Şimdi Ara

Passat B8 DSG Arızası (2018 Guncelleme: Yine Bozuldu) (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
380
Cevap
8
Favori
41.775
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
29 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • taşkafa T kullanıcısına yanıt
    Fındık motor çabuk yıpransa ne olacak?
    Motor otomobilin en sağlam parçasıdır. 30 yıl yerine 20-25 yıl gider. Bu mu problem oldu?
    Asıl ömrü kısa olan parça turbo'dur. Onun haricinde motora bir şey olmaz.
  • Seni çok sevdiği için değil...Karbon salınımını en alt düzeyde tutabilmek için üretiyor...Ve satıyor.....Devamı git gel....Servise.....Kıymetli müşterimiz sizi pardon cüzdanlarınızı çoookkkk seviyoruz....KİM NE İSTERSE ONU ALSIN....GÜLE GÜLE KULLANSIN.......Değerli arkadaşlarım.. 5 yıl sonra bu yazılarımız kalırsa okuyan forumdaşlarımız doğru veya yanlış yazmış bu adam diyecekler.....Gerisi boş laf kalabalığı olacak..BEKLEYİP GÖRÜN........Saygılarımla....
  • Yahu şu yetkili(!) servislerde usta sıfatıyla çalışan insanlar ne dense az.

    Bunların arıza yok, ses yok, vuruntu yok, titreme yok, hoplama yok zıplama yok demeleri yok mu..

    Arkadaş var işte var. Olmayan şey senin motor bilgin, araba bilgin, tamirat bilgin.

    400 metre gidemeyecek arabaya nasıl arıza yok diyebiliyorsun sen ya.

    Şaşırdığım şey ne biliyor musunuz?

    Bu adamlara bi şey olmuyor arkadaş.

    Yani ne kadar bilgisizlikleri, cahillikleri, beceriksizlikleri ortaya çıksa da, kimse bu adamlara hesap sormuyor.

    Yani bi servis müdürü, sahibi de bunlara gidip "sen nasıl 400 metre sonra yolda kalan bir araba için sağlam diyorsun" demiyor.

    Tam tersi, işbilmezlikleri yüzünden koca servis müşteriyle papaz olma raddesine gelse bile, bu servis müdürü, markanın yetkilisi olan adamlar kendi cahil ustalarının arkasında duruyor.

    Ulan ben iş yerinde müşteriye, vatandaşa karşı en ufak bi yanlış yapsam dakikasında kapı önünde bulurum kendimi..bu adamlara niye kimse bi şey demez.

    Bu usta(!) lara niye "sen bizi müşterimiz nasıl mahçup edersin" demez.

    Adam 100 bin lira verip araba alıyor. Mağdur oluyor. Servis gidip "bi şey yok, arıza yok, o ses normal, bu sallanma normal" diyen cahil ustanın arkasında duruyor.

    Ben daha hiç görmedim böyle bi durumda "normal, arıza yok" diyen usta şutlanıp müşteriden özür dilendiğini.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi superegoid -- 25 Nisan 2016; 22:28:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • pspfreak P kullanıcısına yanıt
    Hocam son durum nedir? Sorunu nasıl giderdiler? Tamirat ücreti çıkardılar mı?
  • Arabayi surerken motorun icine girip biz mi vites degiatirecez

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Acil Stop kullanıcısına yanıt
    Hocam konuyu tam okumadın sanırım
    1-) Arkadaşın aracı filo arabası. ( yani umrunda olmaz )
    2-) Garantili araç da ne gibi ücret çıkabilir ki

    Bende de B8 var servise göre bu şanzumanlarda sorun morun kalmamış,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: reallist55

    Bende de B8 var servise göre bu şanzumanlarda sorun morun kalmamış,

    resmi belge isterseniz size kapıyı gösterirler.lafla olacak olsa 3 seneden beri çözüldü diyorlar bu forumda,fatura çıkınca ne yaptıklarını biliyorsunuz aynı şahısların
  • reallist55 kullanıcısına yanıt
    Konuyu başından beri takip ediyorum hocam. Garanti dahilinde bu sorunu nasıl çözüyorlar onu merak ediyorum. Daha çok sizde olduğu gibi sorun yok, sorun yok, sorun yok diyerek kullanıcıyı arabanın sağlam olduğuna inandırmaya çalışıyorlar gibi duruyor.
  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    Herkes işine geldiği gibi davranıyor.
    Sadece doğuş değil, borusan,koluman hepsi aynı durumda.Hepsi ile ilgili şikayet var.

