Şimdi Ara

Passat'ın en çok tutulan paketi neden comfortline

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
46
Cevap
0
Favori
5.390
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Golfde de öyle Passatta da en çok tutulan donanım paketi comfortline. Highline varken insanlar neden genellikle comfortline tercih ediyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Helal olsun, arabayı uzun boylu besili sarışın bir Alman dan kısa boylu sıska sarı benizli ir Çinli ye dönüştürmüşssünüz ..Ama fiyat farkını görünce iyi de yapmışsınız dedim..Demek VW den arabayı sırf şase olarak alıp sonradan uzak doğudan malzeme temin edip montajlasak çok daha ekonomik olacak Aman Doğuş duymasın
    comfort'ta sürücü ve yolcu konforunu direk etkileyen donanımlar:

    -3 bölgeli otomatik klima
    -far, yağmur sensörleri
    -baldır destekli ergo sürücü koltuğu, arka kol dayama ve trend'den farklı genel koltuk kalitesi

    bu yukarıda saydıklarımın hiçbiri trend'de yok. comfortta olup trendde olmayan başka donanımlar da var ama onlar benim için önemsiz (17" lastikler, ön sis farları vs.. vs..)

    highline'de olup da comfortta olsaydı iyi olurdu ama olmasa da olur dediğim donanımlar:
    -alakantra koltuklar ve 14 bölge hareketli ön koltuklar
    -ambiyans aydınlatması

    highline'de olup comfortta olmayan başka donanımlar da var ama benim için çok önemsiz bunlar (led far - artık tüm modellerde var bu-, katlanır aynalar vs... vs...)

    comfort bence fazlasıyla makul. tüm bu donanımlar içinde en önemlisi 3 bölgeli klima bence. gerisi hikaye. 3 bölgeli klima önde-arkada yazın ferah bir iç ortamı garanti ediyor, kışın da ekstra ısıtıcısı sayesinde soğuk motorda bile içerinin kolayca ısınması garanti altında. kullanıcılar da bunun farkında. passat genel kullanıcısı bu forumdaki bol donanım için bir alt sınıf (d yerine c, c yerine b sınıfı araç tercih edecek kadar) araç tercih edebilecek kadar donanım meraklısı azınlığın aksine bunlara bakıyor.
  • Para olabilir mi neden?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Artık Bussines

    Comfortline bitti

    2018 yılında kaldınız herhalde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • comfort altı boş üstü çok pahalı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Highline çok pahalı olduğu için, trendline ise bomboş line olduğu için tercih ediliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fulcrum299 -- 25 Şubat 2020; 0:46:8 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • VW’nin boş paketini bile alsanız donanımları eklemek çok kolay.Tak-Kodla şeklinde çalışıyor,Trendline aracını Highline’a çeviren çok insan var donanımları ucuz yollu elde ederseniz Highline paket almaktan daha uyguna geliyor,mesela serviste hız sabitleyici 3000ken alide 700 lira.

    AppleCarPlay serviste 7000 lira iken ben 1000 liraya almıştım yurtdışından

    Otomatik Klima elektronik aksamı dahil 1200 lira
    Oto far sensörü-yağmur sensörü-kararan dikiz ayna 600 TL
    Highline 4 koltuk 3000 lira
    Oto ayna katlama motoru 2 tane 180 lira

    vs vs bir ara çok kafayı takmıştım ama sonradan zamanım olmadığını farkettim zamanım olursa aracı R-Line’a bile çeviririm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vw halk arabasi higligne cok pahali trendline boş
    Comfortline ideal beklentileri karşılayan bi paket

    Imperrision Trendline
    Bussines comfortline
    Elegance highline



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Robert Lewandowski RL9 -- 25 Şubat 2020; 1:9:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • CaptainSkyWalker kullanıcısına yanıt
    Bütün Passatlar için dedim comfortline'ı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • VW kullanıcıları genelde yeni bir VW alırken donanıma bakmazlar. Araba yenilensin ve VW olsun yeter onlar için...Aynı paraya segment muadili hatta alt segment araçtaki donanımlar uçarken, Comfortline donanımdaki çelik jant, otomatik klima, ısıtmalı ayna,deri direksiyon, sustalı anahtar, kol dayama...gibi sıradan donanımlar onlara yeter.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hazretidentist

    VW’nin boş paketini bile alsanız donanımları eklemek çok kolay.Tak-Kodla şeklinde çalışıyor,Trendline aracını Highline’a çeviren çok insan var donanımları ucuz yollu elde ederseniz Highline paket almaktan daha uyguna geliyor,mesela serviste hız sabitleyici 3000ken alide 700 lira.

