< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
Çözümü basit, Hazine Müsteşarlığı Sigorta şirketlerinin PERT ARAÇ Satışını yani Ağır hasarlı ( AĞIR HASAR KAYITLI ) araç satışını yasaklasa mesele kökünden çözülecek.
Yani sorunun kaynağı Sigorta şirketleri |
Pert araç satışının yasaklanması milli servete doğrudan, ülkenin cari açığına dolaylı yoldan zarar verir.
Nokta hasarlı ama air bag açmış lüks araçların çoğuna astarı yüzü muhabbetinden dolayı pert veriliyor. Yetkili servislerin burada etkisi büyük. En ufak klipse bile komik rakamlar yazıyorlar ki faturada olan kar oranı mantıklı gözüksün. Bütün karı işçiliğe yıktıklarında şişik bir rakam çıkıyor çünkü. Bir çok sigorta şirketi de bunun farkında olduğundan artık bazı özel servislerle anlaşarak hasar onarımını özel serviste yaptırıyor. Bunun da bir eksi yanı var bizzat şahit olduğum bir durum. Orijinal parça parasını sigortadan alıp yan sanayi far takılan bir araca denk gelmiştim. İtirazlar sonucunda bu araca zaten bu marka far üretiyor sadece üzerinde araç markasının ismi yok arada yarı yarıya fark var gibi bir şey söylemişlerdi. Özetle satışı yasaklamak yerine pertten satışı alınan araca devlet aracılığıyla belirlenen onaylı yerlerde onarım yapılması ( Bir çeşit TSE yetki belgesi gibi ) ve ilgili ilin makine mühendisleri odasından alınacak olur raporu şartı koşulması aynı zamanda şase numarasının başına P veya PRT gibi eklemeler yapılarak tekrar trafiğe çıkarılmalıdır. |
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TIGERSHARK -- 30 Ekim 2019; 13:32:54 > |
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|
|
|
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|