Güncelleme yaptıran arkadaşlar durum bildirebilir mi? Motor arızası veren var mı? |
PEUGEOT 408 (40. sayfa)
-
-
Güncelleme sonrası 3 gün oldu arıza vermiyor. Çözüldü bence. -
Hocam aracınız geldi mi hangi özellikler var acaba ben de c02 alıyorum ama aldıktan sonra öğrendim bu muhabbeti
-
Aracıma güncelleme gelmemişti ancak yazılımı tekrardan yüklediler ve 12 gün oldu motor arızası vermiyor
-
Sorun yok gibi duruyor. Alıyorum arkadaşlar bende -
Gt paket için ne rakam veriyorlar hiç sordunuz mu ?
-
Bazı test sürüşlerinde ön kol dayamada soğutma var dedikleri için acaba benim araçta mı sorun var dedim.
Torpido gözü bu konuda yeterli olacaktır zaten.
Ön cam rezistansı dediğim gibi Zonguldak(Batı Karadeniz) bölgede çok ihtiyaç duyulan bir durum değil, en azından ben Citroen'de 1 kere açmıştım o da denemek için.
Ancak Ankara, Erzurum vs gibi gece ayazı ve soğu olan yerlerde kurtarıcı olabilir sabah saatlerinde.
-
Torpido yeterli.
2015 model Turneo courier vardı bende onda da vardı,o sene sert kış geçmişti açmıştım ama sonraki araçlarımda pek aramadım,bir kaç sefer çeşmeden su ile halletmiştim.Sert kışı olan yerlerde sabah ki süreyi kısaltır kesinlikle
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi icemy -- 9 Ağustos 2024; 20:52:26 > -
EAT 8 şanzımandan benden başka memnun olmayan var mı? 10bin km'ye yaklaştı araç ve alt viteslerdeki kararsızlık, geç tepki verme, 2 den 3'e ve 4'den 3'e geçişlerde hafif sarsıntı (bu benim araca özel olabilir) iyice gözüme batmaya başladı. Sırf sorunsuz diye bu şanzımanı övenler yüzünden acaba bu şanzımanın eksik yönleri konu olmuyor mu?
-
Benim aracim 14binde sanzimanda en ufak sarsinti kararsizlik yok. Arabanin en begendigim ozelligi donanimlari ic dis dizayni ve sanzimani. Bence bir servise gosterin bir sorun var belliki -
Merhaba hocam,
Sürüş esnasında vites geçişlerinde bir problem yok.
Çok nadir park manevrası yaparken hafif sarsıntı yaptığı oluyor ama rahatsız edici düzeyde değil.
Aynı şanzımanı Citroen C4X'de de kullandım, park manevrasında nadiren aynı sarsıntıyı yapabiliyordu.
Sizdeki sürüş esnasındaki sarsıntıyı Citroen'de de yaşayan arkadaşlar olmuştu.
Şanzıman genel anlamda çok sorunsuz bir şanzımandır, ilk kavrama sıvı bulunan bir sistem ile sağlandığından sert cisim teması söz konusu olmamakta ve bu da ilk kalkışta yüksek tork üretmekte ve aşınma gibi durumları ortadan kaldırmaktadır.
-
Geçen hafta 90-100 arası giderken araç otomatik olarak ani fren yaparak hızı 30-40 a düşürdü. Arkadan araç geliyor olsa kaza yapacaktık. Ben yolcu koltuğundaydım, ekranda uyarı göremedim. Arka koltukta oturanlar uçan cips poşetinin aracın önünden geçtiğini söyledi.
Aracı sağa çekip sağını, solunu, altını, sensörleri kontrol ettim. Kir vb birşey yoktu.
Benzeri ile karşılaşan oldu mu? Çok güvensiz geldi bana bu durum.
