Şimdi Ara

Pegasus uçağı pistten çıktı, üçe bölündü (17. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
346
Cevap
1
Favori
24.904
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sioux

    burda bir akıllı sensin herkes salak çünkü he f22 pilotuyum seni de uçuruyum mu Los Angeles a?

    senin meslek ne birader pilot musun atc misin ne ayaksın sen? koy kurum kimliğini yanına da kağıda el yazısı ile forum adını yaz fotoğrafını çek görek bakalım
    Senin gibi boş beleş kişilere kendimi ispatlamak zorunda değilim. Benim amacım burda bilgi kirliliği yapanları engellemek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maviyildizinoglu

    Senin gibi boş beleş kişilere kendimi ispatlamak zorunda değilim. Benim amacım burda bilgi kirliliği yapanları engellemek.

    Alıntıları Göster
    öff be kardeşim bende seni bişey sandım. blok. hadi yallah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sioux

    öff be kardeşim bende seni bişey sandım. blok. hadi yallah

    Alıntıları Göster
    Birgün olurda uçarsan pegasusla bana söyle sana bir çift söz ulaştıracağım tamam mı şeker kardeşim benim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • maviyildizinoglu kullanıcısına yanıt
    Habertürkwww.haberturk.com
    Yaptırım adımları konuşuluyor!
    https://www.haberturk.com/bazi-ozel-havayolarinda-yakit-tasarrufu-iddiasi-2574712


    Buda sana gelsin...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    https://www.haberturk.com/bazi-ozel-havayolarinda-yakit-tasarrufu-iddiasi-2574712

    Buda sana gelsin...
    La ne bana gelsin uçan benim benden daha mı iyi biliyor habertürk töbe töbe. Şirket low cost şirket tabiki maliyet önemli ama yok yakıt azmış da pas geçmek istemiyorlarmış falan yok öyle şeyler. Şirkette her zaman pilotlara uygun değilse pas geçin ya da divert başka meydana gidin inin diye devamlı yazılar geliyor. Habertürk cnn atv gibi kanalların yaptığı haberciliği inanıyorsanız hala ben ne diyim sizee!!

    Bu yazıları okuyanlar varsa bundan sonra tek diyeceğim. Lütfen havacılıktan korkmayın hurafelere inanmayın pegasus şöyleymiş uçakları yaşlıymış pilotları kötüymüş yahu kimse anasının karnından mükemmel pilot olmuyo nası yetişecek o zaman tecrübeli pilot uça uça!!!
    İsteniyor ki uçmadan kaliteli olsun yahu böyle bişey mümkün mü? Hanginiz işe ilk başladığınız da verilen her işi anlayıp mükemmel yapabildiniz yapmayın etmeyin yahu. Şöyleymiş böyleymiş gibi laflar size yemin ederim ki gerçeği yansıtmıyor. Can kaybı olmuş insanlar vefat etmiş birisi yallah e5 e der. Kimisi yok başka yere giderse parasını pilot ödüyomuş der. Sevgili bu yazıyı okuyanlar gönül rahatlığı ile hava yolu sektöründe thy pgs onur v.b tüm şirketlerde yolculuk edebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • maviyildizinoglu kullanıcısına yanıt
    bana bak yallah e5 e diyen falan yok iyice saçmalamaya başladın sen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-41F3DB120

    valla ben arabamı bile 28 yaş altı birine vermem.değil ki uçak.
    zaten iktisat işletme bölümleri gibi heryerde pilot okulu açıldı.
    iş bulamayan ya polis ya pilot oluyor.
    İş bulamayan pilot mu oluyor? Arkadaşlar yanlış okumadım değil mi? Pilot olmak bu kadar kolaysa seni pilot olmaktan alıkoyan ne o zaman? Bu öyle köyden gelip bir baltaya sap olamayıp son çare polis veya bekçi olmaya benzemez. Senin zihniyetindekileri uçağa yolcu diye bile almamaları lazım aslında. "İş bulamayan pilot oluyor" muş... Günün fıkrası.

