Şimdi Ara

Peugot 307'lerde LPG montajında hangi marka tercih edilmeli? Ankara'da nerede montaj yapılabilir

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
32
Cevap
0
Favori
1.851
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    Peugoet 307 1.6 arabam var. Bu araca artık ben de LPG taktırmak istiyorum. 307'lere özel bir çok sorundan bahsedilmiş ancak memnun olan kullanıclar da var. Bu mesajları bir araya toplayıp 307 kullanıcıları için bir konu oluşturayım dedim.

    Arkadaşlar önerileriniz nedir?



  • İlk bilgiyi ben vereyim. BRC'nin 307'lere uygulaması var. Onlarda da benzin göstergesi ototmatik olarak düşüyormuş araç gazda gitse bile. Bu hatayı çözmek için bir tane modül takılıyormuş. Genel anlamda bi,r sorundan bahsetmediler.

    Ayrıca Zavoli markası da İzmir'de çok yaygın. Polaris firması aynı hataya çözümleri olduğunu iddaaa ediyor. Zavoli taktıran bir kaç kişi var onlar da memnun.

    Ayrıca ankarada Landi Renzo taktıran bir arkadaş var ve o da memnun. Landi renzonun daha kaliteli olduğu yazılmış ancak bahsettiğim hataya landi renzonun çözümü var mı bilmiyorum

    şimdilik bu kadar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ar600935

    Merhaba,

    Peugoet 307 1.6 arabam var. Bu araca artık ben de LPG taktırmak istiyorum. 307'lere özel bir çok sorundan bahsedilmiş ancak memnun olan kullanıclar da var. Bu mesajları bir araya toplayıp 307 kullanıcıları için bir konu oluşturayım dedim.

    Arkadaşlar önerileriniz nedir?


    MERHABA;
    KULLANICI OLARAK BELKI FIKIR VEREMIYEBILIRIM AMA MONTAJCI OLARAK SIZE TAVSIYE EDEBILECEGIM BIZIM YAPTIGIMIZ MONTAJLARDA SORUN YASAMADIGIMIZ VE CALISMA PRENSIPİ,YAZILIM OLARAK UYUM SORUNU YASATMAYAN E-GAS SIRALI SISTEMIN BU TARZ ARACLARDA KULLANILMASINI TAVSIYE EDEBILIRIM.
    SAYGILAR;
    GUVENLI VE SAGLIKLI SURUSLER DILEGIYLE.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cusahin -- 6 Nisan 2007; 14:13:40 >
  • bi defa ana sayfaya göz atsan bu konuyu açmazdın.. ne farkeder 306 307 hepsinde aynı problem var.. ilk sayfayı oku 306topiğii göreceksin
  • birincisi arkadaşım.. fikrini pm de veya burada rahatça söyleyebilirsin..

    ikincisi 306 konusunu okusan pejoların temel sorununun 306-307-406 durumu değil genel olduğunu da anlardın..

    konuyu açarken 306 konusnu okumadın neyse dedik uyardım hala okumamışsın. yazdığın pm den bu rahatlıkla anlaşılıyor..

     Peugot 307'lerde LPG montajında hangi marka tercih edilmeli? Ankara'da nerede montaj yapılabilir
  • unutmadan söyliyim daha forumda yenisin.. bilmiyo olabilirsin sorun değil.. fakat gidip 306 topiğinde (oraya gelip yardımcı olan LPG ustaları var) 307 de durum nedir diye sorsan. orada diğer sorulara cvp veren ustalar sanada cvp verecektir emin ol..

    bnm arabam 307 ne işim var 306 topiğiyle dersen yanılırsın. bana attığın pm de yazanda bu. dedim ya iyi bir araştırmacı olamayabilirsin sorun değil.. gelip buraya da verebilirler ama 2 konu ya ne gerek var? onu da geçtim yine söylüyorum o konuyu okusan pug un genel sorununu görürdün..

