Şimdi Ara

peugeot 208 access kafa karışık :S (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
110
Cevap
1
Favori
17.258
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgurts

    quote:

    Orijinalden alıntı: D_G_N

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozgurts

    quote:

    Orijinalden alıntı: anlhcylmz

    Kesbi ve bELa forumun chevroletcileri. B sinifinda 20.000e 1.6 dizel otomatik full donanim mukemmel arac yap gene "sinifinin en iyisi aveo" diyeceklerdir. Yapacak birsey yok. Su an benm gozumde lider 208. 1.2 motor 5,5 yakit tuketimi ne demektirr. 12 snde 100 e cikiyor. 90 hp civarindaydi diye hatirliyorum. İc mekani dizayni falan harika. Hele biri dememismi o kadar parayi peugeota yatirmak cok sacma diye. Bu sabit fikirli onyargili adamlara aciyorum. Gidip 2002 model golf alirlar 25 bine :)) alaman ya

    2002 model golfun sac kalınlığına ve boya kalitesine bakınca
    bozuk yollarda nasıl 207,307 gibi konsolunda çatır çıtır sesler gelmediğini görünce eminim o "alamancı"lara siz de hak vereceksiniz..lakin acıyanınız olmayacak..
    şu an için b sınıfında yakıt tüketimin de lider polo bm dir..(ufak bir hatırlatma)


    Bu Vw severler Amerikada da aynı, Türkiyede de

    Bir saç kalınlığını ölçer, diğeri kapının üstüne çıkıp zıplar

    Saç kalınlığını napacaksınız?

    Yumruk mu atacaksınız kaportaya?

    Kaza anında koruyan saç değildir ve hiç bir faydası yoktur.

    Aracın 2 bin lira daha az hasar alabilir kaza anında, ama o saç kalınlığı yüzünden artan ağırlık, negatif yönde yakıt olarak sana geri döner.

    Ayrıca çarptığın yayalara daha fazla zarar verirsin ve saç ne kadar kalın ve sert ise çarpma şiddetini o denli ağır hissedersin.

    saç kalınlığını ne yapacaksınız..
    size ne lazım sağlam şase..
    uzun ömürlü motora ne gerek var

    psa alın giderken aracınız orkestra çalsın..konsoldan ayrı ses, motordan ayrı..

    sac ne kadar kalınsa o kadar ağır hissedermişiz doğrudur volvo bilse sizdeki bu cevheri hiç kaçırmazdı

    yumruk atmayacağız ama kısa süre sonra her yerinde ufak göçükler olsun istemeyiz aracımızın ..hele bütün plastik aksamında çıtırdı gelen 207 gibi olmasını hiç istemeyiz..

    artan ağırlık yakıt maliyeti olarak geri dönermiş az yaksın diye aracımıza alttan rüzgar vurduğunda havalansın istemeyiz..bunun yanında o aşağılamaya çalıştığınız alamanların yakıt tüketiminde ne noktalara geldiğini (örn:bmw) bir kaç örnekle tokat gibi vurmak isterdim ama boşverin siz ne yapacaksınız yakıt tüketimini kalın sacı..



    Tabi canım engin bilgilerinizle aydınlatın bizi.

    PSA Mazdayada, Fordada, Volvoyada motor satıyor.Volvonun benzinli motoru bile PSA yani 307 ile aynı.

    Ama bu adamların mühendisleri gerizekalı olduğu için, sizin gibi üst düzey bilgili bir forum üyesinin bu engin bilgilerinden haberleri yok.

    Yolda kalıyor bu motorlar.

    Plastik aksamlar yaya güvenliği için gerekli bir olaydır.

    Bu yüzden eski C4 ün çamurlukları plastikti.

    Ama düz mantıkla bunun algılanması bir hayli zor.

    Volvo örneğin içinde teşekkür ediyorum, motorunun Fransız olması ve senin o motoru kötülemen üzerine Volvo örneği kapak tarzı oldu

    Volvoda sağlam, Peugeotta tıkırtı mı geliyor?

    Vazgeçin artık başkalarının lafı ile konuşmaktan.

    Gördüğün üzre bir hayli çeliştin kendinle.

    Daha geçen gün örnek verdim;

    Adamın biri Citroen motoruna kötü derken Ford ve Volvoya harika demişti.

    2. örnek ile tescillendi...

    Kaporta konusunda o kadar bilgilisiniz ki bu işin kompedanı durumundasınız.

    Sanırsınız ki uzaya uydu yollayan mühendisleri yetiştiren Fransızlar, otomotiv sektöründe; gidip 2000 model golfteki kaportayı beceremiyorlar?

    Hiç düşündünüz mü başka bir nedeni olacağını?

    Ayrıca 207 de ki tıkırlılar ile ilgili seninle tartışmaya girmek istemem.

    Daha önce kullanmış biri ile bu tartışmaya girebilirdim.

    207 nin eleştirilecek yerleri elbette var ama bu motor ve tıkırtılar değil...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: D_G_N

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozgurts

    quote:

    Orijinalden alıntı: D_G_N

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozgurts

    quote:

    Orijinalden alıntı: anlhcylmz

    Kesbi ve bELa forumun chevroletcileri. B sinifinda 20.000e 1.6 dizel otomatik full donanim mukemmel arac yap gene "sinifinin en iyisi aveo" diyeceklerdir. Yapacak birsey yok. Su an benm gozumde lider 208. 1.2 motor 5,5 yakit tuketimi ne demektirr. 12 snde 100 e cikiyor. 90 hp civarindaydi diye hatirliyorum. İc mekani dizayni falan harika. Hele biri dememismi o kadar parayi peugeota yatirmak cok sacma diye. Bu sabit fikirli onyargili adamlara aciyorum. Gidip 2002 model golf alirlar 25 bine :)) alaman ya

    2002 model golfun sac kalınlığına ve boya kalitesine bakınca
    bozuk yollarda nasıl 207,307 gibi konsolunda çatır çıtır sesler gelmediğini görünce eminim o "alamancı"lara siz de hak vereceksiniz..lakin acıyanınız olmayacak..
    şu an için b sınıfında yakıt tüketimin de lider polo bm dir..(ufak bir hatırlatma)


    Bu Vw severler Amerikada da aynı, Türkiyede de

    Bir saç kalınlığını ölçer, diğeri kapının üstüne çıkıp zıplar

    Saç kalınlığını napacaksınız?

    Yumruk mu atacaksınız kaportaya?

    Kaza anında koruyan saç değildir ve hiç bir faydası yoktur.

    Aracın 2 bin lira daha az hasar alabilir kaza anında, ama o saç kalınlığı yüzünden artan ağırlık, negatif yönde yakıt olarak sana geri döner.

    Ayrıca çarptığın yayalara daha fazla zarar verirsin ve saç ne kadar kalın ve sert ise çarpma şiddetini o denli ağır hissedersin.

    saç kalınlığını ne yapacaksınız..
    size ne lazım sağlam şase..
    uzun ömürlü motora ne gerek var

    psa alın giderken aracınız orkestra çalsın..konsoldan ayrı ses, motordan ayrı..

    sac ne kadar kalınsa o kadar ağır hissedermişiz doğrudur volvo bilse sizdeki bu cevheri hiç kaçırmazdı

    yumruk atmayacağız ama kısa süre sonra her yerinde ufak göçükler olsun istemeyiz aracımızın ..hele bütün plastik aksamında çıtırdı gelen 207 gibi olmasını hiç istemeyiz..

    artan ağırlık yakıt maliyeti olarak geri dönermiş az yaksın diye aracımıza alttan rüzgar vurduğunda havalansın istemeyiz..bunun yanında o aşağılamaya çalıştığınız alamanların yakıt tüketiminde ne noktalara geldiğini (örn:bmw) bir kaç örnekle tokat gibi vurmak isterdim ama boşverin siz ne yapacaksınız yakıt tüketimini kalın sacı..



    Tabi canım engin bilgilerinizle aydınlatın bizi.

    PSA Mazdayada, Fordada, Volvoyada motor satıyor.Volvonun benzinli motoru bile PSA yani 307 ile aynı.

    Ama bu adamların mühendisleri gerizekalı olduğu için, sizin gibi üst düzey bilgili bir forum üyesinin bu engin bilgilerinden haberleri yok.

    Yolda kalıyor bu motorlar.

