Şimdi Ara

Pegasus uçağı pistten çıktı, üçe bölündü (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
346
Cevap
1
Favori
24.913
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • aldığım bilgiye göre ikinci pilot 23 yaşında koreli vefat etmiş. henüz yeni başlamış. kaptan pilot da kaburgalardan ameliyat olmuş.

    on dakika önceki inen uçaktaki pilot "inisiyatif" kullanarak ben buraya inmem demiş. istanbul havalimanına inmiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • o adamın zaten yetkisi yokmuş inme dese bile aralarında geçen konuşmayı bilemeyiz ama eğer o inme hocam dediyse yazık olmuş:((( bile bile ölüme giden kaptan pilota ise ne desem bilemiyorum üzülüyorum yine de..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uçağın karakutusuna bakılınca iş anlaşılır.
  • 23 yaşındaki birine insan canı teslim edilmemeli...
    demek ki kaliteli pilot sıkıntısı var.
  • Kaç saat oldu hala uçaktan yolcumu çıkarmaya çalışıyorlar şaka mı bu la
  • routemaster kullanıcısına yanıt
    Biz senin gibi avantadan belese ucmuyoruz. Pegasus candir. Pegasusa tam destek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janti

    Konuyu ben açmadım, haber editörü açtı... Ben tek bir konu olması için düzenleme yaptım. Dikkat ettiyseniz, diğer iki konuyu silip sizinkini bırakmıştım ki, haber editörünün içeriği gelince, konunuzu kontrol ettim ve ekstra bir içerik olmadığı için ve TEK bir konudan devam edilmesi için haber editörünün konusunu bıraktım. Bunlar sizlere kendimi ifade edebilmem adına verdiğim ekstra bilgiler.

    Sonuca gelirsek, amacımız insanları bilgilendirmek ve fikirlerimizi paylaşabilmek ise, "tüm doğru detayları" buradan da yazarak, değerli üyelere ulaştırabilirsiniz. Aynı kendi konunuza yazmak istediğiniz gibi. Amaç bu ise, neyi tartışıyoruz? Şayet ben kendi konumu açmak istiyorum, ayrıca detaylar vereceğim diyorsanız, tabii ki yine açın. Ancak haberin ilk duyurulduğu andaki "manşet" konusu olarak benzer dakikalar olduğu için, tercihim haber editörünün konusu oldu. Hak verirsiniz ki, buna da biz yöneticiler karar veriyoruz.

    Üzülüyorum, tekrar tekrar açıklama yapmak zorunda hissettiğim için. Bu da konu ile ilgili son mesajım olsun.

    İyi forumlar,

    Düzeltme:ek

    Alıntıları Göster
    İlk sayfa ana haber gibi kaza oldu 52 yaralı tamam. Hani güncelleme? Neden olur nasıl olur teknik detaylar nerde? Normal kullanıcalar sayfalar arasında cımbızla bilgimi arasın istiyorsunuz. Adam yetkili bilgili olduğunu söylemiş hala dan dun konuşuyorsunuz. Aynı bu ülkeyi yöneten hükümet gibi siteyi yönetiyorsunuz ülke yönetilemediği gibi sitede yönetilemiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    Az önce arkadaşımla telefonda konuşuyordum. Oğlunun ingilizce öğretmeni Sabiha Gökçen de kulede çalışıyormuş... Herneyse kızın dediği uçaklar kötü hava koşullarında inmeye zorlanmaz başka havalimanına yönlendiririz diyor. Yanlız pegasusta eğer uçak o havalimanı na inmez ise pilottan para kesiliyormuş..
    Uçak başka piste inince yolcuların yol parası sonra yer hizmetleri gibi gibi masrafların bir kısmı...

    Velasıl kelam Ali Sabancı değilmi bu şirketin sahibi... Kimse kusura bakmasın iyi olmuş...

    Belediye otobüsü değil bu insan taşıyorsunuzdan önce can taşıyorsunuz. Adam gibi bir savcı bakalım bu işin sonunu takip edecekmi.. hiç sanmıyorum ya iliklerine kadar kokuşmuş bu ülkede.
    Saçma sapan konuşma ve inanma böyle şeylere. Ben pilotum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilkerinanç

    Neyse kardeş sen de uzmansın anlaşılan.Kolunu sallasan uzmana çarpıyorsun bu forumda ,o yüzden uzatmayacağım.Genel kanı iniş takımlarının hasar aldığı yönünde ,bunu ben demiyorum.

