Malumunuz yeni nesil dizel araçlarda partikül filtre var ve zaman zaman aracin devirli kullanılıp filtrenin kendini yenilemesi gerekiyor. Bizim söyle bir sorunumuz var, şirkete bir doblo 1.3 alındı ve sadece şirket ici kullanılıyor, o yüzden daha 300 km olmadan motor arıza ışığı yaktı. Prosedürler gereği şirket dışına çıkarmamız çok zor oluyor. Acaba bu filtre geri kazanım işini araç hareketsiz dururken gaz vererek 15 20 dk çalışırsak sorunu çözer mi, illa hareket halinde olmaya gerek var mi Tesekkurler
Rüzgarın soğutucu etkisini göz ardı etmeyin. Durduğu yerde 15 20 dk gaz vererek çalıştırmanın sonu ne olur bilemeyiz.
DPF'nin dolma nedeni, iç sıcaklığın biriken zararları maddeleri yakıp temizleyecek kadar yükselmeden motorun kapatılmasıdır. Yani şehiriçi, düşük devir, kısa mesafe. Bir süre kontak kapatmadan yüksek devirle kullanmak, şehiriçinde dahi olsanız işe yarayacaktır diye düşünüyorum.
Büyük bi alanda daire çizin 2500 devirde. Sonra gidin benzinli ile takasa girin
Düz gitmektense yokuş yukarı 2500-3000-3500 devir daha iyi olur. Arada bir boşta gaz (ara gaz) da yapın. Sabit devir yerine farklı devirlerdeki egzoz basıncı kurumların atılmasında daha etkili olacaktır. Daha da açılmazsa ısıtarak temizlik yapanlara götürmek lazım. Kimyasal madde kullanmayın.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme