08.12.2022 tarihinde navas bilişimden 2 adet z906 ses sistemi aldım. birinde sürekli arıza vardı. kolonlardan 2 tanesi çalışmıyordu ayarlardan vs diye geçiştirildi. Mevcut diğer 2. sistemde sorun yokken bunda sorun oldu teknik servise gönderildi geldiğinde yine aynı sorun devam etmekte idi derken günler günleri aylar ayları takip etti ve 4. kez cihazı garantiye gönderdim. Penta navasa mail atmış ödemeyi kabul etmemiş vs gibi bahane ile ürünü bana geri gönderdi. amfiye müdahale var demiş 6.035 tl ücret talebi var. Penta bildiğimiz penta ne değişti de böyle yollara başvuruyor. PENTA YAZIŞMALAR AŞĞIDAKİ GİBİDİR.. teknik servis raporu bu şekildedir. Dilerseniz navas dilerseniz de siz talebinizi yazabilirsiniz. teknik_destek@penta.com.tr 4143819 kayıt numaranız ile birlikte şikayetinizi iletebilirsiniz ücret bilgileri navas a iletilmiş dönüş olmamış çıkış yapılmış penta navasla görüş demekte navas da penta ile görüşün diyor nasıl bir yola girdik bilmiyorum. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi federaL -- 6 Mayıs 2024; 17:30:51 > |
Bildirim