Şimdi Ara

Passat - megane 4 ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
0
Favori
6.106
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar araç alacağız ve en son seçenekleri iki araca indirdik, son kez sizlerinde fikirlerinizi almak isterim.

    2015 Passat 1.6Tdi Comfortline Dsg 130binkm= 115.000TL
    2017 Megane 4 İcon 1.5Dci Edc 35binkm= 115.000TL

    Meganın donanımı ve tasarımı çok hoşumuza gitti ve km'de baya fark var ancak bir yandan acaba D segment olsamı diye ikilemde kalıyoruz.
    Siz olsaydınız hangisini alırdınız ?



  • Tabiki Megane. Passat hem model yılı düşük hemde dsg'nin patlama riski. Her gün araca bir gün DSG nin patlayacagini bilerek binmek kendinize yapacağınız en büyük eziyettir.

    DSG=BOMBALİ SAAT

    edc güzel bir şanzımandır sizi yarı yolda bırakmaz. Yeni Megane hayırlı olsun .
    Herkes dsg'den dem vurmuş. Bende şunu ekleyeyim 1.6 tdi motorun birde enjektör şakırdama ve bobin yakma sorunu var. Tanesi 2.000 lira idi geçen sene bir araştırın derim. Megane motorundan korkmayın. Euro5 dizel grubunda dci motorlar 500.000 lm rahat gidiyor. Birde vag yolbilgisayarı ile pompa birbirini hiç tutmaz. Çakma yazılimdan mütevellit.
    dsg arızası da şehir efsanesi haline geldi artık, yetkili servis bakımlı araçlarda zaten iyi niyet garantisi adı altında çok uyguna tamiri mümkün 1-2 bin lira gibi bir şey. ki servis bakımlı değilse bile taş çatlasa 10 bin masraf çıkartır, onu da taksite bağlıyor zaten servisler ödeme kolaylığı için. ki dsg sağladığı yakıt tasarrufuyla amorti bile ediyor, üstüne sağladığı konfor da cabası. eğer arabanın km'si yıpranmışlığı v.s. göz ardı ediyorsanız sadece dsg yüzünden karar değiştirmek hele hele karar değiştirip gidip de c segment bir araç almak bence mantıklı değil. ha dediğim gibi km yüksek, araç yıpranmış derseniz megane alınmalı tabii ki.
  • Tabiki Megane. Passat hem model yılı düşük hemde dsg'nin patlama riski. Her gün araca bir gün DSG nin patlayacagini bilerek binmek kendinize yapacağınız en büyük eziyettir.

    DSG=BOMBALİ SAAT

    edc güzel bir şanzımandır sizi yarı yolda bırakmaz. Yeni Megane hayırlı olsun .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Megane ile Passat yanyana gelmez ama işte yüksek km DSG insanı düşündürüyor. bence Octavia fln bakın.
  • İkisi arasından tabiki megane

    100 bin km fark var, ayrıca bu kilometrelerde dsg durumu nedir, kaç kere değişti, garantisi ne durumda...

    Donanım, model yılı avantajı da megane lehine, "bu şartlar altında" passat almak için geçerli bi sebep yok.
  • İki araçta yetkili servis bakımlı, passat bakım haricinde kavrama veya mekatronik anlamında hiç bir işlem görmemiş, baskı balata sıkıntı çıkarabilir diye çekiniyorum açıkçası, yorumlarınıza teşekkür ediyorum.
  • Passat alırsanız eğer, ki bence gönlünüz de öyle istiyor.
    Kenarda bir 7-8000 tl ayırın derim ne olacağı hiç belli olmaz.
    Ha edc nin sıkıntıları yok mu onunda var fakat büyük ihtimalle garantisi devam ediyordur diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nuisance

    Megane ile Passat yanyana gelmez ama işte yüksek km DSG insanı düşündürüyor. bence Octavia fln bakın.
    Sadece iki aracı bakıyoruz artık hocam, megane çok hoşumuza gitti zaten ama aynı yerde bu passatı da görünce ve satıcı aynı rakamı söyleyince kafamız karıştı, ondan düşünüyoruz.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    megane 3 - civic
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: debroglienindalgaboyu

