemelerde vitesi n durumuna alınız" diye bir ibare var. Bir de satışla ilgili asıl yapmanız gereken aracın fiyatını o şahıs için her fiyat kırmaya çalıştığında 1000TL daha arttırmak, hepsi bu.
  • Öyle her ışıkla vitesle oynayacaksam ohooo.

    ALıyorum D ye gideceğim yere kadar. Bazen manuele çekiyorum o kadar. Öyle N ye falan almam. Start-Stopta zaten buna gerek kalmıyor ancak ben sevmiyorum sürekli arac stop edip duruyor. Ben araca binerken inerken 30-50 saniye arabayı rölantide çalıştırıp inip binen adamım. Öyle ışıklarda tak diye stop edince sanki benim yaptığımın bi amacı yokmuş gibi geliyor. O yüzden yazılımla kapattırdım. Artık otomatik start-stop kapalı olarak başlıyor .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: texmo

    Vitesi d - n gecis ksirasinda mandal a basiyorsun.oda asinmayi ( yay v.s) artiriyor.otomatik vites ile cok oynamayin
    Kesinlikle , sürekli durunca n ye alıyordum veya yokuşta zorlanınca vitesi manüel artırıyordum . Sonunda aracimda vites kutusu arızası verdi dsg şanzıman simdi hic dokunmuyorum . Sorunsuz çok şükür

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: texmo

    Vitesi d - n gecis ksirasinda mandal a basiyorsun.oda asinmayi ( yay v.s) artiriyor.otomatik vites ile cok oynamayin
    D-N arası benim araçta mandal yol. Genelde 10 sn üzeri falan bekliyeceksem N ye alıyorum. Bir zararı yok.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.