Şimdi Ara

Pegasus uçağı pistten çıktı, üçe bölündü (18. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
346
Cevap
1
Favori
24.913
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • maviyildizinoglu kullanıcısına yanıt
    1. hem arka rüzgar hem yanal rüzgar limit üstü.
    2. yere teker koyma sürati 98 kts. 181 kts' nin daha mantıklı olma gibi bir durum söz konusu bile olamaz. 0 rüzgar olan günde bile o hızda inilmez. Tabii ikiz kulelere dalmıyorsanız...
    3. ün önemi yorum yaparken var keza uçağın duramadığını anlıyoruz.
    4. 200 km "sana" neye göre az geldi? uçağın limit değerlerini yazıyoruz. Araştırıyoruz buluyoruz.

    Öncelikle yorum yapacaksan cevaben yazacaksın, insanın arkasından gıyaben konuşur gibi yazdıklarını yalanlamayacaksın. Kafana göre de uydurup bence böyle bence şöyle demeyeceksin.

    Data var ise elinde konuş. Yoksa yorum yapma!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BekirHan -- 7 Şubat 2020; 11:37:33 >
  • Adam pegasusda pilotum diyor forumun çok bilenleri de data varsa konuş diyor ya da yanlış biliyosun diyor hahahaha nasıl bir forum burası

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BekirHan

    1. hem arka rüzgar hem yanal rüzgar limit üstü.
    2. yere teker koyma sürati 98 kts. 181 kts' nin daha mantıklı olma gibi bir durum söz konusu bile olamaz. 0 rüzgar olan günde bile o hızda inilmez. Tabii ikiz kulelere dalmıyorsanız...
    3. ün önemi yorum yaparken var keza uçağın duramadığını anlıyoruz.
    4. 200 km "sana" neye göre az geldi? uçağın limit değerlerini yazıyoruz. Araştırıyoruz buluyoruz.

    Öncelikle yorum yapacaksan cevaben yazacaksın, insanın arkasından gıyaben konuşur gibi yazdıklarını yalanlamayacaksın. Kafana göre de uydurup bence böyle bence şöyle demeyeceksin.

    Data var ise elinde konuş. Yoksa yorum yapma!
    1. Yan rüzgar limit dışı falan değil.
    2. Sen işkembeyi geçmiş artık böbrek üstü bezlerinle sallıyorsun.
    4. 200 km yaklaşık 100kts yaklaşma sürati b sınıfı uçaklarda olur güzel kardeşim. 100 kts ile hiçbir Airbus veya boeing inemez stall olur. 40 flap la bile stall olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maviyildizinoglu

    1. Yan rüzgar limit dışı falan değil.
    2. Sen işkembeyi geçmiş artık böbrek üstü bezlerinle sallıyorsun.
    4. 200 km yaklaşık 100kts yaklaşma sürati b sınıfı uçaklarda olur güzel kardeşim. 100 kts ile hiçbir Airbus veya boeing inemez stall olur. 40 flap la bile stall olur.

    Alıntıları Göster
    Hee bana da inanmıyorsan seni yönlendirebilirim bak şöle kii..

    1.www.google.com açılır
    2. Boeing 737-800 Landing Speed diye aratılır
    3. Karşına ilk çıkan yerde genelde 155kts dir diye bir yazı görülür. İngilizcen yoksa çevirmen de kullanabilirsin.
    4.155kts 1.8 ile çarpışıp km/saat bulunur ama zorlanma diye yazayım bu da 279km/s e tekabul ediyor güzel kardeşim.
    5. Kendini haklı çıkaracak egolara girilir arkamdan küfür edilir ve Az önce hiçbir şey olmamış gibi hayata devam edilir.
    Hayırlı cumalar dilerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • maviyildizinoglu kullanıcısına yanıt
    Açıp biraz 737 limitlerini oku ve bir anti-tezin var ise burada paylaş. Ben böbrek üstü bezlerimden salladığım falan yok da senin oturduğun kısmından salladığın aşikar.

    Recommended landing speed ile google dan ilg yazdığm buğ çığdı sipiid ' i aynı şey değil. Recommended experience value nedir sen bilir misin?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BekirHan -- 7 Şubat 2020; 12:30:23 >
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.