    Plastik aksamlar yaya güvenliği için gerekli bir olaydır.

    Bu yüzden eski C4 ün çamurlukları plastikti.

    Ama düz mantıkla bunun algılanması bir hayli zor.

    Volvo örneğin içinde teşekkür ediyorum, motorunun Fransız olması ve senin o motoru kötülemen üzerine Volvo örneği kapak tarzı oldu

    Volvoda sağlam, Peugeotta tıkırtı mı geliyor?

    Vazgeçin artık başkalarının lafı ile konuşmaktan.

    Gördüğün üzre bir hayli çeliştin kendinle.

    Daha geçen gün örnek verdim;

    Adamın biri Citroen motoruna kötü derken Ford ve Volvoya harika demişti.

    2. örnek ile tescillendi...

    Kaporta konusunda o kadar bilgilisiniz ki bu işin kompedanı durumundasınız.

    Sanırsınız ki uzaya uydu yollayan mühendisleri yetiştiren Fransızlar, otomotiv sektöründe; gidip 2000 model golfteki kaportayı beceremiyorlar?

    Hiç düşündünüz mü başka bir nedeni olacağını?

    Ayrıca 207 de ki tıkırlılar ile ilgili seninle tartışmaya girmek istemem.

    Daha önce kullanmış biri ile bu tartışmaya girebilirdim.

    207 nin eleştirilecek yerleri elbette var ama bu motor ve tıkırtılar değil...


    psa motoruna laf etmedim farkındaysan nerenle okudun merak ediyorum..motoru sesli ve aracların yalıtımları çok kötü bu bir gerçek..aynı motor volvoda olabilir fakat içinde oturulduğunda traktör gibi sesi yok.

    yaya güvenliği için araçların ince yapmak fikri müthiş doğrusu, katılan insanlar varsa alsın binsinler ben canımı sokakta bulmadım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozgurts -- 8 Eylül 2012; 10:57:37 >




  • BMW 1.6 litrelik benzinli motoru PSA (citröen-peugeot) grubundan alır. Hala az yakan BMW deniyor. Bu arkadaşa cevap vermekten yoruldum. Boşuna uğraşmayın. Almansa tanrı gibi tapıyor. Diğerleri çer çöp onun için. Fordun 2 itreye kadar olan tüm dizelleri PSA grubundandır. Şuan konu az yakmaksa fiat, ve fransızlar dünya lideridir. Ben özellikle renaultun yeni energy serisi dizellerini merakla bekliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kesbi -- 8 Eylül 2012; 11:08:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgurts

    psa motoruna laf etmedim farkındaysan nerenle okudun merak ediyorum..motoru sesli ve aracların yalıtımları çok kötü bu bir gerçek..aynı motor volvoda olabilir fakat içinde oturulduğunda traktör gibi sesi yok.

    yaya güvenliği için araçların ince yapmak fikri müthiş doğrusu, katılan insanlar varsa alsın binsinler ben canımı sokakta bulmadım

    quote:

    uzun ömürlü motora ne gerek var

    psa alın giderken aracınız orkestra çalsın..konsoldan ayrı ses, motordan ayrı..


    Bunlara hitaben yazmıştım.

    PSA nın dizeli, övgü ile bahsettiğin Vw Tdi dan daha sessiz.

    Tabi ki Volvo kalitesi ile izolasyon kesinlikle Peugeotta bir olmaz.

    Ama Tdi motorun o gürültüsünüde bırak VAG hiç bir marka izole edemez

    Bu arada arkadaşın konusunu fena halde baltaladık bu yüzden bıraklım artık, başka bir konuyu baltalarken görüşmek ümidiyle

    Konu sahibinden özür diliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    BMW 1.6 litrelik benzinli motoru PSA (citröen-peugeot) grubundan alır. Hala az yakan BMW deniyor. Bu arkadaşa cevap vermekten yoruldum. Boşuna uğraşmayın. Almansa tanrı gibi tapıyor. Diğerleri çer çöp onun için. Fordun 2 itreye kadar olan tüm dizelleri PSA grubundandır. Şuan konu az yakmaksa fiat, ve fransızlar dünya lideridir. Ben özellikle renaultun yeni energy serisi dizellerini merakla bekliyorum.


    hayret aveo değil mi en iyisi üstad ?




