Şimdi Ara

Peugeot 406 Hakkında Herşey (331. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
7.008
Cevap
46
Favori
764.117
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 329330331332333
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • slm.

    sizin araçlarda da motor yağ kapağını açtığınızda üfleme yapıyormu? Benim araç biraz üflüyor motorda sıkıntı olabilirmi acaba
  • Elbette oluyor sonuçta açtığınız kapak krank boşluğuna açılıyor orada da krank ve karşı ağırlıkları deliler gibi dönüyor. Bir miktar üfleme olması normaldir. Denk geldiniz mi bilmem ama pervane gibi hava sirkülasyonu amaçlı olmayan volan gibi kanatsız bir yapı dahi hızla dönerken bir hava akımı yaratıyor. Önemli olan tabi egzost kokusu ile yanma odasındaki patlamanın sesinin gelmemesi. Yarın kısmetse triger ile hidrolik iticileri değiştireceğim o zaman hasta motorda üfleme nasıl oluyor tekrar sorarım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sozuak

    Elbette oluyor sonuçta açtığınız kapak krank boşluğuna açılıyor orada da krank ve karşı ağırlıkları deliler gibi dönüyor. Bir miktar üfleme olması normaldir. Denk geldiniz mi bilmem ama pervane gibi hava sirkülasyonu amaçlı olmayan volan gibi kanatsız bir yapı dahi hızla dönerken bir hava akımı yaratıyor. Önemli olan tabi egzost kokusu ile yanma odasındaki patlamanın sesinin gelmemesi. Yarın kısmetse triger ile hidrolik iticileri değiştireceğim o zaman hasta motorda üfleme nasıl oluyor tekrar sorarım.

    Birde benim araçta sabah ilk çalışmada 5 dk motordan sibap sesine benzer bi ses geliyor.birde Araç devamlı hırıltılı çalışıyor içerdeki aksamlar zırıltı geliyor geliyor yüksek devirde aşırı ses veriyor bu sibap itici arızası olabilirmi sende de böyle bişey var mı?düzensiz gibi çalışıyor geldiğinden Bakımda ustaya sibap ayarını kontrol edin demiştim Sibap ayarı yapılmıyormuş galiba tamirci öyle bişey söylemişti yanlış hatırlamıyorsam. Bende devamlı motor arıza ışığı yanıyor lpg taktırmadan önce 2 sefer söndürttüm pp2000 ve adını bilmedigim el terminali bir cihazda her ikisinde de hata kodu bulamadılar.Gözüm alıştı gerçi arıza işıgına ama her bişeyde bundan mı yanıyor acaba arıza ışığı diye aklıma geliyor işte.




  • Bende aslında hata 3. silindir enjeksiyon devresi açık devre hatası çıkıyordu. İtici arızası sesi için youtube de videolar var. Bende egzost fleks borusuna hasar verdiği için titreşim yada eskidiği için egzost hırıltısı var o nedenle ses ayrımı yapamıyorum. Triger zamanı geldiği için hazır egzantrik kasnaklarını da söktürüp bir bakayım iticileri de aldım zaten. Yarın sabahtan işlemler başlayacak. Öğleden sonra nasıl bir araç karşıma çıkacak şimdiden merak ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sozuak -- 19 Mart 2015; 18:14:23 >
  • Teşekkür ederim hocam bilgilendirme için.
  • Merhaba peugeot 406 2.0 St aracı takas ile almıştım. Bir süre kullanır değiştiririm diye düşünürken uzun süre kullanmak iyi olacak hissine kapılmaya başladım. Aracımı sevmeye başladım ya.. Keyfe keder elden geçirilmesi gereken yerleri var.
    Sayın SOZUAK kardeşim araç hakkındaki teknik ve pratik bilginiz saygı duyulası seviyede. Ben de bunlardan faydalanmak isterim. Bu sebeple fırsat buldukça mesajlarınızı okuyorum.
    Benim aracım manuel ve önceki sahipleri tarafından bakımsız ve hor kullanılmış. Arabamı aldıktan sonra Şaşmaz sanayide Genç doğanlarda bakım yaptırdım. Fakat pek memnun kalmadım. Özensiz ve bizde ekmek yiyelim yaklaşımları hoşuma gitmiyor. Mesela; farkında olduğum bir arıza için gidiyorum, sadece onu yapıp, geçiyorlar daha sonra başka bir iş için gittiğimde önceki gidişimde bu hususu gördüklerini fakat el atmadıklarını farkediyorum. İlk önce Simgeye gittim fakat, ilgisiz hallerinden dolayı kapıdan döndüm. Şimdi düşüncem Erciyes işyerlerindeki ERAY peugeota gidip zemin yoklamak, aracımı kontrol ettirip neler yapılabilir öğrenip yaptırmaya başlamak.
    Bu adresleri forumlardan alıyorum. Fakat hala şüphe ile yaklaşıyorum. Sizler benden önce pejo sahibi olduğunuza göre; Ankara'da içinize sinerek gidilecek servisleri önerir misiniz.
    Bazı arkadaşların bahsettiği ELM cihaz eski modellerde işe yaramıyor. Selamlar




  • Selamlar,

    Usta konusunda artık öneride bulunmamaya karar verdim. Neden derseniz en iyi peugeot resmi servisi dahi bazen arızanın yerini tam teşhis edemeyip şu sensördendir, olmadı bu sensördendir, o da olmazsa boğaz kelebeği, yok supap lastiği vs diyerek hem de parçaları elinde olduğu kendisi değiştirip test edip sorun giderilmemişse başka parçada bile olsa size o sağlam olduğu halde taktığı parçayı satıp sorumluluğu üstüne almıyorsa dışarıda zaten hiç kimse %100 sağlam iş yapıp veremez, çok nadir nokta atışı yapılabiliyor. Bu da mahcubiyete sebep oluyor.
    Eray Peugeot a kasko dahilinde gittim kaportadaki küçük hasarı yaptırdım. Fena işçilikleri yok diye kapıları boyattım. Takozlayıp macunlayacakları küçük vurukları çektirme ile çekip macunladıkları için kapılar harita gibi oldu. Bir daha da gitmedim. Parça fiyatlarında da kaskodan olduğundandır ama liste fiyatı yazdılar.




  • Merhaba

    Yeni alınan peugeot 406 hakkında biraz bilgi edinmek istiyorum . 2,0 Motor otomatik vites 2001 model genel olarak aracın durumu temiz yanlarda boya var değişen vs yok. Bu hafta genel bakımları yapıldı . Zaten yaşına göre diri ve güzel bri araç olduğu söylendi lovato marka sıralı lpg var 3 yıl önce takılmış bu marka lpg ile arası nasıl ? Birde sağ ön kapının hapörler olduğu bölümde çok az birşey su sızdırıyor galiba bu sorun birçok kişide var mı ? Usta sorunun kaynağını nasıl düzelteceğini anlamadı çünkü . Hız göstergesi yavaş giderken hızlanana kadar belirli bir bölümde göstermiyor. Şanzımanı ve arka suspansiyonların daha zamanı olduğu değiştirilirse daha çok sorun çıkaracağını söyledi . Ek olarak uyarmak istediğiniz birşey varsa tavsiye ve uyarılarınızı dikkate alacağım
  • Merhaba sozuak. cevabınız gayet anlaşılır ve yeterli. Selamlar.
    Sayın zed, benim aracım manuel olduğu için fikir veremem. Ancak diğer hususlar zaman içinde yerine oturu. 406 harika bir araba. D sınıfı bir araç ve konforu yerinde. Tabi, ne kadar nimet o kadar külfet oluyor. Selamlar.
  • Bugün ilginç bir durumla karşılaştım . Gaz kelebek sensörünü söktüm temizleyeyim diye ve mekanik olarak yerinde takılı değilken gaz verdiğimde motor normal devirlendi. Sonra sensör yerinde takılı değil kablosu sökülü yine gaz verdim yine normal devirlendi. yerine takıp çıkışını ölçtüm pozisyona göre çıkış voltajı değişiyor. Gaz pozisyon sensörü (TPS denilen parça) anladığım kadarıyla klasik potansiyometre (pozisyona göre direnci değişen)bir parça değil ölçü aleti ile direncini ölçeyim dedim pozisyona göre değeri değişmiyor.

    Bir diğer denemede de MAP sensörünün fişini çektim. Rölanti dengesizleşti, bir yukarı bir aşağı salınım yapmaya başladı.

    Bu arada elinde EW10J4 yani 2001model üzeri 2.0 motor için ateşleme bobini olan var mı bir denemek istiyorum. Bazen çok çok kısa süre toparlanamama sorunum var. Bazen de anlık rölanti devri çok çok kısa süre düşüp normale dönüyor.

    Hafta sonu triger değişimi yanında hidrolik iticilerini değiştirdim. Aracın çalışması ve ataklığı bayağı değişti. Çok çok az anlık devir düşmesi oluyor. ateşleme bobinini test etmek istiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sozuak

    Bugün ilginç bir durumla karşılaştım . Gaz kelebek sensörünü söktüm temizleyeyim diye ve mekanik olarak yerinde takılı değilken gaz verdiğimde motor normal devirlendi. Sonra sensör yerinde takılı değil kablosu sökülü yine gaz verdim yine normal devirlendi. yerine takıp çıkışını ölçtüm pozisyona göre çıkış voltajı değişiyor. Gaz pozisyon sensörü (TPS denilen parça) anladığım kadarıyla klasik potansiyometre (pozisyona göre direnci değişen)bir parça değil ölçü aleti ile direncini ölçeyim dedim pozisyona göre değeri değişmiyor.

    Bir diğer denemede de MAP sensörünün fişini çektim. Rölanti dengesizleşti, bir yukarı bir aşağı salınım yapmaya başladı.

    Bu arada elinde EW10J4 yani 2001model üzeri 2.0 motor için ateşleme bobini olan var mı bir denemek istiyorum. Bazen çok çok kısa süre toparlanamama sorunum var. Bazen de anlık rölanti devri çok çok kısa süre düşüp normale dönüyor.

    Hafta sonu triger değişimi yanında hidrolik iticilerini değiştirdim. Aracın çalışması ve ataklığı bayağı değişti. Çok çok az anlık devir düşmesi oluyor. ateşleme bobinini test etmek istiyorum.

    otomatik vites peugeot ile özellikle motoru yeni çalıştırıp yola çıktıktan sonra dönüşlerde veya gazlanmalarda ileri geri yapıyor ustaya götürdük bir sorunu olmadığını söyledi normal mi ?




  • Bu sabah aslan beni ilk defa yolda bıraktı, 80-90 km hızla giderken bir anda teklemeye ve güç kaybetmeye başladı, yakındaki opet istasyonuna girdim, aracın altından patlama şeklinde sesler geliyor, 1. yada orta susturucu seviyesinde ancak aracın altını göremedim mesaiye yetişmem gerektiğinden aracı orada bıraktım yarın sabah ilgileneceğim.
    Bu patlama sesleri bana ekzos problemi gibi gelsede aracın bir anda tetlemesi ve güç kaybetmesi acaba motor arızasımı diye düşündürüyor
    Tecrübesi olan varsa sevinirim ( 1 yıl önce katalitik konvektör değişti aynı zamanda yerli bir marka olan kendi atölyelerinde değişti içinin metal olduğu artık dökülme ve tıkanma yapmayacağı söylenmişti)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -zed-


    otomatik vites peugeot ile özellikle motoru yeni çalıştırıp yola çıktıktan sonra dönüşlerde veya gazlanmalarda ileri geri yapıyor ustaya götürdük bir sorunu olmadığını söyledi normal mi ?

    Soğuk havalarda AL4 vites kutusu ECU nun ortak çalışması ile ateşleme anını değiştirmesi nedeni ile hafif vuruntulu geçiş yapabiliyor. O nedenle kastettiğiniz durum bu ise normal. Ben ısınana kadar hafif gaz verip vites değiştirme anını hissedince ayağımı gazdan hafifçe çekiyorum sakince geçiyor. Isınınca yada yazın tamamen normal hale geliyor. Bu kullanım kılavuzunda belirtilen bir durum. Sorununuz bundan başka ise daha detaylı anlatırsanız sevinirim.



    Daha önce sorarım demiştim ki motor yağ kapağını açınca gelen üfleme normal mi ve normalse ne kadara kadar normal onları sordum.

    Öncelikle oradan hava gelmesi normal hatta motor çalışırken o kapaktan gelen hava nedeni ile yağın deliğe direkt düşmemesi de normal. Sıkıntı oradan hafif duman gelmeye başlaması ki bu durumda egzost gazı kartere dolup oradan da yukarı çıkıyor demekmiş. Bu da yavaş yavaş segman istediğine işaretmiş. eğer duman artarsa bu da motorun rektifiye istediğini gösterirmiş.


    Bir diğer öğrendiğim durum şu. Kendi aracımda da test ettim. Benzin enjektörleri emme manifolduna oring ile geçiyor. Bu oringler zamanla kuruyup oradan hava sızıntısı dolayısıyla

    1- oynayan rölanti devri ( bende çok hafif oluyordu)
    2- Rölantide stop etme (bende oluyordu)
    3- ek hava alma nedeni ile fakire düşen karışımın o silindirde ateşleme hatası, vuruntu gibi durumların ortaya çıkmasına sebep olması ve o şekilde motor hata kodu üretmesi (bende oluyordu)
    4- ani ve ara hızlanmalarde tekleme, kesiklik, güç kaybı (bende oluyordu)
    5- motorda genel güç kaybı (bende oluyordu) zira tek silindir çalışmayınca aracın adeta gitmediğini biliyorsunuz. Yine fazla hava nedeni ile gerekli güç üretilemeyince yine performans kaybı ortaya çıkıyor.
    6- vakumun zayıflaması nedeni ile frenin normalden daha zor tutması ( ara ara frenin sertleştiğini bazen de normal olduğunu görüyordum)


    Teşhisi nasıl koydum: sızıntını tespiti için varsa bütan sprayi yada bütan vs benzeri yanıcı gaz içeren sprayi hava kaçağı şüphesi olan yere hafif sıkın. Motor devri artarsa oradan hava alıyordur. Bu işlemde kullanacağınız yanıcı gaz vb gazların kullanımından zarar görürseniz sorumluluk kabul etmem. Ben motor çalışırken enjektör diplerine (lpg yada benzinde fark etmez) küçük petten hafif su döktüm. Hem oradaki suyu hemen emdi hem de motor sarsıntılı çalışmaya başladı su nedeni ile. Zaten hışş şeklinde suyu emdiğini de duydum. Aşırı su dökmeyin hafifçe az miktarda dökün. Yine hatalı bir uygulama sonucu zarar görürseniz sorumluluk almıyorum. Yapacağınız işlemler nedeni ile tüm sorumluluk yapan kişiye aittir. Bunu da baştan belirteyim çünkü herkesin teknik kabiliyeti ve el becerisi farklıdır.

    Çözüm ise yakıt kütüğünün sökülüp (enjektörler kütüğe montelidir) manifolda giren kısımlardaki oringlerin değiştirilmesidir. Yine başka yerde çatlak, delik, kırık vs yoksa bu işlem 1 saatte ve oring maliyeti 1-2 TL arasına çözülür. Rölanti dengesizliği hem lpg hem de benzinde olan arkadaşları kontrol ettirmesini tavsiye ederim.




  • Sayın SÖZÜAK bey ,kendim konyada memurun 15 bin lira butcem var 406 almayı düşünüyorum tavsiye edermisiniz parçası pahalımı 2.0 motor yakıt durumu çokmu cevaplarsanız sevinirim sonuçta memur oolduğumdan cevaplamaniz benim için çok onemli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar, Adım Barış.

    406 tavsiye ederim fakat alacağınız araç ne olursa olsun hor kullanılmış ise sorun çıkarttığından pahalıya mal olur özellikle de otomatik vites ve motor rektifiye işlemleri. O nedenle baştan sağlıklı bir araç bulup alabilirseniz iyi olur. Tavsiyem olası bir arızada onarım için ayıracak bütçeniz yok ise otomatik almayın.

    Genel oalrak ben şehir içi 32 lt lpg ile 220-270 km arası yol yapabiliyorum. Bunun için elbette aracınız bakımlı olmalı zira bakımsız her araç çok yakar. Bir de otomatik araç olduğunu söyleyeyim. Manuel olursa kullanım ve yaşadığınız şehir/bölgenin eğimine göre ve rakımına göre rakam değişir. Örneğin deniz seviyesinde araç mantık olarak performans canavarı olur ama yakıt bir miktar artar (hava yoğunluğunu deniz seviyesine indikçe artar, motordaki sensörler de bunu algılayıp daha fazla havaya daha fazla yakıt verirler motora). Örneğin Ankara'dan İzmir'e giderken 32 lt lpg ile 470 km yol yaptım yada Ankara-İstanbul arası aynı yakıtla 400 km yol yaptım. Ters istikametlerde tüketim artmıştı. Bir de lastik basınçlarını klasik 32-33 psi yerine 34-35 psi bastığınızda ki yurtdışında çok yapılan bir uygulamadır araç biraz titreşime hassas olur ama yol tutuş ve tüketim de düşer o nedenle yaz yada kış lastiklerinde basıncı yüksek tutarım, 2 haftada bir de kontrol edip tamamlarım gerekirse. Bence lpg donanımı ile 1400 kg olan 2000 motor araç adına güzel tüketimi var. Bu bir de alacağınız aracın motoruna bağlıdır. 406 lar 2 tip motor kullanır. 2001 sonrası almayı unutmayın. Eski kasa yada yeni kasasının ilk modelleri eski motor kullandığından hem lpg hem de tüketim olarak çok az problem yaratabilir. Bu konunun ilk sayfalarından itibaren bakarsanız yeni ve eski motor görüntülerinden ayrım yapmayı öğrenirsiniz.

    Parça fiyatları olarak kendi aracım adına oldukça makul olduğunu söyleyebilirim. Üstelik kaliteli yerli yedek parçalar da mevcut (kullandıklarım 4-5 yıl oldu motor takozları ve 2 yılda bir bazen değiştirdiğim Z rodu ki fiyatları ucuz.)
    Triger değişimi için pompa 115 TL, triger seti 120 TL. Bobin 215 TL, Conta, keçe vs 10-50 TL gibi. Bujiler 8-9 TL, filtreler 8-25 TL, tampon kaporta parçaları bol miktarda yan sanayi de mevcut. Çıkmasını da bulma ihtimaliniz yüksek. Bir fiat-reno yerli grubu gibi değil ama VW, MB, BMW gibi de anormal değil.

    Aracı alırken çok detaylı test yaptırın, motor kompresyonundan yağ kaçaklarına kadar baktırın. Alırken düzgün bir araç alırsanız kullanırken pek masraf çıkartmaz ama şu da bir gerçek ki her zaman %100 sağlamlık garantisi olmaz. Hangi aracı alırsanız alın sorun çıkartma olasılığı mevcut zira alacağınız aracın en genci 10 yaşında olacak (2004 model). Bizim vergi sistemi aracı alındığında 1 yaşında saydığından yasal olarak 11 yaşında olacak :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sozuak -- 27 Mart 2015; 10:46:11 >




  • Merhaba, 406 alınası ve binilesi bir araba. Fakat Barış beyin dediği gibi baştan iyi inceleyin. Tamam, her şey mükemmel olamaz, fakat eksiğini gediğini bilerek alırsanız canınız sıkılmaz. Giderilemeyecek bir arıza yok gibi. Bütçen dar ise uzak durmanı ya da bir kısım bütçeni kısa vadede ortaya çıkacak eksikleri gidermek üzere ayır derim. Şunu diyebilirim. Bu araba beni trafik canavarı yapacak gibi. Daha önceleri ort. 80Km. hız yapan ben, motor sesi dinlemeye alışkan olduğumdan mı ne, farkında olmadan şehir içinde bile 90-100 km hıza çıkar oldum. Alışmak zor olacak..
    Ben eksiklerinin farkında olmadan veya yanılarak aldım. Hoş, fazla sıkıntı olmadan eksikleri gideriyorum. Şimdi sunroof ile uğraşıyorum. Plastik kızak kırılmış tamirciler parça olmadığını söylüyor. Ustayım diyende açıp bakalım, 350 400 tl masraf olur gibi bir yaklaşımla elini cebime atıyor. Bilen varsa söylesin. Mekanizmanın üzerinde hareket ettiği plastik yol kırık. Takım veya tek işimi görür.
    Barış bey bilmek güzel. Bahsettiğin işleri ben de yapmayı göze alabilirim. Fakat sonuç hüsran olabilir. Çünkü bilgi ve beceri kolay kazanılmaz. Bende de Rolanti düzensizliği var gibi. İbre sürekli milimetrik titreme halinde. Fakat aşırı bir artma veya düşme yok. uzun aralıkla da olsa stop ettiği de oluyor. Fakat pek dert etmeden devam ediyorum. Umarım arabanın sıkıntılarını giderip, önümüzdeki yaz boyu keyfini çıkartırsın. Selamlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: doktor-xx