    Kısaca sorun yine vergilere ve kanunlardaki yavaşlık ve adeletin geç tecelli etmesine dayanıyor.
  • Acil Stop kullanıcısına yanıt
    Valla hocam burda sorun yok derlerse ben o adamların akıl sağlığından şüphe ederim.

    Arkadaşın aracı yolda kalmış.Sanırım mekatroniğinde problem var.
    İşin garip tarafı istanbulda 3 tane büyük servise gittim ordaki ustalarla biraz samimiyet kurup ağız aradım hepsi aynı şeyi söylüyor.2013den sonraki araçlarda tek tük dışında bi sorun yok.Senede 30-40bin araç satılıyor kronik sorun olsa burayı yıkarlar abi diyorlar.

    Şimdi bi kişide sorun çıkınca bütün araçlarda sorun çıkacak algısı da yanlış. Bu biraz da şans işi.

    Mesela ben aracı almadan önce 2.el bakıyordum biriyle tanıştım, adamda 7 tane DSGli araç var. 5-6 yıldır bindikleri de var. Değişik marka modellerde ticari olan da vardı hiç birinde bişey çıkmadı diyordu.Ben arada fazla fiyat olmadığı için sıfır almıştım
  • reallist55 kullanıcısına yanıt
    Hocam bir tane araçta sorun oldu diye tabi ki bütün araçlarda sorun olmaz ama görünen köyde klavuz istemez. Bu forumda bile bir sürü şanzıman arızsı konusu açılıyorsa ve bunların tamamı 2015 model ise nasıl sorun çözülmüş oluyor. Yıllardır vw satış danışmanları ve fanatiklerinden şunu duyuyoruz.

    - 2008 yılında sorun çözüldü
    - 2009 yılında sorun çözüldü
    - 2010 yılında sorun çözüldü
    - 2011 yılında sorun çözüldü
    - 2012 yılında sorun çözüldü
    - 2013 yılında sorun çözüldü
    - 2014 yılında sorun çözüldü
    - 2015 yılında sorun çözüldü

    Bu nasıl bir sorunsa her yıl çözülüyor ama millet araba kullanmayı bilmiyor ya daha ilk bakıma bile gidemeden şanzımanı kucağına alıyor. Son bir aydır foruma açılan konularda bir sürü kişi 2015 model aracındaki dsg şanzımanın bozulduğunu söylüyor ve hiçbirisi 20 bin km'yi görememiş durumda.

    5-6 yıl bindik hiç sorun çıkarmadı diyenlere kesinlikle inanmayın hocam. Nasıl sorun çıkmadan 5-6 yıl biniyorlarmış. Mekatronik bozulmasa balataların ömrü tükenir yine şanzımanın içi açılır. Başka markalarda km sıfırlayan tipler vw'de 7-8 yıl şanzıman arızası olmadı taş gibi şanzıman diye milleti keklemeye çalışıyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: taşkafa

    Burada kaç kez yazdım...Hiç bir marka ve modele düşmanlığım yok...Motor hacmi küçülüp beygir gücü arttıkça motorun sıkıştırma oranı artıyor... KİM NE DERSE DESİN.....FINDIK MOTOR ÇABUK YIPRANIR....Bana sövüp sayacak fanatikler varsa bir kaç yıl bekleyin....Olup biteni görün....Küçük motor SERVİS DOSTU....KULLANICI DOSTU DEĞİL.....Saygılarımla....