    Dünden beri ne boş yaptın be velet ya. Yok pilotun yaşı şuymuş, yok bunlara uçak teslim edilmezmiş, yok bilmem ne... Ya çocuk, daha uçağı iki pilotun uçurduğunu ve kaptan pilotun uçağı genelde indirip kaldırdığını bile bilmiyorsun. Özellikle bu tür hava koşullarında.

    İşte bizim milletin hali ortada. Bilgileri yok ama fikirleri var. Googledan bir iki şey okuyup hemen profesör kesiliyorlar başımıza.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Habertürk'ün bazi ozel havayolarinda yakit tasarrufu iddiasi haberi yalan cunku haberde "güvenilir kaynaklardan aldığımız bilgiye göre" diyor, bu tipik bir yalan haber belirtisidir. bi kaynak güvenilir ise onun kendisini de belirtmeli, bunu yapmayıp gizliyor. Gizlemek, yalancının belirtisidir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ucak uc parcaya ayrilmis. Bazi uyeler birbiri ile tartismaktan onuc parcaya. Saka gibisiniz ya

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • İsmine bir türlü alışamadığım havanın MetroTurizmi.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: BekirHan

    1- Saat 18:00 sıralarında pist başındaki (uçağın piste ilk teker koyduğu nokta) ani rüzgar (wind guts) değeri yüzeyde > 71 km/h


    ------------------------------------------------------------------------------------------------------
    2- Uçağın piste ilk teker koyduğu andaki hızı. 181 km/h (FlightRadar1)


    ------------------------------------------------------------------------------------------------------
    3- Yine FlightRadar' ın paylaştığı uçağın durmadan hemen önceki hızı. 116 km/h(FlightRadar2)


    ------------------------------------------------------------------------------------------------------
    4- 737-800' ler için belirlenmiş limit kıç rüzgarı (tailwind) değeri. 28 km/h (15 kts)


    ------------------------------------------------------------------------------------------------------
    5- Boeing 737-800' ler için belirlenmiş olan iniş hızı aralığı 200-250 km/h


    EDIT: İmla hatalarımı düzeltmek için yapılmıştır.
    Hocam özetler misin ? Pek bir şey anlamadım.




  • Pegasus uçağı pistten çıktı, üçe bölündü

    Pegasus uçağı pistten çıktı, üçe bölündü

    Pegasus uçağı pistten çıktı, üçe bölündü


    3 güzel insan... Allah rahmet eylesin... Çok üzücü.




  • 1.kule 270 den 22 gust 34 verdi bunun tam arka bileşkesi 90/60/30 üçgeninde faydalanırsak arkadan en fazla çünkü gust dediği rüzgar bazen 34kts kadar çıkabiliyor demek her zaman 34 esiyor demiyor bakın hakim rüzgar 22kts diyor. Neyse 29kts arkadan yandan da 17kts çıkar. Burda arka rüzgar limit dışı fakat indiğinde 40kts varmışsa 11kts yani yaklaşık 20km/sa daha arka rüzgarlı inmiş!!
    2. Uçağın teker koyma sürati 181 km/s diyorsa gene 1.8 e bölerek hadi 2 desek 90kts eder ki bu sürat çok saçma Bi sürat burda hata olması lazım. 181kt olması daha mantıklı olur ki 181kts ise de bu sürat de çok fazla olur flap sistemi için olumsuz bir durumdur.
    3. Ün pek Bi önemi yok
    4. Zaten burda da limiti yazmış ama 200km/s bana düşük geldi en boş en az yakıt ile bile 200km/s olmaz gibi sanki. Normal iniş sürati 125-170kts arası olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janti

    Merhaba,

    Merak edenler için konuları ben sildim, haber editörü değil. Detaylı konu derken?... Bir cümle ve iki fotoğraf içeren bir konuydu. Haber editörü ile neredeyse aynı dakikalarda açılmış konular ve üyenin konusunda mesaj veya önemli bir içerik olmadığı için, bu konudan devam edilmesi daha doğru. Çünkü bu şekilde konu ana sayfaya ve mobil uygulamaya da yansıyor.

    Burada tuhaf bir durum göremiyorum.

    Kazada kimsenin yaralanmamasını umuyorum. Geçmiş olsun.

    İyi forumlar,

    Alıntıları Göster
    @gun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zorradam -- 7 Şubat 2020; 9:31:28 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Assassino!

    İş bulamayan pilot mu oluyor? Arkadaşlar yanlış okumadım değil mi? Pilot olmak bu kadar kolaysa seni pilot olmaktan alıkoyan ne o zaman? Bu öyle köyden gelip bir baltaya sap olamayıp son çare polis veya bekçi olmaya benzemez. Senin zihniyetindekileri uçağa yolcu diye bile almamaları lazım aslında. "İş bulamayan pilot oluyor" muş... Günün fıkrası.

    Dünden beri ne boş yaptın be velet ya. Yok pilotun yaşı şuymuş, yok bunlara uçak teslim edilmezmiş, yok bilmem ne... Ya çocuk, daha uçağı iki pilotun uçurduğunu ve kaptan pilotun uçağı genelde indirip kaldırdığını bile bilmiyorsun. Özellikle bu tür hava koşullarında.

    İşte bizim milletin hali ortada. Bilgileri yok ama fikirleri var. Googledan bir iki şey okuyup hemen profesör kesiliyorlar başımıza.

    Alıntıları Göster
    Kısmen haklılık payı var hocam. Kafası çalışmayan ama babadan zengin adam gidiyor parayı basıp eğitimi alıyor pilot oluyor. Fakir olsa bekçi olacak bu kişi, zengin olduğu için pilot olabiliyor. Hani bekçi diye aşağılıyorsunuz da sivildeki pilotların çoğunun o bekçilerden farkı babalarının zengin olmaları. Arada böyle bir ince çizgi var işte.




  • Hiç araştırdın mı bilmiyorum ama pilot olmak için illa özel uçuş okullarına para vermeye gerek yok. Her sene Thy yolları ve diğer firmalar yetiştirmek üzere pilot adayı arıyorlar. Kriterlerleri karşılıyorsan ve ingilizce sertifikan varsa direk sınava alıyorlar seni ki o sınav herkesin yapabileceği bir şey değil. Özellikle son çare polis veya bekçi olanların

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aklıma şey geldi, şu karaya oturan yük gemisi yok mu işte o geldi, sonra anladık ki halkı kandırabilmek için yapay bir kaza oluşturmuşlar ve hemen ardından kanal istanbulun önemi anlatıldı...

    şimdi uçak pistten çıkıpta uçuşların istanbul havalimanına aktarılması.... bilmiyorum, hiç bir fikrim yok ama biz aklımızda ki pis düşünceleri bu hükumetten öğrendik, bunların sayesinde artık hiç bir şeye inanamaz olduk...

    "yalancının mumu yatsıya kadar yanar derler" 1 inandık, 2 inandık 3, 4 artık biz haber görünce ne düşüneceğimizi şaşırdık...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Assassino!

    Hiç araştırdın mı bilmiyorum ama pilot olmak için illa özel uçuş okullarına para vermeye gerek yok. Her sene Thy yolları ve diğer firmalar yetiştirmek üzere pilot adayı arıyorlar. Kriterlerleri karşılıyorsan ve ingilizce sertifikan varsa direk sınava alıyorlar seni ki o sınav herkesin yapabileceği bir şey değil. Özellikle son çare polis veya bekçi olanların
    Sınavla girenlerin dışındakileri dedim hocam. Parayla okuyan da çok fazla kişi var.
  • benimkucukbebegim kullanıcısına yanıt
    Selamlar. En kaba hesapla uçağın yerdeki hızını ve rüzgarın arkadan itiş hızını toplarsak 252 km/h gibi bir sürate tekabül ediyor. Buna flapların bu şartlarda arkadan esen rüzgardan dolayı yavaşlatıcı değil hızlandırıcı bir etki yapacağını da eklersek ve pistin ıslak olduğu gerçeğini de aklımızın bir ucunda tutarsak riskli bir insiyatif olduğunu söyleyebiliriz diye düşünüyorum.

    Tabii uçak uzmanı değilim, sadece genel geçer mühendislik yaklaşımı ile verileri ve limitleri karşılaştırıp kendimce bir çıkarım yapmaya çalışıyorum.
  • Evet çok saçma sapan insanlar da para verip gidiyor ama o kadar para vermene rağmen en az 18 ay eğitim alıyorsun lisansını almak için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.