    Bu sabah aslan beni ilk defa yolda bıraktı, 80-90 km hızla giderken bir anda teklemeye ve güç kaybetmeye başladı, yakındaki opet istasyonuna girdim, aracın altından patlama şeklinde sesler geliyor, 1. yada orta susturucu seviyesinde ancak aracın altını göremedim mesaiye yetişmem gerektiğinden aracı orada bıraktım yarın sabah ilgileneceğim.
    Bu patlama sesleri bana ekzos problemi gibi gelsede aracın bir anda tetlemesi ve güç kaybetmesi acaba motor arızasımı diye düşündürüyor
    Tecrübesi olan varsa sevinirim ( 1 yıl önce katalitik konvektör değişti aynı zamanda yerli bir marka olan kendi atölyelerinde değişti içinin metal olduğu artık dökülme ve tıkanma yapmayacağı söylenmişti)

    Egzost komple çıksa traktör gibi çalışır ama sorunsuz gider hatta süper gider. Sizin büyük ihtimalle alttan diye duyduğunuz ses yerden yansıyan sestir zira motor haznesinden gelen ses yerden yansıyıp insanı yanıltıyor. Acaba emme manifoldu parçalandı da oradan hava mı alıyor diye düşünüyorum zira patlama sesini o yapıyor. manifolddan hava alan araçlarda kelebeği açınca (gaza basınca) patlama sesi oluşuyordu gördüğüm bir olay. Merakla sonucu bekliyoruz inşallah düşük maliyetle kurtarırsınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sozuak

    quote:

    Orijinalden alıntı: doktor-xx

    Bu sabah aslan beni ilk defa yolda bıraktı, 80-90 km hızla giderken bir anda teklemeye ve güç kaybetmeye başladı, yakındaki opet istasyonuna girdim, aracın altından patlama şeklinde sesler geliyor, 1. yada orta susturucu seviyesinde ancak aracın altını göremedim mesaiye yetişmem gerektiğinden aracı orada bıraktım yarın sabah ilgileneceğim.
    Bu patlama sesleri bana ekzos problemi gibi gelsede aracın bir anda tetlemesi ve güç kaybetmesi acaba motor arızasımı diye düşündürüyor
    Tecrübesi olan varsa sevinirim ( 1 yıl önce katalitik konvektör değişti aynı zamanda yerli bir marka olan kendi atölyelerinde değişti içinin metal olduğu artık dökülme ve tıkanma yapmayacağı söylenmişti)

    Egzost komple çıksa traktör gibi çalışır ama sorunsuz gider hatta süper gider. Sizin büyük ihtimalle alttan diye duyduğunuz ses yerden yansıyan sestir zira motor haznesinden gelen ses yerden yansıyıp insanı yanıltıyor. Acaba emme manifoldu parçalandı da oradan hava mı alıyor diye düşünüyorum zira patlama sesini o yapıyor. manifolddan hava alan araçlarda kelebeği açınca (gaza basınca) patlama sesi oluşuyordu gördüğüm bir olay. Merakla sonucu bekliyoruz inşallah düşük maliyetle kurtarırsınız.

    Silindir kapağı regtefiye olacak, subaplar yanmış, silindir contası değişecek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sebebi neymiş söylediler mi? Susuz mu kalmış?

    İmkan varsa çıkma kapak bakın en azından geometrisi bozulmamış olur. Bir de madem üst kapak açılacak, motor inecek segmanları kontrol ettirin hatta değiştirtin motor sıfıra yaklaşsın daha keyif alırsınız. Kafamda öyle bir proje var zaten 1-2 seneye komple motoru sıfırlayacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sozuak

    Sebebi neymiş söylediler mi? Susuz mu kalmış?

    İmkan varsa çıkma kapak bakın en azından geometrisi bozulmamış olur. Bir de madem üst kapak açılacak, motor inecek segmanları kontrol ettirin hatta değiştirtin motor sıfıra yaklaşsın daha keyif alırsınız. Kafamda öyle bir proje var zaten 1-2 seneye komple motoru sıfırlayacağım.

    Ustayla yarın ayrıntılı konuşacağım ancak ilk suyuna bakıldı 1 lt eksikti (zaten eksiliyordu orijinal olmayan kapaktan muhtemelen) şimdiye kadar hiç hararet yapmadı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 329330331332333
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.