Şimdi Ara

Pegasus uçağı pistten çıktı, üçe bölündü (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
346
Cevap
1
Favori
24.904
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tr deki herşey gibi bu forumda yozlasti. Liyakat yok, hanedanlık var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiyede yeteri kadar çok sayıda Havayolu şirketi yok.Adam akıllı bir Pegasus var birde THY diğerleri Atlas Global falan filan çok sık heryerden uçuşlar yok.yani THY ve Pegasusa sağlam rekabet edicek bir hava yolu şirketi şart.THY aşırı pahalı Pegasusta çok kalitesiz Yani uçakları devamlı geç kalkıyor Personel haklarına önem göstermedikleri ortada yani bu kazananın en büyük sebebide budur benim tahminim.Koça mürettabat böyle basit bir hatayla faciaya sebep olabiliyosa Personellerin denetlenmesi gerekiyor ney derdiniz die.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Pilotlar ağır yaralı diyorlardı. Onların durumu nasıl acaba.

    Hayattalarsa felaket bir soruşturma bekliyor onları.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-41F3DB120

    Kuleyle uçak Türkçe konuşuyor.Bu durumda Koreli pilot hiçbir şey anlamıyor.Bu da büyük bir dezavantaj değil mi.Yada İngilizce konuşulması gerekmiyor mu?
    Aynen bunu da dolaylı nedenlere koymak da fayda var tabii. Ama bunu çoğu uluslararası havalimanı yapıyor. Bana göre suç o kulede orada duran atc supervisor ın tüm uçakları pass geçirmeliydi. çünkü hangi kafayla uyarı veriyorsun pilota!! Hem tutarsızlık var diyo hemde yer rüzgarı 270 22g34 veriyor. Daha ne olsun pass geçirmek için kuleee!!! Demezler mi adamaaa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    Az önce arkadaşımla telefonda konuşuyordum. Oğlunun ingilizce öğretmeni Sabiha Gökçen de kulede çalışıyormuş... Herneyse kızın dediği uçaklar kötü hava koşullarında inmeye zorlanmaz başka havalimanına yönlendiririz diyor. Yanlız pegasusta eğer uçak o havalimanı na inmez ise pilottan para kesiliyormuş..
    Uçak başka piste inince yolcuların yol parası sonra yer hizmetleri gibi gibi masrafların bir kısmı...

    Velasıl kelam Ali Sabancı değilmi bu şirketin sahibi... Kimse kusura bakmasın iyi olmuş...

    Belediye otobüsü değil bu insan taşıyorsunuzdan önce can taşıyorsunuz. Adam gibi bir savcı bakalım bu işin sonunu takip edecekmi.. hiç sanmıyorum ya iliklerine kadar kokuşmuş bu ülkede.
    vay arkadaş yalanın bu kadarı... hayal gücüne bak sen.

    ve bu saçmalığa inanan insanların(!) olması.... "bi de iyi olmuş" yazmış.




  • Bu gibi durumlarda ucaktakilere tazminat odeniyor mu acaba? Yoksa size bedavadan atraksiyon yasattip diyip yolluyorlar mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sioux

    aldığım bilgiye göre ikinci pilot 23 yaşında koreli vefat etmiş. henüz yeni başlamış. kaptan pilot da kaburgalardan ameliyat olmuş.

    on dakika önceki inen uçaktaki pilot "inisiyatif" kullanarak ben buraya inmem demiş. istanbul havalimanına inmiş
    Hani abi tehlikeli olan yeni İstanbul havalimanıydı?Yok rüzgar tersmiş yok bilmemneymiş.Rüzgar yapıp duruyorlar.
  • erkahn kullanıcısına yanıt
    Ödeniyor. Yasalar gereği taşınan yolcular sigortalanmak zorunda. Bu gibi durumlarda yolculara sigorta şirketi tarafından tazminat ödeniyor.
    www.anadolusigorta.com.tr
    Havacılık Sigortaları - Anadolu Sigorta
    https://www.anadolusigorta.com.tr/diger-urunler/havacilik-sigortalari



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ipli jeton -- 6 Şubat 2020; 9:51:9 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkahn

    Bu gibi durumlarda ucaktakilere tazminat odeniyor mu acaba? Yoksa size bedavadan atraksiyon yasattip diyip yolluyorlar mi?
    havalimanı ve şirket suçlu ise her iki taraftan da tazminat alırlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilkerinanç

    Hani abi tehlikeli olan yeni İstanbul havalimanıydı?Yok rüzgar tersmiş yok bilmemneymiş.Rüzgar yapıp duruyorlar.

    Alıntıları Göster
    Dünkü fırtına sürekli olan birşey değil. Fakat istanbul havalimanında hep karadeniz fırtınası oluyor. Rüzgarsız günü yok. Dibinde yazlığımız var. Ayrıca eskiden orası balçıklı bir bölgeydi. Kurutmaya çalıştılar bakalım ne zamana kadar gidecek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KARTALIZMA

    Dünkü fırtına sürekli olan birşey değil. Fakat istanbul havalimanında hep karadeniz fırtınası oluyor. Rüzgarsız günü yok. Dibinde yazlığımız var. Ayrıca eskiden orası balçıklı bir bölgeydi. Kurutmaya çalıştılar bakalım ne zamana kadar gidecek.

