Şimdi Ara

Peugeot 308 1.2 PureTech EAT6 Nihayet Geldi (19. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
428
Cevap
7
Favori
35.092
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sese gel sese

  • quote:

    Orijinalden alıntı: gyradel

    quote:

    Orijinalden alıntı: voyagerx

    öncelikle şunu belirtmek isterim yaşımın ve kullandığım araç sayısının beni bu konuda realist bir yorum yapmama yardımcı olacağını düşünüyorum teknik detaylara girmeden herkesin anlayacağı şekilde (yazılım.v.s) kısa ve öz yazmaya özen gösterdim peugeot her zaman olduğu gibi işin kolayına kaçmış bütün büyükler porshe ,mersedes .bmw. volvo ,vs çift debriyaj kullanırken peugeot argesinin bunu başarı gibi sunması bizzat fransada test etmiş olmam sizlere nacizane tavsiyemdir tşkrlr.

    Tişikkirler sipirmin ama sizi Fransa' da başka bir şeye bindirmişler





  • Peugeot'nun 1.2 VTI atmosferik ünitesi bile tatminkar bir ses veriyor kabine. Bu 130'luk motor da "Fakir GT'si" olmuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: voyagerx

    öncelikle şunu belirtmek isterim yaşımın ve kullandığım araç sayısının beni bu konuda realist bir yorum yapmama yardımcı olacağını düşünüyorum teknik detaylara girmeden herkesin anlayacağı şekilde (yazılım.v.s) kısa ve öz yazmaya özen gösterdim peugeot her zaman olduğu gibi işin kolayına kaçmış bütün büyükler porshe ,mersedes .bmw. volvo ,vs çift debriyaj kullanırken peugeot argesinin bunu başarı gibi sunması bizzat fransada test etmiş olmam sizlere nacizane tavsiyemdir tşkrlr.

    Fransızca yazsaydın keşke. Türkçe' ye yazık olmuş.
  • Bu hafta birçok yerde peugeot deneme sürüş günleri düzenliyor.
  • Müthiş ilgi var araca.

    Baya satıcak bence.

    Önce ÖTV düzenlemesi gelsin bi.
  • Taşı delen suyun gücü değil, damlaların sürekliliğidir. bence peugeot yeni motorunu başaracak gibi thp'den gelen bir geçmişi var.
  • İlerde yazılım güncellemeyle 150 he pe'ye yolu var bu motorun.

    Ağırlığı 80 kg falan.

    Malzemeden de tasarruf
  • Çok veya az satımını bayii politika ve reklamlar belirleyecektir.halen daha yenii 308 ( motor-donanım farketmez)yollarda görememekteyiz..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Müthiş ilgi var araca.

    Baya satıcak bence.

    Önce ÖTV düzenlemesi gelsin bi.

    ÖTV ile ilgili beklentiniz nedir acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu araca keşke 110 hp lik motoruda getirselermiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • slmhzl S kullanıcısına yanıt
    Dostum baya uzun süre önce bi konu açılmıştı.

    Türkiye 1.2 motor cenneti olucak diye.

    Yeni 1.6 bandı 1.2 ya da 1.4 olucak.

    1.4 ve üstü araçlar lüks sayılıcak.

    Şimdi gerçekten bakıyoruz 1.6 motora lüks araç dolu ortalık.

    Devlet bunlardan bi şekilde yüksek vergi alıcak.
  • Thomassee kullanıcısına yanıt
    1200 cc.nin üstü %90 ÖTV basamağına dahil olur ve 1200 cc.nin altı %45 olarak devam ederse o zamanda markalar bu basamaktaki araçlarına zam yapar gibi geliyor bana.peki siz 1200 cc.nin altı %45 ÖTV.den düşükmü olur diyorsunuz? Bir duyumunuz ya da yorumunuz varmı? Çok sordum mazur görün ancak bu aracı 1.2 turbo motorla düşünüyorum.avantajlı bir değişiklik olacaksa beklerim biraz daha.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • slmhzl S kullanıcısına yanıt
    Hocam gazetenin biri konuyu ele almis...1.5_1.6 lt arasi araclar icin %50 otv orani uygulanmasi dusunuluyormus...duzenleme bu motor hacimleri arasi olacakmis...yani bundan en cok etkilenen japon araclar olacak cunku onlarin benzinli modelleri hep 1.6...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • slmhzl S kullanıcısına yanıt
    Bana göre kesin gibi.

    Maliye'den duyum var.

    Ama yeni yıla bakmak gerek.

    Şimdi seçim ekonomisine gireceğimiz için kestirmek güç.

    Mesela bedelli kesin gibi.

    Çalışma el altından devam ediyor medyaya aldırmayın.
  • CEMS44 C kullanıcısına yanıt
    1,5-1,6 nın ayrı katogori olması büyük saçmalık olur bence.resmen renoyu kurtarmış oluyorlar.bu şekilde olursa dediğin gibi Japonlar özellikle Honda etkilenir.yine Hyundai de en çok etkilenenler arasında yer alır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi icemy -- 2 Kasım 2014; 23:41:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CEMS44 C kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler.o zaman çok fazla değişiklik olmaz en azından benim için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • slmhzl S kullanıcısına yanıt
    1.2 üstünü %90 yapmaları imkansız.böyle yaparlarsa 12 yıldır muhalefetin yapamadığı şeyi kendileri yapmış olur.ilk seçimde giderler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Thomassee kullanıcısına yanıt
    İlginize teşekkürler. Bu şekilde bir bant daha oluştururlarsa en azından umarim bu yeni bantın altı %45'ten düşük olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • slmhzl S kullanıcısına yanıt
    Evet aslında 1.2 üstü banada ütopik geliyor. 1.4-1.6 için %45-%90 arası yeni bir basamak olması daha muhtemel.yada 1.5-1.6 için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.