  • araba güzel görünüyor. artık fransızlar eski fransız degil. gerçi 2003 te c3 çıktıgında o dönemin sınıfında yıllarca kaptırmadı yerini. şuan fransızlar gelişti. alınır bu araba. garantisi uzatılıp pasa pasa binilir.http://www.peugeot.com.tr/kesfet/208/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ColDasHeLL -- 8 Eylül 2012; 14:39:54 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgurts

    quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    BMW 1.6 litrelik benzinli motoru PSA (citröen-peugeot) grubundan alır. Hala az yakan BMW deniyor. Bu arkadaşa cevap vermekten yoruldum. Boşuna uğraşmayın. Almansa tanrı gibi tapıyor. Diğerleri çer çöp onun için. Fordun 2 itreye kadar olan tüm dizelleri PSA grubundandır. Şuan konu az yakmaksa fiat, ve fransızlar dünya lideridir. Ben özellikle renaultun yeni energy serisi dizellerini merakla bekliyorum.

    hayret aveo değil mi en iyisi üstad ?

    Ben en iyi demiyorumki. Bana göre en iyi B sınıfı clio 4 olacak. Bekleyip görmek gerek ama henüz araç çıkmadı. Beni hep yanlış anlıyorsunuz. Yeni aveo en iyi izolasyona sahip değil, en konforlu değil, altı en yüksek araç değil, en az yakan değil, en güçlü olan değil... Yeni aveo parasını en çok hakeden ve bunları en iyi bir arada toplayan araç. Konfordan çok güvenlik ve fiyat ön planda. Tercihimiz önce güvenlik sonra diğerleri olmalı. Yeni aveo şuan için en güvenli b sınıfı araç. Üstelik şaka gibi fiyatlara satılıyor. Dizelleri en az yakan değil ama an az yakandan 0,2 litre fazla yakıyor. İç hacimde olsun, bagajda olsun bi çok konuda ya lider, ya da en iyinin hemen ensesinde. Sadece konfor ve yalıtımda ortlama bir araç. Bu fiyata bu durum bence katlanılır. En iyi yerde 1000 liraya izolasyon yapılınca bambaşka bişey olur bu araç.

    Konuya dönersek küçük hacim motorda PSA grubu, renault ve fiat çok iyidirler. Chevrolet fiattan, ford volvo ve bmw (mini) citröenden, mercedes ve nissan renaulttan vs. vs. motor alırlar. Çünkü volvo, ford, chevrolet gibi markaların küçük motorla pek işleri olmamıştır. Henüz bu alanda acemiler. Amerikalı ford ve chevrolet dizelden de pek anlamaz. pikup vs.den sonrasını bililer. İşleri büyük motor yapmaktır. Avrupada bu yüzden hazır olanı kullanırlar. Benim en çok beğendiğim marka (fanatik te denebilir) renaulttur ama symbol dedinizmi eleştiririm. Aveo clasic dedinizmi eleştiririm. Alman malı diye 10 sene öncesinin külüstürlerine asla binmem. O teneke hurdaların fiat 500 bile ortasından geçer. Teknoloji milliyete bakmaz. Son 10 yılda otomobillerdeki teknoloji ve mühendislik akıl almaz derecede ilerledi. Madem renault seviyorsun niye clio almadın derseniz zaten mantığım belli. 6-7 yıllık eski teknoloji (bahsettik teknolojinin hızından) bir araç ve çok boştu. Kalbimi değil mantığımı dinledim. Sac kalınlığı zerre kadar bişey ifade etmez. Tamamen carbon fiberden bir araç bile artık çok daha güvenli olabilir. Aerodinamisi olmadıktan sonra 3 tonluk mercedes bile 100 kmden sonra tekerlek başı 100 kg bile yere basmaz. Bunlar çok derin konular şimdi girmeyelim.




    Teknik verilerle konuşursak 208deki 1.2 motor yeni aveodakinden daha verimli. Biraz güç farkı var ama yakıt telafi ediyor. Ama ben 1.2 atmosferik deyince swift motorunu beğenirim. Hala sözümün arkasındayım. En boşunda bişey yok. Bu parayı az da yaksa haketmiyor. 29 civarı ben yeni aveoya alternatif önerilecek bir araç hala görmüyorum. Keşke 25e daha iyisini yapsa biri ama durum bu. Clio 4 burda üretildiğinden maliyeti 1300 euro daha düşük olacakmış. Umarım bunu fiyatlara da yansıtırlar. Ama 30 bin bütçe için bi corsa, fiesta, clio 3 yerine 208 tabiki çok daha iyidir. Ben clio4'ü imkan varsa bekleyin görün öyle karar verin derim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kesbi -- 8 Eylül 2012; 15:26:33 >




  • ben clio4 ün en baz versiyonunun 30 kağıttan aşağı olacağını sanmıyorum.208 içinde 207 den daha ucuz olacak dediler ama sonuç ortada.bomboş dizeli 38 den veriyorlar.utanmadan lansman fiyatı daha sonra artacak diyorlar.kasım ayında oto fuarında herşey belli olur.clio 4 ün fiyatı o zamana kadar açıklanır zaten.muhtemelen 208 fiyatıyla çıkacak oda.o zaman tercih yapılabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozgurts

    quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    BMW 1.6 litrelik benzinli motoru PSA (citröen-peugeot) grubundan alır. Hala az yakan BMW deniyor. Bu arkadaşa cevap vermekten yoruldum. Boşuna uğraşmayın. Almansa tanrı gibi tapıyor. Diğerleri çer çöp onun için. Fordun 2 itreye kadar olan tüm dizelleri PSA grubundandır. Şuan konu az yakmaksa fiat, ve fransızlar dünya lideridir. Ben özellikle renaultun yeni energy serisi dizellerini merakla bekliyorum.

    hayret aveo değil mi en iyisi üstad ?

    Ben en iyi demiyorumki. Bana göre en iyi B sınıfı clio 4 olacak. Bekleyip görmek gerek ama henüz araç çıkmadı. Beni hep yanlış anlıyorsunuz. Yeni aveo en iyi izolasyona sahip değil, en konforlu değil, altı en yüksek araç değil, en az yakan değil, en güçlü olan değil... Yeni aveo parasını en çok hakeden ve bunları en iyi bir arada toplayan araç. Konfordan çok güvenlik ve fiyat ön planda. Tercihimiz önce güvenlik sonra diğerleri olmalı. Yeni aveo şuan için en güvenli b sınıfı araç. Üstelik şaka gibi fiyatlara satılıyor. Dizelleri en az yakan değil ama an az yakandan 0,2 litre fazla yakıyor. İç hacimde olsun, bagajda olsun bi çok konuda ya lider, ya da en iyinin hemen ensesinde. Sadece konfor ve yalıtımda ortlama bir araç. Bu fiyata bu durum bence katlanılır. En iyi yerde 1000 liraya izolasyon yapılınca bambaşka bişey olur bu araç.

    Konuya dönersek küçük hacim motorda PSA grubu, renault ve fiat çok iyidirler. Chevrolet fiattan, ford volvo ve bmw (mini) citröenden, mercedes ve nissan renaulttan vs. vs. motor alırlar. Çünkü volvo, ford, chevrolet gibi markaların küçük motorla pek işleri olmamıştır. Henüz bu alanda acemiler. Amerikalı ford ve chevrolet dizelden de pek anlamaz. pikup vs.den sonrasını bililer. İşleri büyük motor yapmaktır. Avrupada bu yüzden hazır olanı kullanırlar. Benim en çok beğendiğim marka (fanatik te denebilir) renaulttur ama symbol dedinizmi eleştiririm. Aveo clasic dedinizmi eleştiririm. Alman malı diye 10 sene öncesinin külüstürlerine asla binmem. O teneke hurdaların fiat 500 bile ortasından geçer. Teknoloji milliyete bakmaz. Son 10 yılda otomobillerdeki teknoloji ve mühendislik akıl almaz derecede ilerledi. Madem renault seviyorsun niye clio almadın derseniz zaten mantığım belli. 6-7 yıllık eski teknoloji (bahsettik teknolojinin hızından) bir araç ve çok boştu. Kalbimi değil mantığımı dinledim. Sac kalınlığı zerre kadar bişey ifade etmez. Tamamen carbon fiberden bir araç bile artık çok daha güvenli olabilir. Aerodinamisi olmadıktan sonra 3 tonluk mercedes bile 100 kmden sonra tekerlek başı 100 kg bile yere basmaz. Bunlar çok derin konular şimdi girmeyelim.




    Teknik verilerle konuşursak 208deki 1.2 motor yeni aveodakinden daha verimli. Biraz güç farkı var ama yakıt telafi ediyor. Ama ben 1.2 atmosferik deyince swift motorunu beğenirim. Hala sözümün arkasındayım. En boşunda bişey yok. Bu parayı az da yaksa haketmiyor. 29 civarı ben yeni aveoya alternatif önerilecek bir araç hala görmüyorum. Keşke 25e daha iyisini yapsa biri ama durum bu. Clio 4 burda üretildiğinden maliyeti 1300 euro daha düşük olacakmış. Umarım bunu fiyatlara da yansıtırlar. Ama 30 bin bütçe için bi corsa, fiesta, clio 3 yerine 208 tabiki çok daha iyidir. Ben clio4'ü imkan varsa bekleyin görün öyle karar verin derim.

    paylaştığı videolardan bile arkadaşın içindeki bastırılmış VW hayranlığı gün yüzüne çıkmaktadır...clio 4 çıkınca hele bir de tutulursa en büyük eleştirenlerden biri olacağından şüphem yoktur...




  • alınır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgurts
    paylaştığı videolardan bile arkadaşın içindeki bastırılmış VW hayranlığı gün yüzüne çıkmaktadır...clio 4 çıkınca hele bir de tutulursa en büyük eleştirenlerden biri olacağından şüphem yoktur...

    Öncelikle sizi daha önce de uyardım bu kadar büyük alıntı mı olur? Sayfayı katlettiniz resmen. Lütfen mesajınızı düzenleyin. Ayrıca okuduklarınızı kavrama konusunda da sıkıntılarınız olduğunu düşünüyorum. Vidyolardaki araçlar kötü ve güvensiz araç nasıl olur onu gösteriyor. Mazisi belli bir firma nesini seveceğim. Bi ford, bir renault, bir chevrolet asırlık firmalar. Konuyu başka yerlere çekmeye çalışmayın. O bahsettiğiniz kalın saclı ağır ve eski araçların durumunu göstermeye çalıştım ama nafileymiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kesbi -- 10 Eylül 2012; 7:23:27 >




  • Clio'ya birşey kalmadı önümüzdeki ay satışa çıkıyor. Bence bekleyin yakında bayilere tanıtım araçları gelmeye başlar zaten.

    208 motorları bence beş para etmez. 1.2 atmosferik araçlar ne öldürür ne güldürür. 1 sene kullandım clio 3 1.2 75hp olandan ve şahsen bir daha 1.2 atmosferik araç kolay kolay almam.
    1.2 ve altında turbo şart, ibizadaki 1.2tsi 105hp mükemmel bir motor mesela. Clio'nuın 0.9tCE motoru hakkında şüphelerim var ama yinede 1.2 atmosferikten gerek performans gerekse yakıt anlamında kötü olacağını sanmıyorum.


  • Sınıfının en iyi aracı olarak gözlemledim,tasarım olarak da çok hoş,ben o sınıf bir araç alacak olsam 208'i düşünürdüm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yüksel69 -- 10 Eylül 2012; 9:37:25 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozgurts
    paylaştığı videolardan bile arkadaşın içindeki bastırılmış VW hayranlığı gün yüzüne çıkmaktadır...clio 4 çıkınca hele bir de tutulursa en büyük eleştirenlerden biri olacağından şüphem yoktur...

