Çevremdeki insanlar genelde Jetta yı almamı sölüyorlar. İşte piyasasının hareketli olmasından dolayı yada Wolkswagen kalitesi, DSG şanzıman vs. gibi avantajlarından dolayı. Fakat açıkçası gönlüm 508'den yana çünkü kasası olsun, iç dizayn kalitesi ve konforu olsun beni mest ediyor. Aynı zamanda yakıt konusunda da 508'lerin Jetta'dan biraz daha iyi olduğunu duydum. Genel olarak Peugeout'un yakıt konusunda iyi olduğu zaten bilinir.
Netice olarak sizden de deneyimlerinize istinaden tarafsız cevaplarınızı bekliyorum. Teşekkürler..
Öncelikle söylemem gerekir ki bu iki araç birbirinin dengi değil. 508 ın vw deki dengi passattır. zaten dikkat edersen vw de en donanımlısını alabiliyorken 508 de alt veya orta donanımı alabiliyorsun. 508 ın havası bambaska bende senle aynı fıkırdeyım. tarz dersen farklılık dersen tabıkı 508, ama rahat satayım dersen jetta...
quote:
Orijinalden alıntı: CeCoLi
Öncelikle söylemem gerekir ki bu iki araç birbirinin dengi değil. 508 ın vw deki dengi passattır. zaten dikkat edersen vw de en donanımlısını alabiliyorken 508 de alt veya orta donanımı alabiliyorsun. 508 ın havası bambaska bende senle aynı fıkırdeyım. tarz dersen farklılık dersen tabıkı 508, ama rahat satayım dersen jetta...
Haklısın 508 D segmenti bir araç fakat dediğin gibi Jetta'da en dolu paketi. Evet Jetta'nın pazarı büyük rahat satılabilir. Ama bunu büyük bi avantaj olarak görmüyorum Jetta için sonuçta 508 pazarı da ölü durumda değil.
Fakat tek çekincem Peugeot arabalarının çoğu insan tarafından bilinen irili ufaklı arızaları vs. Şuan forumdaki Peugeot konularına da genel manada baktığında durum kendini gösteriyor. Ama durum Wolkswagen'de böle değil. Acaba bu denli sorunlar 508'de mevcut mu. ?
Birde 508'in otomatik şanzımanı nasıl acaba Wolkswagen gibi çift kavramalı olmadığı için kaygılıyım biraz. Hani vites değiştirdiğinde kafa hareketi yaptırıyo mu acaba 508. ?
quote:
Orijinalden alıntı: fondeap
quote:
Orijinalden alıntı: CeCoLi
Öncelikle söylemem gerekir ki bu iki araç birbirinin dengi değil. 508 ın vw deki dengi passattır. zaten dikkat edersen vw de en donanımlısını alabiliyorken 508 de alt veya orta donanımı alabiliyorsun. 508 ın havası bambaska bende senle aynı fıkırdeyım. tarz dersen farklılık dersen tabıkı 508, ama rahat satayım dersen jetta...
Haklısın 508 D segmenti bir araç fakat dediğin gibi Jetta'da en dolu paketi. Evet Jetta'nın pazarı büyük rahat satılabilir. Ama bunu büyük bi avantaj olarak görmüyorum Jetta için sonuçta 508 pazarı da ölü durumda değil.
Fakat tek çekincem Peugeot arabalarının çoğu insan tarafından bilinen irili ufaklı arızaları vs. Şuan forumdaki Peugeot konularına da genel manada baktığında durum kendini gösteriyor. Ama durum Wolkswagen'de böle değil. Acaba bu denli sorunlar 508'de mevcut mu. ?
Birde 508'in otomatik şanzımanı nasıl acaba Wolkswagen gibi çift kavramalı olmadığı için kaygılıyım biraz. Hani vites değiştirdiğinde kafa hareketi yaptırıyo mu acaba 508. ?
şunu bilmeni isterim ki vw inde kendinde arızaları mevcut oluyor. Misal bazen dsg den bir servise giriyorsun sonra çıkamıyorsun. yanı vw de sonucta teknolojı kullanıyor ve bunun artı ve eksı gerı donuslerı mevcut. yanı vw de kusursuz degıl. dsg şanzumandan davalık olanlar bıle var. peugeot da da soyledıgın uzere sıkıntılar olabılıyor. bana kalırsa bıraz sans meselesı bu ıs... bence bır auto6r şanzuman kullan ve kararını ver. ben kullandım ve cıddı bır kesıntı yasatmıyor. tabı yıne bu durumda gorecelıdır kısıye gore degısır...
quote:
Orijinalden alıntı: CeCoLi
quote:
Orijinalden alıntı: fondeap
quote:
Orijinalden alıntı: CeCoLi
Öncelikle söylemem gerekir ki bu iki araç birbirinin dengi değil. 508 ın vw deki dengi passattır. zaten dikkat edersen vw de en donanımlısını alabiliyorken 508 de alt veya orta donanımı alabiliyorsun. 508 ın havası bambaska bende senle aynı fıkırdeyım. tarz dersen farklılık dersen tabıkı 508, ama rahat satayım dersen jetta...
