Şimdi Ara

PEUGEOT EXPERT TRAVELLER SATIŞA SUNULDU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
27
Cevap
0
Favori
11.992
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Uzun zamandır beklediğim çarpışma testinden 5 yıldız aldığı için ilgimi çeken Autoshow fuarında görüp çok beğendiğim bir araç sonunda satışa sunulmuş.

    otomatik versiyon 145.000 TL den başlıyor.
    opsiyon olarak sunulan birçok özellik standart olsa fiyata makul diyebilirdim ama fiyat bana biraz yüksek geldi.
    geniş kullanım imkanı ile bence kalabalık ailelere mantıklı bir tercih olabilir.
    Hatta bana kalırsa Suv tarzı büyük araç almaktansa bu tip araçlar daha mantıklı
    http://kampanya.peugeot.com.tr/fiyat-listesi/








    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kyoshocu -- 28 Ekim 2017; 1:5:39 >







  • Aracı aldım su an 4500 km ortalama 8.5 lt yakıyor şehir içi istanbul da, sürüşü otomobil gibi 190 bastı denemek için daha fazla basar ama gereksiz bunu ortalama 130 km hızla uzun yolda çok rahat kullanıyorum.. araç rahat ve konforlu.. otomatik vites geçişi güzel, yol tutuşu güzel.. ford custom la bunun arasında kalmıştım custom un sürüşü daha ticari araç gibi gelmişti bunun otomobil gibi sürüş hissi var.. bagajı geniş fren mesafesi iyi.. kalkışta hızlanmasıda gayet yeterli.. daha çok bunu hafta sonu gezilerde kullanıyorum.. star stop var ama onu istanbulda çok mantıklı bulmadığım için kapatiyorum... ilerde belki koltuk düzenini değiştiririm en arka koltuğa geçişler biraz sıkıntılı ara koltuğu yatırmak gerekli ama içi ferah.. iki kapı otomatik alaşımlı jant ve zenon far, kör nokta uyarısı var oldukça önemli bu araçta.. aractan memnunum şu ana kadar, çocuklar bu araba ile yolculuğu seviyor, peugeot araçlardan otomatik vites ve elektronik arızası çok olduğunu duyduğum için çekiniyordum.. bu otomobilde bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum.. peugeot servisleri ilgili ilerde deneyimimi paylaşırım
    Bu aracı epey bir zamandan beridir bende takip ediyorum..

    birşeyler yazmadan önce birazcık araştırın fazla değil..

    bu proje toyota cıtroen ve pejo ortak projesi tıpkı önceki kasa proace ler gibi

    araçlar fransada üretilecek

    sadece logoları değişik olacak.sorunsuz toyotacı abiler övünür durur artık daş gibi japon aracı diye..)

    bu işin mucidi tabiki mercedes ona laf yok.

    ama reno motorlu en basit vito 160 binden başlıyor.

    otomatik şanzımanı koyduğumuzda rakam ise 200 yü geçiyor hadi buyrun..

    öyle gevrek konuşmak kolay değil.

    vosvos modellerini bu segmentde kale almıyorum sadece hacim israfılar.

    satıldıkları rakam ve kaliteleri ters ilişki.

    şanzımanı ve yürüyen aksamı evlere şenlik,servisleri öyle güzel ocak söndüren grubu,alana saygı duyulur ayrı.

    çok çok iyi niyetliler evet.
  • forumda bu araç ile bir ben ilgileniyorum galiba
  • ben de ilgileniyordum ancak ta ki pejo 133 bin türk lirası fiyat etiketi ile milleti kazıklamaya çalışana kadar...
  • Bi çok kişinin ilgi alanına girmiyor bu tarz araçlar. Ben de şahsen çok beğenmedim. VW Transporter türevi bir araç olmuş. Bunun yerine 5008 i tercih eden daha çok kişi olacaktır.
  • yani insanların binek araç yerine bu tarafta dikkatini çekmek istiyorsan fiyatta ciddi bişeyler yapmak lazım..

    evet aynı araç değil, binek başka bu başka ama neden bunu alayım??
  • bu araçlar için aile geniş olacak, Sürekli uzun yol yapıyor olacaksın o zaman mantıkli. Alıp şehir içi tek kişi kullanmak biraz saçma olur. Bir de 2.0 motorla gelmiş.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sanırım aynı araç Citroen'de Jumpy SpaceTourer adıyla satılıyor, 1.6 dizel manuel fiyatı 115.735TL
  • O fiyatla satışa değil görücüye sunulmuş kimse gidip almaz. Vito mu sandınız kendinizi sayın pejo? Citroën spacetourer çok daha mantıklo hme 1.6 motor hem daha ucuz. Onun da otomatiği yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçenlerde Göral'a aracımı servise götürmüştüm. Beklerken showrooma bir göz atayım dedim. Bu aracı ilk defa orada gördüm. İlgimi çekti, inceledim. Çok hoşuma gitti. İki kayar kapısı da otomatik. 2,0 lt 180 bh hdi motor.Eat şanzıman. Malzemeler sert ama içi boş tıngır mıngır değil, gayet tok. Gösterge paneli estetik. Dış görünüm siyah renkle çok hoş. Panoramik çift cam, arka için ayrı klima. Her türlü sürüş asistanı, güvenlik sistemi falan çok iyi. İçi dev gibi. Koltuklar çok rahat. Her açıdan çok ama çok hoşuma gitti hiç beklemediğim şekilde. Tam bir uzun yol arabası/geniş aile aracı/firma üst düzey çalışanlarının transfer aracı. Yazdığım üç işlev için de çok uygun. Fakat araç Göral'a henüz gelmişti ve fiyat etiketi yoktu. Hoşuma gidince internette yabancı incelemelerine baktım. Oralarda da hep olumlu yorumlarla karşılaşınca merakla fiyatını beklemeye başladım. Segmentindeki rakiplerinin fiyatları hakkında bilgim yok. Fakat ticari olarak vergilenen bir araç için opsiyonlar hariç 145.000 gerçekten çok uçuk bir rakam. Opsiyonların hepsi alınsa 160.000'i falan buluyor ki resmen geçirmece. Transporter, Vito falan da bu fiyatlardaysa onlar için de görüşüm aynı. Ulan demek ki devlet vergileri düşürse markalar anında o boşluğu yağlı kazıkla dolduracak.




  • caravelle varken kim alır bu tipsizi
    PEUGEOT EXPERT TRAVELLER SATIŞA SUNULDU
  • Citröen jumpy Tourer ile aynı fiyata gelir diye tahmin ediyordum ama Sadece 2 litre dizelle ve 15 bin tl fazla başlangıç fiyatıyla geldi.Benim kadrajımda olan bir araç bu expert traveller.
  • Ben aracı beğendim 2. Araç olarak almayı planlıyorum, fiyat donanım olarak iyi yeni çıktı.. ford custom baktım bu daha mantıklı geldi.. vw mersedes çok daha pahalı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracı aldım su an 4500 km ortalama 8.5 lt yakıyor şehir içi istanbul da, sürüşü otomobil gibi 190 bastı denemek için daha fazla basar ama gereksiz bunu ortalama 130 km hızla uzun yolda çok rahat kullanıyorum.. araç rahat ve konforlu.. otomatik vites geçişi güzel, yol tutuşu güzel.. ford custom la bunun arasında kalmıştım custom un sürüşü daha ticari araç gibi gelmişti bunun otomobil gibi sürüş hissi var.. bagajı geniş fren mesafesi iyi.. kalkışta hızlanmasıda gayet yeterli.. daha çok bunu hafta sonu gezilerde kullanıyorum.. star stop var ama onu istanbulda çok mantıklı bulmadığım için kapatiyorum... ilerde belki koltuk düzenini değiştiririm en arka koltuğa geçişler biraz sıkıntılı ara koltuğu yatırmak gerekli ama içi ferah.. iki kapı otomatik alaşımlı jant ve zenon far, kör nokta uyarısı var oldukça önemli bu araçta.. aractan memnunum şu ana kadar, çocuklar bu araba ile yolculuğu seviyor, peugeot araçlardan otomatik vites ve elektronik arızası çok olduğunu duyduğum için çekiniyordum.. bu otomobilde bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum.. peugeot servisleri ilgili ilerde deneyimimi paylaşırım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hakansol -- 1 Haziran 2018; 1:6:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu isin ustadi merso v serisidir binek arac gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu aracı epey bir zamandan beridir bende takip ediyorum..

    birşeyler yazmadan önce birazcık araştırın fazla değil..

    bu proje toyota cıtroen ve pejo ortak projesi tıpkı önceki kasa proace ler gibi

    araçlar fransada üretilecek

    sadece logoları değişik olacak.sorunsuz toyotacı abiler övünür durur artık daş gibi japon aracı diye..)

    bu işin mucidi tabiki mercedes ona laf yok.

    ama reno motorlu en basit vito 160 binden başlıyor.

    otomatik şanzımanı koyduğumuzda rakam ise 200 yü geçiyor hadi buyrun..