    Alıntıları Göster
    Demekki iş rüzgar olunca her havaalanı tehlikeli olabiliyor şekilde görüldüğü gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilkerinanç

    Demekki iş rüzgar olunca her havaalanı tehlikeli olabiliyor şekilde görüldüğü gibi.

    Alıntıları Göster
    Tabiki öyle, ama mesele sadece o değil.

    Rüzgarın şiddeti, sıklığı, bölgesel unsurlar.... çok etken var. İstanbul havalimanında bu oran diğer yerlere göre daha yüksek.

    Bu kaza kule ve pilot hatası nedeniyle gerçekleşti. Yoksa istanbul havalimanını rüzgar sebebiyle pas geçip sabiha gökçene yönlendirilen uçuşlar çok oldu.




  • Belki pilotlarda suç yok ama Pegasus yönetiminde suç olduğunu düşünüyorum. Pilotlara özellikle baskı yapıyorlar ne olursa olsun iniş-kalkış yap diye. Rötar, gecikme veya geri dönme firmayı masrafa sokacağı için pilotlar tehlikeliyi göze alıp iniş-kalkış yapıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RustyCohle -- 9 Ocak 2021; 19:34:12 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KARTALIZMA

    Tabiki öyle, ama mesele sadece o değil.

    Rüzgarın şiddeti, sıklığı, bölgesel unsurlar.... çok etken var. İstanbul havalimanında bu oran diğer yerlere göre daha yüksek.

    Bu kaza kule ve pilot hatası nedeniyle gerçekleşti. Yoksa istanbul havalimanını rüzgar sebebiyle pas geçip sabiha gökçene yönlendirilen uçuşlar çok oldu.

    Alıntıları Göster
    Sabiha Gökçenden de İstanbul havalimanında yönlendirilen çok oluyor,değişen ne kardeş onu anlamadım ben şimdi burada?
    Atatürk havalimanında da bir çok uçuş iptal edildi pas geçen uçaklarr başka havalimanına yönlendirildi.BBu işin doğasında var bu.Rüzgarı kontrol edemezsinki?
    İşim gereği çok yolculuk ediyorum bazı havalimanlarında iniş gerçekten zor oluyor her seferinde.ama pilotlar da yolcular da alışmış artık.Havada uçan bir cism ve yere inip kalkmasından bahsediyoruz burada.Tabiki zor olacak.

    Bu yeni havalimanı için koparılan gürültü gereksiz bunu anlatmaya çalışıyorum.

    Pioltlar nerelere uçak indirmeye kaldırmaya çalışıyor bu ne ki?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilkerinanç -- 6 Şubat 2020; 10:27:2 >




  • Janti kullanıcısına yanıt
    Mantıkyan yoksun bir açıklama olmuş. İsteyen istediğini açar,belki de adam daha detaylı bilgi verecekti. Bunu neye göre belirliyorsunuz. Bu konu da güncelleniyor,o da güncellenecekti. Bunu tahmin etmekte güçlük mü çekiyorsunuz?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vefat edenlerin ismi açıklanmış haber sitelerinde. 3'ü de bayan. Pilotlar vefat etti yazan arkadaşlar olmuştu ama onlar yaralı galiba.
  • Pist yorgun ve acil olarak 2. pistin biran önce bitirilmesi gerekiyor.. Fakat burda bir kişi dışında 2. pistten bahseden ve bitirilmesi gerektiği yazan başka himse yok.. Senelerdir neden 2. pist bitirilmiyor , sebebi nedir, bi kasıt mı var kimse bunu sorgulamıyor çünkü klayvesi olan sallayıp duruyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilkerinanç

    Sabiha Gökçenden de İstanbul havalimanında yönlendirilen çok oluyor,değişen ne kardeş onu anlamadım ben şimdi burada?
    Atatürk havalimanında da bir çok uçuş iptal edildi pas geçen uçaklarr başka havalimanına yönlendirildi.BBu işin doğasında var bu.Rüzgarı kontrol edemezsinki?
    İşim gereği çok yolculuk ediyorum bazı havalimanlarında iniş gerçekten zor oluyor her seferinde.ama pilotlar da yolcular da alışmış artık.Havada uçan bir cism ve yere inip kalkmasından bahsediyoruz burada.Tabiki zor olacak.

    Bu yeni havalimanı için koparılan gürültü gereksiz bunu anlatmaya çalışıyorum.

    Pioltlar nerelere uçak indirmeye kaldırmaya çalışıyor bu ne ki?



    Alıntıları Göster
    Çoğunluğuyla siyasiydi, fakat doğru kısımlarda vardı.

    Kendi görüşüm gereksiz bir yatırımdı. Atatürk havalimanı genişletilerek (imkan vardı) devam edilebilirdi. Şu anda yeni havalimanının %10-15'lik bir kısmı çalışır halde. Ayrıca o bölgeyi iyi biliyorum. Baya bi ağaç kesimi yapıldı. Oto yolla birlikte kuzey ormanları yok oldu. Kuşların göç yoluydu. Ekolojik sistemi çok değiştirdi. İşin birde rant kısmıda var.




  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.