Döviz kuru, stokçuluk, karaborsa, ötv, kdv, vergi dilimi, arz-talep dengesizliği derken sizler bu durumdan, geldiğimiz son noktadan memnun musunuz? B sınıfı araba olmuş 400 bin, C sınıfı 600 bin. Bıçağın kemiği daha ne kadar delmesine razısınız. yoksa tuzum kuru, almışım 2 araba, bir jip, dükkan da iyi çalışıyor, şahlanıyoruz mu diyorsunuz. orta sınıf ve gençler ne yapacak, onlara kendi başarı hikayenizi mi tavsiye edeceksiniz. yok ben de mağdurum veya mazlumun yanındayım diyorsanız ne zaman haykıracaksınız bu zulme karşı? çok mu korkuyorsunuz, zincirlerinizden başka kaybedecek neyiniz var sabit gelirliler? sadece almak mı arabayı, yürütme maliyetinizi düşünmüyor musunuz. Aklınızı, vicdanınızı ve cesaretinizi kullanmayacak mısınız? |
OTOMOBİL FİYATLARININ GELDİĞİ NOKTADAN MEMNUN MUSUNUZ ???
-
-
Karar veremiyorum açıkçası, 2010'larda ülke gereksiz yere zengin takılıyordu, doğru düzgün bir otomotiv firması bile olmayan ülkede yollar lüks araçtan geçilmiyordu. 2008 krizinden dolayı FED'in bolluk dönemi ardından 2016'lardan sonra yavaş yavaş da olsa TL'nin aşırı değerli olduğu bu suni zenginlik bitiyor, pandemi tedarik zinciri vb. gibi sorunlar da bunu hızlandırdı. Bu gerçekliği kaldırmak bazı insanlara zor gelebilir. Bu düzen bize hoş gelebilir ancak bir geleceği yok.
Sürekli ithalat yapıyoruz, karşılığında satacak katma değeri yüksek mallar olması lazım ki lüks tüketim yapabilelim. Petrol gibi kaynağımız da yok dolayısıyla sürekli ay sonunu getirmeye çalışan beyaz yakalı gibi giden bir hesap dengemiz var, sürekli açıktayız. Dolayısıyla faiz vb. bu işin biraz da bahanesi aslında. Denklem basit: Cari dengen nasıl? Cari açık veriyorsan bu kullandığın para üretim dayalı sektörlere mi akıyor yoksa sadece tüketime mi? Bu denklemde üretime dayalı kısma para aktaran (ABD desteğiyle) Güney Kore şu anda bir küçük dünya devi. Biz ise günü kurtardık, şimdi üşüyoruz. Ha ABD gibi rezerv para birimi elindeyse cari açıkla devam edersin, ihracatın "Amerikan Doları" olur çünkü.
Velhasıl kelam Türkiye kendi ürünlerine yönelecek. Mikroçip üretimi gibi mecburi ithalat yaptığımız ve üretemediğimiz alanları diğer alanlarda ekstra markalar yaratarak kapatmalıyız. Hakeza TOGG gibi girişimler Türkiye'de batarya üretip hızlıca B segmenti hatta A segmenti araçlar çıkarmalı.
-
evet memnunuz.heryer trafik.park yer yok.daha da zam gelmeli.toplu taşıma kullanın
-
Parası olan olmayan belli olsun şöyle. 1 milyona passat alan babayiğitleri yollarda görmek istiyoruz. -
Sence memnun olunucak gibimi gözüküyor. -
ama yakmadan önce kurutmamız gerekir, onun için bile yazı beklememiz gerekecek.
-
Türkiyenin bu yeni ekonomi politikası ile çin -g.kore olma hayali, inek olmaya çalışan kurbağaya benziyor. kore oluruz bu gidişle ama k.kore.
-
bu gidişle araba gördüğünde, inek görmüş hintli gibi olacağız.
-
Benim arkadaş 1 ay önce 140 bine satamayacağı aracı bu gün 270 bine ilana koydu sonra bana döndü az mı yazdım dedi az yazdın dedim
İnceldiği yerden kopsun -
Delefonunuzu cıgarın delefonunuzuuuuuuuu....
Vatan hayınları sizi...
Gılışdar gelsin de benzin guyruklarına girinnnn.... Bahalım o arabalara goyacah benzini bulabiliyonuz mu...
Telefonu ağzına nasıl verdiler abinin?
Yanlış yere sokmuşlar ya gerçi... Bu gidişle o da olacak.
-
Fiyatlardan satarken memnunum alirken memnun degilim -
bence de yanlış yere sokmuşlar...