    1.2tsi 6 yıldan fazladır, 1.4tsi 12 yıldan fazladır, 1litre ecoboost 6 yıldan fazladır, 1.3multijet 11 yıldan fazladır, 1.4multi air 7 yıldan fazladır piyasada sunulan motorlar. Hiçbirinde de sorun yok, hepsi piyasanın sevilen tutulan motorları. Dolayısıyla ben küçük hacim motorlarda bir sıkıntı olduğunu düşünmüyorum, işin teknolojisi de ona göre gelişiyor sonuçta. Mühendislik bilimi olsun, kullanılan alaşımlar ve komponentler olsun daha verimli olurken uzun ömürlü de olabilecek şekilde üretilebiliyor.




  • Her düşünceye saygımız sonsuz....Yorumlar kişiden kişiye değişiklik gösterebilir...Lord arkadaşım...Allah can sağlığı versin...Güle güle kullanasınız...Kim neyi hangi motoru beğenirse onu alıp kullanıyor...Her türlü otomobillerde , motorların ömrü, dayanma süresi , KM ile ölçülüyor....Zaman içinde çok yol yaptıkça belli oluyor.....Saygılarımla...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    Hocam son durum nedir? Sorunu nasıl giderdiler? Tamirat ücreti çıkardılar mı?

    Merhaba,

    Son durum; araç 7 gün önce servisten çıktı. Şöför aracı getirdi teslim etti. Yolda bir daha kalmamak amacıyla aracı 1 gün boyunca da aynı şöföre kullandırttık. O da sorun olmadığını belirterek getirdi bıraktı.

    Ancak, aracı kullanan da dahil olmak üzere koltuğa kim oturursa otursun "sanki gaz pedalı hassasiyetini kaybetmiş" türevinde yorumlar duyduk. Bende bu yorumalara katılıyorum sanki araç atikliğini kaybetmiş gibi geliyor. Arada geçici araç olarak başka bir dizel otomatik araç verildi 0km. O aracın kalkışı ve gaz pedal hassasiyeti gayet iyiydi. Belki de ona alıştıktan sonra passat hantal kaldı. Açıkçası öyle yada böyle araç şu haliyle güven vermiyor bana. Aracın ne yazık ki bu erken km'lerde çıkardığı, gelişi hiç kestirilemeyen şanzıman sorunu da insanı düşündürtüyor. Aynı şeyin bir daha yaşanmayacağı garantisini kimse veremez.

    Herhalde araç kendi aracımız olsa şu an sahibinden'de ilanı olurdu. Aracı kullanan arkadaşta aracın değişmesi için elinden geleni yapacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pspfreak -- 17 Mayıs 2016; 20:19:04 >




  • Her araç arıza verebilir ancak asıl sıkıntı insanın altındaki araca binerken güvende hissetmesi.
    Bence gerisi teferruat...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pspfreak P kullanıcısına yanıt
    Daha ilk bakıma girmemiş bir aracın şanzıman gibi en önemli parçalarından birinin arızalanması ve 2-3 hafta serviste yatması tabi hiç hoş değil. Allah'tan şirket aracıda başınız ağrımadı. Şirket aracı olmasa bu kadar kolay ikame araç vermeyip sizi süründürebilirlerdi.
  • cvt candır ve ucuzdur
    o değil de göstergeler ne kadar da çirkin duruyo
  • Tam otomatik candır. 1 lt fazla yakar ama asla utandırmaz.. Gerisi çok güven vermiyor bana.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sirket aracı passat 1.6 TDI kullaniyorum, suanda 38000 km'de iki kere mekatronik degisti, DSG'yi eğer D modunda sürerseniz hemen 1. Vitesten 2 vitese geçmeye çalışıyor. Bu da yoğun istanbul trafiğinde fikrimce kavramaları mahvediyor. Bu durumlarda vitesi sağa atıp uygun devirde sizin gaz vermeniz ve 2. Vitese gerektiginde almaniz gerekiyor diye dusunuyorum. Yokus yukarida da kararsizdir ayni sekilde. Ya da S'ye almanizi oneririm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aslında vw ustaları, sayın bakanımızın da yaptığı gibi, şöyle uzaktan bir bakıp "kullanıcı hatası olduğunu hissediyorum" diyebilirler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.