Şimdi Ara

peugeot 208 access kafa karışık :S (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
110
Cevap
1
Favori
17.258
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetkurtulus

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozgurts

    quote:

    Orijinalden alıntı: DH-ALEMDAR

    1.2 corsa, polo, i20 ye göre en mühim avantajı bence yakıt tüketimi..

    Şehir içi 5.5 litre demek lpgye gerek yok demek ama corsa, polo vs 7 litreden kapı açtığı için lpgsiz sıkıntılı olur diye düşünüyorum kendi açımdan..

    fabrika değerlerine kullananlar yakalamışlar mı diye araştırmak gerekir

    ben 206 da birebir yakaladım fabrika değerlerini.eğer buda aynı şekilde olacak olursa ortalama 100 km de ortalama 2,5 lt avantajlı olacak buda çok iyi bir değer.eski 1.2 motorları direk çöpe atar

    Aynen 5,5 litre ne demek yahu şehiriçinde 25 kuruş demek, lpg ile şehiriçi 17-18 kuruş yakarsın ki bence fazla km yapılmıyorsa gerek yok..




  • clio 1.2 16v motorlarıyla vti motoru eş tutanlar olmuş :) biri elma biri avakado

    VTI motorun , dediğin clio motoruna göre yüzde 10 daha yüksek beygir gücü yüzde 12 tork avantajı var.buna rağmen yüzde 20 daha az yakar vti en az. . 1.2 16v clio kullandım. ortalamam 8.5 litreydi. bu taş çatlasın karışık 6litre yakar aynı güzergahta

    ayrıyeten iki motor arasında son hız olarak 15 km var fabrika verisine göre. 1.2 gibi küçük motorlarda son hız 15 km farkın ve 0-100 de de 2saniyeye yakın farkın olmasının ne kadar önemli olduğunu herkes bilir

    düzeltme: eksik bilgi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi the_patriot -- 10 Eylül 2012; 15:28:14 >
  • Uzun uzun tartışmış arkadaşlar. Hemen hepsini okudum. 2 aydır 208 1.2 VTI Access kullanıyorum. Düşüncelerimi aktarmak isterim;

    Motor ve sürüş;
    - Önceki arabam Peugeot 206+ 1.4 HDI idi. Fiyat sebebiyle 208'in dizelini alamadım. Ayrıca bu VTI motoru denemek de istedim açıkcası. Kaputu açınca şok olmuştum, basket topundan hallice bir motor. Küçücük. Ama 120 tork, 86 beygir üretiyor. Torku 1.4 dizel motordan elbette düşük (1.4 motor 160 tork üretiyor) ancak beygir değeri oldukça iyi bu küçük motor için.
    - Motor bekleneni veriyor kesinlikli. Neredeyse dizel çekişi var arabada. Oldukça atik ve keyifli.
    - Yakıt tüketimine gelince, fabrika verileri ilk başlarda hoş bir rüyadan ibaret arkadaşlar. 5,5 lt/100 km yazdığına falan bakmayın, şehir içi 8 lt/ 100 km. Bu kadar net söylüyorum :) Ha motor açılır düşer falan, orasını bilemem ama şu anda tüketim değeri bu. Kuruş hesabı yaparsak kaba taslak 35 kuruş diyebilirim. Şehirlerarası 25 kuruşa kadar düşüyor.
    - Bu motorun bence en güzel yanı EURO 5 olması. Emisyon oranı çok düşük. Doğa dostu yeşil motor anlayacağınız. E vergisi de cüzdan dostu :)

    Yol tutuş ve frenaj;
    -Arkadaşlar 208 yola yapışıyor. Yol tutuş muazzam. Test sürüşüne çıkıp denemenizi öneririm. Harkulade.
    -ABS, ABD ve AFU inanılmaz derecede koordine. Frenaj çok iyi.

    Konfor, Donanım;
    - Tavsiyem elbette 5 bin lira fazla verip Active versiyon almanız. Benim param yetmedi, alamadım. Ancak 800 lira ekstrayla Sis farı kiti, karter koruma taktırdım, lastik paspas aldım ve kapı kolu, aynaları gövde rengine boyattım. Hepsi 800 liraya :). Bu ilaveler aracı dıştan Allure versiyonuna eşitliyor neredeyse. Ancak Active'in artıları tartışılmaz; Çelik jant, katlanır, elektrikli yan aynalar (evet Access'te aynalar manuel kollu. Binenler e yok artık diyor :), Hız kontrol sistemi, Bluetooth sistemi, Led gündüz farı paketi, çok daha güçlü ses sistemi. Yazmaktan yoruldum. Bu kadar ekstra 5 bin lira düşünsenize. Üzerine bin lira daha verince dokunmatik multimedia ekran da geliyo. Muhteşem.
    - Bu sebeplerle Active donanım ilk tercih olmalı tabi ki. Access içeriden ve dışarıdan boş bir araba yalan yok. 206+'da öyleydi benim. Fazla donanım bana kısmet olamadı hiç :)
    - Bence havalandırma sistemi olağanüstü. Aracın içindeki havayı çok çabuk temizliyor. Buhar, buhu yapma olayı yok. Çabucak ısınıyor.
    - Ses yalıtımı orta diyebilirim. Ne çok iyi ne çok kötü. Ama bu segmente göre değerlendirirsek başarılı diyebiliriz.
    - Plastik kalitesi çok iyi. Avrupalı eli değdiği belli oluyor. Konsol çok şık.
    - Bu arabayla peugeot yeni bir şey denemiş, göstergeler direksiyonun arasından değil, üzerinde görünüyor. Yani direksiyon oldukça aşağıda. Ayarlanabiliyor elbette. Ancak üst sınır gene de çok düşük. bu ergonomik yapı sebebiyle koltuk ve oturum da yüksek tabi ki. Ferah bir havası var.
    - Araç tavanı yüksek, içi geniş, bagaj 206'nın tam 2 katı. Binen şaşırıyor iç hacmine. (Bagaja değil, araca :)
    - Koltuk malzemesi falan çok iyi. Memnun ediyor insanı. Deseni de şık. Sevimli.




  • Aklıma gelenler bunlar. Aklınıza takılanlar olursa severek yanıtlarım.
  • bugün eşim için 208 otomatik orta donanım aracı test ettim,


    eksileri (bana göre)
    önceden c4 kullandığım için vites geçişleri c4 e göre birazcık daha fazla sarsıntılı
    ön göstergeler biraz minyatür kalmış
    teyip diye konulan şey çok kaba, mutlaka dokunmatik olanı alınmalı.

    artıları
    dış dizayn çok iyi arka stoplar led , katlanır ayna vss
    iç donanımda hız sabitleyici, direksiyondan kumandalı ses sistemi, f1 kulakçıklar fena değildi,
    bagajı rakiplerine göre büyük sayılır


    motor yanılmıyorsam 70 bg idi eh işte bir bayan için ideal, benim için vasat

    test aracında dokunmatik ses sistemi vardı ama navigasyon yokdu bunun için bin tl fark istediler

    benzinli otomatik ararken bu araçda bulduk kendimizi çünki benzinli oto 39 dizel oto 42 olunca aklımıza takıldı.



    ya birde şu chevyci arkadaş baya faalsin ama kardeşim neredeyse mercedes alacak olana bile aveoyu öneriyorsun, güzel araba ama bir yere kadar. yani neredeyse 3 gündür tüm markalara gittik bakmaya bir ona gitmedik bunda senin katkın çok bilesin çok gereksiz fanatizim yapıyorsun alacak adamıda caydırıyorsun bence




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafam33

    bugün eşim için 208 otomatik orta donanım aracı test ettim,


    eksileri (bana göre)
    önceden c4 kullandığım için vites geçişleri c4 e göre birazcık daha fazla sarsıntılı
    ön göstergeler biraz minyatür kalmış
    teyip diye konulan şey çok kaba, mutlaka dokunmatik olanı alınmalı.

    artıları
    dış dizayn çok iyi arka stoplar led , katlanır ayna vss
    iç donanımda hız sabitleyici, direksiyondan kumandalı ses sistemi, f1 kulakçıklar fena değildi,
    bagajı rakiplerine göre büyük sayılır


    motor yanılmıyorsam 70 bg idi eh işte bir bayan için ideal, benim için vasat

    test aracında dokunmatik ses sistemi vardı ama navigasyon yokdu bunun için bin tl fark istediler

    benzinli otomatik ararken bu araçda bulduk kendimizi çünki benzinli oto 39 dizel oto 42 olunca aklımıza takıldı.



    ya birde şu chevyci arkadaş baya faalsin ama kardeşim neredeyse mercedes alacak olana bile aveoyu öneriyorsun, güzel araba ama bir yere kadar. yani neredeyse 3 gündür tüm markalara gittik bakmaya bir ona gitmedik bunda senin katkın çok bilesin çok gereksiz fanatizim yapıyorsun alacak adamıda caydırıyorsun bence

    hocam öncelikle aracı alırsanız şimdiden hayırlı olsun diyeyim
    size sorum navigasyon içinmi 1000 tl istediler yoksa dokunmatik ekran içinmi.bildiğim kadarıyla şuan navigasyon yok ve bayilerin dediğine göre yüklenemiyor.ancak ben uzman arkadaşların bunu bir süre sonra çözeceğini düşünüyorum.şimdi siz navigasyon için ek 1000 tl deyince kafam karıştı.konuyu biraz açarsanız sevinirim