    Passat alırsanız eğer, ki bence gönlünüz de öyle istiyor.
    Kenarda bir 7-8000 tl ayırın derim ne olacağı hiç belli olmaz.
    Ha edc nin sıkıntıları yok mu onunda var fakat büyük ihtimalle garantisi devam ediyordur diye düşünüyorum.
    7-8bin çok sıkıntı değil ama daha büyük rakamlar zora sokar şu an için, megane garantili 2020 yılına kadar zaten firmada bir sürü edc araç kullandım, 2011 fluence dışında hiç bir arıza yaşamadık. Sağolun yorum için
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caspento

    7-8bin çok sıkıntı değil ama daha büyük rakamlar zora sokar şu an için, megane garantili 2020 yılına kadar zaten firmada bir sürü edc araç kullandım, 2011 fluence dışında hiç bir arıza yaşamadık. Sağolun yorum için

    Alıntıları Göster
    Megane iyidir kaliteli araçtır. Hayırlı olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • dsg arızası da şehir efsanesi haline geldi artık, yetkili servis bakımlı araçlarda zaten iyi niyet garantisi adı altında çok uyguna tamiri mümkün 1-2 bin lira gibi bir şey. ki servis bakımlı değilse bile taş çatlasa 10 bin masraf çıkartır, onu da taksite bağlıyor zaten servisler ödeme kolaylığı için. ki dsg sağladığı yakıt tasarrufuyla amorti bile ediyor, üstüne sağladığı konfor da cabası. eğer arabanın km'si yıpranmışlığı v.s. göz ardı ediyorsanız sadece dsg yüzünden karar değiştirmek hele hele karar değiştirip gidip de c segment bir araç almak bence mantıklı değil. ha dediğim gibi km yüksek, araç yıpranmış derseniz megane alınmalı tabii ki.
  • 120 küsür k ya talisman var kesinlikle ona bak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mortalmahluk -- 6 Ocak 2019; 0:44:51 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson

    Tabiki Megane. Passat hem model yılı düşük hemde dsg'nin patlama riski. Her gün araca bir gün DSG nin patlayacagini bilerek binmek kendinize yapacağınız en büyük eziyettir.

    DSG=BOMBALİ SAAT

    edc güzel bir şanzımandır sizi yarı yolda bırakmaz. Yeni Megane hayırlı olsun .
    Edclerde patlıyor. DSGnin çok duyulması çok satmasındandır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • willyyyyy W kullanıcısına yanıt
    Sağladığı yakıt tasarrufu? Asıl bu şehir efsanesi.

    Yeni nesi eat6-8, diğer tam otomatikler, çift kavramalar, robotizeler? Yakıt olarak bunlardan ne üstünlüğü var dsg'nin?

    Gidip eski nesil tam otomatiklerle karşılaştırmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 6 Ocak 2019; 1:01:17 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkes dsg'den dem vurmuş. Bende şunu ekleyeyim 1.6 tdi motorun birde enjektör şakırdama ve bobin yakma sorunu var. Tanesi 2.000 lira idi geçen sene bir araştırın derim. Megane motorundan korkmayın. Euro5 dizel grubunda dci motorlar 500.000 lm rahat gidiyor. Birde vag yolbilgisayarı ile pompa birbirini hiç tutmaz. Çakma yazılimdan mütevellit.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Söz konusu iki araç ise, tercih Megane 4 olmalı...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Megane diyorum ben de. DSG patlama sorunu şehir efsanesi falan değil, tanıdıklarımın başına gelmese inanacağım. Yakıt olarak megane daha az yakacaktır kesinlikle ayrıca o da çift kavrama. Öte yandan icon donanım gayet iyi senelerce yüzü eskimeyecek bir otomobil. Ayrıca parçası da çok daha ucuzdur passata göre.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Megane
  • Herkese çok çok teşekkür ediyorum, sorunu olan veya sürekli arıza ile uğraşamayacağımız için km'si sebebiyle ve tasarımı için megane da karar kıldık, kısmetse salı günü aracı alacağız.
    1.6tdi sorunlarını araştırınca, yukarıda arkadaşın dediklerini yaşayan baya fazla var ve gözüm korktu açıkçası.
    En azından kafamdakileri netleştirdi forum çoğunluğu, teşekkür ediyorum.
  • 130 bin km de pasata o paralar verilmez de megana da verilir mi ? ben vermezdim.

    2. Eli nispeten düşük olan benzinli veya dizel superb insignia bakardım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2.el 1.6 cdti insignia bakın derim..
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.