Şimdi Ara

PEUGEOT 301-ANA KONU (13. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
5.083
Cevap
54
Favori
671.463
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yine çıktı reklamı az önce tv'de. 4 milyon km test edildi. Nasıl mı 4000 araba 1000'er km'den çarparsak 4 milyon eder :D

    4 milyon km test ettik ama ncap testine sokmaya bi turlu yemedi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atnakol712

    Yine çıktı reklamı az önce tv'de. 4 milyon km test edildi. Nasıl mı 4000 araba 1000'er km'den çarparsak 4 milyon eder :D

    4 milyon km test ettik ama ncap testine sokmaya bi turlu yemedi

    Hocam Euro Ncap testleri tam ifade ettiğin şekilde işlemiyor. Ncap testlerine iki şekilde tabi olunuyor. Birincisi üreticinin talebi ile, ikincisi ise ncap'in kendi insiyatifi ile. Ancak test üreticinin talebi ile bile yapılsa sonuçlar aracın piyasaya çıkmasının bir kaç ay sonrasında yayınlanıyor. Euro Ncap kendi insiyatifi ile test yapmaya karar verdikten sonra üreticinin "yok yapamazsın" deme imkanı söz konusu değil. Bu sebeple Ncap testi için beklenmesi gerektiğini belirttim.
    Burada dikkat edilmesi gereken husus şudur. AB sınırları içerisinde üretilen ve satılan her araç "European Community Whole Vehicle Type Approval" (ECWVTA) standartlarını sağlamak zorunda. Bu standartlar da aracı belirli bir güvenlik çıtasının üstüne çıkarmaya zorlamakta. 301'de bir çok AB üyesi ülkede satılmakta ve İspanya Vigo'da üretilmekte. Umarım açıklayıcı olmuştur.




  • 301'le ilgili genel bir inceleme:http://ismailterzi.com/2012/12/07/peugeot-301/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ktoruner

    quote:

    Orijinalden alıntı: atnakol712

    Yine çıktı reklamı az önce tv'de. 4 milyon km test edildi. Nasıl mı 4000 araba 1000'er km'den çarparsak 4 milyon eder :D

    4 milyon km test ettik ama ncap testine sokmaya bi turlu yemedi

    Hocam Euro Ncap testleri tam ifade ettiğin şekilde işlemiyor. Ncap testlerine iki şekilde tabi olunuyor. Birincisi üreticinin talebi ile, ikincisi ise ncap'in kendi insiyatifi ile. Ancak test üreticinin talebi ile bile yapılsa sonuçlar aracın piyasaya çıkmasının bir kaç ay sonrasında yayınlanıyor. Euro Ncap kendi insiyatifi ile test yapmaya karar verdikten sonra üreticinin "yok yapamazsın" deme imkanı söz konusu değil. Bu sebeple Ncap testi için beklenmesi gerektiğini belirttim.
    Burada dikkat edilmesi gereken husus şudur. AB sınırları içerisinde üretilen ve satılan her araç "European Community Whole Vehicle Type Approval" (ECWVTA) standartlarını sağlamak zorunda. Bu standartlar da aracı belirli bir güvenlik çıtasının üstüne çıkarmaya zorlamakta. 301'de bir çok AB üyesi ülkede satılmakta ve İspanya Vigo'da üretilmekte. Umarım açıklayıcı olmuştur.

    O zaman Tata marka araçları almak daha mantıklı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atnakol712

    quote:

    Orijinalden alıntı: ktoruner

    quote:

    Orijinalden alıntı: atnakol712

    Yine çıktı reklamı az önce tv'de. 4 milyon km test edildi. Nasıl mı 4000 araba 1000'er km'den çarparsak 4 milyon eder :D

    4 milyon km test ettik ama ncap testine sokmaya bi turlu yemedi

    Hocam Euro Ncap testleri tam ifade ettiğin şekilde işlemiyor. Ncap testlerine iki şekilde tabi olunuyor. Birincisi üreticinin talebi ile, ikincisi ise ncap'in kendi insiyatifi ile. Ancak test üreticinin talebi ile bile yapılsa sonuçlar aracın piyasaya çıkmasının bir kaç ay sonrasında yayınlanıyor. Euro Ncap kendi insiyatifi ile test yapmaya karar verdikten sonra üreticinin "yok yapamazsın" deme imkanı söz konusu değil. Bu sebeple Ncap testi için beklenmesi gerektiğini belirttim.
    Burada dikkat edilmesi gereken husus şudur. AB sınırları içerisinde üretilen ve satılan her araç "European Community Whole Vehicle Type Approval" (ECWVTA) standartlarını sağlamak zorunda. Bu standartlar da aracı belirli bir güvenlik çıtasının üstüne çıkarmaya zorlamakta. 301'de bir çok AB üyesi ülkede satılmakta ve İspanya Vigo'da üretilmekte. Umarım açıklayıcı olmuştur.

    O zaman Tata marka araçları almak daha mantıklı

    Sevgili arkadaşım yazdığınla benim anlattıklarımın ne alakası var pek anlayamadım. Sen mantıklı buluyorsan Tata da Chery de alabilirsin tabi ki. Benim anlattıklarımı da çok kişi mantıklı buluyor veya bulacak olmalı ki şu anda 301 çok ciddi satış rakamları yakalamış durumda. Her zaman için objektif değerlendirme yapmakta fayda var tabi konuya yorum yapılırken bilgilendirme harici amaçlar güdülmüyor ise.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ktoruner

    quote:

    Orijinalden alıntı: atnakol712

    quote:

    Orijinalden alıntı: ktoruner

    quote:

    Orijinalden alıntı: atnakol712

    Yine çıktı reklamı az önce tv'de. 4 milyon km test edildi. Nasıl mı 4000 araba 1000'er km'den çarparsak 4 milyon eder :D

    4 milyon km test ettik ama ncap testine sokmaya bi turlu yemedi

    Hocam Euro Ncap testleri tam ifade ettiğin şekilde işlemiyor. Ncap testlerine iki şekilde tabi olunuyor. Birincisi üreticinin talebi ile, ikincisi ise ncap'in kendi insiyatifi ile. Ancak test üreticinin talebi ile bile yapılsa sonuçlar aracın piyasaya çıkmasının bir kaç ay sonrasında yayınlanıyor. Euro Ncap kendi insiyatifi ile test yapmaya karar verdikten sonra üreticinin "yok yapamazsın" deme imkanı söz konusu değil. Bu sebeple Ncap testi için beklenmesi gerektiğini belirttim.
    Burada dikkat edilmesi gereken husus şudur. AB sınırları içerisinde üretilen ve satılan her araç "European Community Whole Vehicle Type Approval" (ECWVTA) standartlarını sağlamak zorunda. Bu standartlar da aracı belirli bir güvenlik çıtasının üstüne çıkarmaya zorlamakta. 301'de bir çok AB üyesi ülkede satılmakta ve İspanya Vigo'da üretilmekte. Umarım açıklayıcı olmuştur.

    O zaman Tata marka araçları almak daha mantıklı

    Sevgili arkadaşım yazdığınla benim anlattıklarımın ne alakası var pek anlayamadım. Sen mantıklı buluyorsan Tata da Chery de alabilirsin tabi ki. Benim anlattıklarımı da çok kişi mantıklı buluyor veya bulacak olmalı ki şu anda 301 çok ciddi satış rakamları yakalamış durumda. Her zaman için objektif değerlendirme yapmakta fayda var tabi konuya yorum yapılırken bilgilendirme harici amaçlar güdülmüyor ise.

    euro ncap'e istemedikleri için girmediler diyorsunuz bu objektif bir yorummudur sizce :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atnakol712

    quote:

    Orijinalden alıntı: ktoruner

    quote:

    Orijinalden alıntı: atnakol712

    quote:

    Orijinalden alıntı: ktoruner

    quote:

    Orijinalden alıntı: atnakol712

    Yine çıktı reklamı az önce tv'de. 4 milyon km test edildi. Nasıl mı 4000 araba 1000'er km'den çarparsak 4 milyon eder :D

    4 milyon km test ettik ama ncap testine sokmaya bi turlu yemedi

    Hocam Euro Ncap testleri tam ifade ettiğin şekilde işlemiyor. Ncap testlerine iki şekilde tabi olunuyor. Birincisi üreticinin talebi ile, ikincisi ise ncap'in kendi insiyatifi ile. Ancak test üreticinin talebi ile bile yapılsa sonuçlar aracın piyasaya çıkmasının bir kaç ay sonrasında yayınlanıyor. Euro Ncap kendi insiyatifi ile test yapmaya karar verdikten sonra üreticinin "yok yapamazsın" deme imkanı söz konusu değil. Bu sebeple Ncap testi için beklenmesi gerektiğini belirttim.
    Burada dikkat edilmesi gereken husus şudur. AB sınırları içerisinde üretilen ve satılan her araç "European Community Whole Vehicle Type Approval" (ECWVTA) standartlarını sağlamak zorunda. Bu standartlar da aracı belirli bir güvenlik çıtasının üstüne çıkarmaya zorlamakta. 301'de bir çok AB üyesi ülkede satılmakta ve İspanya Vigo'da üretilmekte. Umarım açıklayıcı olmuştur.

    O zaman Tata marka araçları almak daha mantıklı

    Sevgili arkadaşım yazdığınla benim anlattıklarımın ne alakası var pek anlayamadım. Sen mantıklı buluyorsan Tata da Chery de alabilirsin tabi ki. Benim anlattıklarımı da çok kişi mantıklı buluyor veya bulacak olmalı ki şu anda 301 çok ciddi satış rakamları yakalamış durumda. Her zaman için objektif değerlendirme yapmakta fayda var tabi konuya yorum yapılırken bilgilendirme harici amaçlar güdülmüyor ise.

    euro ncap'e istemedikleri için girmediler diyorsunuz bu objektif bir yorummudur sizce :D

    Hocam yazdıklarım gayet açık. 301 2012 Kasım ayında piyasaya çıktı. Yani daha 3 ay oldu. Eğer Ncap testleri yapılmışsa ancak bugünlerde yayınlanır. Yapılmamışsa da yayınlanmaz. Öngörü olarak söylüyorum, Peugeot piyasadaki tüm modelleri için (107,206,208,308,508,3008) ncap testi yaptırmış durumda, 301 test sonuçları da çok yakında yayınlanır.




  • Değerli ENG_civ,

    İnternet üzerinden yazışmak aklından geçenleri süzmeden belirtmek çok olağan.
    Sanal yazışmalar , sanal karakterler ortaya çıkartıyor.
    Kimin gerçek kişi veya gerçek kişinin gerçek karakteri bunu anlamak oldukça zor.
    Eminim ben seninle veya sizinle bir ortamda otursam bu cümleleri sarf etmeyeceksin.
    Çünki fiili olarak görecek , belki dokunacaksın.

    Amacım ,araba henüz yeni olduğu ve bu arabayı pek kimse bilmediği için , satın aldığım bir arabanın beğenmediğim yönlerini, başka insanlara da yol göstermesi amacıyla eleştiri mahiyetinde anlatmaktı.

    Ama sayende inan pişman oldum.

    Umarım bundan sonra başka insanlara da belirli kategorilere yerleştirip ona göre davranmazsın.
  • Arkadaşlar ben de uzun yıllardır Ford Fiesta 1.4 TDCİ kullanıyorum. Aracım haftaya gelecek, size detaylı bir karşılaştırma ve inceleme yazacağım geldiğinde...
  • motor sesi ile yol sesinin içeriye aldığı söyleniyor bu durumla ilgili bilgi verebilirmisiniz kullanan arkadaşlar ?
  • Aşırı ses alıyor diyenler bariz şekilde abartıyor. Şu anda her bayi test sürüşü yaptırıyor. En güzeli deneyip görmek.
  • Arkadaşlar Merhaba ,

    İlk defa peugeot araç alacağımdan dolayı bende peugeot 301 e ön yargılı bakıyordum.Aslında ben sonradan gördüm 301 i. Fiat linea alıcaktım Birmot'a gittim.Linea classic en boş olanına 34,500tl giyat verdiler.Arabada içime sinmedi.Sonra peugeot 301 e yöneldim ve lineayla arasında gerçekten çok fazla kalite farkı var. Almadan önce en üst Allure paketle test sürüşü yaptım.Arabayı inceledim vesaire. Memnun kaldım.Ben Baykaralardan aldım aracımı tabi Bayrampaşada test sürüşünü pek sağlıklı yapamıyorsunuz çünkü ara sokaklar ve trafik var. Ben 1.6 HDİ ACTİVE 2013 model aldım 1100 km yol yaptım. Araçla ilgili söyleyeceklerim şunlar ; arabamı fulledim bir depo bitmemişti ama araba uyarı veriyordu 850 km yaptım.Tabi babam kullandığı zaman biraz gaza basmış ve bende kullandığımda şehir içinde kullandım İstanbul trafiğınde yaptık bu km yi.Kısaca şehir içi tüketimi diyebiliriz. 2. depo ile göstergeden anladığım kadarıyla daha çok yol yapacağım gibi hissediyorum.Zaten aracın kitapçığında ilk 3000 km den sonra tüketiminizin daha düzenli olacağını belirtiyor.Çünkü artık mekanik aksamlar birbirine alışmış tam oturmuş oluyor yani rodaj dönemi bitiyor.Aracın kilosu hafif 1090 kg ama kullandığım kadarıyla 100km derüzgardan pek etkilenmedim diyebilirim. Direksyon biraz sert bununda etkisi var. Bence direksyon olması gereken sertlikte.Araç darbe emicilik anlamında gayet başarılı.Viraj dönüşleri normal zaten Esp var.Motor sesinden çok şikayet etmişler araç diğer dizellere nazaran sesiz çalışıyor.Fakat tabi yolda giderken biraz ses alıyor.Ama bence abarttıkları kadar değil bence araba gayet tısır tısır gidiyor ben çok memnunum.:) kaldıki ben BMC kamyonet kullandım sanki motor kucağımdaymış gibi ses geliyordu kullananlar bilir.Kullanıdğım kadarıyla araç rüzgar seside içine almadı.Bence bunlar abartılıyor forumda.Arka frenler disk değil kampana buna forumda hiç kimse değinmemiş ama ABS olduğunda sorun teşkil etmiyor frenleme açısındanda gayet başarılı buluyorum.Tabi öyle ani bir fren yapmadım henüz ABS devreye sokacak kadar. Yağmurda da kullandım arabadan dıpır dıpır ses falanda gelmiyor forumda belirtildiği gibi. Serilik anlamıdada 92 hp 230 tork araba gayet akıcı ve tatmin edici serilikte.Aracın içi çok geniş ve bagaj hacmide öyle. Cam açma kapama düğmelerine gelince benim elim sürekli viteste olduğu için sıkıntı yaşamıyorum.Arbartmaya gerek bir şey olduğunu düşünmüyorum çünkü bundan 10 - 15 sene öncesi Bmw 3 serilerindede bu düğmeler ortadaydı ve insanlar Bmw ya biniyordu.Yani aracın satışına bir engel teşkil etmiyor:)Ben arabayı genelde 80 - 90 km hızlarda kullanırım.Bu arabaylada 120 km ye kadar çıktım. Ben memnunum. Çok yol yaptığım için bu arabayı aldım. Aracı almayı düşünürseniz 1.6 Hdi Acvtive , Bluetooth , Usb ve park sensörü paketiyle birlikte almanızı tavsiye ederim. Bluetooth çok işe yarıyor. Servis anlamındada ortalama 400tl diyorlar.Bu 350tl de olabilirmiş 450 de olabilirmiş. Diğer araçlarla kıyaslıyacak olursam eğer , Fiat Linea ve Yeni Symbol den üstün. Fakat bir Skoda Rapid olamaz veya Seat Toledo olamaz. Param olsaydı düşünmez Rapid alırdım. Hyundai Accent Blue 128hp 260 tork olduğundan performans olarak Peugeot 301 den üstün. Yakıt tüketim verileri Hyundai sitesinde Peugeot 301le aynı.Ama kullanmadım hiç. Hyundai geçmiş olarakta köklü bir firma olmadığı ve iç dizaynını da bilmediğim için tavsiye etmem. Fiyat olarak yüksek Peugeot 301 e göre.Arabayıda Jetta , Passat vb. gibi arabalarla kıyaslamayın.Parası olan jettayada biner , passatada biner. Fiyat performans kıyaslaması olarak peugeot 301 muadili araçlar içinde en mantıklı gözüküyor. Peugeot 301 için tek yorum yapamıyacağım şey kaza olursa ne olur onu bende bilmiorum çünkü ilk defa Peugeota biniyorum. Daha önce Volvo s40 da kullandım.Ama 120 yılı aşkın deneyim sonucu ortaya çıktığını söylüyor Peugeot şirketi.Efendi gibi yolunda giden bir insanın kolay kolay güvenlik anlamında sıkıntı yaşayacağını düşünmüyorum.Ben başka dizel arabalarıda kullandım onlarıda göz önünde bulundurarak Peugeot 301 i yorumladım. Tercih sizin ama almadan mutlaka test sürüşünüzü yapın. Çünkü memnuniyette göreceli bir kavramdır ne de olsa. Sorusu olan arkadaş olursa elimden geldiğince cevaplamaya çalışırım.




  • İnternette yeni bir video incelemesi çıkmış Peugeot 301 1.6 HDi'nin. O bagaj kapağı neymiş yaa. Kullananın kafasına düşüyor

    ototest.tv
    Peugeot 301 1.6 HDi sedan test - sürüş izlenimi - yakıt tüketimi - iç mekan // ototest.tv
    http://www.ototest.tv/videos/peugeot-301-1-6-hdi-sedan-test-surus-izlenimi-yakit-tuketimi-ic-mekan-ototest-tv




  • Bu aracın otomatik olanını alalı 2 gün oldu vitese bir türlü alışamadık 4500 devire geliyor vites değişmiyor bas bas bağırıyor. Valla pişman olduk aldığımıza.
  • Uzun zamandır girmemiştim oto bölümüne.Değişen bir şey olmamış herkes çamur atma peşinde.30000 lik arabayı 50 binlik arabayla kıyaslayanlar,alman otolarına hayranlık duyan mandacı zihniyet.Fransızları sevmem ama adamlar uygun fiyatlı donanımı iyi araba yapmışlar.Alana saygı duyun biraz
  • Yok mu bu vites sorununa bi çare?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cosx

    Yok mu bu vites sorununa bi çare?

    bayiyle görüştünüzmü bu konuyu?
  • Arkadaşlar araba 1600 km oldu yaklaşık hala vites geçişlerine alışamadım. vitesi attıktan sonra debriyaj-gaz dengesini tam ayarlayamıyorum galiba lak diye bi ses geliyor. daha önce bipper kullanıyordum çok rahat alışmıştım ona.
    sizde durumlar nedir?
  • Bugun görüştüm 500 km kadar aracı sürüp öyle gelin dediler. Aracın alışmasını bekleyeceğiz. Servis ilgili davrandı eğer sorun devam ederse yeniden yazılım güncellemesi yaparlarmış. Aslında bu sorunla karşılaşan var mı acaba bizim gibi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cosx -- 16 Mart 2013; 19:05:02 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cosx

    Bugun görüştüm 500 km kadar aracı sürüp öyle gelin dediler. Aracın alışmasını bekleyeceğiz. Servis ilgili davrandı eğer sorun devam ederse yeniden yazılım güncellemesi yaparlarmış. Aslında bu sorunla karşılaşan var mı acaba bizim gibi?

    servisin bi problem varsa çözeceğini düşünüyorum. peugeot a bu konuda güveniyorum.
    araba vites atmadığına göre siz hep 1.vitestemi kullanıyorsunuz arabayı nasıl 500 km kullanacaksınız?
    olmadı peugeot müşteri hattını ararsınız, önce servisle halletmeye çalışın.
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.