  • birkaç forumdan 1,2 vti motor fabrika verilerinin üstünde yaktığını okudum.alacak olan arkadaşlar bunu gözönünde bulundursun.şehiriçi 8 otoban 6,1 civarı yaktığını söyleyen bir vatandaş vardı.zamanla düşer belki ama başlangıç için bana normal 1,4 araçtan farksız geldi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetkurtulus

    quote:

    Orijinalden alıntı: mustafam33

    bugün eşim için 208 otomatik orta donanım aracı test ettim,


    eksileri (bana göre)
    önceden c4 kullandığım için vites geçişleri c4 e göre birazcık daha fazla sarsıntılı
    ön göstergeler biraz minyatür kalmış
    teyip diye konulan şey çok kaba, mutlaka dokunmatik olanı alınmalı.

    artıları
    dış dizayn çok iyi arka stoplar led , katlanır ayna vss
    iç donanımda hız sabitleyici, direksiyondan kumandalı ses sistemi, f1 kulakçıklar fena değildi,
    bagajı rakiplerine göre büyük sayılır


    motor yanılmıyorsam 70 bg idi eh işte bir bayan için ideal, benim için vasat

    test aracında dokunmatik ses sistemi vardı ama navigasyon yokdu bunun için bin tl fark istediler

    benzinli otomatik ararken bu araçda bulduk kendimizi çünki benzinli oto 39 dizel oto 42 olunca aklımıza takıldı.



    ya birde şu chevyci arkadaş baya faalsin ama kardeşim neredeyse mercedes alacak olana bile aveoyu öneriyorsun, güzel araba ama bir yere kadar. yani neredeyse 3 gündür tüm markalara gittik bakmaya bir ona gitmedik bunda senin katkın çok bilesin çok gereksiz fanatizim yapıyorsun alacak adamıda caydırıyorsun bence

    hocam öncelikle aracı alırsanız şimdiden hayırlı olsun diyeyim
    size sorum navigasyon içinmi 1000 tl istediler yoksa dokunmatik ekran içinmi.bildiğim kadarıyla şuan navigasyon yok ve bayilerin dediğine göre yüklenemiyor.ancak ben uzman arkadaşların bunu bir süre sonra çözeceğini düşünüyorum.şimdi siz navigasyon için ek 1000 tl deyince kafam karıştı.konuyu biraz açarsanız sevinirim

    yok abi navigasyon entegresi yok dedi, tr haritası yokmuş muhtemelen olmayacak dedi, sadece dokunmatik ekran için bintl fark istedi , hanım için ayırdığım paranın üstünde bir araç ama dizel ile benzinli arasında 3 bin fark olunca aklım karıştı, aracı almadık düşünüyoruz ama .. o iç göstergeler için ben gözlük numaralarımı büyütmem gözlük kullanma yanında gözlük alması şart gibi,

    benzinli otomatik alacaktık aslında bunun için

    ford bmax - beğendim aslında ama forumlarda yerden yere vuruyorlar gerçi forumda bmw alıyorum desen o paraya porsche alınır porsche alıyorum desem o paraya uçak alınır diyen çıkıyor yani ilahi muhalafet var sürekli.

    ikinci el dgs 90binde jetta dod'a baktık 35 bin tl idi arkadaş km fazla alma dedi :) halbuki ben beğenmiştim

    sonra juke baktık fiyatlar 50 bini devirmiş vazgeçtik...

    ww poloya baktık ww'ye önyargılı biri olarak sonuçta eşim kullanacak diye hırslarımı bir kenara bıraktım ama ne dizel ne benzinli otomatik araç yok.

    clio güzel ama otomatik yok!

    fiat önyargılarım ww den daha fazla şöyle bir baktık :)

    sanki araba kalmamış herkez elinde kalanı bize itilemek peşinde saki ,

    sanada kolay gelsin..
    ben göstergelerden dolayı sanki vazgeçtim 208den



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Besiktask34 -- 25 Aralık 2012; 21:29:22 >




  • gösterge konusununda bir kısım insan çok beğeniyor bir kısmıda sizin dediğiniz noktada.benim çok hoşuma gitti.fiyat olarak beyaz renk alırsanız 41k ya kadar düşürebilirsiniz(ekranlı).araç dizel otomatik.biraz ilk iki viteste hantal ama o fiyata bu donanımda araç kesinlikle yok.ben tekrar bir test sürüşü yapın derim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetkurtulus

    gösterge konusununda bir kısım insan çok beğeniyor bir kısmıda sizin dediğiniz noktada.benim çok hoşuma gitti.fiyat olarak beyaz renk alırsanız 41k ya kadar düşürebilirsiniz(ekranlı).araç dizel otomatik.biraz ilk iki viteste hantal ama o fiyata bu donanımda araç kesinlikle yok.ben tekrar bir test sürüşü yapın derim

    ben c4 110 bg kullandığım için bana hantal gelmesi normal yadırgamıyorum ama göstergeler hem uzakda hemde yazıları gerçekten küçük, alınırmı bence alınabilir ..
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.