    Öncelikle sizi daha önce de uyardım bu kadar büyük alıntı mı olur? Sayfayı katlettiniz resmen. Lütfen mesajınızı düzenleyin. Ayrıca okuduklarınızı kavrama konusunda da sıkıntılarınız olduğunu düşünüyorum. Vidyolardaki araçlar kötü ve güvensiz araç nasıl olur onu gösteriyor. Mazisi belli bir firma nesini seveceğim. Bi ford, bir renault, bir chevrolet asırlık firmalar. Konuyu başka yerlere çekmeye çalışmayın. O bahsettiğiniz kalın saclı ağır ve eski araçların durumunu göstermeye çalıştım ama nafileymiş.

    videosunu izledim emin olun...doğrudur vw'nin mazisi ne ki çok komik duruma düşüyorsunuz..chevy daha dün daewooya araba yaptıran marka..vw(audi, porsche, bugatti daha sayayım mı?) sen 20 yaşında arabaların videolarını izleteceğine daha 2009 model aveonun videosunu izleyin bence halinize acıyacaksınız...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozgurts -- 10 Eylül 2012; 9:42:05 >




  • dostum hangi araba hoşuna gidiyorsa git al ve bin yok onu al yok bunu al yok şu az yakar şu çok yakar yok bilmem ne beğendiğsen al...
  • 1.2 corsa, polo, i20 ye göre en mühim avantajı bence yakıt tüketimi..

    Şehir içi 5.5 litre demek lpgye gerek yok demek ama corsa, polo vs 7 litreden kapı açtığı için lpgsiz sıkıntılı olur diye düşünüyorum kendi açımdan..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgurts
    videosunu izledim emin olun...doğrudur vw'nin mazisi ne ki çok komik duruma düşüyorsunuz..chevy daha dün daewooya araba yaptıran marka..vw(audi, porsche, bugatti daha sayayım mı?) sen 20 yaşında arabaların videolarını izleteceğine daha 2009 model aveonun videosunu izleyin bence halinize acıyacaksınız...

    Sana kaç kere anlattım ama hala aynı şeyler. 50 kere cevapladım bu dediklerini. Bir konu aç tüm B sınıfı araçlar VW olmalı, özellikle chevroleti çekemiyorum diye orda tartışalım. Her mesaj yazdığım konunun cılkını çıkarıyorsun. Ne dediğini kendin de bilmiyorsun. İyice sıktın ama.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kesbi -- 10 Eylül 2012; 11:06:17 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozgurts
    videosunu izledim emin olun...doğrudur vw'nin mazisi ne ki çok komik duruma düşüyorsunuz..chevy daha dün daewooya araba yaptıran marka..vw(audi, porsche, bugatti daha sayayım mı?) sen 20 yaşında arabaların videolarını izleteceğine daha 2009 model aveonun videosunu izleyin bence halinize acıyacaksınız...

    Sana kaç kere anlattım ama hala aynı şeyler. 50 kere cevapladım bu dediklerini. Bir konu aç tüm B sınıfı araçlar VW olmalı, özellikle chevroleti çekemiyorum diye orda tartışalım. Her mesaj yazdığım konunun cılkını çıkarıyorsun. Ne dediğini kendin de bilmiyorsun. İyice sıktın ama.

    biz farkındaysan senin gibi bütün b sınıfı araç konuları sabote edip aveo önermiyoruz, diğerlerini çamur atmıyoruz..senin tek yaptığın bunlar..sen gdipı sağda solda araçlara markalara leke sürmeye çalıştıkça ve onların sahiplerini saf yerine koymaya çalıştıkça mesajlarımı şikayet etsen de hakaret etsen de yakandayım haberin ola...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DH-ALEMDAR

    1.2 corsa, polo, i20 ye göre en mühim avantajı bence yakıt tüketimi..

    Şehir içi 5.5 litre demek lpgye gerek yok demek ama corsa, polo vs 7 litreden kapı açtığı için lpgsiz sıkıntılı olur diye düşünüyorum kendi açımdan..

    fabrika değerlerine kullananlar yakalamışlar mı diye araştırmak gerekir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgurts

    quote:

    Orijinalden alıntı: DH-ALEMDAR

    1.2 corsa, polo, i20 ye göre en mühim avantajı bence yakıt tüketimi..

    Şehir içi 5.5 litre demek lpgye gerek yok demek ama corsa, polo vs 7 litreden kapı açtığı için lpgsiz sıkıntılı olur diye düşünüyorum kendi açımdan..

    fabrika değerlerine kullananlar yakalamışlar mı diye araştırmak gerekir

    ben 206 da birebir yakaladım fabrika değerlerini.eğer buda aynı şekilde olacak olursa ortalama 100 km de ortalama 2,5 lt avantajlı olacak buda çok iyi bir değer.eski 1.2 motorları direk çöpe atar
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.