    AppleCarPlay serviste 7000 lira iken ben 1000 liraya almıştım yurtdışından

    Otomatik Klima elektronik aksamı dahil 1200 lira
    Oto far sensörü-yağmur sensörü-kararan dikiz ayna 600 TL
    Highline 4 koltuk 3000 lira
    Oto ayna katlama motoru 2 tane 180 lira

    vs vs bir ara çok kafayı takmıştım ama sonradan zamanım olmadığını farkettim zamanım olursa aracı R-Line’a bile çeviririm
    Genelde sebebi bu. Orijinalciler hariç yapan çok, gayet de mantıklı.




  • Geri görüş kamerası eklediler mi business versiyonuna?
  • Katlanır ayna için nasıl bir yol izlemek gerekiyor, motoru internetten alıp sanayiye mi gitmeli

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sawasson

    Katlanır ayna için nasıl bir yol izlemek gerekiyor, motoru internetten alıp sanayiye mi gitmeli
    2 motoru çinden getirttim ayna katlama düğmesini çıkma 150 liraya aldım elektrikçi bi arkadaş söktü aynaları motorları taktı
    Benim ayna altı ledde yoktu onun içinde yine çinden kayar led sinyal almıştım onun ayna altı led girişide vardı bu sayede onuda aradan çıkarttım total maliyet 600 TL

    Ender Elektronikte katlanır ayna sordum 4800 lira dediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam bravo valla, zor ama isteyince oluyor demek, kumanda üzerinden açılıp kapanabiliyormu peki?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Passat,golf alan kişiler genelde MB ve Bmw almaya parası yetmeyip dışarda"Benim Volkswagenim var yeaaa" demek için tercih ettiklerinden ötürü comfortline.Zaten bu kadar marka bağımlılığı olan adam eline azıcık para geçince gidip premium araç almaz tekrardan aynı aracın daha dokusunu tercih eder.(Son zamanlarda ticari düşünerek alanlar var onlar ayrı)

    Mesela benim dünya kadar param da olsa,garajimda her zaman bir mx-5 olur.Haftasonları kahvaltıya miatamla giderim.Bir aracı sevmek budur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Helal olsun, arabayı uzun boylu besili sarışın bir Alman dan kısa boylu sıska sarı benizli ir Çinli ye dönüştürmüşssünüz ..Ama fiyat farkını görünce iyi de yapmışsınız dedim..Demek VW den arabayı sırf şase olarak alıp sonradan uzak doğudan malzeme temin edip montajlasak çok daha ekonomik olacak Aman Doğuş duymasın
  • merhaba,
    bende civicle kaza yaptım. sol bi xenon far lağzım. yurt dışı alışveriş adreesini paylaşırmısınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sawasson

    Hocam bravo valla, zor ama isteyince oluyor demek, kumanda üzerinden açılıp kapanabiliyormu peki?
    Hocam ODB’e eklenen modülle o da çalışıyor.Modülün fiyatıda 50 Tl.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jubeii

    merhaba,
    bende civicle kaza yaptım. sol bi xenon far lağzım. yurt dışı alışveriş adreesini paylaşırmısınız.
    Ali ve eBay’e bir göz atın hocam mutlaka bulursunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ukubat

    VW kullanıcıları genelde yeni bir VW alırken donanıma bakmazlar. Araba yenilensin ve VW olsun yeter onlar için...Aynı paraya segment muadili hatta alt segment araçtaki donanımlar uçarken, Comfortline donanımdaki çelik jant, otomatik klima, ısıtmalı ayna,deri direksiyon, sustalı anahtar, kol dayama...gibi sıradan donanımlar onlara yeter.
    👏👏👏

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.