    öyle gevrek konuşmak kolay değil.

    vosvos modellerini bu segmentde kale almıyorum sadece hacim israfılar.

    satıldıkları rakam ve kaliteleri ters ilişki.

    şanzımanı ve yürüyen aksamı evlere şenlik,servisleri öyle güzel ocak söndüren grubu,alana saygı duyulur ayrı.

    çok çok iyi niyetliler evet.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakansol

    Aracı aldım su an 4500 km ortalama 8.5 lt yakıyor şehir içi istanbul da, sürüşü otomobil gibi 190 bastı denemek için daha fazla basar ama gereksiz bunu ortalama 130 km hızla uzun yolda çok rahat kullanıyorum.. araç rahat ve konforlu.. otomatik vites geçişi güzel, yol tutuşu güzel.. ford custom la bunun arasında kalmıştım custom un sürüşü daha ticari araç gibi gelmişti bunun otomobil gibi sürüş hissi var.. bagajı geniş fren mesafesi iyi.. kalkışta hızlanmasıda gayet yeterli.. daha çok bunu hafta sonu gezilerde kullanıyorum.. star stop var ama onu istanbulda çok mantıklı bulmadığım için kapatiyorum... ilerde belki koltuk düzenini değiştiririm en arka koltuğa geçişler biraz sıkıntılı ara koltuğu yatırmak gerekli ama içi ferah.. iki kapı otomatik alaşımlı jant ve zenon far, kör nokta uyarısı var oldukça önemli bu araçta.. aractan memnunum şu ana kadar, çocuklar bu araba ile yolculuğu seviyor, peugeot araçlardan otomatik vites ve elektronik arızası çok olduğunu duyduğum için çekiniyordum.. bu otomobilde bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum.. peugeot servisleri ilgili ilerde deneyimimi paylaşırım
    Hayırlı olsun güzel günlerde kullanın



    Benim de hayalimdi ama gerek full donanım fiyatının yüksek olması gerekse bulunduğum şehirdeki trafik nedeniyle başka araç tercih ettim.

    Ama hala aklımda var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2018 model c serisi aracların bile 150 bin tl olduğu yerde aynı model ve 2,0l otomatik cam tavan çift surgu vakumlu elektrıklı kapılar,360 kamera ve ön arka park sensorleri,zenon far,apple car play ,start stop,çelik alaşım cantlar vs özellıkteki aracı 2018 model 148 bin tl ye aldım iç trim olarak vito aracımdan daha sessiz ve ucuz
  • Ayni donanimda ki vitonun fiyatini 270 bin tl sayarsak fiyatini uygun buldugum transfer araci .. vitonun rakibi olabilir mi ? Asla ama bana carevella mi expret travel mi derseniz hic dusunmeden travell alirim ,, soyle bir durum da var 111 cdi yerine buda tercih edilebilir vito kullanicisi olarak sahsi gorusum budur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BOLDVIPER kullanıcısına yanıt
    merso wv yi sormuyoruzki burda peguot soruyoruz yakit kiyasliyiruz kıyasla bakalım merso nün yakıtını wv nın yakıtını elinde sadece koca bir hiç kalır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu aracı ilk gördüğümde çok beğendim heleki kısa şasesi daha gozel duruyor ama sadece panelvan var sanırım koltuklu olsa almak için ilk tercihim olurdu trafic lerde kısa sase şu an panelvan geliyor ww gende koltuklu var ama yakit konusunda wosvagen tavsiye etmmem şehir içi 12 litre yakıyor caravelle uzun sase 140 bg 2.0 motor du benim ki 2.0 trafic 115 bg trafic 9litre 10 litre yakıyordu belki peguot 1.6 115 bg 6 ileri olan araç şehir içi 7 litre yakarsa super demektir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.