    pug a lpg takan da taktıranında çok az olduğunu

    esas sorunun ateşleme enjektörlerinin hızlarının yüksek olması olduğunu,

    bunun da sadece 307 ye mahsus olmadığını görürdün.
  • Tekrardan merhaba,

    Bu pazartesi 307'ime BRC seq 24 taktırdım. Bu işi yapmadan önce de 2-a mühendislikten konu hakkında daha detaylı bilgiler topladım. Herşeyden önce 306 ile 307 kesinlikle aynı değil. 306 larda full grup denilen bir durum söz konusu. Ancak 307'ler full grup değilmiş. Detaylar ilgili linktehttp://www.2a-lpg.com/forum/showthread.php?t=2070

    Yine aynı linkte peugoetlerde oneMoreaCupofCoffee'nin bahsetmiş olduğu enjektör hızlarıyla ilgili bilgileri de bulabilirsiniz. bu bilgiler oneMoreaCupofCoffee'nin söyledikleriyle çelişiyor. bu durumda kime inanacağınız size kalmış.

    Aracıma yapılan montajla ilgili bazı değerlendirmeler yapmak istiyorum.

    Araca montajı mavi denizler'de(ankara) pztesi yaptırdım. Montajı Volkan diye bir arkadaş yaptı. Program yüklemesi ve testleri ise Tuncay Bey yaptı.

    Aracın yol performansı ile ilgili tespit edebildiğim herhangi bir hata yok. benim kullanım stilimde aracın gaz yada benzinde çalıştığını anlamam mümkün değil. Ancak testler sırasında fark ettiğim bir konuyu paylaşmak istiyorum. Araç gaz ile çalışırken ani olarak gaza yüklenilirse aracın 750-1250 rpm arası devirlenmesinde gecikme oluşuyor. Bu hata benzinde çalışırken yok. Bu hata çok düşük devirlerde giderken araca ani gaz yüklemesi yapıldığında araçta titremeye neden oluyor. Bu hatanın muhtemel sebeplerine gelince bana söylenen gazdaki enjektör hızının benzindeki değeri yakalayamadığı yönünde. Ancak bu durum enjektörün kapasitesiyle ilgili değilmiş. enjektörleri biraz daha hızlandırabilirlermiş.bu da programlama ile yapılacak. Ancak montaj sonrası zaman sıkıntısı olduğu için hassas ayarı gelecek haftaya bıraktık. Bir diğer çözüm ise enjektörlerden manifolda giden hortum boylarını kısa tutmak olabilirmiş. esasında bu çözüm bana mantıklı geliyor. Bu nedenle yeni montaj yaptıracak arkadaşlara enjektörleri olabildiğince manifolda yakın monte ettirmelerini tavsiye edebilirim.

    Bu hata yukarıda da bahsettiğim gibi benim kullanım tarzımı hiç etkilemiyor. Ancak yine de düzeltilmesi gerekir. En azından LPG dönüşümü sonrası benzinden hiç bir farkının kalmaması için.

    Aracın genel performansı gayet iyi. Hızlanma ve devirlenmesi benzini aratmayacak şekilde. Otobanda rampa çıkarken 130-140(daha yukarı araç çekmedi kapasite bu kadar) inerken ise 170'e kadar(korkudan yukarısını deneyemedim) sorunsuz hızlanabildim. Benzin gaz geçişleri sorunsuz. Bu durumda eve dönerken içimde bir rahatlama oldu, biliyorum ki aracım az yakıt tüketiyor. Yakıt harcamaları hakkında bilgiyi şu an veremiyeceğim,

    307 montajı yaptıracak arkadaşlar. Bu işe karar verdiyseniz çok fazla etraftan etkilenmeyin. Bilin ki işinin ehli bir usta aracı size sorunsuz teslim edecektir. Marka olarak da BRC'de bence uygun.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • tse onaylı yerlere git
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ar600935

