Şimdi Ara

Otomobil Severler Sohbet Konusu. (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9.079
Cevap
50
Favori
131.606
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • supremum01 kullanıcısına yanıt
    İkisi de aynı küçük kız kardeşime ait.

    Ona yeni araç aldığımızda eskisini hemen satmıyoruz, bir önceki aracı başka bir kullanım için uygun yerde kullanıyoruz(CivicHB öncesindeki
    Jazz Fun+ aracını İstanbul da ekstra araç olarak tuttuk, aile içinde kullanılmaya devam etti, en son yengemiz de sabit kaldı, o kullanıyor.

    A180'i alınca bu sefer CivicHB boşa çıktı, onu da Alanya ya gelindiğinde kullanılsın diye bende duran Mondeo ile değiştirdik, Mondeo İstanbul'a
    gitti(satıldı)yerine CivicHB geldi.

    Bizimkiler biraz ehlikeyf, yılda 2-4 aylık kullanım için(Baba da arada sırada Alanya'ya işler için gelir gider) burada araba bulundurmayı seviyorlar.

    Hoş! Onların bu özel istekleri bana daha çok yarıyor. Yılda 8 ay kadar 2. aracım oluyor.
    Bakımı/vergisi/kaskosu/sigortası vs. masrafım olmayan 2. araç.




  • S90 e segmentine cok saglam geliyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 4 Haziran 2016; 23:03:00 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle.Fotoğraflarını gördüm aşık oldum.Hele o çekiç farlar yok mu...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hiç lastik konusu konuşulmamış.

    Araçlarınızda hangi marka lastikleri kullanıyorsunuz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    İkisi de aynı küçük kız kardeşime ait.

    Ona yeni araç aldığımızda eskisini hemen satmıyoruz, bir önceki aracı başka bir kullanım için uygun yerde kullanıyoruz(CivicHB öncesindeki
    Jazz Fun+ aracını İstanbul da ekstra araç olarak tuttuk, aile içinde kullanılmaya devam etti, en son yengemiz de sabit kaldı, o kullanıyor.

    A180'i alınca bu sefer CivicHB boşa çıktı, onu da Alanya ya gelindiğinde kullanılsın diye bende duran Mondeo ile değiştirdik, Mondeo İstanbul'a
    gitti(satıldı)yerine CivicHB geldi.

    Bizimkiler biraz ehlikeyf, yılda 2-4 aylık kullanım için(Baba da arada sırada Alanya'ya işler için gelir gider) burada araba bulundurmayı seviyorlar.

    Hoş! Onların bu özel istekleri bana daha çok yarıyor. Yılda 8 ay kadar 2. aracım oluyor.
    Bakımı/vergisi/kaskosu/sigortası vs. masrafım olmayan 2. araç.

    Çok iyiymiş yahu.

    Daha önce bahsetmiştim eşimin Getz aracı varken (evin ikinci aracı) bunu satıp yerine Jazz Fun+ almaya çok niyet edip vazgeçmiştik. Oysa içim giderdi o araca. Dışarıdan küçük dursa da içi hiçte küçük olmayan bir araç. İşin garibi duruşu da çok hoşuma gidiyor. Almadığıma çok pişmanım.



    Ayrıca, bu grup kurulana kadar:
    -biraz yoğunluktan
    -biraz Polo'nun beni teşvik edememesinden,
    -biraz da forumun kapasitesinin düşmesinden

    Ne arabalarla ilgilenir olmuştum ne başka birşey. Uzun zamandan sonra arabalara karşı içimde ışık yandı en çok ona seviniyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: YER_UCAGI_34

    Hiç lastik konusu konuşulmamış.

    Araçlarınızda hangi marka lastikleri kullanıyorsunuz ?

    Son dönemlerde aynı ebatta (215/50R17) ve aynı marka/model araçta iki farklı lastik kullandım.

    -Goodyear efficient grip performance
    -Continental sportcontact5

    Amaç: İstediğiniz sadece konforsa tercih kesinlikle birinci lastik olmalı. Araç aşırı konforlu oluyor ama kafası helva gibi bir his yaratıyor. Salınım, lastik üstü esneme, kontralarda ifadesizlik hat safhada.

    Amaç: " Aracım yol tutsun, direksiyon hamlelerime net cevap versin, aracım daha sportif hissettirsin ve istediğimi yapsın " ise kesinlikle ikincisi.

    Farklı ebatlarda da değil. Dediğim gibi aynı araç ve aynı ebatlarda ayrı ayrı beşer bin km kullanmış biri olarak bu iki lastik için net gözlemim budur.




  • Uyku tutmadı :) Ford resmi sayfasına bir göz geçireyim dedim.Benzinli focus'ların fiyatı gerçekten rekabetçi duruyor.1.6 Ti-vct manuel Titanium 73.670 TL.Sanıyorumki pazarlıkla 70 bin'e bile alınır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redbul_540 -- 5 Haziran 2016; 1:52:54 >
  • Auris 2. el 2014 modeller 45 civarına bulunabiliyor. Çok mantıklı bir seçenek şu anda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Uyku tutmadı :) Ford resmi sayfasına bir göz geçireyim dedim.Benzinli focus'ların fiyatı gerçekten rekabetçi duruyor.1.6 Ti-vct manuel Titanium 73.670 TL.Sanıyorumki pazarlıkla 70 bin'e bile alınır.

    1.6 benzinli focus çok yakıyor hocam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Uyku tutmadı :) Ford resmi sayfasına bir göz geçireyim dedim.Benzinli focus'ların fiyatı gerçekten rekabetçi duruyor.1.6 Ti-vct manuel Titanium 73.670 TL.Sanıyorumki pazarlıkla 70 bin'e bile alınır.

    1.0 alayim diyorsun illa titanium alacaksin. Hadi titanium olsun diyorsun bir bakiyorsun dizel fiyatina ramak kalmis.

    Ford bireysel kullaniciyi tinlamiyor. Anca gitsin filo satsin.

    Atmosferik benzinli icinde fiyatin cok yukarida oldugunu dusunuyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi supremum01 -- 5 Haziran 2016; 16:11:06 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Peki ecobostlar'ın kilometre yükseldikçe verimsiz ve sorun çıkardığı yönünde çok yazı okumuştum Focus almaya niyetlendiğimde. Bunun aslı astarı var mı ?
  • Focus club'da karma 8 diyorlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum01

    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Uyku tutmadı :) Ford resmi sayfasına bir göz geçireyim dedim.Benzinli focus'ların fiyatı gerçekten rekabetçi duruyor.1.6 Ti-vct manuel Titanium 73.670 TL.Sanıyorumki pazarlıkla 70 bin'e bile alınır.

    1.0 alayim diyorsun illa titanium alacaksin. Hadi titanium olsun diyorsun bir bakiyorsun dizel fiyatina ramak kalmis.

    Ford bireysel kullaniciyi tinlamiyor. Anca gitsin filo satsin.

    Atmosferik benzinli icinde fiyatin cok yukarida oldugunu dusunuyorum.

    Ecoboost ti-vct den en fazla 2 bin farkla satilmali.1.2 tsı highline jetta daha avantajlı.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RevivaL

    Peki ecobostlar'ın kilometre yükseldikçe verimsiz ve sorun çıkardığı yönünde çok yazı okumuştum Focus almaya niyetlendiğimde. Bunun aslı astarı var mı ?

    Ecoboos'ta tek problem ilk alım maliyeti hocam.Ömür açısında guncel hic bir araçta problem olmaz.300-400 bin km'leri tsi'larda ecoboost'larda devirebilir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RevivaL

    Peki ecobostlar'ın kilometre yükseldikçe verimsiz ve sorun çıkardığı yönünde çok yazı okumuştum Focus almaya niyetlendiğimde. Bunun aslı astarı var mı ?

    Motor kac sefer odul aldi sanmiyorum ki ortada Ford'dan kaynakli hata olsun.

    Kaba haliyle incelendiginde turbo motorlar atmosferiklere gore daha sorun cikartma meyilli oldugu asikar. (Hatta olayi turbo/atmosferik diye incelemekte yanlis fakat genelleme icin yazdim.)

    Olayi turbo motorlar arasinda incelersek ecoboost a ne oluyor da tsi yuz gulduruyor? Yada kullanan bu motoru nasil kullaniyor? Biraz da bu acidan bakmak lazim olaya. (Arac ne kadar satti, ne kadari ne konuda sorun cikartti gibi.)

    Motor verimi: kullanilan yil icinde turu farketmeksizin dusecek ama bunda kullanici cok cok onemli. 1.0 140hp fiesta red alan yuklenip duruyor araca. Zaten kucuk hacimden yuksek guc elde etmek icin motor epey zorlaniyor, ustune bilincsiz kullancida eklenince..

    Ben 1.2tsi'dansa 1.0ecoboost'a cok daha fazla guveniyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi supremum01 -- 5 Haziran 2016; 19:39:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540


    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum01

    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Uyku tutmadı :) Ford resmi sayfasına bir göz geçireyim dedim.Benzinli focus'ların fiyatı gerçekten rekabetçi duruyor.1.6 Ti-vct manuel Titanium 73.670 TL.Sanıyorumki pazarlıkla 70 bin'e bile alınır.

