merhabalar , uzman arkadaşlara bir sorum olacak. öncelikle aracımız 2003 model 1.2 16 valf palio klimalı , aracı şirket için aldık .aldığımızda lpg çalışmıyordu beyni bozukmuş markayıda izmirde bulamadık , gittik destro komple kit aldık , kit takılmadan bir hafta önce hortum patladı conta yaktı bende üst kapak yaptırdım , araç daha sonra benzinde saçmalamaya başladı , gaz yemiyor dakikalarca marşa basmak gerekiyor falan filan.tüpü iptal ettik baktık sorun hala devam ediyor , neyse git servis gel servis aydır araba bize biniyor.en son bugün krank önündeki dişlinin kaması kırılmış arabanın sentesi kaymış ondan meğerse çalışmıyormuş , yeni dişli aldık senteyi ayarladık araba canavar oldu.fakat bir tur attık araba gazda süper fakat benzinde sanki gaz pedalında boşluk var.önce araba düşünüyor , sonra gaz yemeye başlıyor , usta diyor ki krank dişlisinin kaması arabadan kaynaklanan bir sorundan kırılmış , ben diyorum ustadan kaynaklı.bize yardımcı olabilecek birileri varmıdır.izmirdeyiz bu arada.teşekkürler.
hava filtresinden sonra bi yeri bantalmişlar mi bi baksanız?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
@ jjuuddaass
hava filtresinin üst kapağı ile motor bloğu arasındaki kısmı kastediyorsunuz herhalde orada tam emin olmamakla beraber motor plastik kapak girişinde bant sarılı başka yerde var mı ona pazartesi bakabilirim araba serviste kilitli.yanlız biz arabayı çalıştırmayı denerken hava filtresini tamamen söktük.gazı iptal ettik
birde ekstra birşey sorayım , araca sente ayarı yaparken yan taraftan sente kilidini takınca bütün pistonlar aynı izadamı olması gerekiyor.birde ilk başta sola doğru çevirdi arabada kompressor 50 lere düştü sonra sağa doğru çevirdi araba çalıştı.galiba sente ayarı olayını usta tam beceremiyor.alsam başka ustaya götürsem başkaca bir arıza varsa o da bana kalacak.şaştım kaldım.
quote:
Orijinalden alıntı: flyer_mig
@ jjuuddaass
tek aklıma gelen arabayı bantlamış olabilecekleri benim palioda bantlama sonrası düzelme olmuştu ama ayarını tutturamazsan böyle bogulma olayı yapar araba havayı düzensiz aldıgı yada az aldıgı için yakması da sıkıntılı olacak ama sente ayarı falan sormuşsun o bizleri aşar president yardımcı olabilir anca diye düşünüyorum :)
quote:
Orijinalden alıntı: karakoosh
merhabalar , uzman arkadaşlara bir sorum olacak. öncelikle aracımız 2003 model 1.2 16 valf palio klimalı , aracı şirket için aldık .aldığımızda lpg çalışmıyordu beyni bozukmuş markayıda izmirde bulamadık , gittik destro komple kit aldık , kit takılmadan bir hafta önce hortum patladı conta yaktı bende üst kapak yaptırdım , araç daha sonra benzinde saçmalamaya başladı , gaz yemiyor dakikalarca marşa basmak gerekiyor falan filan.tüpü iptal ettik baktık sorun hala devam ediyor , neyse git servis gel servis aydır araba bize biniyor.en son bugün krank önündeki dişlinin kaması kırılmış arabanın sentesi kaymış ondan meğerse çalışmıyormuş , yeni dişli aldık senteyi ayarladık araba canavar oldu.fakat bir tur attık araba gazda süper fakat benzinde sanki gaz pedalında boşluk var.önce araba düşünüyor , sonra gaz yemeye başlıyor , usta diyor ki krank dişlisinin kaması arabadan kaynaklanan bir sorundan kırılmış , ben diyorum ustadan kaynaklı.bize yardımcı olabilecek birileri varmıdır.izmirdeyiz bu arada.teşekkürler.
Öncelikle servis, usta her nereye gidiyorsanız bir daha oraya gitmeyin. Kendinize iyi bir usta bulun. Bir servis bir motorun sentesinin yerinde olmadığını 1 ayda anlıyorsa kapatıp gitsinler bıraksınlar bu işi. O contayı değiştiren adamın senteyi yanlış takmadığını da bilemiyoruz haliyle.
Şimdiki sorununuza gelince, aracınızda hala sente ve avans sorunu olabilir. İyi bir ustaya gidin.
Önce sentenizi kontrol ettirin, Sonra avansınızı kontrol ettirin,
Araç benzinde gayet sağlıklı çalışır ve gaza bastığınızda pedala anında tepki veren hızlanmaya istekli bir hale gelince LPG sisteminizin ayarını yaptırıp devam edin. Bunlar zor işlemler değil sizi boşa uğraştırıyorlar.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme