Şimdi Ara

Peugeout 208 1.2 & 1.2 vti farkı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
13
Cevap
0
Favori
15.764
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba değerli donanımhaber ailesi.

    Araç alma arifesindeyim. Malum fiyat şişirmelerinden dolayı fiyat&konfor beklentim birbirini tutmuyor.Son olarak peugeout 208 1.2 vti 2015 yarı otomatik cam tavan benzinli araca karar verdim . Bu aracı kullananlardan ricam

    1- Yakıt durumu şehir içi / dışı ortalama kaç kuruş yakıyor ?

    2- Bilginiz var ise 1.2 ile 1.2 vti arasındaki fark nedir ?


    DH ailesi 55.000 üst bütçeniz olsa

    1-benzin & otomatik &düşük km

    2-dizel&manuel

    3-dizel & otomatik yüksek km ( km>90.000)

    seçeneklerinden hangisini seçersiniz ? ( ARAÇ TAVSİYESİ lütfen 9







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Peugeot 208 1.2 ve 1.2 VTi: Farklılıklar ve Benzerlikler

    Peugeot 208, çok sayıda motor seçeneğiyle sunulan popüler bir hatchback modelidir. 1.2 litre benzinli motor, VTi ve PureTech olmak üzere iki farklı versiyonda mevcuttur. İşte bu iki motor arasındaki temel farklar ve benzerlikler:

    1.2 VTi Motor Nedir?

    VTi (Değişken Zamanlı Enjeksiyon), Peugeot tarafından geliştirilen bir benzinli motor teknolojisidir. 1.2 VTi motor, 82 bg güç ve 118 Nm tork üretir. Atmosferik bir motordur, yani turboşarjlı değildir.

    1.2 PureTech Motor ile 1.2 VTi Arasındaki Fark

    1.2 PureTech motoru, VTi motorunun daha modern bir versiyonudur ve daha iyi performans ve yakıt verimliliği sunar. Turboşarjlı bir motordur, yani daha yüksek güç ve tork üretir. 1.2 PureTech motor, 110 bg güç ve 205 Nm tork üretir.

    1.2 VTi Turboludur Mu?

    Hayır, 1.2 VTi motoru turboşarjlı değildir. Atmosferik bir motordur, yani gücünü hava-yakıt karışımını silindirlere emmekten alır.

    1.2 VTi vs 1.2 PureTech: Performans Karşılaştırması

    1.2 PureTech motoru, 1.2 VTi motoruna göre önemli ölçüde daha iyi performans sunar. Turboşarjı sayesinde 1.2 PureTech, daha yüksek güç ve tork üretir, bu da daha iyi hızlanma ve genel sürüş deneyimi sağlar.

    Yakıt Verimliliği ve Emisyonlar

    1.2 PureTech motoru, 1.2 VTi motoruna göre daha iyi yakıt verimliliği ve daha düşük emisyonlar sunar. Turboşarjı, daha düşük devirlerde daha fazla güç üretir, bu da daha az yakıt tüketimine yol açar.

    Sonuç

    1.2 VTi ve 1.2 PureTech motorları, farklı performans ve yakıt verimliliği ihtiyaçlarına sahip sürücülere hitap eder. Daha iyi performans ve yakıt verimliliği arıyorsanız 1.2 PureTech motorunu tercih etmelisiniz. Ancak daha uygun fiyatlı ve daha az karmaşık bir motor arıyorsanız 1.2 VTi motoru sizin için daha uygun olabilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • güncel
  • 1.2 110bg Turbo Motor , Eat6 tam otomatik şanzımanı var



    1.2vti 82hp Atmosferik Motor , Etg5 yarı otomatik tek kavrama şanzımanı var (dizelleri etg6)





    Yarı otomatiğini test et sonra al etg5 mcp deki bazı sıkıntıların giderilip daha kararlı hale getirildiği bir şanzıman...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yakıt konusunda içiniz rahat olsun piyasaki en az yakan araçlardan biridir. Sürekli yüksek devir kullanmazsanız trafik akışına göre hareket ederseniz Litre bazında 1.6 dizellerle aynı litreleri yakarsınız. Aynı aracı kullanıyorum ortalama şehir içi 6.5-7 Litre şehir dışı 4.5-5 Litre diyebiliriz.



    Otomatik şanzımanı da insanların abarttığı kadar değildir. Gayet rahat ve kullanışlı bir şanzıman.



    1.2 diye yazanlar genelde turbo 110 Beygir olanlar. Onların fiyatı 1.2 VTi lere göre yüksek. Alabilirseniz tabi ki 1.2 Turbo alın ancak 1.2 VTi ETG5 te güzel kombinasyondur. 80.000 KM de aracım Bakım ve şanzıman balatası dışında (800 ₺) hiç bir masraf çıkartmadı ayrıca aracım LPG li.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.4 dizel otomatiğini kullandım. Eğer etg5 o şanzıman ise sağlam sinirleriniz olmalı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: StevenGerrard

    1.4 dizel otomatiğini kullandım. Eğer etg5 o şanzıman ise sağlam sinirleriniz olmalı.

    1.4 dizeller eski nesil otl vitese sahip.1.6 dizel. 1.2 vti puretech(82hp) tamamen elden geçirilmiş.Öncekiyle alakası yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omcool

    Yakıt konusunda içiniz rahat olsun piyasaki en az yakan araçlardan biridir. Sürekli yüksek devir kullanmazsanız trafik akışına göre hareket ederseniz Litre bazında 1.6 dizellerle aynı litreleri yakarsınız. Aynı aracı kullanıyorum ortalama şehir içi 6.5-7 Litre şehir dışı 4.5-5 Litre diyebiliriz.



    Otomatik şanzımanı da insanların abarttığı kadar değildir. Gayet rahat ve kullanışlı bir şanzıman.



    1.2 diye yazanlar genelde turbo 110 Beygir olanlar. Onların fiyatı 1.2 VTi lere göre yüksek. Alabilirseniz tabi ki 1.2 Turbo alın ancak 1.2 VTi ETG5 te güzel kombinasyondur. 80.000 KM de aracım Bakım ve şanzıman balatası dışında (800 ₺) hiç bir masraf çıkartmadı ayrıca aracım LPG li.





    Sizin ETG5 baskı balatası 80.000 km dayandı mı hocam gerçekten?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Clio 1.2
    8 yıl önce açıldı
    Clio 4 1.2 vs İ20 1.2 mpi
    7 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Yok o kadar değil emin olmamakla birlikte 65-67.000 di hatırladığım kadarıyla. Benden önceki sahibi full şehiriçi trafikte kullanmış. 0 dan itibaren bende olsaydı 90.000 i görebilirdim diye tahmin ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şehir kullanımı için 1.2 vti uygun bir araç, 1.2 turbo olan modellerin fiyatı daha yüksek ama daha performanslıdır.Yakıt olarak 1.2 vti daha ekonomiktir.
    Belirttiğiniz bütçe ile ben olsam 1.4 hdi ya da 1.6 hdi dizel motorlu modeline bakardım benzinli motorlara ve sınıfındaki diğer araçlara göre gayet az tüketiyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • omcool kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bende de 2016 model 208 1,2 Puretech 82 bg ETG5 active modeli var. Çok memnunum araçtan, LPG'li yazmışsınız, ne marka model taktırdınız acaba, araba az yaksada benzin fiyatı (6,29 TL)can sıkıyor.
    Atiker Gold 1900 TL
    Prins 2500 TL
    BRC 3000 TL fiyat veriyorlar. Bu araca hangi marka model uyum sağlar,kullanan biri olarak yorumlarınızı yazar mısınız?...
    Teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goceronline

    Merhaba, bende de 2016 model 208 1,2 Puretech 82 bg ETG5 active modeli var. Çok memnunum araçtan, LPG'li yazmışsınız, ne marka model taktırdınız acaba, araba az yaksada benzin fiyatı (6,29 TL)can sıkıyor.
    Atiker Gold 1900 TL
    Prins 2500 TL
    BRC 3000 TL fiyat veriyorlar. Bu araca hangi marka model uyum sağlar,kullanan biri olarak yorumlarınızı yazar mısınız?...
    Teşekkürler.
    tercihiniz öncelikle lovato obd2 kit olsun .bütçe sıkıntınız yok ise brc derim.ama işini bilen bir sevis bulmanız en önemlisi .çünkü bu motorlar montaj hassasiyeti olan herkesin yaparız abiii diyip motoru rezil ettiği motorlar.iyi bir dönüşümcünüz varsa bulunduğunuz ilde yaptırın.yoksa bulaşmayın.
  • Merhaba, arkadaşa katılıyorum benimki Lovato OBD II idi. Ümraniye Candan Mühendisliği tavsiye ederim. İyi ustalardır zaten size ne takılması gerektiğini konusunda yardımcı olurlar.



    65.000 de taktırdım, 115.000 de sattım aracımı. Sorunsuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar yarın kısmet olursa 2015 model peugeot 208 1.2 vti puretech(82hp alacagım. Araç 29000km. Fiyat 45000tl. sizce nasıl. Doğrusu piyasada bu arçtan çok fazla 2. El var ve km.leri düşük acaba sorunlu bir araçmı bu 208 ler kafam karıştı.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.