-
DNV TVyoutube#dolar #sıfıraraba doların 13.50 gördüğü gün dolar tl ye karşı %15 lik bir değer artışı sağladı ve sıfır arabAların fiyatları daha da uçtu peki bundan sonra ne olacak. sıfır araçları tedarik edebilecek miyiz. Kanalıma ÜCRETSİZ ABONE OLUN ▶ https://bit.ly/2sIejSn 2021 ÖTV Muafiyetiyle Alınabilecek SUV Arabalar / Engelli Raporuyla En İyi SUV Araçlar ▶ ▶ ▶ https://www.youtube.com/watch?v=OEGtGAzpIBg Hyundai Bayon 2021 İnceleme / Jump Style ve Elite Donanım Karşılaştırması ▶ ▶ ▶ https://www.youtube.com/watch?v=R5QnSKMh6nM Skoda Kamiq 2021 Elite ve Premium Karşılaştırması / Elite ve Premium Pakette Neler Var, Ne Kadar ? ▶ ▶ ▶ https://www.youtube.com/watch?v=hbdVfX5uFOE 2021 Türkiye'de En Ucuz 10 Sıfır Araç Fiyatları ▶▶ ▶ https://www.youtube.com/watch?v=2CaYSnW0py0&t=31s En Ucuz B SUV Araçlar 2021 / En Ucuz Sıfır B Segmenti SUV Arabalar Hangileridir ? ▶ ▶ ▶ https://www.youtube.com/watch?v=57gkO8dpZQ4&t=1s RENAULT TALİANT 2021 İNCELEME / JOY VE TOUCH DONANIM KARŞILAŞTIRMASI ▶ ▶ ▶ ▶ https://www.youtube.com/watch?v=MlnPq-rTjCQ Yılın En İyi Otomobili KIA'dan / Ödüllü En İyi Arabalar 2021 / PORSCHE Damgasını Vurdu ▶ ▶ ▶ https://www.youtube.com/watch?v=iAHuEjDfW_Q&t=2s Merhaba DAHA NELER VARMIŞ! Kanalı olarak ▶ " Bilmek, ileriyi görmek; ileriyi görmek, güçlü olmaktır." felsefemle insanlara bilgi içerikli videolar yapıp sevdiren ve onları düşündüren içerikler üretiyorum. Genellikle haftada 1 video yüklediğim merak dolu kanalımdaki videolarımı kaçırmamak için abone olmayı unutmayın! İzlediğiniz için teşekkürler!https://www.youtube.com/watch?v=sCDqjJICuBU
izleyin
-
Bir millet artan fiyatlardan, her geçen gün alım gücünün azalmasından ve para biriktirmeye devam ediyorken amacına yaklaşmak yerine uzaklaşmaktan nasıl memnun olabilir?
-
Hocam bunu kimse görmüyor işte. Herkes en lüks otomobile binmek istiyor en lüks telefonu kullanmak istiyor ama karşılığında da hiç bir iş yapmıyoruz. Büyük yatırımları bizim gibi insanlar yapamaz o konuda da zenginler taşın altına koyması gerekiyor. Şuan görünen savunma sanayi için ürün üretmeye çalışıyor bir çok şirket gündelik kullanıma geçilmedi. Bu kafayla gidersek kolay kolay geçiş olmayacak. Bu düzende düzen düzmeye devam edecek düzülende düzülmeye devam edecek. Mesele a partisi b partisi değil sistem ve sistemi oluşturan halk bozuk.
-
Bence gayet memnun. En azından forumdakilerin bir çoğu.
Ederinin inanılmaz üstündeki arabanın ilan linkini atıyorsun; beğenmiyorsan alma kimse kafana zorla silah dayamıyor diye cevap geliyor.
2-3 hafta önce aldığı aracın üstüne 100.000 TL koyan Al-satçının linkini atıyorsun; isteyen istediği fiyattan satar sanane diye cevap geliyor.
Dolar 0.25 artınca 10 yıllık arabaya 50.000 TL zam yapan galerinin linkini atıyorsun; o zaman git sıfır araba bulabiliyorsan onu al diye cevap geliyor.
Ortalık köylü kurnazı dolu, birileri hem ayranım dökülmesin, hem bilmem neyim olmasının derdinde.
Ya piyasa eski haline dönecek, rayına oturacak, ancak birileri çok üzülecek bu duruma.
Ya da ......
İnceldiği yerden kopsun.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muratdinc1 -- 7 Aralık 2021; 19:16:3 > -
"kimseden ses çıkmıyor, mustehak" diyip köşeye çekilmek en güzeli.
espri yapmak ve laf sokmak gibi ata sporlarımız da var. yanında tuz biber.
sadece ben elektrik zammından dolayı abonelikten çıksam veya yakıt zammından dolayı aracı trafikten çeksem vs vs birşey değişmeyecek.
madem espri yeteneğimiz var onlar gibi yapalım; muasır medeniyetler için daha fazla şahlanış için siyasetçiler de asgari ücret alsın gibi gibi. bu tabi hiçbir siyasetçinin işine gelmez. demokrasi dediğimiz şey: siyasetçilerin halkları yönetmesidir.
müstehak derneği kuralım. kimse kendini hariç tutup başkalarına akıl vermek yerine biz, taksiciler, kamyoncular vs söz konusu otomobil olduğu için araçlarımızı trafikten men edersek sadece otomobillerden alınan devasa vergiler sekteye uğrar ve bir kıvılcım olabilir.
Karar veremiyorum açıkçası, 2010'larda ülke gereksiz yere zengin takılıyordu, doğru düzgün bir otomotiv firması bile olmayan ülkede yollar lüks araçtan geçilmiyordu. 2008 krizinden dolayı FED'in bolluk dönemi ardından 2016'lardan sonra yavaş yavaş da olsa TL'nin aşırı değerli olduğu bu suni zenginlik bitiyor, pandemi tedarik zinciri vb. gibi sorunlar da bunu hızlandırdı. Bu gerçekliği kaldırmak bazı insanlara zor gelebilir. Bu düzen bize hoş gelebilir ancak bir geleceği yok. Sürekli ithalat yapıyoruz, karşılığında satacak katma değeri yüksek mallar olması lazım ki lüks tüketim yapabilelim. Petrol gibi kaynağımız da yok dolayısıyla sürekli ay sonunu getirmeye çalışan beyaz yakalı gibi giden bir hesap dengemiz var, sürekli açıktayız. Dolayısıyla faiz vb. bu işin biraz da bahanesi aslında. Denklem basit: Cari dengen nasıl? Cari açık veriyorsan bu kullandığın para üretim dayalı sektörlere mi akıyor yoksa sadece tüketime mi? Bu denklemde üretime dayalı kısma para aktaran (ABD desteğiyle) Güney Kore şu anda bir küçük dünya devi. Biz ise günü kurtardık, şimdi üşüyoruz. Ha ABD gibi rezerv para birimi elindeyse cari açıkla devam edersin, ihracatın "Amerikan Doları" olur çünkü. Velhasıl kelam Türkiye kendi ürünlerine yönelecek. Mikroçip üretimi gibi mecburi ithalat yaptığımız ve üretemediğimiz alanları diğer alanlarda ekstra markalar yaratarak kapatmalıyız. Hakeza TOGG gibi girişimler Türkiye'de batarya üretip hızlıca B segmenti hatta A segmenti araçlar çıkarmalı. |
Parası olan olmayan belli olsun şöyle. 1 milyona passat alan babayiğitleri yollarda görmek istiyoruz.
|
Benim arkadaş 1 ay önce 140 bine satamayacağı aracı bu gün 270 bine ilana koydu sonra bana döndü az mı yazdım dedi az yazdın dedim
İnceldiği yerden kopsun |
Fiyatlardan satarken memnunum alirken memnun degilim
|
bu gidişle araba gördüğünde, inek görmüş hintli gibi olacağız. |
Hocam bunu kimse görmüyor işte. Herkes en lüks otomobile binmek istiyor en lüks telefonu kullanmak istiyor ama karşılığında da hiç bir iş yapmıyoruz. Büyük yatırımları bizim gibi insanlar yapamaz o konuda da zenginler taşın altına koyması gerekiyor. Şuan görünen savunma sanayi için ürün üretmeye çalışıyor bir çok şirket gündelik kullanıma geçilmedi. Bu kafayla gidersek kolay kolay geçiş olmayacak. Bu düzende düzen düzmeye devam edecek düzülende düzülmeye devam edecek. Mesele a partisi b partisi değil sistem ve sistemi oluşturan halk bozuk. |
Benzer içerikler
- motordan gelen hava kaçırma sesi
- bla bla car yasaklandı
- sava lastik yorumları
- hyundai bayon 1.0 t-gdi yorum
- 16 cm hoparlör tavsiyesi
- renault symbioz
- 2025 araba fiyatları ne olur
- skoda slavia
- reev fancy fiyat
- ıd buzz fiyat
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X