Araç 2023 - gt -
Ben sadece yanaştırırken veya ışıklarda kalkarken yada beklerken titreme yaşıyorum . Onun haricinde sorunsuz sayılır ancak 15 sene DSG kullandıktan sonra diyebilirim ki DSG nin yanına dahi yaklaşamaz bu şanzıman. Ha buradaki başarı ölçüsü sorunsuzluk ise evet ben sorun yaşamasam da DSG bir zamanların en sorunlu şanzımanı olduğu için mimli bir şanzıman. Sonuç olarak hangisi daha iyi denirse DSG , ama şu anda da sizin yazdığınız gibi sorunlar henüz yaşamadım. Aracım 2024 GT çok kullanma şansım olmadı, 600 km oldu sadece.
-
Sizin araçta sorun olabilir. Ben ve arkadaşım en ufak bir sorun görmedik anlattığınız tarzda. Ancak arkadaşın araç direksiyonu tam çevirmelerde sürtme sesi yapıyordu pejo Türkiye ye kadar konuyu taşıyınca parça değişimine karar verildi.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cxcagri -- 26 Ağustos 2024; 11:12:48 > -
Sorun olduğunu düşünmüyorum. -
Merhabalar, güle güle kullanın.
Bende C4 shine bold var. ekimde aldım sıfır olarak. 15 bin km kullandım. şimdi bunu satıp 408 gt'ye geçmek istiyorum. (makyajlı 508 alacaktım, seneye üretimi duracak diye vazgeçtim. 3008 kasa değişiyor, elektrikli ile uğraşamam hem.)
Memnun musunuz. arada 400 bin fark var. buna karşılık matrix led, 19 jant, elektrikli ve daha geniş bir bagaj, daha kaliteli yanal destekli masajlı agr koltuk var. içi daha premium... değer mi bilemedim.
Yakıt olarak ikisi arasında (ağırlık farkından dolayı) 0.5 litre oynuyorsa normal. daha fazla oynamaması lazım.
Bir de yol tutuş ve yalıtımda fark var mı?
iyi ki aldım diyor musunuz, yoksa kaşınma mı dersiniz
selamlar saygılar
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dokuz Kavaklar -- 26 Ağustos 2024; 16:59:13 > -
O araba en az 2200 tl.den satışa girecektir. (elektriklililer için 2400 konuşuluyor bayilerde.) o paralara çıksam 15 bin km.de 2023 model 320İ alırım.
yeni gelecek hibrit 3008, 136 hp. yani şimdikilerle aynı motor gücünden bahsediyoruz üç aşağı beş yukarı. üstelik şanzıman artık çift kavrama. içi çok çok güzel ama arkası iğrenç ötesi.
sarı sitede 6 bin km.de 1750 ye bir sürü 408 var, alın geçin birini derim. ben elimdeki C4'ü satar satmaz öyle yapacağım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dokuz Kavaklar -- 26 Ağustos 2024; 16:56:39 > -
Merhabalar, teşekkür ederim.
Ben C4 X Shine Bold alırken dahi görünüm ve donanım olarak 408 GT'ye hayran kalmıştım ancak bütçe nedeniyle alamamıştım. yaklaşık 1 sene 5.000km civarı C4X'e bindim.
Benim C4X alma sebebim de fastback kasa olmasıydı ancak 408 daha sportif ve agresif bir görünüme sahip olduğundan aklım 408'de kalmıştı.
408 GT açık ara C4X Shine Bold'dan ileri saflarda bir otomobil.(Bu arada benim C4X'de otonom sürüş yoktu, tek eksik buydu diğer Shine Boldların bazılarından)
Bugün bir araç tanıtımına denk geldim Skoda Kodiaq, testi yapan led matrix far olmayan arabayı bundan sonra almam diyordu. Shine Bold'da otomatik uzun/kısa vardı ama led matrix resmen boyut atlatmış araca. Kısacası hiç karanlıkta araç sürmüyorsunuz, her daim kamera ve yapay zeka ile farlar yolunuzu aydınlatıyor.
Bagaj çok kullanışlı ve dediğiniz gibi otomatik ve ayakla eller serbest açabiliyorsunuz. Arka cam bagajla beraber kalkıyor olması yüklemeyi ve ya bagajda bir iş yapıyorsanız inanılmaz kolaylaştırıyor.(Camdaki pandizotta bagaj kapağı ile birlikte kalkıyor olması daha ulaşılabilir bir alan yaratıyor)
Masajlı agr koltuklar hem sürücü hem yolcu tarafı elektrikli ayarlanıyor ve elektrikli bel destekli, sürücü tarafı hafızalı. Gerçekten benim çok istediğim bir şeydi hafızalı koltuk, masaj derseniz gayet bir araç koltuğu için yeterli. Araç koltuğunu her açıda ayarlayabiliyorsunuz.
Araçta tüm güvenlik ve otonom sürüş donanımları mevcut. Hatta benim aracımda alarm da var. Ben de sonradan fark ettim. Araç açısı değiştiğinde, kapılar açıldığında ve içeride hareket olduğunda devreye giriyor. detaylı özellikleri kılavuzda da yazıyor.
Motor ve şanzıman Shine Bold ile aynı ben çok memnundum zaten. Ancak yakıt tüketimi tamamen ağırlığa bağlı değil maalesef. Ağırlığın yanında Peugeot'un kullandığı yazılımlara da bağlı.
Aracı İstanbul'dan alıp Zonguldak'a getirdim, tamamı olmasa da 150km kısmı My Peugeot uygulamasına yansımıştı. ortalama 6,8 lt tüketim yapmıştı ki sıfır araç için normal.
Zonguldak çok bayır/rampa/yokuş bir memleket güzargahtaki yol durumuna göre(3-4 kmlik kısa mesafelerde) 11-12-13-14 litreleri görebiliyor. Araç henüz 700 km'de 2-3 bin km sonra tüketim bir miktar daha düşecektir diye düşünüyorum. Dün 10km kadar şehirdışı yola gidip geldim 7,4lt tüketim gösterdi.
3 silindirli bir motor düşük hızlarda şehir içi kullanımda gazı biraz dikkatli vermenizi gerektiriyor.
C4x ile 408 yol tutuşunda kıyaslanmaz, sadece bunu söyleyebilirim,C4 için de muhtemel aynı şey geçerlidir. 408 de yüksek bir fastback ancak yol tutuşu bu araca göre çok çok iyi diyebilirim. Test sürüşlerinde yol tutuşunu çok övüyorlardı hakikaten övdükleri kadar varmış. İkame araç vermişlerdi kendi aracımdan önce o da 408 GT'ydi ve ne kadar zorlasam da hiç yol tutuşundan ödün vermedi araç.
Yalıtım C4X'den daha iyi. Ön camın akustik olduğunu okumuştum bir yerlerde, yan camlar lamine yani ön cam gibi çift katmanlı. Sadece yolun kaplama durumuna göre bazen lastik sesini alıyor ama temiz asfaltta ses yalıtımı çok daha iyi Citroen'e göre.
Ben iyi ki aldım diyorum. İstediğim tüm özellikler bu araçta var. Aslında bu araçta yok yok diyebiliriz.
Bu aracı öncelikle görüntüsü ve kasa yapısından dolayı çok beğeniyordum. Bir de barındırdığı donanım ve özelliklerle birlikte sunduğu konfor bir çok araca göre çok üst düzeyde diyebilirim.
Her bindiğimde iyi ki aldım diyebiliyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi adamcaz -- 27 Ağustos 2024; 13:17:29 >
-
Selamlar. Benim araçta da ilk çalışırken motor arıza uyarısı geliyordu bugün peugeot yetkili servis BSI’da güncelleme yapılacak dediler yani aracın beyni.
Sizin dediğiniz vsm yazılım güncellemesi nedir yetkili serviste bilen yok.
Sahiden vsm yazılım güncellemesi nedir? -
2024 allure sahibiyim Temmuz ayında mr7 vsm güncellemesi yayınlandı ağustos başında yaptırdım sıfır arıza artık çözüldü. İçeriği hakkında servisin bilgisi yok. My Peugeot uygulamasından iyileştirme kampanyaları kısmında siz de kontrol edebilirsiniz. Bsi güncellemesi bu olabilir.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X