    Alıntıları Göster
    Uzmanlık değil, yanlış anlaşılmasın. Uçak indiğinde hasar almıyor bunu demeye çalışıyorum. İndikten sonra durmuyor uçak ve pilot frenlere asılıyor. Frenlerin Aşırı ısınmasından dolayı lastikler patlıyor. Benim dediğim sadece bu. İndiğinde hasar almıyor bunu demeye çalışıyorum. Yoksa uzman vs değilim ne alaka. Kusura bakmayın yanlış anlaşıldıysam.




  • DH | equ* kullanıcısına yanıt
    Söylemeye dilim varmıyor ama ceset desek daha doğru olur gibi...
  • Durum şu sabihada inen uçaklara 06 ya inmeleri için zorlanmış çünkü ist havalimanı pist yönü 34 sabiha 06 yönünde. Haliyle 270 derecelerden esen her rüzgarda hep bu sorun oluşacak çünkü bu 2 pistte iniş yönlerini biri farklı diğeri farklı uygulayamazsınız. Sonuçta 1. Hatalı kaptan pilot ama sorunun asılvedolaylı nedeni kulenin iniş izni vermesi pisti kapatmaması ve go around dememesi. pistin çok yamalı olması sabiha rüzgarının arazi nedeniyle çok karaktersiz olması ve 2.pilotun yabancı ve yeni olması.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 kişi maalesef ölmüş sağlık bakanı şimdi açıkladı.

    Otobüsle yaralıları taşımalarınıda açıklasaydı keşke.Sorabilcek gazeteci yok ki.
  • Pilot olmak için başvursalar kapıda elenecek bir sürü sözde “uzman” türemiş yine. Videodan hatalıyı bulup yargılıyorlar bu forumdan adam olmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • maviyildizinoglu kullanıcısına yanıt
    Kuleyle uçak Türkçe konuşuyor.Bu durumda Koreli pilot hiçbir şey anlamıyor.Bu da büyük bir dezavantaj değil mi.Yada İngilizce konuşulması gerekmiyor mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-41F3DB120

    23 yaşındaki birine insan canı teslim edilmemeli...
    demek ki kaliteli pilot sıkıntısı var.
    23 yaşındaki FO zaten bu havada inmez,indirmemesi gerekir.Kaptan pilot flying olur FO ise pilot monitoring olur bu durumda.Kaptan eğer kontrolü varmışsa ki vermemiştir diye düşünüyorum sorunun yaşla ilgisi yok.Ancak açık,iyi havada training maksadıyla uçağı indirir-kaldırır.
    Burada hata payı Pegasusa çıkacaktır büyük ihtimal.Seferler sık,tek pist birde yurtiçi seferinde pilot yorgunluğu,çalışma saatleri vs. Avrupada 300 'ün üstünde 737-800 çalıştıran ve uçakları yerde minimum süre tutan,go around olupta zaman kaybetmemek için yeri geldiğinde sürekli sert iniş yapan Ryanair in böyle vukuatları yok mesela.Çunku orada da 20 li erken yaşlarda birçok yardımcı pilotun olduğunu biliyorum.Onlarda uçak indirip kaldırırlar ama çalışma saatleri vs. her ne hakları var ise büyük kaza yaşamamışlardır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Burada pilotların suçlu olduğunu düşünmüyorum. Böyle bir hava koşulunda sağlam iniş yapmak çok zor. Asıl herkesin sorması gereken soru şu; "bir uçak pistinde şarampolün ne işi var abi?!" Bu nasıl bir şakadır? Bu tür kaza ihtimallerini düşünüp oraya hiç mi önlem alınmaz? Eğer o şarampol olmasaydı uçak düz bir otluk arazide durmuş olacaktı, bu kadar yaralanan olmayacaktı ve unutulup gidecekti bu olay.

    Ayrıca "zaten pilot 23 yaşında tecrübesizmiş" diyenler.. Birincisi; uçağı bir değil iki pilot uçurur. İlki kaptan pilot, ikincisi First Officer. Burada 23 yaşında olduğu söylenen first officer. İkincisi; normal zamanda alışsın diye Kaptan Pilot ikinci pilota kontrolü verebilir isterse ama sizce böyle bir hava koşulunda Kaptanın kontrolü verme ihtimali var mı? Güldürmeyin insanı.

    Ama asıl sorumlular elindekinin değerini bilmeyip geliştirmeyen, koskoca Atatürk Havalimanını kapatıp milyar dolarlar harcayıp gereksiz bir havalimanı.. neyse daha fazla konuşmak istemiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Assassino! -- 6 Şubat 2020; 3:40:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.