Şimdi Ara

Pegasus uçağı pistten çıktı, üçe bölündü (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
346
Cevap
1
Favori
24.904
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Pegasus pas geçerse pilota ceza kesiyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KARTALIZMA

    Çoğunluğuyla siyasiydi, fakat doğru kısımlarda vardı.

    Kendi görüşüm gereksiz bir yatırımdı. Atatürk havalimanı genişletilerek (imkan vardı) devam edilebilirdi. Şu anda yeni havalimanının %10-15'lik bir kısmı çalışır halde. Ayrıca o bölgeyi iyi biliyorum. Baya bi ağaç kesimi yapıldı. Oto yolla birlikte kuzey ormanları yok oldu. Kuşların göç yoluydu. Ekolojik sistemi çok değiştirdi. İşin birde rant kısmıda var.

    Alıntıları Göster
    O da senin görüşün.
    Bugün değilse yarın yetmeyecek genişletme imkanı da olmayacaktı çünkü çok fazla şehir içinde kaldı.Bu tür yapılar önümüzdeki 3-5 sene değil 20-30-50 sene düşünülerek yapılır.
    Neyse boşver ben anlatmaya çalıştığımı anlattın uzatmaya gerek duymuyorum çünkü mevzu siyasete giriyor bir süre sonra. Şu forumda inan siyaset olaylarına girmek zul geliyor bir süre sonra.Hiç keyfimi bozmaya niyetim yok şu an böyle iyiyim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilkerinanç -- 6 Şubat 2020; 11:11:47 >




  • Son dönemdeki bu olumsuzlukları araştırılmalı bu firmanın. Normal değil bu durum. Kazadır olur ama zırt vırt olması da doğal değil. Ya uçak bakımlarında bir sıkıntı var ya da pilot eğitim ve davranışlarında ... O kadar rüzgarda inilir mi? İnersen ebeni tersten görürsün böyle işte .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onur1301

    Belki pilotlarda suç yok ama Pegasus yönetiminde suç olduğunu düşünüyorum. Pilotlara özellikle baskı yapıyorlar ne olursa olsun iniş-kalkış yap diye. Rötar, gecikme veya geri dönme firmayı masrafa sokacağı için pilotlar tehlikeliyi göze alıp iniş-kalkış yapıyor.
    Dolmuş hattı mı bu? Nereden uyduruyorsunuz böyle şeyleri.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aklımda farklı teorıler var ama konusmuyacam mide bulandırıcı dogrulugunu bılse ınsanın nefret edecegı konular o yuzden Allah baska kaza yasatmasın artık 2020 yeterınce kotu gıdıyo her sektorde her yerde artık bı durulmaya sakinlemeye ıhtıyac var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onur1301

    Belki pilotlarda suç yok ama Pegasus yönetiminde suç olduğunu düşünüyorum. Pilotlara özellikle baskı yapıyorlar ne olursa olsun iniş-kalkış yap diye. Rötar, gecikme veya geri dönme firmayı masrafa sokacağı için pilotlar tehlikeliyi göze alıp iniş-kalkış yapıyor.
    Element uydurmayın yok öyle şeyler. Şirket her zaman uygun değilse pass geçin diye aksine baskı yapıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ölenlerin üçü de kadınmış :(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maviyildizinoglu

    Element uydurmayın yok öyle şeyler. Şirket her zaman uygun değilse pass geçin diye aksine baskı yapıyor

