Şimdi Ara

Pananet Ana Konu (58. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.461
Cevap
43
Favori
85.624
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5657585960
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ya rezillikten başka bir şey değil ne açıklama var ne bir sms hiç bir şey yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bi geliyor bir gidiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefonları kilit, whatsapptan yanıt vermiyorlar.

    İnternet sitelerindeki formların yarısı yok.

    Elinde abonelik iptal formu olan varsa bana atabilir mi?

  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    Dilekçe mantıklıPananet Ana Konu 

    Online işlemlerde açık arıza kaydı varsa başka kayıt açamıyorsun.

  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt
    Hocam ben 3 te 1 fiyatına satın aldığım bir hizmet için bu kadarda yaygara koparmazdim bazı sorunlar olacağı daha satın alırken bellidir. Ama ucuz aldık diye ardını aramayacak mıyız elbette arayacağız. Burada kilit nokta muhtemel kesintilerde hayatında büyük bir kriz olacak kişiler bu iss yi tercih etmemelidir burası KESİN

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    Devir giderlerde optimizasyon devri kabahat bizde değil. Aylıktı benimki.

  • Yaygara koparmak 3 liralık servisten 5 liralık hizmet beklemek diye biz bir de sorunu kendimizde aramaya başladıysak vay halimize....


    Aylık ne verdiğimizin hiç önemi yok... PANANET firması bu ücreti alarak karşılığında bana internet hizmetini vereceğini söylüyor.


    Ücret cüzi ise hızı yavaş olabilir, kullanıcı ara yüzü vasat olabilir, canlı müşteri hizmetleri yetersiz olabilir vs


    ANCAK müşteriye zammı aynı gün açıklamak, hat kopmasıyla ilgili sorunları kabul etmemek, bu konuda bilgi vermemek (Neden kaynaklandığı neler yapıldığı tahmini ne zaman geleceği vs) xDSL numarasını öğrenmek için 3 gün bekletmek, açılan arıza kayıtlarına dönmemek veya lakayt cevaplar vermek gibi davranışlar kabul edilemez sineye çekilemez. Bu konuyu dile getireceğiz ki öncelikle bu firma da kendine çeki düzen versin, insanlar bilsin ki bu firmadan başkalarının da ağzı yanmasın.


    Yoksa biz şikayetlerimizi dile getirmezsek bu tür firmalar zarar etmez ve biz son kullanıcılar daha böyle çoook firmaların kurbanı oluruz.


    Artık ISSler şunun farkına varacaklar ki sunmadıkları hizmetin fiyatını ne kadar da düşük yapsalar müşteri çekemeyecekler. Bakın son günlerde ben dahil bir çok kişi yeni arayışlarda bu durum müşteri ve hizmet odaklı şirketler için fırsattır.





  • muyguc M kullanıcısına yanıt
    Bunların tamamına hizmet kalitesi dersek evet bu paradan kusursuz hizmet beklememek lazım. İnternet arada sırada kesiliyor ama müşteri hizmetleri o kadar gelişmiş ki!! hatta amazon gibi apple gibi yüksek kalitede sen onları aramıyorsun onlar sana geri dönüyor ve bu saniyeler sürüyor. Bu beklenti bence mantığa aykırı. Bu hizmette bir kalite onceliklendirmesi varsa o da internetin kesintisiz ve taahhüt edilen hızda olmasıdır bu adamlar daha orada sıkıntı yaşıyor. Sizse bence yanlış beklentiye girmişsiniz tamamen kendi düşüncemdir. Girizgahi yaygara kelimesi ile yaptığınızdan cevabı size yazdım. İyi günler

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • İnternet bir geliyor bir gidiyor alıştık olmamasinina

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yine gitti yok internet gün boyu yokum zaten akşam 9 da gelince de internet olsun be

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gene zortlamaya başladı yılanoğlu. her gün istikrarla daha kötü oluyor.

  • Yıldırıma politikası mı acaba, yine gitti internet

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ve şimdi hiç yok

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Akşam 21:00 gibi gitmesini bekliyordum, yanıltmadılar 🤬

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocalarım, bunun çözümü nedir, hizmeti satın almış olmamıza rağmen hizmete erişim sorunumuz olması/erisememe durumunda bunlari nereye şikayet edebiliriz ya kendilerini duzeltsinler ya da İss sektöründen men edilsinler. Hiçbir açıklama yok, hiçbir bildirim ya da geri dönüş yok. Evet ucuz diye aldık ama bir hizmete erisimimiz yok ki... Bilinçli yapılıyor olma ihtimali yüksek olabilir mi, örneğin on ödeme yapan kullanıcı sayısı yüksek olduğu için zarar ediyorlar ve altından kalkamayacaklari için tüm hizmeti bu şekilde kesiyorlar :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 5657585960
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.