Haklısın 508 D segmenti bir araç fakat dediğin gibi Jetta'da en dolu paketi. Evet Jetta'nın pazarı büyük rahat satılabilir. Ama bunu büyük bi avantaj olarak görmüyorum Jetta için sonuçta 508 pazarı da ölü durumda değil.
Fakat tek çekincem Peugeot arabalarının çoğu insan tarafından bilinen irili ufaklı arızaları vs. Şuan forumdaki Peugeot konularına da genel manada baktığında durum kendini gösteriyor. Ama durum Wolkswagen'de böle değil. Acaba bu denli sorunlar 508'de mevcut mu. ?
Birde 508'in otomatik şanzımanı nasıl acaba Wolkswagen gibi çift kavramalı olmadığı için kaygılıyım biraz. Hani vites değiştirdiğinde kafa hareketi yaptırıyo mu acaba 508. ?
şunu bilmeni isterim ki vw inde kendinde arızaları mevcut oluyor. Misal bazen dsg den bir servise giriyorsun sonra çıkamıyorsun. yanı vw de sonucta teknolojı kullanıyor ve bunun artı ve eksı gerı donuslerı mevcut. yanı vw de kusursuz degıl. dsg şanzumandan davalık olanlar bıle var. peugeot da da soyledıgın uzere sıkıntılar olabılıyor. bana kalırsa bıraz sans meselesı bu ıs... bence bır auto6r şanzuman kullan ve kararını ver. ben kullandım ve cıddı bır kesıntı yasatmıyor. tabı yıne bu durumda gorecelıdır kısıye gore degısır...
Tavsiyeni dikkate alıcam sağol.
Buarada bu aracın bagaj kapağının 508 yazısındaki 0'a basarak açıldığını öğrendim. :D bu adamlar hakikaten tasarımdan anlıyor. :)
2011 Ekim'den beri 508 kullanıyorum, çok memnunum...
quote:
Orijinalden alıntı: ENG_civ
2011 Ekim'den beri 508 kullanıyorum, çok memnunum...
rica etsem aracın özelliklerini ve kaç kuruş yaktığını söyleyebilirmisiniz.
Araç şehirler arası 4-6.5 lt arası yakıt yakıyor. 100km gibi hızlarda seyredebilir, ayağınıza hakim olabilirseniz 4lt'yi görürsünüz, hatta ben 3.9lt bile gördüm. 120-140 km gibi hızlarda 5lt gibi, 150 üstünde ise 6.5lt gibi ortalama değerler elde edersiniz. Şehir içi ise yaşadığınız şehre, mevsime ve kullanım tarzına bağlı olmak üzere 5.5-8lt arası bir değerde değişkenlik gösteriyor. Örneğin ben dik bayırı çok olan bir şehirde yaşıyorum(bayır aşağı bol fren, çıkarken ise bol gaz), klima yazın açık, mesafeler kısa - motor ısındığı sırada ben park ediyorum, bu koşullarda 8 lt. Ancak forumdaki İstanbul'da kullanan arkadaşlar 5-6lt arası değerler elde ediyorlar. Aracın sessizliği iyi, ancak dişli asfaltta bir miktar ses alıyor. Yol tutuş dengeli, süspansiyonlar belirli oranda sert, ama sertlik-yol tutuşu dengesi iyi ayarlanmış. Yani süspansiyon yumuşak olduğunda yol tutuşundan taviz veriyorsunuz. Kıstas alırsak Mercedes C180 fascination'ın yol tutuşu daha iyi ancak süspansiyonlar acayip sert. Aracı yumuşak kullanmam, inşaatçı olduğum için zaman zaman stabilize yolları da kullanırım. Buna rağmen bir-iki ufak tıkırtı sorunu yaşadım, servise gittiğimde hemen düzeltildi. Aracım en üst versiyon Allure, tek eksiği koltuk ısıtma. Yeni araçlarda koltuk ısıtma Allure serisinde standart geliyor. Koltuk ısıtmanın olmaması daha iyi, kontrol düğmelerini koydukları yerde bende boşluk var, cep telefonu koymak için ideal oluyor. Aracın içi çok geniş, deri koltuk kalitesi gayet iyi, start-stop teknolojisini ben çok seviyorum, gayet güzel çalışıyor ama alışamayan ve sevemeyen arkadaşlar da var. Araçta uzun-kısa far asistanı var, gece uzun yolda bir kamera yolu gözlüyor, kendi otomatik uzun kısa yapıyor. Kapılar dokunmatik, arabayı yine düğmeden çalıştırıyorsun, anahtar ile hiç işin yok, pantolonlarımı çakmak cepli alıyorum ve anahtarı pantolon değişiminde görüyorum Bagaj boyut olarak çok iyi, tek kötü tarafı yükleme ağzı biraz küçük gibi. Aklıma ilk gelenler bunlar, faydası olur ihşallah.
