Burada uzun uzadıya servislerle ilgili sıkıntıları mı yazmak istemiyorum, tüm yazdıklarım bu kurumlarla bireysel deneyimlerimin sonucu olan düşüncelerimdir.
bir kurum hadi verdiği hizmetten, müşteri memnuniyetinden, bazı ahlaki ve etik değerlerden yoksun olabilir, (olamaz ama var işte),
burada çalışanlarda mı ekmeğini yedikleri, geçimlerini sağladıkları, işlerine saygıları yok,
Neden araç bakım/tamir servisleri dediğimiz zaman hep şikayet hep şikayet ediyoruz, neden araç satın alırken şikayet etmiyoruz.
Aracımı satın aldığım kurumun satış kısmı ile servis kısımları arasında bu kadar mı anlayış farkı olur.
Peki bu servisleri denetleyen peugeottürkiye onlar da servisler kadar ilgisiz alakasız ve sadece şikayetimi anlatıp telefonu kapatıyorum çok güzel dinliyolar.
orjinal parça yerine ayrıca muadil parça diye, peugeot tr nin bilgisi dışında parçada takıyorlar.... Ama yine servsilerinin arkalarında..
Kurumsal firmalar olarak sizlerin ticari çıkarlarınızıda gözeterek, bir araçtan kazanılan paranın çoğunluğu bakım, arıza, yedek parçadan olduğunu bizlerden çok çok daha iyi bildiğiniz halde
bu işi adam gibi neden yapmıyorsunuz.
Ama maalsef ki size mecburuz, arabamın garantisinin sona erdiği gün sizlerle tüm ilişkimi kesicem,
Bu işi ya düzgün yapın, ya da hiç yapmayın ki insanlar zarar görmesin.
Aracınıza garanti dahilinde sizin onayınız olmadan muadil/yansanayi parçayı hiçbir yetkili takamaz.
Böyle birşeyi ispat ettiğinizde servise dava açma hakkınız vardır.Bunu unutmayın
bu muadil parça takma olayını açıkça zaten söylüyorlar;
arabam 20 gündür serviste yatıyor,
şanzumanın vites değiştiren bi mekanizmasının bağlantı kulağı kırılmış, parça Türkiyede yok, Fransa fabrikada da yok (üretimde vardır fakat yedek parça stoklarında yok), daha üreticiden fransa fabrikaya yeni geliyor, 20 gün sonra, daha oradan gönderilecek, buraya gelicek, gümrükten geçicek, arabaya takılacak, bi 20 gün daha biçiyorum,
Zaten kimsenin bişey yapabileceği bir konu değil, şikayetimi yazıyorum ama kimsenin umrunda değil, yapabilecek birşeyimiz yok deniyor,
Ben arabasız akıbeti ne olacak diye bekliyorum, bir volkwagen de size servis çıkışı araba tedarik edilir, konuyla ilgili bilgilendirmeler sürekli yapılır,
süreci ben takip ediyorum peugeot genel müdürlükten alıp yetkili servise tarihleri ben söylüyorum,
Sevgili peugeot yetkilileri bunları okusunlarda azcık endişe etsinler,
Umarım bu memnuniyetsizliğim yeni satın alacaklara bir nebze seçimlerinin ne olacağı konusunda yardımcı olur.
Bundan sonraki arabam Peugeot olur mu hayır olmayacak,
bende servislerin yuksek fıyatlarından sıkayetcıyım 4 teker fren balatasına 900 tl fiyat verdiler bu kadar ahlaksızlık olmaz kocaeli HALDIZLAR yetkil servis peugeot
900 mü hocam naptın ya şaka gibi
benim başımada gelen de aldığım fiyat 96 gelen fatura 198,
e 96 dediniz bana, nasıl olur diyorum?
ee, biz öyle demedik, biz size muadil parça fiyatı söylemişsizdir, biz orjinal taktık, eee belki başka bi arkadaş demiştir...
olay yerini de yazarım da ne kadar doğru bilmiyorum...
ne desenız az arkadasım bende kesınlıkle elektronık sorun dısında servıse adım atmam , 4 teker fren balatası esp var dıye 900 müş , yuh yanı dısarda olsun olsun 200 liraya mal ederım şerefsiz bunlar
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme