Şimdi Ara

Peugeot 308 Kalkışta Titreme Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
29
Cevap
1
Favori
9.040
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    2020 model 1.2 puretech peugeot 308 (otomatik şanzıman) aldık ancak araç kalkışlarda çok titreme yapıyor. Araç biraz hızlanınca bu titreme kesiliyor. Aynı araca sahip arkadaşlardada bu durum oluşmaktamıdır ?



  • hava yakıt karışımı ile alakalı bir şey bazı marka ve modellerde de oluyor. Servise götürebilirsiniz her ihtimale karşı
  • Rölantide normalden daha titreşimli ve sarsıntılı çalışıyor mu?
    Aracın yakıt tüketimi arttı mı?
  • Bir de ışıklarda dururken de titriyor mu?
  • nightbringer kullanıcısına yanıt
    Mesajın için teşekkürler,

    Araçta eco, normal, sport mod var, ecoda ve normalde ışıklarda titreme yok yanlızca kalkışta var ancak sport moda alınca ışıklardada durunca aynı titreme oluyor, özellikle sport modda dururken olan bu titreme rahatsız edici.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: entigin

    Rölantide normalden daha titreşimli ve sarsıntılı çalışıyor mu?
    Aracın yakıt tüketimi arttı mı?
    Mesajın için teşekkürler @entigin

    Yakıt konusunda yorum yapamıyorum çünkü aldığımızdan beri böyle, rölanti durumunu yarın deneyip tekrar yazacağım,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muslat Çevik

    hava yakıt karışımı ile alakalı bir şey bazı marka ve modellerde de oluyor. Servise götürebilirsiniz her ihtimale karşı
    Teşekkürler,

    İlk fırsatta servise götüreceğim ama önden bir bilgi alıp bu modelde diğer araçlardada böylemi onu merak ettim,normalde olmayan bir durumsa ve servis normal derse ona göre tepki vereceğim :)
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Passat çekiş sorunu
    16 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Mutlaka haber edin çok merak ettim sonucu.
    (peugeot 208 sahibiyim)
  • Gkkkk G kullanıcısına yanıt
    208 GT Line aracımda aynı sorun mevcut hocam 1.2 Puretech motor. Servise götürebildiniz mi aracı?
  • entigin E kullanıcısına yanıt
    Bu iki sorunuza da cevabım evet hem yakıt tüketimi arttı hemde titreşimli sarsıntılı çalışıyor? Bu sorun ile ilgili bilginiz var mı acaba?
  • aks, sanzıman ve motor kulaklarına bakılmalı.
  • mithrandir24 kullanıcısına yanıt
    Aracınızın motoru ve şanzımanı nedir ?
  • entigin E kullanıcısına yanıt
    1.2 Puretech 3 silindirli motor ve Eat6 şanzıman, peugeot 208.
  • mithrandir24 kullanıcısına yanıt
    Beygie gücü 110 mu 130 mu?
  • entigin E kullanıcısına yanıt
    110 luk hocam
  • 3 yıl üst üste ödül alan bu motorda bu kadar kronik sorun olması üzücü. Çok beğenmiş olsam da 1.2 puretech 110 eat6 208 almaktan döndüm geçen gün. Forumlarda çokça okuduğum sorunları var ve bir çoğu kronik.

    Buji sorunu mutlaka garantiden bujiler değişmiş oluyor bu arabada.
    Triger kayışı sorunu. (düşük kilometre bir araba da olsa 50 binde değişimini tavsiye eden çokça kişi gördüm. Kayış ıslak ortamda çalışıyor ve yıpranan parçaları kopup karteri tıkıyor. Bu sebeple yağ soğutucusunu bozup motoru bitiriyor. 50 binlerde sandık motor takılan bir sürü arabaya denk geldim sarı sitede.)

    Almak istediğin 208' de de titreşim vardı. 3 silindir olmasına bağladım başta ancak başka 3 silindir arabalar da kullandım bu kadar rahatsız ettiğini hatırlamıyorum.
  • mithrandir24 kullanıcısına yanıt
    Büyük ihtimalle LSPI sorunu yaşıyorsunuz. Buji ve bobinleriniz hiç arıza verdi mi? Vermediyse vermesi olasıdır haberiniz olsun.

    Düşük devirde gaza yüklenmemeye çalışın ve aracı elinizden çıkarın keza LSPI’nin sonu piston çatlatmaya kadar gidebilir.
  • entigin E kullanıcısına yanıt
    Hocam mümkün olduğunca dikkat ediyorum düşük devirlerde özellikle gaza yüklenmemeye düşük hacimli motorlarda piston kırma vs olabiliyor diye. Bujilerle ilgili hiçbir sorun yaşamadım çok şükür haftaya bakımı var aracın bujileride değişecek bu bakımda, yağ ve bujiler değişince sorun devam edecek mi onu merak ediyorum.
  • Baski Balata sıyırıyor olmasın ?
  • mithrandir24 kullanıcısına yanıt
    inşallah etmez.

    Forumda yazdım çeşitli başlıklar altında, yine yazayım. Bende C4 vardı 1.2 130 hp motoru olan. 3 kez yolda bıraktı beni. 3 kez buji-bobin 1 kez enjektör değişti ama araba iflah olmadı, sonunda daha 10 aylık arabada 16.000 km'de sandık motor değişti. Kavga bela aracı Citroen'e geri verdim orası ayrı ama ne çektiğimi ben bilirim.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.