    Alıntıları Göster
    O yüzden mi önündeki iki uçak pas geçerken Pegasus iniş yapmaya çalışıyor? Kaç kere Pegasus ile uçtun? Bu Pegasus un her zaman yaptığı şey. Element uyduran yok gözlemleri mi yazıyorum. Bir kaçını yazayım.
    2014 yılında İst-Kharkiv uçuşumda sisten dolayı görüş mesafesinin neredeyse 10 metreye kadar düştüşü halde iniş yapması hatta pilotun kendi ağzından diğer uçakların inemeyip geri döndüğünü ama bizim ineceğimizi söylemesi.
    2016 yılında Sivas havalimanında hava şartlarından dolayı diğer firmaların uçuşları iptal olduğu halde sadece Pegasus otel parası ödememek için uçuşu iptal ettirmemesi.
    Bunlar sadece benim denk geldiğim hatırladığım olaylar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ` quaD. kullanıcısına yanıt
    Ucak pistten cikmis ve 3e bolunmus hocam, bu durumda herkes suclu sanirim.
    Cevaplar icin tesekkurler arkadaslar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • maviyildizinoglu kullanıcısına yanıt
    peki oraya emirates de iniyor.. tk da iniyor neden sürekli Pegasus un mevzusu oluyor sence? bunu da cevaplayabilir misin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1-Aşırı yağış ve rüzgar
    2-Pistin su biriktirmesi
    3-Kulenin pass geçin dememesi
    4-Pilotların acemiliği


    Bence en büyük suç kulede.O anda hava durumunu ve pistin durumunu en iyi bilen kule ve insiyatifi pilota bırakmış.Pilotun karar vermesi için 10 saniyesi var.Kulenin pilota pass geçin demesi veya bu yönde teşvik etmesi gerekirdi.Ama muğlak konuşmuş.
  • aslanoto A kullanıcısına yanıt
    Yalan söylemekten vazgeçin artık. Pas geçme kararı çok önemli bir karardır ve hayat kurtarır. Hiçbir şirket bu yönden bir pilotuna ceza yazmaz. Doğruluğu olmayan şeyleri böyleymiş gibi konuşmayın lütfen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onur1301

    O yüzden mi önündeki iki uçak pas geçerken Pegasus iniş yapmaya çalışıyor? Kaç kere Pegasus ile uçtun? Bu Pegasus un her zaman yaptığı şey. Element uyduran yok gözlemleri mi yazıyorum. Bir kaçını yazayım.
    2014 yılında İst-Kharkiv uçuşumda sisten dolayı görüş mesafesinin neredeyse 10 metreye kadar düştüşü halde iniş yapması hatta pilotun kendi ağzından diğer uçakların inemeyip geri döndüğünü ama bizim ineceğimizi söylemesi.
    2016 yılında Sivas havalimanında hava şartlarından dolayı diğer firmaların uçuşları iptal olduğu halde sadece Pegasus otel parası ödememek için uçuşu iptal ettirmemesi.
    Bunlar sadece benim denk geldiğim hatırladığım olaylar.

    Alıntıları Göster
    Aynen senin üç kuruşluk otel paranı ödememek için milyon dolarlık uçağını ve ödeyeceği tazminat paralarını tehlikeye atıyor çok haklısın

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: YediyuzYetmisYedi

    Neyi tartisacagimiza siz yoneticiler mi karar veriyorsunuz artik:)
    yanlis yapmissiniz. Hala ustelemeye calisiyorsunuz. Gercekten uzatmayin.arkadas ve tepki gostersen herkes hakli.
    Son karari veren "siz yoneticilerinde"bu tarz hareketleri son bulur umarim
    Anasayfa haberleri daha fazla tıklanma alsın, böylelikle daha çok reklam görüntülensin ve daha çok para kazansınlar işte bütün mesele bu. En son Nvidia Gtx1000 serisi tanıtıldığı zaman gecenin bir yarısı detaylı bir konu açmıştım, editörlerden birisi benden dakikalar,saatler sonra açtı bununla ilgili bir konu. Daha sonra bildirim geldi "konunuz silinmiştir" diye. O gün bu gündür konu falan açmıyorum bu foruma. Kendi elleriyle bitiriyorlar forumu. Hepsi kafasına göre konu siliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Celonfix -- 7 Şubat 2020; 8:49:5 >




  • Pas geçerse Pilot maaşından kesiliyor, böylemi olması lazım, maliyet kuruş hesabı yapılıyor, zaman gelir piste inemezsin, parçalarsın sigorta ödüyor, şirket olarak kara geçiyor, olan felaket yolcuya oluyor, buna çare bekleniyor, binmeyelim uçağa
    Sonun böyle olacağını tahmin edebilse pilot üste 10 maaşda para verir gene hayatını tehlieye atmazdı, uçak personeli tecrübesiz ucuza çalışan yabancılardan oluşuyor, 23 yaşında Koreli yardımcı pilot varmış
    Kule de ilk konuşmada pas geç pas geç şeklinde komut vermeli, malum saniyelik zamanın var buda yapılmadı, kule beklemede kal diyor bekleyecek zamanmı var uçak 400 KM giriyor
    360 KM hızla inişe geçmeside çılgınlık, arka rüzgarda olduğu için 150 KM ye kadar sürati düşük girebilirdi, normali 150 250 arası kabul ediliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aslanoto -- 6 Şubat 2020; 14:40:53 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sioux

    peki oraya emirates de iniyor.. tk da iniyor neden sürekli Pegasus un mevzusu oluyor sence? bunu da cevaplayabilir misin
    Emirates in notam ı var sabiha gökçen e kaptanlar iniyor artı uçakları heavy yani büyük uçak. Tk da iniyor ama onların arka rüzgar limiti 10kts pegasusun 15kts. Fakat her 2 durumda da havanın en kötü old tam o anda pegasus iniyordu ne yazık ki. Burda kaptan suçsuz demiyorum basireti bağlanmış. Fakat geçen pegasus pistten çıktığında ist havalimanında da Anadolu jete ait uçak da da sıkıntı oldu ve uçak senin anlayacağın dilde pert edildi. Ayrıca sabiha arazi şartları sebebiyle rüzgarı çok düzensiz olan bir meydan ne yazık ki. Trabzon gibi kayseri gibi sabiha gibi meydanlara daha dikkat etmek gerekiyor yer şekilleri yüzündenn

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • eregenthov44 kullanıcısına yanıt
    Tamam suçlular rüzgar ve pist. Firma çok iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eregenthov44 kullanıcısına yanıt
    Pilot pistin ortasindayken yerden epey bir yuksekte. Pas gecmemek icin inerim diyor kuyruk ruzgarida fazla olunca toparlayamiyor tamamen pilot hatasi bir durum baska birsey yok

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onur1301

    O yüzden mi önündeki iki uçak pas geçerken Pegasus iniş yapmaya çalışıyor? Kaç kere Pegasus ile uçtun? Bu Pegasus un her zaman yaptığı şey. Element uyduran yok gözlemleri mi yazıyorum. Bir kaçını yazayım.
    2014 yılında İst-Kharkiv uçuşumda sisten dolayı görüş mesafesinin neredeyse 10 metreye kadar düştüşü halde iniş yapması hatta pilotun kendi ağzından diğer uçakların inemeyip geri döndüğünü ama bizim ineceğimizi söylemesi.
    2016 yılında Sivas havalimanında hava şartlarından dolayı diğer firmaların uçuşları iptal olduğu halde sadece Pegasus otel parası ödememek için uçuşu iptal ettirmemesi.
    Bunlar sadece benim denk geldiğim hatırladığım olaylar.

    Alıntıları Göster
    Kardeşim bende pegasus da pilotum. Şirket her zaman uygun değilse pass geçin diye teşvik eder.
    Herkes herşeyi bildiğini sanıyor zaten. Gözlemlerin kendine kalsın. Pegasus emniyetli olmadığı her durumda pass geçer. Dün ki olay tam bir basiret bağlanmasıı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Pilotlar olarak da uçak olarak teknoloji olarak da Türkiyede ki en iyi şirket pegasus diyebilirim rahatlıkla. Sizden ricam 1/2 olayla suçu şirkete bağlamayın. Ben dahil herkes neden inmek istediğini anlamış değil zaten. Zaman geçtikçe nedenleri açığa çıkacaktır zaten. Sadece sabırla sebebini bekleyiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.