Forumdaki Peugeot sayfasındaki 508 Hakkında Herşey sayfasını inceleyin, gerçek kullanıcı deneyimlerini görürsünüz.
quote:
Orijinalden alıntı: ENG_civ
Araç şehirler arası 4-6.5 lt arası yakıt yakıyor. 100km gibi hızlarda seyredebilir, ayağınıza hakim olabilirseniz 4lt'yi görürsünüz, hatta ben 3.9lt bile gördüm. 120-140 km gibi hızlarda 5lt gibi, 150 üstünde ise 6.5lt gibi ortalama değerler elde edersiniz. Şehir içi ise yaşadığınız şehre, mevsime ve kullanım tarzına bağlı olmak üzere 5.5-8lt arası bir değerde değişkenlik gösteriyor. Örneğin ben dik bayırı çok olan bir şehirde yaşıyorum(bayır aşağı bol fren, çıkarken ise bol gaz), klima yazın açık, mesafeler kısa - motor ısındığı sırada ben park ediyorum, bu koşullarda 8 lt. Ancak forumdaki İstanbul'da kullanan arkadaşlar 5-6lt arası değerler elde ediyorlar. Aracın sessizliği iyi, ancak dişli asfaltta bir miktar ses alıyor. Yol tutuş dengeli, süspansiyonlar belirli oranda sert, ama sertlik-yol tutuşu dengesi iyi ayarlanmış. Yani süspansiyon yumuşak olduğunda yol tutuşundan taviz veriyorsunuz. Kıstas alırsak Mercedes C180 fascination'ın yol tutuşu daha iyi ancak süspansiyonlar acayip sert. Aracı yumuşak kullanmam, inşaatçı olduğum için zaman zaman stabilize yolları da kullanırım. Buna rağmen bir-iki ufak tıkırtı sorunu yaşadım, servise gittiğimde hemen düzeltildi. Aracım en üst versiyon Allure, tek eksiği koltuk ısıtma. Yeni araçlarda koltuk ısıtma Allure serisinde standart geliyor. Koltuk ısıtmanın olmaması daha iyi, kontrol düğmelerini koydukları yerde bende boşluk var, cep telefonu koymak için ideal oluyor. Aracın içi çok geniş, deri koltuk kalitesi gayet iyi, start-stop teknolojisini ben çok seviyorum, gayet güzel çalışıyor ama alışamayan ve sevemeyen arkadaşlar da var. Araçta uzun-kısa far asistanı var, gece uzun yolda bir kamera yolu gözlüyor, kendi otomatik uzun kısa yapıyor. Kapılar dokunmatik, arabayı yine düğmeden çalıştırıyorsun, anahtar ile hiç işin yok, pantolonlarımı çakmak cepli alıyorum ve anahtarı pantolon değişiminde görüyorum Bagaj boyut olarak çok iyi, tek kötü tarafı yükleme ağzı biraz küçük gibi. Aklıma ilk gelenler bunlar, faydası olur ihşallah.
Forumdaki Peugeot sayfasındaki 508 Hakkında Herşey sayfasını inceleyin, gerçek kullanıcı deneyimlerini görürsünüz.
Çok teşekkür ederim. Bagaj konusunda benimle aynı fikirde başkaları da varmış demek ki. :) Buarada bende inşaatçıyım. Süspansiyon konusunda size katılıyorum. Ama çok kötü diyen insanlarda var fakat bence bu göreceli bi kavram kişiden kişiye değişiyor.
Yakıt olayını da merak ediyodum iyi oldu. Tekrar teşekkür ederim.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme