Şimdi Ara

Peugeot 308 1.2 PureTech EAT6 Nihayet Geldi (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
428
Cevap
7
Favori
35.092
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Automobilista

    Bayide en az 5.000TL indirim şart bu araca.

    Adamlar ala Golf 7 ile aynı fiyata satabileceklerini düşünüyorlar.

    Donanımları neredeyse aynı olan 1.2TSİ DSG Golf ile aynı fiyata satıyorlar.(COmfortline ve active donanımlar comfortline de hız

    sabitleyici yok.Active donanım da ise elektronik park freni ve lastik basınç sensörü yok).

    Bu arada Golf 7 ile kıyaslanır kalite olarak ama bu aracı Türkiye pazarına da Golf 7 ile aynı fiyattan sokarsan dur bir kardeşim

    derler adama.

    0-100 olarak aralarında sadece 1 saniye var.

    Teknik verilere göre de 308 0.7 litre daha fazla yakıyor şehir içinde.

    Bu aracın gelmesi gereken fiyatlandırma golf ila seat leon ortası idi çünkü C sınıfında fiyat olarak kompakt araçlarda bunlar alt ila

    üst sınırı belirliyor.

    Yani 1.2 Pure Tech EAT6 Active donanım fiyatı: 62.500TL gibi bir rakam olmalıydı.

    Bence bu aracın girmesi gereken fiyat 62-63 civarıydı ama Peugeot Türkiye'ye yine kendi kuyusunu kendi kazdı.





    Sen şimdi VW Golf çöpüyle Yeni 308 i bir mi tutuyorsun ?

    308 in fiyatinin Golften yüksek olmasi lazim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bayiden mesaj geldi.test sürüşü için araçlar gelmiş
  • Puretech'ler için biraz beklenmesi taraftarıyım. Mutlaka ama mutlaka düşecektir...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CEMS44

    71 bin dedi alp beyaziymis.ekstra donanim da varmis ama cam tavan yok

    Ekstra donanimlari bilmem ama düz Allure 66.600 zaten.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: icemy

    Bayiden mesaj geldi.test sürüşü için araçlar gelmiş

    Bugün 140'lık otomatik Mokka testi yaptım.

    Hiç memnun kalmadım açıkçası, tam otomatik şanzıman sağlam güç törpülüyor. Ara hızlanmalarda neredeyse 105'lik 1.2 TSI DSG ile aynı gidiyor.

    Bakalım bu Aisin nasıl olacak.

    Edit: Bu arada satış danışmanı hanımla konuşurken fabrika çıkışlı LPG'li İnsignia'dan söz açıldı.

    2 tane getirip satmışlar numunelik. Devamı gelecekmiş.

    Mokka'daki motora da anlaşmalı Landirenzo takıldığını söyledi. 3 bin lira maliyeti varmış garantiyi falan bozmuyormuş.

    Peugeot da bu motor için böyle bir şey yapar mı acaba sormak lazım bir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DolceVita. -- 28 Ekim 2014; 20:53:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otomatikte iş yapar.. aisin ürünü, tork konvertorlu
    Yine torsiyon suspansiyonlu, cirtlayan dsgli, copy paste golf 7 1.2tsi almaktansa; bunu tercih ederim.. golf6dan sonra golf classic diye satmalari lazim bunu.. 308 ise yepyeni bir arac..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MyWorldLife kullanıcısına yanıt
    ''Golf çöpü'' ?

    Pardon şimdi sonuçta 308 ile Porsche Panamera rakipti ama ben gidip Golf ile karşılaştırdım.

    Özür dilerim kusura bakmayın.
  • DolceVita. kullanıcısına yanıt
    Lpg li insignia ? Fabrika çıkışlı mı yoksa sonradan mı takılıyor acaba. Peugeottan böyle bi uygulama beklemiyorum açıkçası, çok sattiracak uygulamalardan uzak duruyorlar malum :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • weycell1905 W kullanıcısına yanıt
    Fabrikadan LPG kiti ile çıkıyor araç. Bayi ile anlaşmalı değil yani, direkt fabrika çıkışlı.

    Ama diğer turbo motorlara da Landirenzo takılıyormuş.

    Bi sorayım olmazsa iki üç bayiye. Mutlaka birinin anlaşması vardır diye düşünüyorum. Ben de şu anda LPG'li 1.6 THP 508, dizel 508'e göre ne yakar hesaplarındayım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • weycell1905 W kullanıcısına yanıt
    Bugün aracı uzunca test ettim arkadaşlar.
    1.2 THP 130HP EAT6 şanzımanlı HB modeli.
    Kısaca; şanzıman bu sefer olmuş. Vites geçişleri sarsıntısız, motor ile uyumu çok iyi.
    Motorun ivmelenmesi gerçekten iyi, sollamaya çıkarken ayağım altındaki pedala güvenebildim, bu önemli birşey. Ayrıca EAT6 sabit hızlarda erkenden 6'ya atıp düşük devirlerde tutuyor, ivmelenmek istenildiğinde ise vites küçültmeye gerek olmadan 2000 devirden itibaren verdiği tork ile koltuğa yapıştırıyor araç.
    Eksi olarak söyleyebileceğim, motor gürültülü geldi bana. Düşük devirde dahi bir gürültü vardı araçta.
    Ayrıca 2 ay kadar önce ilk kullandığımda bayi aracı 1.6 eHDi kullanmıştım ve konforlu gelmişti açıkçası, bu seferki Peugeot Türkiye'nin aracı olduğundan muhtemelen lastiklere 36PSİ dayamış olacaklar ki, oldukça sert şekilde zıp zıp zıpladık.
    Spesifik bir sorusu olan varsa yanıtlayabilirim.

    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • powermoon kullanıcısına yanıt
    Kilit soruyu soruyorum

    Bu şanzıman reel kullanımdaki verimlilik hissi ile çift kavrama yarı otomatiklere kafa tutar mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DolceVita. kullanıcısına yanıt
    Şöyle söyleyeyim, DSG kadar hızlı vites yükseltmiyor ama bu farkın bir önemi olduğunu düşünmüyorum. DSG'de benim gözlemlediğim çok hızlı ve hissiz vites yükseltiyordu ama vites küçültürken bir yığılma hissi oluyordu, EAT6'da vites arttırmayla düşürme aynı gibi, yani böyle bir yığılma yok.
    EDC'li Megane kullanmadım, Clio kullandım, sınıf farkı var ama EAT6, Clio'daki EDC'den bir tık üstün diyebilirim. Megane ile karşılaştırılırsa durum nasıl olur bilemem.
    Gaza yüklenmez, ufak dokunuşlarla kullanırsanız EAT6 pamuk gibi vites değiştiriyor kısacası. Dip gazda ise 4000 devire kadar uzanan 2000-4000 arası bantta keyifli, 4000'den sonra tak tak tak yükseltiyor ama DSG kadar hissiz değil. Daha keyifli. (Tabi bu öznel bir durum.)
  • powermoon kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim detaylar için. Müsait bir zamanda ben de uğrarım teste.

    Umarım 1.6 dizel motorlar için de çok geciktirmezler bu şanzımanı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Automobilista

    ''Golf çöpü'' ?

    Pardon şimdi sonuçta 308 ile Porsche Panamera rakipti ama ben gidip Golf ile karşılaştırdım.

    Özür dilerim kusura bakmayın.

    10yılı aşkın forumdayım

    hep aynı....adam gerçekten golf çöpü demiş

    Peugeot'un aslanı sağa sola işiyor bu laftan sonra tutamıyor kendini...

    adamlar şanzımanı almış nereye koyacaklarını bilememiş...tek debriyajlı yazılımla biraz daha hassas çalışan ancak ne bir edc, ve dsg'nin yanından bile geçemez...kabin içinde zikire devam
  • infinite kullanıcısına yanıt
    Hocam EAT6 konusunda ETG6'nın ne işi var :)

    Golf'e çöp diyen arkadaşa eksiyi verdim ben de orası ayrı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: powermoon

    Bugün aracı uzunca test ettim arkadaşlar.
    1.2 THP 130HP EAT6 şanzımanlı HB modeli.
    Kısaca; şanzıman bu sefer olmuş. Vites geçişleri sarsıntısız, motor ile uyumu çok iyi.
    Motorun ivmelenmesi gerçekten iyi, sollamaya çıkarken ayağım altındaki pedala güvenebildim, bu önemli birşey. Ayrıca EAT6 sabit hızlarda erkenden 6'ya atıp düşük devirlerde tutuyor, ivmelenmek istenildiğinde ise vites küçültmeye gerek olmadan 2000 devirden itibaren verdiği tork ile koltuğa yapıştırıyor araç.
    Eksi olarak söyleyebileceğim, motor gürültülü geldi bana. Düşük devirde dahi bir gürültü vardı araçta.
    Ayrıca 2 ay kadar önce ilk kullandığımda bayi aracı 1.6 eHDi kullanmıştım ve konforlu gelmişti açıkçası, bu seferki Peugeot Türkiye'nin aracı olduğundan muhtemelen lastiklere 36PSİ dayamış olacaklar ki, oldukça sert şekilde zıp zıp zıpladık.
    Spesifik bir sorusu olan varsa yanıtlayabilirim.



    2015 model olmasını istediğimden beklemedeyim. 1.2 motor benzinli ya golf ya da 308 alacağım. golf kullandım ama 308 hiç deneme şansım olmadı ilk fırsatımda deneme sürüşü yapmak istiyorum.
    motor gürültüsünden bahsetmeniz enteresan geldi. oysa bu araç için kabin sessizliğini övmüşlerdi. malum golf bu konuda çok iyi. içeri motor sesi geliyorsa hiç iyi bir detay değil. ayrıca lastik basıncı yüksek bile olsa zıplamanız da sürüş konforu konusunda golfden yine geride kaldığını gösteriyor.
    inşallah kısa zamanda ben de randevu alıp bir deneme sürüşü yapabilirsem izlenimlerimi paylaşırım.

    ayrıca bu forum artık aşmış diyorum. golf gibi bir arabaya çöp demek inanılmaz bir şey.




  • Kabin sessizliğinde Golf sınıf ortalamalarında, ondan daha sessiz araçlar var.
    Golf'ün 1.6 TDi'ından kesinlikle daha sessiz 1.2 THP. Tabi biri dizel biri benzinli ama benzinli Golf 7 kullanmadım.
    Yol sesi olarak da 308 daha iyi gibiydi Golf'ten. Tabi bunda yol kalitesinden, araçtaki lastiklere kadar fark eder, o yüzden şu daha sessiz bu daha gürültülü diye yorum yapmak pek doğru olmuyor aslında.
    Bu arada 308, Michelin Pilot Sport 3 ile geliyor.
  • Bu aracı ben de bugün test ettim.

    Vites geçişleri tam otomatikten Beklendiği gibi son derece akıcı ve keyifli. İşin ilginci performans kaybı yaşatmadan adeta elektrikli bir aracın verdiği kesintisiz hızlanma sunuyordu.

    Iki şekilde kullandım aracı. Oldukça uzun bir parkurda kullandım. Ilk etapta çok performanslı ve seri kullandım. Kullanmaya başlamadan önce yol bilgisayar verilerini sıfırladım. 170 il hızlara oldukça seri şekilde ulaştı. 170'ten sonra son hız denmesi için biraz uzun sürse de kadranda 220 km/h Hızı gördüm. Beni şaşırtan iki şey oldu: biri ortalama yakıtı 8,9 lt/100 km olması ki bu bence çok iyi bir veri. Aynı şartlarda başka Araçlarda rahatlıkla 17-18 lt.leri görmüştüm. Bir diğer şaşırtan şeyse 200'lü hızlarda giderken bile aracın içinde sesimi yükseltme ihtiyacı duymadan yanımdaki satış temsilcisi arkadaşla rahatlıkla Konuşuyor olmamdı. Müthiş bir izolasyon vardı araçta. Yol tutuş ve konfor çok iyi dengelenmişti.

    Ikinci etapta ise son derece sakin bir Kullanım ve şehir içi şartlarında gerçekleştirdim. Dur kalk ve yoğun trafikte yine yol bilgisayar verisini sıfırlayarak denedim ve sonuç 5,4 lt/100 km.

    Bence son derece başarılı bir araç olmuş. Eleştirebileceğim en büyük nokta klima kumandalarının dokunmatik ekran üzerinde Yapılıyor olmasından Kaynaklı ergonomik hata.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hassey -- 29 Ekim 2014; 0:09:18 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hassey

    Bu aracı ben de bugün test ettim.

    Vites geçişleri tam otomatikten Beklendiği gibi son derece akıcı ve keyifli. İşin ilginci performans kaybı yaşatmadan adeta elektrikli bir aracın verdiği kesintisiz hızlanma sunuyordu.

    Iki şekilde kullandım aracı. Oldukça uzun bir parkurda kullandım. Ilk etapta çok performanslı ve seri kullandım. Kullanmaya başlamadan önce yol bilgisayar verilerini sıfırladım. 170 il hızlara oldukça seri şekilde ulaştı. 170'ten sonra son hız denmesi için biraz uzun sürse de kadranda 220 km/h Hızı gördüm. Beni şaşırtan iki şey oldu: biri ortalama yakıtı 8,9 lt/100 km olması ki bu bence çok iyi bir veri. Aynı şartlarda başka Araçlarda rahatlıkla 17-18 lt.leri görmüştüm. Bir diğer şaşırtan şeyse 200'lü hızlarda giderken bile aracın içinde sesimi yükseltme ihtiyacı duymadan yanımdaki satış temsilcisi arkadaşla rahatlıkla Konuşuyor olmamdı. Müthiş bir izolasyon vardı araçta. Yol tutuş ve konfor çok iyi dengelenmişti.

    Ikinci etapta ise son derece sakin bir Kullanım ve şehir içi şartlarında gerçekleştirdim. Dur kalk ve yoğun trafikte yine yol bilgisayar verisini sıfırlayarak denedim ve sonuç 5,4 lt/100 km.

    Bence son derece başarılı bir araç olmuş. Eleştirebileceğim en büyük nokta klima kumandalarının dokunmatik ekran üzerinde Yapılıyor olmasından Kaynaklı ergonomik hata.

    çok faydalı bir yol izlemişsiniz test için, ilki de ikincisi de çok etkileyici. Sizden önceki arkadaşın yorumları da önemli bilgiler veriyor, alınır bi araç gibi duruyor bakalım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: spinattimyalnizliga


    quote:

    Orijinalden alıntı: CEMS44

    71 bin dedi alp beyaziymis.ekstra donanim da varmis ama cam tavan yok

    Ekstra donanimlari bilmem ama düz Allure 66.600 zaten.

    Bende intertte 66 yaziyo dedim...yok alp beyazi 2binmiş, geri gorus kamerasi varmis, navgasyon varmis felan saydi bir kac birsey..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.