< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Pananet Ana Konu (60. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Kimsenin hiç bir şey bilmediği bir yerde bir kişi her şeyi bilebilir
-
Geldi bizim saatler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Başladı bizim kesinti saatleri. Şaşmıyor artık. Saat 21 oldu mu otomatik gidiyor.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
evet gitti internet yine, artık benim arıza kaydına cevap bile vermiyorlar, önceki kayıt kapanmadan yeni arıza kaydı da açamıyorsun.
Helal sana pana...
2 gün önceki kayıt açık olarak duruyor, whatsapp mesajına da cevap yok. xDSL numaramı istedim ona da cevap yok.
-
evet beyler saat 21:00 ve bizim saatler geldi
21:05 den sonra 2 defa net gitti (modemden gitmedi)
her an modemden de gidebilir
-
bir pananet klasiği!... yerimizi alalım
-
Bugün ofislerine gidecektim unuttum.Yarina takvimime not aldim kesin gideceğim. 21:05 te net gitti şuan.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Adamlar %100 zam yaptı, heralde hizmet kalitesi artacak dedik, yanıldık
-
Sorma reis.Gibir gibi olur zannettim firmaya gecerken,Gibir bunun yaninda aşırı lüks kaldı
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
Herifler muhtemelen 21.00-22.00 gibi modemin fişini çekip dükkanı kapatıyorlar. Bu saatlerde mutlaka internet gidiyor. Napacaz ne edeceğiz. Cimer'e yazdım. Siz de yazın.
"Pananet adlı ADSL internet sağlayıcı firmanın 00555xxx numaralı müşterisiyim.
Bu firma ile sıkıntılar yaşıyorum. Yaklaşık 1 hafta oldu geçiş yapalı ama sürekli bağlantı kopması sorunu yaşıyorum. Defalarca arıza kaydı oluşturmama rağmen kesinlikle geri dönüş yapmadan, ilgilenmeden arıza kayıtlarını kapatıyorlar. Müşteri hizmetleri cevap vermiyor. Whatsap canlı destekten de cevap vermiyorlar. Ne yapacağımı şaşırdım. Her gün ama her gün internet bağlantısı kopuyor. Benim gibi binlerce kişi forumlarda bu şirketten şikayetçi. Hizmet vermediği halde fatura ödemeye devam ediyorum.
Bu firmadan başka bir firmaya taşımak istiyorum ancak benimle aboneliğime ait XDSL numaramı da paylaşmıyorlar. O yüzden başka internet sağlayıcılara da geçiş yapamıyorum.
Bu firma bana hizmet vermediği, bağlantı sorunları yaşattığı, yaşattığı bu sorunları çözmediği için şikayetçiyim. "
-
Cimere yazdıktan sonra en hızlı şekilde ulaşması için hangi bakanlığı/ kurumu seçeceğiz hocam ? Btk göremedim ben dün şikayet yazdığımda
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yazdık hocam yazdık ama bir şey çıkacağını zannetmem.
Bir arkadaş yazmış yarın uğrayacağım diye, ne olduğunu öğrenirse o öğrenir bana cevap bile vermez oldular önceden kontrol ettik vs. yazarlardı şimdi o bile yok. Alındım PANANET.. Belki de kendileri de internete bağlanıp cevap veremiyordur ,
@müzüksiyen ulaştırma bakanlığı onlarda btk ya gönderiyor.
-
Ulaştırma bakanlığı.
Sonrasında onlar BTK ya sevk ediyor.
-
arkadaşlar elinde iptal formu olan varsa paylaşsın,kurtulalım şu illetten,ben parasını geçtim arkadaş Türk Telekom'a dönüyorum,10 sene sonra geri dönüyorum vay be.
Attım bir yıldız da ben attım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brightlord -- 12 Eylül 2023; 21:56:12 > -
Kaç tane firma değiştim. En sonunda tamam bundan devam edelim diyoruz. Hop başka sıkıntılar çıkıyor. Bakalım nereye kadar gidecek.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İsteyince çok güzel bilgilendirme mesajı atabiliyorlar borçlarınız ödendikten sonra geçiş işleminiz tamamlanacak diye mesaj geldi az önce az kaldı çok şükür darısı başınıza
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
@romeomustdie_ @Kıdemli Yarbay
Turknet'ten geçerken aldığım xdsl numarası(88095XXXXX) geçerli mi yoksa değişmiş midir? Faturadaki BEK: 177XXXXX, ve Abone No:005XXXXX xdls numarası olabilir mi?
-
Değişiyormuş maalesef istemeniz gerekiyor müşteri hizmetlerinden
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X