Şimdi Ara

Pegasus uçağı pistten çıktı, üçe bölündü (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
346
Cevap
1
Favori
24.904
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • pistin o kadar yakınında o yükseklikte bir düşük zemin olması normal mi? orada düz olsaydı pistten de çıksa kuma çime vs biryere saplanıp kalacaktı. en azından parçalanmayacaktı ve parçaların arasında ölenler olmayacaktı.

    haa ama şimdiye kadar kötü hava şartı, pilot hatası, uçak arızasında bile o çukura düşen olmadıysa başka tabi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nocnoc -- 6 Şubat 2020; 15:46:6 >
  • Pist kenarındaki engeller jandarma kulubesi, hendek çukur olmasa, yoğun çalışan E6 otobanına dalacak can kaybı 10 katı fazla olabilirdi, malum uçak otoyolun dibinde durdu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nocnoc

    pistin o kadar yakınında o yükseklikte bir düşük zemin olması normal mi? orada düz olsaydı pistten de çıksa kuma çime vs biryere saplanıp kalacaktı. en azından parçalanmayacaktı ve parçaların arasında ölenler olmayacaktı.

    haa ama şimdiye kadar kötü hava şartı, pilot hatası, uçak arızasında bile o çukura düşen olmadıysa başka tabi.
    Normalde resa (Runway end safety Area) diye tabir edilen alan olması gerekir ama bu kural ne derece esnetilebiliyor kanunen bunu bende bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nocnoc

    pistin o kadar yakınında o yükseklikte bir düşük zemin olması normal mi? orada düz olsaydı pistten de çıksa kuma çime vs biryere saplanıp kalacaktı. en azından parçalanmayacaktı ve parçaların arasında ölenler olmayacaktı.

    haa ama şimdiye kadar kötü hava şartı, pilot hatası, uçak arızasında bile o çukura düşen olmadıysa başka tabi.
    Oraya kadar daha nice meydanlar var tehlikenin tavan yaptığı. Duramazsan denize uçacağın , dağa toslayacağın vs. Pistin durumuna göre davranabilmeli. Yapamıyorsa inmeyecek. Gerçi her meydanın 4X4 olmasını herkes ister ama realite bu şekilde olamıyor maalesef.

    edit : Bir de iniş anı görüntülerinden bahsediliyor ama ben bir türlü bulamadım . Link veren olursa sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi obili -- 6 Şubat 2020; 16:44:56 >
  • Son durum ne hükümet mi suçlu gene?Anlaştınız mı?
  • maviyildizinoglu kullanıcısına yanıt
    Ulan düşük maaş vermek için küçük ve tecrübesiz pilotlar ve normal sayılabilir rüzgara bile dayanmayan uçak alıyorlar alıyorlar hem de utanmadan bilmem nerenin en genç filosuna sahipiz diye övünüyorlar

    Bu küçük atlatılmış facia resmen geliyorum dedi. Biri çok kısa süre önce biri de 1-2 sene önce olmak üzere uyarı niteliğinde iki olay daha oldu ama belliki ders alınmadı

    Olanlar ne yazikki herzamanki gibi yolculara oldu

    @maviyildizinoglu

    Peki kardeşim madem kötü uçak alıyorsunuz bari pilot sağlam ve tecrübeli olsun? Neden hem ucuz kötü uçak hem de insiyatif kullanmayı bilmeyen doğru tercih yapmayan tecrübesiz ve kötü pilotlar çalıştırıyor sizin firma?

    Hocam ilgili firmanın çalışanisin ve muhtelemelen patrolarinin baskısıyla girip yorum yazıyorsunuz burada bu yüzden doğru yorum ve cevap beklemiyorum sizden



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Statistik -- 6 Şubat 2020; 18:36:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ya şu bilmeden fikri olanlar son zamanlarda türedi.Yok firma tecrübesiz pilot alıyormuş.Tecrübeli pilot ana karnından tecrübeyle mi doğuyor ? Yok pilottan para kesiyormuş . Yok efendim birde piksel piksel olan bir videodan analiz yapıp 30 lira fazla verirmişte THY uçarmış .Bir salın lan,konuyu kirtletmeyin...Pilotaj olabilir,pisten kaynaklabilir,uçaktan kaynaklabilir,havayolu şirketinin politikalarından kaynaklabilir.Ama buraya kulaktan dolma bilgilerle gelip işin uzmanı gibiymiş gibi yorum yazmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kuklacini -- 6 Şubat 2020; 18:6:27 >
  • Ne ben ne sen ayrıldık,
    Ne ülkem ne Ülken ayırdı,
    Ne füze ne roket ayırdı,
    Pilot ayırdı bizi bir tanem
    Pilot ayırdı bizi Pilot
    Pegasus

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Janti kullanıcısına yanıt
    Tum dogru detaylari Elma isimli arkadasin konusundan da degerli uyelere ulastirabilirdik.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Statistik

    Ulan düşük maaş vermek için küçük ve tecrübesiz pilotlar ve normal sayılabilir rüzgara bile dayanmayan uçak alıyorlar alıyorlar hem de utanmadan bilmem nerenin en genç filosuna sahipiz diye övünüyorlar

    Bu küçük atlatılmış facia resmen geliyorum dedi. Biri çok kısa süre önce biri de 1-2 sene önce olmak üzere uyarı niteliğinde iki olay daha oldu ama belliki ders alınmadı

    Olanlar ne yazikki herzamanki gibi yolculara oldu

    @maviyildizinoglu

    Peki kardeşim madem kötü uçak alıyorsunuz bari pilot sağlam ve tecrübeli olsun? Neden hem ucuz kötü uçak hem de insiyatif kullanmayı bilmeyen doğru tercih yapmayan tecrübesiz ve kötü pilotlar çalıştırıyor sizin firma?

    Hocam ilgili firmanın çalışanisin ve muhtelemelen patrolarinin baskısıyla girip yorum yazıyorsunuz burada bu yüzden doğru yorum ve cevap beklemiyorum sizden
    Yazınızı baştan sona kadar okudum tam bir saçmalıklar abidesi. Yazdığınızın her satırı yanlış. Siz kendi bildiklerinizi inanmak da serbestsiniz. Sizi inandırmak gibi bir niyetim yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janti

    Merhaba,

    Merak edenler için konuları ben sildim, haber editörü değil. Detaylı konu derken?... Bir cümle ve iki fotoğraf içeren bir konuydu. Haber editörü ile neredeyse aynı dakikalarda açılmış konular ve üyenin konusunda mesaj veya önemli bir içerik olmadığı için, bu konudan devam edilmesi daha doğru. Çünkü bu şekilde konu ana sayfaya ve mobil uygulamaya da yansıyor.

    Burada tuhaf bir durum göremiyorum.

    Kazada kimsenin yaralanmamasını umuyorum. Geçmiş olsun.

    İyi forumlar,

    Alıntıları Göster
    Bizim için neyin önemli olup olmadığına siz mi karar veriyorsunuz? Ben o adamı tanıyorum belki, onun yazdıkları doğrultusunda takip etmek istiyorum? İnsanların neyi takip etmeleri gerektiğine sizin karar vermenizi sağlayan şey ne? Forum moderatörlüğü mü? Neymiş bu moderatörlük böyle, CB makamı ile eşdeğer de biz mi bilmiyoruz?

    Donanımhaber niye sevilmiyor artık? Neden acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Statistik S kullanıcısına yanıt
    Bu yazdıklarınızın gerçek fikriniz mi yoksa troll mü olduğunu gerçekten anlayamadım. O kadar mesnetsiz ki..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeopol

    buyuk ihtimal pilot eski askeri personel.

    boyle olunca gurur yapip yolculari dusunmeden her turlu hava kosulunda maksimum risk alarak inmek istiyorlar. bu kazada da boyle bir durum soz konusudur sanirim.
    Askeri personel diyerek aşağılamaya çalışmışsın kendi çapında ama askeri pilotlardan daha iyi eğitim alan yok bu ülkede. Savaş uçağı pilotluğundan ötesi mi var? Çapsız halinle çapının yetmeyeceği yorumlar yazmaya çalışma.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • extra34 E kullanıcısına yanıt
    Nasıl mesnetsiz?
    30 km rüzgarda iniş yapamayan uçaklar
    23 yaşında yardımcı pilot
    2 yıl içinde 3 pistten çıkma olayı
    Bunlar yetmiyor mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Statistik -- 6 Şubat 2020; 19:22:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Niye aşağılayım ki?

    Ama askeri pilotlar bu şekildedir. Bu şekilde riskli durumlarda inmeyle övünürler. Tek olsalar sıkıntı yok ama yolcu varsa o iş olmaz

    Hatta YouTube videolarında bu tür gereksiz risk almaktan, risk alınmasından zevk alan bir grup insan olduğunu görürsün.

    Bunu tecrübe ile açıklarlar. Oysa kaza yaptıran tecrübenin getirdiği aşırı özgüven olur çoğu zaman.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 kişi ölmüş sanırım 3 ü de kadın ve genç 30 unu aşmamış

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Airporthaber'den bir yorumu yazıyorum. Badem bıyıklıların ve maaşlı trollerin işine gelmez tabii...

    Asıl sebepler konuşulmadığı sürece bu kazalar olmaya devam edecektir. Suçlu KİM? 1-Arkadan limit üstü rüzgar varken inmeye çalışan pilotlar mı? 2-Limit dışı rüzgarda pist istikametini değiştirmeyen kule mi ? 3-Şayet ön iniş takımı çöktüyse, tarla gibi olan piste müdahale etmeyen DHMİ mi? 4-Pas geçmeye sıcak bakmayan ve pilotları yakıt tasarrufu için inmeye zorlayan şirket mi?5-Şirketler daha çok kar etsin diye insan biyoritimi ile alakası olmayan yönergeyi onaylayan sivil havacılıkta mı?6-Liyakatın diğer havayolları da dahil hiç bir yerde önemsenmediği saçma sapan öğretmen ve yönetici seçme kriterlerinde mi? Maalesef HEPSİ...Allah beterinden korusun geçmiş olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.