    1.0 alayim diyorsun illa titanium alacaksin. Hadi titanium olsun diyorsun bir bakiyorsun dizel fiyatina ramak kalmis.

    Ford bireysel kullaniciyi tinlamiyor. Anca gitsin filo satsin.

    Atmosferik benzinli icinde fiyatin cok yukarida oldugunu dusunuyorum.

    Ecoboost ti-vct den en fazla 2 bin farkla satilmali.1.2 tsı highline jetta daha avantajlı.

    Ne kadar olmali bilmiyorum ama farkin boyle olmamasi gerektigini kesin biliyorum. :)

    Ford'un isine akil sir ermiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum01

    quote:

    Orijinalden alıntı: RevivaL

    Peki ecobostlar'ın kilometre yükseldikçe verimsiz ve sorun çıkardığı yönünde çok yazı okumuştum Focus almaya niyetlendiğimde. Bunun aslı astarı var mı ?

    Motor kac sefer odul aldi sanmiyorum ki ortada Ford'dan kaynakli hata olsun.

    Kaba haliyle incelendiginde turbo motorlar atmosferiklere gore daha sorun cikartma meyilli oldugu asikar. (Hatta olayi turbo/atmosferik diye incelemekte yanlis fakat genelleme icin yazdim.)

    Olayi turbo motorlar arasinda incelersek ecoboost a ne oluyor da tsi yuz gulduruyor? Yada kullanan bu motoru nasil kullaniyor? Biraz da bu acidan bakmak lazim olaya. (Arac ne kadar satti, ne kadari ne konuda sorun cikartti gibi.)

    Motor verimi: kullanilan yil icinde turu farketmeksizin dusecek ama bunda kullanici cok cok onemli. 1.0 140hp fiesta red alan yuklenip duruyor araca. Zaten kucuk hacimden yuksek guc elde etmek icin motor epey zorlaniyor, ustune bilincsiz kullancida eklenince..

    Ben 1.2tsi'dansa 1.0ecoboost'a cok daha fazla guveniyorum.

    Keşke 1.0 ecobostun kullanıcısı daha fazla olsa da TSI ile karşılaştırabilsek. Gerçekten ecobostun kullanıcısı çok az ve yazılanları okumak ecobosttan soğutuyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum01

    quote:

    Orijinalden alıntı: YER_UCAGI_34

    Hiç lastik konusu konuşulmamış.

    Araçlarınızda hangi marka lastikleri kullanıyorsunuz ?

    Son dönemlerde aynı ebatta (215/50R17) ve aynı marka/model araçta iki farklı lastik kullandım.

    -Goodyear efficient grip performance
    -Continental sportcontact5

    Amaç: İstediğiniz sadece konforsa tercih kesinlikle birinci lastik olmalı. Araç aşırı konforlu oluyor ama kafası helva gibi bir his yaratıyor. Salınım, lastik üstü esneme, kontralarda ifadesizlik hat safhada.

    Amaç: " Aracım yol tutsun, direksiyon hamlelerime net cevap versin, aracım daha sportif hissettirsin ve istediğimi yapsın " ise kesinlikle ikincisi.

    Farklı ebatlarda da değil. Dediğim gibi aynı araç ve aynı ebatlarda ayrı ayrı beşer bin km kullanmış biri olarak bu iki lastik için net gözlemim budur.

    benim kuga'da hangkook dynopro 1 ile gelmişti. aşırı torktan öndeki lastiklerden parçalar koptu, hangkook dynopro 2 serisi ile değiştirdi kullanım bedeli karşılığında şaşkına döndüm. yol tutuştan konfora her şey arttı ki zaten konforlu, yol tutan araçtı.

    biraz muhabbet ettim adam aynı zamanda michelin satıyordu, kendi aracında da benim lastikler vardı. daha dayanıklı, sessizlik konusunda falanda aynı dedi.

    değerlendirebilirsiniz.

    ha en iyisi halen michelin sanırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RevivaL

    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum01

    quote:

    Orijinalden alıntı: RevivaL

    Peki ecobostlar'ın kilometre yükseldikçe verimsiz ve sorun çıkardığı yönünde çok yazı okumuştum Focus almaya niyetlendiğimde. Bunun aslı astarı var mı ?

    Motor kac sefer odul aldi sanmiyorum ki ortada Ford'dan kaynakli hata olsun.

    Kaba haliyle incelendiginde turbo motorlar atmosferiklere gore daha sorun cikartma meyilli oldugu asikar. (Hatta olayi turbo/atmosferik diye incelemekte yanlis fakat genelleme icin yazdim.)

    Olayi turbo motorlar arasinda incelersek ecoboost a ne oluyor da tsi yuz gulduruyor? Yada kullanan bu motoru nasil kullaniyor? Biraz da bu acidan bakmak lazim olaya. (Arac ne kadar satti, ne kadari ne konuda sorun cikartti gibi.)

    Motor verimi: kullanilan yil icinde turu farketmeksizin dusecek ama bunda kullanici cok cok onemli. 1.0 140hp fiesta red alan yuklenip duruyor araca. Zaten kucuk hacimden yuksek guc elde etmek icin motor epey zorlaniyor, ustune bilincsiz kullancida eklenince..

    Ben 1.2tsi'dansa 1.0ecoboost'a cok daha fazla guveniyorum.

    Keşke 1.0 ecobostun kullanıcısı daha fazla olsa da TSI ile karşılaştırabilsek. Gerçekten ecobostun kullanıcısı çok az ve yazılanları okumak ecobosttan soğutuyor.

    Keşke hocam.. Fiyat öyle yüksek ki o raddeye çıkan adam zaten gidip dizel alıyor. Koç satış stratejisini değiştirip bireysel kullanıcıları da ciddiye alsa keşke..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum01

    quote:

    Orijinalden alıntı: YER_UCAGI_34

    Hiç lastik konusu konuşulmamış.

    Araçlarınızda hangi marka lastikleri kullanıyorsunuz ?

    Son dönemlerde aynı ebatta (215/50R17) ve aynı marka/model araçta iki farklı lastik kullandım.

    -Goodyear efficient grip performance
    -Continental sportcontact5

    Amaç: İstediğiniz sadece konforsa tercih kesinlikle birinci lastik olmalı. Araç aşırı konforlu oluyor ama kafası helva gibi bir his yaratıyor. Salınım, lastik üstü esneme, kontralarda ifadesizlik hat safhada.

    Amaç: " Aracım yol tutsun, direksiyon hamlelerime net cevap versin, aracım daha sportif hissettirsin ve istediğimi yapsın " ise kesinlikle ikincisi.

    Farklı ebatlarda da değil. Dediğim gibi aynı araç ve aynı ebatlarda ayrı ayrı beşer bin km kullanmış biri olarak bu iki lastik için net gözlemim budur.

    benim kuga'da hangkook dynopro 1 ile gelmişti. aşırı torktan öndeki lastiklerden parçalar koptu, hangkook dynopro 2 serisi ile değiştirdi kullanım bedeli karşılığında şaşkına döndüm. yol tutuştan konfora her şey arttı ki zaten konforlu, yol tutan araçtı.

    biraz muhabbet ettim adam aynı zamanda michelin satıyordu, kendi aracında da benim lastikler vardı. daha dayanıklı, sessizlik konusunda falanda aynı dedi.

    değerlendirebilirsiniz.

    ha en iyisi halen michelin sanırım.

    Hocam lastik konusu aslında epey değişken bir konu. Lastik alım dönemimde 1 ay boyunca her gece yatmadan önce yurtdışı testlerinin sonuçlarını inceledim. Bir marka ve modele iyi demek lastik için çok çok zor. Aynı ebat/marka/model lastik hız kodu farkından veya xl(yani sertleştirilmiş yanak, runflat değil.) farkından dolayı tutuştan düşük puan alabiliyor.

    Kaldı ki farklı ebatlar arası iyi lastik kıyaslamak tamamen yanlışlığa neden oluyor. (Aynı B-C / C-D.. segmenti kıyası gibi)

    O yüzden 215/50R17 diye üstüne basarak vurgu yaptım.

    Mesela şuan aracımda 185/60R15 jant var. Lastik araştırması yapmıştım, altı ay önce en iyi sonuç Pirelli P1 Verde gözüküyordu. Ebat değişse belki de Pirelli o ebat için ilk üç'e bile giremeyecek..


    Amacım bilmişlik değil yanlış anlamanızı istemem. Sadece bildiğimi aktarmak istedim. Bence lastik seçiminde en önemli adım sürücünün sürüş stili ve beklentisi. Amaç konforsa ona en uygun lastik seçilmeli yok daha iyi geri bildirimse ona göre bakmak lazım.

    Lastik konusunda biraz hassasım.


    Ekleme: Kuga ile hafif araziye hiç girdiniz mi? Arazi performansını cidden çok merak ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi supremum01 -- 5 Haziran 2016; 21:06:36 >




  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.