Şimdi Ara

Otomobil Severler Sohbet Konusu. (39. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9.079
Cevap
50
Favori
131.635
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3738394041
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • otomobilci_x kullanıcısına yanıt
    Anladım.Yalniz 1.2 t 308 ile Eski 92 Hdi 308 arasında harbiden bu civarda bir fark var.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Anladım.Yalniz 1.2 t 308 ile Eski 92 Hdi 308 arasında harbiden bu civarda bir fark var.

    Tam süper Ornek olmuş iki arac arasında benim tercihim 1.2t 308 olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: RevivaL

    Turbodan gözüm döndü heraldr ondan mtvyi yanlış yazmışım

    Soğuk memleketteyim, yaklaşık 8 ay kış. Lpg benim için avantaj bile sayılmıyor şu durumda, dizel de pek yaramıyor soğuğa ama turbo benzin çok mantıklı görünüyor.

    Yalnız eşinizin yaşadığı da kötü durum, iyiye bindikçe insanın kötüye binesi gelmiyor.

    Dizel demişken geçenlerde 40 a kadar araç önerisi yazılı bi konu vardı. 308 önerip güzel de bi araç bulup mesajı attım. Üye 308 istemiyorum diye geri dönüş yaptı, attığım ilan ise ertesi gün kaldırılmıştı. İçimden de demiştim imkan olsa da alsam diye



    Eğer soğuk şartlarda yaşıyorsanız küçük hacimli motorlar sizin için daha isabetli olur. Turbonun tüm dezavantajları bertaraf oluyor neredeyse.

    Peki turbonun dezavantajları derken ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x


    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Anladım.Yalniz 1.2 t 308 ile Eski 92 Hdi 308 arasında harbiden bu civarda bir fark var.

    Tam süper Ornek olmuş iki arac arasında benim tercihim 1.2t 308 olur

    Benimde 1.2 t olurdu sanırım ama performanstan.dolayı

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Burası da 308 konusuna döndü.


     Otomobil Severler Sohbet Konusu.
     Otomobil Severler Sohbet Konusu.
     Otomobil Severler Sohbet Konusu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RevivaL

    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: RevivaL

    Turbodan gözüm döndü heraldr ondan mtvyi yanlış yazmışım

    Soğuk memleketteyim, yaklaşık 8 ay kış. Lpg benim için avantaj bile sayılmıyor şu durumda, dizel de pek yaramıyor soğuğa ama turbo benzin çok mantıklı görünüyor.

    Yalnız eşinizin yaşadığı da kötü durum, iyiye bindikçe insanın kötüye binesi gelmiyor.

    Dizel demişken geçenlerde 40 a kadar araç önerisi yazılı bi konu vardı. 308 önerip güzel de bi araç bulup mesajı attım. Üye 308 istemiyorum diye geri dönüş yaptı, attığım ilan ise ertesi gün kaldırılmıştı. İçimden de demiştim imkan olsa da alsam diye



    Eğer soğuk şartlarda yaşıyorsanız küçük hacimli motorlar sizin için daha isabetli olur. Turbonun tüm dezavantajları bertaraf oluyor neredeyse.

    Peki turbonun dezavantajları derken ?

    Turbo motorlar atmosferik motorlardan çok daha sıcak çalışıyor. Özellikle Turbo çok aşırı ısınıyor. Soğuk iklimde bu dezavantaj motoru zorlamadığınız sürece büyük ölçüde bertaraf oluyor mesela. Ayrıca motorun ideal sıcaklığına ulaşmasının çok daha çabuk gerçekleşmesi de bir avantaj olarak geliyor.




  • Panthér kullanıcısına yanıt
    Üfff ne biçim arabii keşke benim olsa
  • Turbolarin karakteristigi elbette atmosferiklerden iyi,fakat pahaliya mal oluyorlar.hem 0km hem de ikinci el olarak.1.33 auris 52k iken kalkip turbo muhabbetine 10 15bin fazla baymak bana,cok mantiksiz geliyor.
    Ki aurisle 300km yaptim en ufak sorun yasamadim bu anlamda,tüketimi de dusuk

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yalnız uzun zamandır subaru resmi sayfasına girmemiştim.Fiyatları beklendiğimin altında çıktı.Subarunun müşteri memnuniyetinede genel müşteri kitlesinin yaşam tarzı'nada hastayım.Özellikle outback fena hoşuma gidiyor.
    www.subaru.com.tr
    Subaru Türkiye
    http://www.subaru.com.tr/arac-fiyat-listesi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redbul_540 -- 8 Ağustos 2016; 23:37:01 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Üfff ne biçim arabii keşke benim olsa

    Şimdi alt yazı geçiyor;

    Antalya Peugeot bayisinde bilinmeyen bir patlama olmuş, GTI havaya uçmuş.








  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: RevivaL

    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: RevivaL

    Turbodan gözüm döndü heraldr ondan mtvyi yanlış yazmışım

    Soğuk memleketteyim, yaklaşık 8 ay kış. Lpg benim için avantaj bile sayılmıyor şu durumda, dizel de pek yaramıyor soğuğa ama turbo benzin çok mantıklı görünüyor.

    Yalnız eşinizin yaşadığı da kötü durum, iyiye bindikçe insanın kötüye binesi gelmiyor.

    Dizel demişken geçenlerde 40 a kadar araç önerisi yazılı bi konu vardı. 308 önerip güzel de bi araç bulup mesajı attım. Üye 308 istemiyorum diye geri dönüş yaptı, attığım ilan ise ertesi gün kaldırılmıştı. İçimden de demiştim imkan olsa da alsam diye



    Eğer soğuk şartlarda yaşıyorsanız küçük hacimli motorlar sizin için daha isabetli olur. Turbonun tüm dezavantajları bertaraf oluyor neredeyse.

    Peki turbonun dezavantajları derken ?

    Turbo motorlar atmosferik motorlardan çok daha sıcak çalışıyor. Özellikle Turbo çok aşırı ısınıyor. Soğuk iklimde bu dezavantaj motoru zorlamadığınız sürece büyük ölçüde bertaraf oluyor mesela. Ayrıca motorun ideal sıcaklığına ulaşmasının çok daha çabuk gerçekleşmesi de bir avantaj olarak geliyor.

    1.2 küçük hacimli motorlarda 3 silindirin bir süre sonra sorun yaratacağını söyleyenler var, ne derece doğru bilemedim??

    Bu 3 silindir işi için sanki! 1.5 daha uygun gibi!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Üfff ne biçim arabii keşke benim olsa

    Şimdi alt yazı geçiyor;

    Antalya Peugeot bayisinde bilinmeyen bir patlama olmuş, GTI havaya uçmuş.










    Orada olaydım havada tutardım onu




  • Güzel muhabbetler varmış burada,müsaadeniz olursa çayımı alıp bende katılmak isterim size.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    Burası da 308 konusuna döndü.


     Otomobil Severler Sohbet Konusu.
     Otomobil Severler Sohbet Konusu.
     Otomobil Severler Sohbet Konusu.


    Hocam arka kapılar çift renk ya,acaba ufak ni sürtmede veya kazada boya veya onarım nasıl olur?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: RevivaL

    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: RevivaL

    Turbodan gözüm döndü heraldr ondan mtvyi yanlış yazmışım

    Soğuk memleketteyim, yaklaşık 8 ay kış. Lpg benim için avantaj bile sayılmıyor şu durumda, dizel de pek yaramıyor soğuğa ama turbo benzin çok mantıklı görünüyor.

    Yalnız eşinizin yaşadığı da kötü durum, iyiye bindikçe insanın kötüye binesi gelmiyor.

    Dizel demişken geçenlerde 40 a kadar araç önerisi yazılı bi konu vardı. 308 önerip güzel de bi araç bulup mesajı attım. Üye 308 istemiyorum diye geri dönüş yaptı, attığım ilan ise ertesi gün kaldırılmıştı. İçimden de demiştim imkan olsa da alsam diye



    Eğer soğuk şartlarda yaşıyorsanız küçük hacimli motorlar sizin için daha isabetli olur. Turbonun tüm dezavantajları bertaraf oluyor neredeyse.

    Peki turbonun dezavantajları derken ?

    Turbo motorlar atmosferik motorlardan çok daha sıcak çalışıyor. Özellikle Turbo çok aşırı ısınıyor. Soğuk iklimde bu dezavantaj motoru zorlamadığınız sürece büyük ölçüde bertaraf oluyor mesela. Ayrıca motorun ideal sıcaklığına ulaşmasının çok daha çabuk gerçekleşmesi de bir avantaj olarak geliyor.

    1.2 küçük hacimli motorlarda 3 silindirin bir süre sonra sorun yaratacağını söyleyenler var, ne derece doğru bilemedim??

    Bu 3 silindir işi için sanki! 1.5 daha uygun gibi!

    Belki bir süre sonra motor takozlarını bozup sarsıntılı çalışmaya başlayabilir. Onun dışında bir sorun olması için çok da bir sebep yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: RevivaL

    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: RevivaL

    Turbodan gözüm döndü heraldr ondan mtvyi yanlış yazmışım

    Soğuk memleketteyim, yaklaşık 8 ay kış. Lpg benim için avantaj bile sayılmıyor şu durumda, dizel de pek yaramıyor soğuğa ama turbo benzin çok mantıklı görünüyor.

    Yalnız eşinizin yaşadığı da kötü durum, iyiye bindikçe insanın kötüye binesi gelmiyor.

    Dizel demişken geçenlerde 40 a kadar araç önerisi yazılı bi konu vardı. 308 önerip güzel de bi araç bulup mesajı attım. Üye 308 istemiyorum diye geri dönüş yaptı, attığım ilan ise ertesi gün kaldırılmıştı. İçimden de demiştim imkan olsa da alsam diye



    Eğer soğuk şartlarda yaşıyorsanız küçük hacimli motorlar sizin için daha isabetli olur. Turbonun tüm dezavantajları bertaraf oluyor neredeyse.

    Peki turbonun dezavantajları derken ?

    Turbo motorlar atmosferik motorlardan çok daha sıcak çalışıyor. Özellikle Turbo çok aşırı ısınıyor. Soğuk iklimde bu dezavantaj motoru zorlamadığınız sürece büyük ölçüde bertaraf oluyor mesela. Ayrıca motorun ideal sıcaklığına ulaşmasının çok daha çabuk gerçekleşmesi de bir avantaj olarak geliyor.

    1.2 küçük hacimli motorlarda 3 silindirin bir süre sonra sorun yaratacağını söyleyenler var, ne derece doğru bilemedim??

    Bu 3 silindir işi için sanki! 1.5 daha uygun gibi!

    Belki bir süre sonra motor takozlarını bozup sarsıntılı çalışmaya başlayabilir. Onun dışında bir sorun olması için çok da bir sebep yok.

    1.0 3 silindirli corsayı 200.000 km ye kadar takip ettim yağ-su bakımlarının hiçbiri atlanmadan kullanıldı ve bu kmye kadar motorla ilgili en ufak bir arıza vermedi.
    aracın triger zinciri bile bu kmye kadar değişmedi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus

    Güzel muhabbetler varmış burada,müsaadeniz olursa çayımı alıp bende katılmak isterim size.

     Otomobil Severler Sohbet Konusu.




  • kartalus kullanıcısına yanıt
    Valla! Onu becerebilecek bir ustayı bulmak zor olacaktır.

    Bir şey olacağını hissettiğinde; Aman! Arka kapılara gelmesin, diye duaya başlamak öncelikli seçenek .



    Aslında, youtube daki araç onarım/yenileme/boyama videoları içinde adamlar neler neler yapıyorlar, onlar için bu iş de çocuk oyuncağıdır.
    Bizim ustalar tecrübe etmeyince ne bilsin! Bilmeyene her şey zor, ne yapsın bizim ustacık...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: RevivaL

    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: RevivaL

    Turbodan gözüm döndü heraldr ondan mtvyi yanlış yazmışım

    Soğuk memleketteyim, yaklaşık 8 ay kış. Lpg benim için avantaj bile sayılmıyor şu durumda, dizel de pek yaramıyor soğuğa ama turbo benzin çok mantıklı görünüyor.

    Yalnız eşinizin yaşadığı da kötü durum, iyiye bindikçe insanın kötüye binesi gelmiyor.

    Dizel demişken geçenlerde 40 a kadar araç önerisi yazılı bi konu vardı. 308 önerip güzel de bi araç bulup mesajı attım. Üye 308 istemiyorum diye geri dönüş yaptı, attığım ilan ise ertesi gün kaldırılmıştı. İçimden de demiştim imkan olsa da alsam diye



    Eğer soğuk şartlarda yaşıyorsanız küçük hacimli motorlar sizin için daha isabetli olur. Turbonun tüm dezavantajları bertaraf oluyor neredeyse.

    Peki turbonun dezavantajları derken ?

    Turbo motorlar atmosferik motorlardan çok daha sıcak çalışıyor. Özellikle Turbo çok aşırı ısınıyor. Soğuk iklimde bu dezavantaj motoru zorlamadığınız sürece büyük ölçüde bertaraf oluyor mesela. Ayrıca motorun ideal sıcaklığına ulaşmasının çok daha çabuk gerçekleşmesi de bir avantaj olarak geliyor.

    1.2 küçük hacimli motorlarda 3 silindirin bir süre sonra sorun yaratacağını söyleyenler var, ne derece doğru bilemedim??

    Bu 3 silindir işi için sanki! 1.5 daha uygun gibi!

    Belki bir süre sonra motor takozlarını bozup sarsıntılı çalışmaya başlayabilir. Onun dışında bir sorun olması için çok da bir sebep yok.

    1.0 3 silindirli corsayı 200.000 km ye kadar takip ettim yağ-su bakımlarının hiçbiri atlanmadan kullanıldı ve bu kmye kadar motorla ilgili en ufak bir arıza vermedi.
    aracın triger zinciri bile bu kmye kadar değişmedi.

    Hocam, 3 silindir 1.0/58bg gibi atmosferik bir araçta sorun olacağını sanmam, ama 1.0/1.2-140/130bg 3 silindir yüksek turbo basınç
    ile birleşince uzun dönem de sıkıntı yaratır mı? Diye düşündürüyor, insanı.



    Çok anladığım bir konu değil. Gerçi! Onu da hesap etmişlerdir herhalde?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    Bende Chevrolet konusunda aynı düşüncedeyim. Ama şu yeni kasaları Türkiye de sunsalar ne yapardım, bilemedim.

    Sipariş sonrasındaki beklemede araca zam gelmesi şanssızlık. Tam ay dönerken hazırda olmayan aracı almamak lazım yada risk'i karşılamak gerek, başka yolu yok.

    Aslında eğer satış temsilcisi ile arada bir samimiyet varsa yani kaynak sağlamsa zam muhabbeti konusunda aydınlatıcı bilgi verilebiliyor. Bu örneği bizzat yaşamış biri olarak net olarak söylemekten çekinmiyorum.

    Adamların zamdan önce tam tarih olarak gerçekten bilgisi oluyor ancak çoğu müşteriyi galeyana getirmek için " zam gelecek " yaftasını hemen yapıştırı veriyorlar. Bu yüzden tanıdık önemli.

    Eğer ufukta zam görünmüyorsa ve süre uzun değilse beklemeyi göze alırım da, zıttı için cesaret edemem. Hele ki değmeyecek bir araç için asla bu taşın altına kendimi sokmam, sokanı da eleştirmem. Bizim enişte beye tek laf etmedim mesela.

    -------

    Üç silindirli motorlar için sorun olur mu bilmiyorum da, dört silindirli turbo beslemeli Polo'candan ilerleyen yıllar için tırsmıyor değilim. " Ulan acaba uzun ömürlü bir araç olacak mı? " tedirginliğini ara ara yaşamıyorsam namerdim.

    -------

    @redbul_540 Subaru düşkünü bir insan olmama rağmen Forester'ın fiyatını görünce yutkunuyorum. O fiyat seviyesine çıksam alternatifleri gerçekten incelerim. Geçen bayiye gittim, epey içinde oturdum, test sürüşüne çıktık. Geldiğimiz de ağzımdan, kulaklarımdan kalpler çıkmasına rağmen fiyat listesini görünce yutkundum, nefes verdim, " bize ne olur? " diyemedim. Demem o ki araçlar iyi hoşta fiyat listesi gölge vuruyor güzelin üstüne..

    Bu arada bir arkadaşım da 2009 Forester var, Corona değil de Carlsberg seviyor. Silmişsin ama görmüştüm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi supremum01 -- 9 Ağustos 2016; 1:08:27 >




  • 
Sayfa: önceki 3738394041
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.