Türk Telekom beni çıldırtmak üzere. 24 mbps hızlı 75 gb akk lı ttnet kullanıyorum. Perşembe günü Müşteri Hizmetlerinden 35 mbps hızlı 100 gb akk lı olana geçiş için başvurdum.
24 saat içinde geçiş olacak dendi. Ancak 4 gün oldu hala ''Talep beklemede'' yazıyor. MH ' yi aradım. şikayetinizi ilettik çalışma devam ediyor. Her seferinde küfür edip kapatıyorum. Bir tuşa basma ile halledilecek işlemde ne çalışması varsa artık.
Çiftetelli kampanyası kapsamında ikisi de. 10 tl farkla geçecektim.
Var mı başına benzer şey gelen? Ne yapmak lazım.
Dostum Santralden tanımlanması gerekiyor banada öyle oluyor arıza kaydı bırakın 24 saat geçtikten sonra. otomatik olarak hızınızı artırırlar şu anda hattınızı beklemeye almışlar..
imate
kullanıcısına yanıt
Zaten bir şikayet kaydı yapıldı. 3 gundur onunla ilgili inceleniyor diyip duruyorlar.
Buna ilaveten arıza kaydı da mı bırakmalıyım?
bende aynısını denemiştim.. 10 gün boyunca fıtık ettiler mh bir halt etmiyor robot gibi dinlemekten başka.. en sonunda santrale gidip durumu anlattım hat desteklemediği için talep iptal edildi..
sizin hat 35 mbps desteklemiyor olabilir sorun şubeden.
imate
kullanıcısına yanıt
Hocam santralden değil genel müdürlükten tanımlaması lazım
Hocam beni 1 ay beklediler
quote:
Orijinalden alıntı: 0365634b
Hocam santralden değil genel müdürlükten tanımlaması lazım
Genel müdürlükten santrale aktarılıyor paketin tanımlanması için. hocam
Bende de aynı olay oldu paket yaklaşık 1 aydır beklemede olacak iş değil.. 35 gb a geçme talebimi vermez olaydım.. İptal edip superonline geçmek istedim Onay gelmeden işlem yapamıyoruz diyolar.Superonline geçeli 2 hafta oluyor hala bizim talep beklemeden çıkacak..Modemi de teslim almıyorlar.. Ne yapmam lazım acaba ?? Noter tasdikli iptal dilekçesi mi göndereyim?? Muhatap da yokk..
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme