Şimdi Ara

Otomobilimizde gizlenmiş KÜÇÜK AYRINTILAR (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
235
Cevap
2
Favori
52.086
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • [Deleted by Admins]
  • quote:

    Orjinalden alıntı: codelinker

    arkadaşlar yardım edecek yok mu?
    bu özellik vw de yok herhalde.varsada bilmiyorum.vw si olan arkadaşlar lütfen bu konuda bilginiz varsa paylaşın.


    var tabi olmaz mı eski passatlarda bile var...hemde kapıya anahtarı sokup camları açabiliyosunda kapatabiliyosunda...anahtarı sokup her hangi bi tarafa çevir ve 1-2 saniye bekle kesin olacaktır adım gibi eminim ...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Whisper911

    eğer kapıları denemediyseniz.....katalogda yazana bakıyorsanız......katalog tamamen yalan...aracın kullanma kılavuzundan bahsediyorum....onda esp yi bile bi güzel türkçe anlatıyor ancak esp hiç bir modelde yok megane da......cam kapama olayı bizim laguna için yazıyor kitapçıkta ama hiç de öyle bir özellik yok ....megane da da dinamiklerde falan sensör yerleri olmasına rağmen içlerinde sensör yok ..kapı kollarının altında mor sensör yerleri war içleri boş=)......makyajlı megane da geldimi bilmiyorum ama benim bildiğim kadarıyla yoktu.....
    lagunalarda war ama kapı özelliği...

    ben daha önce denemiştim merak etme sen var




  • arkadaşlar yeni passat ta kapı kollarında anahtar deliği yok.kontakta anahtarın plastiği giriyo.ben bugün denedim 2 defa bastım olmuyo.
  • temprada bile var benim arkaşımın


    quote:

    Orjinalden alıntı: msumsu

    yeni aldığım Megane II HB 1.4 16v authentique modelinde (megane 'ın en alt versiyonu) kataloğu karıştırırken bulduğum bilgiyi sizlerle paylaşmak istedim:
    sürücü tarafındaki cam tek dokunuşla kapanan türdendir. bu cam açık bırakılarak arabadan indiğinizde aracı kilitledikten sonra kart üzerindeki kilitleme düğmesine ikinci defa basarsanız açık olan cam kapanıyor.

    başka bir ayrıntı:
    dış kapı kollarında bulunan sensörler dikkatinizi çekmiştir. bu sensörler kartın aracın yakınında olup olmadığını takip ediyor. kapıları kilitlemeden aracın yanından uzaklaşırsanız kapılar bir süre sonra (yaklaşık 30 sn) kendiliğinden kilitleniyor.





  • bu olayı olmayan arabalara yaptırabılırmıyız acaba yapılırsa kaça malolourr??
  • quote:

    Orjinalden alıntı: metinemre

    o senin tiponun arka kampanaları ayarsızdır veya diskleri çizilmiştir. ondan titriyodur.

    benim tempra sxa arabam vardı. onun üstünde bi tek klima sx-ak vardı. onda bile abs yoktu.

    quote:

    Orjinalden alıntı: HeaDMasH

    bnm eski tiponun bi üst wersiyonundada wardı euheuuhe arkadasın cok üstüne gitmemek gerek örneğin bende frene cok sert basdığında frenin altına vuranın abs olduğunu bilmiodum bana





    yok yok yeni focus da o abs olayı tipoda titreme oluodu ama diskler yamulduğu için




  • benim focus 2 de tek basınca sadece kapılar kitleniyor, 2 kere basarsanda immobilezer devreye giriyor ve kapılar içeredn dahi açılamıyor..

    kapatma tuşuna uzun basarsan tüm camlar +sunroof kaparnıyor, açma tuşuna uzun basarsan camlar açılıyor..



    babamın vectradada aynı sistem var fakat onda + olarak yan aynalarıda katlıyıp açıyor uzun basınca
  • quote:

    Orjinalden alıntı: _Blackfly_

    bu olayı olmayan arabalara yaptırabılırmıyız acaba yapılırsa kaça malolourr??


    uzaktan kumanda ile kapatma sistemin varsa cam kaldırma modülü ekleyerek bu özelliğe kavuşabilirsiniz.

    http://www.hepsiburada.com/department.aspx?Categoryid=251083

    yukarıdaki adresten temin edilebilir. 4 cam için olanı 34 YTL.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: codelinker

    arkadaşım benim arabamda niye böyle bi özellik yok anlayamadım.arabayı daha yeni aldık bir hafta oluyo.vw passat 2.0tdi full.yoksa bu özellik var da ben mi bilmiyorum.vw si olan arkadaşlar lütfen bana bu konuda bilgi verin.


    KUMANDA DAN KAPIYI KİTLEDİKTEN SONRA İKİNCİ Bİ DEFA UZUNCA KİTLEME DÜĞMESİNE BAS SENİN ARABANINDA CAMLARI KAPANIR HATTA KAPIYI AÇMA DÜĞMESİNE UZUNCA BASTIĞINDA CAMLARI İNRİREBİLİYORSUN KAPILARI AÇMADAN
  • quote:

    Orjinalden alıntı: metinemre

    yoktur senin arabanda kesin.

    vw de herşey opsiyoneldir bilmiyon mu?

    quote:

    Orjinalden alıntı: codelinker

    arkadaşım benim arabamda niye böyle bi özellik yok anlayamadım.arabayı daha yeni aldık bir hafta oluyo.vw passat 2.0tdi full.yoksa bu özellik var da ben mi bilmiyorum.vw si olan arkadaşlar lütfen bana bu konuda bilgi verin.




    ÇOK BİLEN ÇOK YANILIR DEMİŞLER SANIRIM BU SÖZÜ SENİN İÇİN SÖYLEMİŞLER




  • son samuray teşekkür ederim.kumandadan kapattıktan sonra ikinci defa uzun bastım ve camları sunrofu kapattı.paylaşımın için sağol.
  • senin arkadaşın temprasına özel yaptırmıştır. standart tempra da bu özellik yok. benimki sx-a idi (klima hariç full tempra yani).

    Orjinalden alıntı: alper83

    temprada bile var benim arkaşımın

  • ayrıntının küçüğü büyüğü olmaz.
    hepsi küçüktür.

    küçük olmasa ayrıntı olmaz.

    küçük büyük demeyin anlatın
  • quote:

    Orjinalden alıntı: codelinker

    son samuray teşekkür ederim.kumandadan kapattıktan sonra ikinci defa uzun bastım ve camları sunrofu kapattı.paylaşımın için sağol.


    rica ederim yararlı olabildiysem ne mutlu bana
  • şeytan ayrıntıda gizlidir......

    aracın park sensörleri karanlıkta algılama yönünden farklı tepkiler veriyor sanki....
    koltuk altına baktığımızda çok hoş olmayan bir görüntü var....

    quote:

    Orjinalden alıntı: msumsu

    ayrıntının küçüğü büyüğü olmaz.
    hepsi küçüktür.

    küçük olmasa ayrıntı olmaz.

    küçük büyük demeyin anlatın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serkes -- 25 Mayıs 2006; 15:16:06 >
  • yenilenmis baslik&icerik daha faydali olmus.. 1

    1999model yuvarlik farli corolla sahibiyim.. uzaktan kumandasindan kapilari kilitleme tusuna bastiktan birkac saniye sonra ayni tusa bir daha basarsaniz aractan 3kere `bipbipbip`seklinde ses gelir ve aracin alarminin `hassas` ayarini kapatmis olursunuz. Yani normalde Aynasini kapatirken bile alarm calabiliyorken, bu sekilde bastiginizda yani hassasi kapattiginizda arac ancak daha sert darbeler olursa alarmini aktif hale getiriyor.. Ben bu uygulamayi cok kullaniyorum. Kapattiktan sonra tekrar kapatma tusuna basiyorum ve hassasligini azaltiyorum cok daha faydali oluyor.

    Bir ikincisi de yine kumandadan arac kapilarini kilitleme tusuna bastiginizda farlar bir kez yaniyorsa aracin kapilarindan biri ya da bagaji acik unutulmus anlamina gelmektedir( kapilar yarim acik olsa bile tek yaniyor), eger kilitleme tusuna bastiktan sonra farlar 2 kez yaniyorsa butun kapilar ve bagaj duzgun bir sekilde kilitlenmis demektir




  • fabida

    bagaj kapağı araç çalışır haldeyken kilitlidir, dışarıdan bi kimse müdahale edemez, ama kendiniz kapınızı açıpta bagajdan bişey almak istediğinizde bagajınız açılır. kapı açıldığı zaman bagaj kilidi devre dışı kalıyor çünkü.

    diyelimki geçici park yaptığınız yerde araca dikkat çekmek istiyorsunuz (hani gelen geçen çarpmasın diye) ama parkta bırakırsanız (zaten kontağı çıkarınca otm. parklara geçiyor) tüm iç göstergelerle beraber kaldırım tarafındaki parklarınızda yanacaktır. oysa kontağı çektikten sonra sadece yakmak istediğiniz tarafın parklarını yakmak isterseniz sinyal verir gibi kolu o yöne çekmeniz yeterli

    yine, el freniniz 1 tırnak bile çekili olsa gitmezsiniz çünkü içerdeki sinyal sesi insanı uyuz eder.
  • VOLVO T4 LERDE VARMIDIIR ESKİ KASA AMA
  • bence sen biraz gizlenmiş ayrıntı olayını aşmışsın. hava atma boyutuna varmış azıcık.

    zaten megane II si olan birisi yağmurlu havada geri geri gidince bu arka sileceğin çalışması olayını haliyle görecekti. gizli bir ayrıntı değil yani. ayrıca seninkinden bir nesil eski olan benim stılo'da da olduğu gibi eminim diğer tüm yeni nesil araçlarda vardır bu.

    madem öyle biraz ben de küçük ayrıntılarla hava atıcam.
    -stılo'nun arka silecek te öyle çalışıyor.
    -stılo 20 km yi geçince kapıları otomatik kapatıyor (menüden opsiyonel ayarlanıyor).
    -follow me... albeada bile var bu. eğer iki defa basarsan 60 sn, 3 defa 90 sn.
    -o şekilde süpürge kullanmanı tavsiye etmem. aküyü yer. zaten süpürge de 3-5 dk sonra birşey çekmemeye başlar (bizzat tecrübe etmiştim).
    -bu da fabiacı arkadaşa. park edince istediğin tarafın park lambasını yakmak için sinyali çevirmek teyzemin 71 model fiat 124 ünde bile vardı. tabii ki benim stılo da da var.
    -fabia dakine ek olarak stıloda bagaj eğer isterseniz kapılar açıldığında bile açılmaz hale gelebiliyor. kumandayla ayrıca açmanız gerekiyor. ayrıca kapılar kilitliyken bagajı ayrı bir düğmeyle açabiliyorsunuz. kapılar kitli kalmaya devam ediyor.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.