Şimdi Ara

Peugeot 406 Hakkında Herşey (332. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7.008
Cevap
46
Favori
764.082
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 330331332333334
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1 lt de az değil ama. Bende de eksiltiyor fakat lpg regülatörüne giden bağlantı T lerinden. Daha önce yoktu fakat lpg regülatörünü değiştirince tabi oynadı hortumlar o nedenle sık sık kontrol ediyorum.
    Isı sensörü eksik su nedeni ile suya temas etmezse yükselen ısıyı algılayamıyor o nedenle sistemde hava olmadığından emin olmak gerekli. Sistemde boşluk olmayınca su basınç nedeni ile daha yüksek sıcaklıkta kaynıyor o nedenle sistemde özellikle sıcak mevsimlerde eksik olmamasına dikkat etmek gerekli. Kritik parçaları orijinal yada orijinali üreten marka gibi kaliteli marka seçin.
  • S.a arkadaşlar acil sorum olacak

    1999 2.0 sv sanroof hız sabitleyici otomatik 2 parça değişen sağ ön çamurluk kapı sacı bel altı boyalı 260 km renk gümüş gri

    Arabanın gidişi duruşu iyi 17.000 istiyor nasıldır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar merhaba, 2 hafta önce 2001 model 406 sv_bva aldım. 3 gün önce epey bir yağmur yağdı,sonra bir baktım arabanın sağ ön torpidonun yanından içeriye damlayarak paspasa bayağı su almış. Bu durumla ilgili ne yapabilirim? Arabayı kaportacıya mı götürmek gerekir? Bilgi verebilirseniz çok memnun olurum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hurok H kullanıcısına yanıt
    Evet iyi bir kaportacıya götürün fitillerden mi yoksa başka yerden mi bir baksın.
  • veyiss_18 kullanıcısına yanıt
    Ben 2007 yılında 2003 model olanına 20.000 vermiştim. İlginç, hem 99 model hem de km si benimkinden büyük 17.000. Demek ki benim araç 20.000 ediyor hala tek eksikliği hız sabitleyici yok onu da 250 TL ye taktırmak lazım.
  • Sozuak S kullanıcısına yanıt
    Hocam kimse önermedi baktım hos duruyordu gidişi de iyiydi ustaya götürmedim vaz geçtim şuan pahalı geldi 15 iyiydi 17 cok dedim adam 16.500 a indi ama o da çok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hurok

    Arkadaslar merhaba, 2 hafta önce 2001 model 406 sv_bva aldım. 3 gün önce epey bir yağmur yağdı,sonra bir baktım arabanın sağ ön torpidonun yanından içeriye damlayarak paspasa bayağı su almış. Bu durumla ilgili ne yapabilirim? Arabayı kaportacıya mı götürmek gerekir? Bilgi verebilirseniz çok memnun olurum.

    Sunroof çuya gittim.Tahliye kanalları tıkanmış dedi.Onları açtırdım. İnşallah bir daha içeri su sızdırmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sunroof yazmayınca yoktur diye yazmamıştım. Tahliye kanalı temizlendiyse uzun süre idare eder. Hortum çapını büyütenler vardı. Bir ara bende söküp bakayım ne durumda diye, geçmiş olsun.
  • Tabi sunroofcuyu bulana kadar bir kaportacı ve bir camcıyı dolaştım. Sonra camcı su dökerek sunroof tan kaynaklandığını söyledi. İnşallah bir daha tekrarlamaz şimdi arabayı kurutmaya çalışıyorum. Teşekkürler ilginize

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birde bugün , ilk defa giderken şanzıman ışıkları arıza verdi. Sabit hızda gitti gaz almadı, kırmızı ışıkta arabayı stop edip tekrar çalıştırdım. Arıza ışıkları ve şanzıman düzeldi. Acaba bu neden olmuştur? Bir daha tekrarlar mı? Şehir içinde 90 km yle giderken böyle bir arıza korkuttu beni.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sanziman bir sorun tespit ettiginde 3. Viteste sabit kalir. Sorun buyuk ihtimal hidrolik bloktadir. Bosch servis gibi donanimli bir yerde ariza kodunu okutun vites kutusu ecusunun motorunkini degil. Hidrolik blokta yag akisini kontrol eden elektrovalfler var. Onlarda sorun olabilir. Yag da sorun olabilir. Yag degisimi yaptirin gecmis sayfalarda aciklamalar var ben de tecrubelerimi yazmistim. Km niz nedir?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Km 174.000 . Şanzıman yağına baktırdım, normal dediler. Aracı bilgisayara bağlayıp şanzıman la ilgili iki hata kodunu sildiler.Haftaya tekrar gidip büyük ihtimalle selenoid diye birşey değiştirecekler. Fiyatıda bayağı yüksek heralde 550TL. Sizce normal mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • o kmlerde hala yağ değişmedi ise vites kutusunu revize ettirmek iyi olur. İçinde band fren ve yaprak balatalar ile teflon contalar var. Eğer maddi imkan var ise vites kutusunu indirtip komple sarfları değiştirtin, tork konvertörünü bu işleri yapan bir yerde açtırıp içindeki balatalar bitmiş ise değiştirtin. Ben 140.000 civarında yağ değişimi yapmıştım. Hafif hasarlı bir kaza geçirince hadi dedim arkadaşa motoru ve şanzımanı indirip bir bakalım, elden geçirelim. İyi ki de yapmışım o zaman araç 195.000 de idi balatalar son demlerinde fren bandları ise bitmiş tamburu yemeye başlamıştı. 4 sene olmuştur gerilerde yazmıştım 800 TL civarında sarflar tutmuştu sanırım o zaman. Filtre ve yağı komple değiştirmiştik. Bir de 140.000 civarında selenoid değişimi oldu o düzen tutmayınca usta sözünde durmak adına komple hidrolik bloğu değiştirdi araç düzelmişti.
  • Barış Bey deneyimlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Ben kayseri deyim. Fazla bir yer bilmiyorum. Sadece selenoid değişimi icin 550 tl normal fiyat mı? Sanırım çok uç bir fiyat verdi. Bu bahsettiğiniz işleri Ankara da yapan biri varsa oraya da gelebilirim. Yeter ki adam kandırmasınlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 valf değişecek 100 TL den 200 TL. 3-4 lt yağ değiştirseniz Lt si 20 TL civarı. Gerisi işçilik o da çok zor bir iş değil. Vites kutusunun ön yüzünde aracın önüne bakan kısımda kare kapak var orası açılıp hidrolik blok çıkartılacak üzerindeki 2 valf sökülüp yenileri takılacak. Sanmam ama sökülenlerin konnektörleri krem renkli ise yeni tipler siyah konnektörlü. Eski krem renkli çıkarsa vites kutusunun ecusundaki programın da yenisinin yüklenmesi gerekli. Hesaplayın işte gerisi işçilik ama yaptırmadan arızanın tekrarlanmayacağının garantisini alın. Ankara'da yer önerebilirim. Baki Usta, (http://www.ankaraotosanayisitesi.com/sahinler-otomatik-sanzuman-servisi/) . Sözünün eri dürüst insandır. 400 TL ye valf değişimi yaptırdım. Sorun düzelir dedi. Düzelmeyince komple şanzımandaki hidrolik bloğu ücret almadan değiştirdi. Genel olarakta çok başarılıdır yoksa gitmezdim. En azından arayıp fikir alın.




  • Çok teşekkürler hafta sonu bir aksilik çıkmazsa gideceğim. Sonuçları paylaşırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sozuak S kullanıcısına yanıt
    merhba bu dediğiniz d9 motor 406 llar motorunu yaptırınca ne kadar daha gider örneğin şuan 190 binde

    mesela günümüz taksilerine baktığımızda 700 bin km ortalama yapıyorlar. birde motor rektifiye edildiğinde arabanın performansı hissedilecek kadar artar mı
  • Selamlar,

    Benim aracım 250.000 e dayandı. Şu anda hala yağ yakma gibi bir sorunum yok. Performansından memnunum. Aracın bakımlarını düzgün yaparsanız 500.000 KMler normal ama elbette km arttıkça motorun aşınması sadece yaptığı yol değil çalışma süresine de bağlıdır, dolayısıyla yoğun trafikte 2 saatte alınan 30 km yol ile trafiksiz 15 dk da alınan 30 km yol motora aynı hasarı vermez. Bu da kompresyonun gittikçe düşmesine ve performansın azalmasına sebep olur. Motor düzgün şekilde rektifiye edilirse elbette performansın artması gereklidir en azından fabrikasından ilk çıktığı zamanki gücünün %90-95ini bulması lazım. Ben de düşünmüyor değilim. Maddi boyutunu araştırıp belki ilk etapta sadece segmanları yenilemeyi düşünebilirim. Motor ustası arkadaşıma danışacağım bu konuda zira 195000 km de sırf meraktan motoru açıp baktığımızda gömleklerde en ufak çizik-hasar göremedik.




  • Sozuak S kullanıcısına yanıt
    Bugün Kayseride şanzıman servisine gittim. Valfleri (sanırım selenoid)ve şanzıman yağını değiştirdim. İki defa arabayı denedim araç sogukken birinci vitesten ikinciye geçerken vuruntu yapmadı. İnşallah tekrarlamaz. Toplam 450 tl harcadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir yakınımın 2003 2.0 Hdi Otomatik aracı var. 1. bu araç için hangi sentetik motor yağını tavsiye edersiniz ?

    2. si Castrol'ün yağ seçici listesinde 2 tip motor var görünüyor.

    Biri: 66 Kw
    Diğeri: 80 Kw

    aracın hangi versiyon olduğunu nereden anlarız ?
  • 
Sayfa: önceki 330331332333334
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.