    Tekrardan merhaba,

    Bu pazartesi 307'ime BRC seq 24 taktırdım. Bu işi yapmadan önce de 2-a mühendislikten konu hakkında daha detaylı bilgiler topladım. Herşeyden önce 306 ile 307 kesinlikle aynı değil. 306 larda full grup denilen bir durum söz konusu. Ancak 307'ler full grup değilmiş. Detaylar ilgili linktehttp://www.2a-lpg.com/forum/showthread.php?t=2070

    Yine aynı linkte peugoetlerde oneMoreaCupofCoffee'nin bahsetmiş olduğu enjektör hızlarıyla ilgili bilgileri de bulabilirsiniz. bu bilgiler oneMoreaCupofCoffee'nin söyledikleriyle çelişiyor. bu durumda kime inanacağınız size kalmış.Aracıma yapılan montajla ilgili bazı değerlendirmeler yapmak istiyorum.

    Araca montajı mavi denizler'de(ankara) pztesi yaptırdım. Montajı Volkan diye bir arkadaş yaptı. Program yüklemesi ve testleri ise Tuncay Bey yaptı.

    Aracın yol performansı ile ilgili tespit edebildiğim herhangi bir hata yok. benim kullanım stilimde aracın gaz yada benzinde çalıştığını anlamam mümkün değil. Ancak testler sırasında fark ettiğim bir konuyu paylaşmak istiyorum. Araç gaz ile çalışırken ani olarak gaza yüklenilirse aracın 750-1250 rpm arası devirlenmesinde gecikme oluşuyor. Bu hata benzinde çalışırken yok. Bu hata çok düşük devirlerde giderken araca ani gaz yüklemesi yapıldığında araçta titremeye neden oluyor. Bu hatanın muhtemel sebeplerine gelince bana söylenen gazdaki enjektör hızının benzindeki değeri yakalayamadığı yönünde. Ancak bu durum enjektörün kapasitesiyle ilgili değilmiş. enjektörleri biraz daha hızlandırabilirlermiş.bu da programlama ile yapılacak. Ancak montaj sonrası zaman sıkıntısı olduğu için hassas ayarı gelecek haftaya bıraktık. Bir diğer çözüm ise enjektörlerden manifolda giden hortum boylarını kısa tutmak olabilirmiş. esasında bu çözüm bana mantıklı geliyor. Bu nedenle yeni montaj yaptıracak arkadaşlara enjektörleri olabildiğince manifolda yakın monte ettirmelerini tavsiye edebilirim.

    Bu hata yukarıda da bahsettiğim gibi benim kullanım tarzımı hiç etkilemiyor. Ancak yine de düzeltilmesi gerekir. En azından LPG dönüşümü sonrası benzinden hiç bir farkının kalmaması için.

    Aracın genel performansı gayet iyi. Hızlanma ve devirlenmesi benzini aratmayacak şekilde. Otobanda rampa çıkarken 130-140(daha yukarı araç çekmedi kapasite bu kadar) inerken ise 170'e kadar(korkudan yukarısını deneyemedim) sorunsuz hızlanabildim. Benzin gaz geçişleri sorunsuz. Bu durumda eve dönerken içimde bir rahatlama oldu, biliyorum ki aracım az yakıt tüketiyor. Yakıt harcamaları hakkında bilgiyi şu an veremiyeceğim,

    307 montajı yaptıracak arkadaşlar. Bu işe karar verdiyseniz çok fazla etraftan etkilenmeyin. Bilin ki işinin ehli bir usta aracı size sorunsuz teslim edecektir. Marka olarak da BRC'de bence uygun.





    şu koyu yerleri bi daha okusana sana zahmet. sen ne tuhaf tuhaf yazılar yazıyon ya. millete olunca önemli değil kendi arabana lpg takılacağı zaman özel muamele ohh ne ala.. birincisi enjektör hızları diğeride silindirlerin çalışma sırasıdır.




  • Çok saol bilgilendirmeler için hafta içinde izlenimlerini aktarırsan süper çünkü bende LPG düşünüyorum 307 örneği çok yok forumda
    quote:

    Orjinalden alıntı: ar600935

    Tekrardan merhaba,

    Bu pazartesi 307'ime BRC seq 24 taktırdım. Bu işi yapmadan önce de 2-a mühendislikten konu hakkında daha detaylı bilgiler topladım. Herşeyden önce 306 ile 307 kesinlikle aynı değil. 306 larda full grup denilen bir durum söz konusu. Ancak 307'ler full grup değilmiş. Detaylar ilgili linktehttp://www.2a-lpg.com/forum/showthread.php?t=2070

    Yine aynı linkte peugoetlerde oneMoreaCupofCoffee'nin bahsetmiş olduğu enjektör hızlarıyla ilgili bilgileri de bulabilirsiniz. bu bilgiler oneMoreaCupofCoffee'nin söyledikleriyle çelişiyor. bu durumda kime inanacağınız size kalmış.

    Aracıma yapılan montajla ilgili bazı değerlendirmeler yapmak istiyorum.

    Araca montajı mavi denizler'de(ankara) pztesi yaptırdım. Montajı Volkan diye bir arkadaş yaptı. Program yüklemesi ve testleri ise Tuncay Bey yaptı.

    Aracın yol performansı ile ilgili tespit edebildiğim herhangi bir hata yok. benim kullanım stilimde aracın gaz yada benzinde çalıştığını anlamam mümkün değil. Ancak testler sırasında fark ettiğim bir konuyu paylaşmak istiyorum. Araç gaz ile çalışırken ani olarak gaza yüklenilirse aracın 750-1250 rpm arası devirlenmesinde gecikme oluşuyor. Bu hata benzinde çalışırken yok. Bu hata çok düşük devirlerde giderken araca ani gaz yüklemesi yapıldığında araçta titremeye neden oluyor. Bu hatanın muhtemel sebeplerine gelince bana söylenen gazdaki enjektör hızının benzindeki değeri yakalayamadığı yönünde. Ancak bu durum enjektörün kapasitesiyle ilgili değilmiş. enjektörleri biraz daha hızlandırabilirlermiş.bu da programlama ile yapılacak. Ancak montaj sonrası zaman sıkıntısı olduğu için hassas ayarı gelecek haftaya bıraktık. Bir diğer çözüm ise enjektörlerden manifolda giden hortum boylarını kısa tutmak olabilirmiş. esasında bu çözüm bana mantıklı geliyor. Bu nedenle yeni montaj yaptıracak arkadaşlara enjektörleri olabildiğince manifolda yakın monte ettirmelerini tavsiye edebilirim.

    Bu hata yukarıda da bahsettiğim gibi benim kullanım tarzımı hiç etkilemiyor. Ancak yine de düzeltilmesi gerekir. En azından LPG dönüşümü sonrası benzinden hiç bir farkının kalmaması için.

    Aracın genel performansı gayet iyi. Hızlanma ve devirlenmesi benzini aratmayacak şekilde. Otobanda rampa çıkarken 130-140(daha yukarı araç çekmedi kapasite bu kadar) inerken ise 170'e kadar(korkudan yukarısını deneyemedim) sorunsuz hızlanabildim. Benzin gaz geçişleri sorunsuz. Bu durumda eve dönerken içimde bir rahatlama oldu, biliyorum ki aracım az yakıt tüketiyor. Yakıt harcamaları hakkında bilgiyi şu an veremiyeceğim,

    307 montajı yaptıracak arkadaşlar. Bu işe karar verdiyseniz çok fazla etraftan etkilenmeyin. Bilin ki işinin ehli bir usta aracı size sorunsuz teslim edecektir. Marka olarak da BRC'de bence uygun.






  • quote:

    Orjinalden alıntı: oneMoreaCupofCoffee


    quote:

    Orjinalden alıntı: ar600935

    Tekrardan merhaba,

    Bu pazartesi 307'ime BRC seq 24 taktırdım. Bu işi yapmadan önce de 2-a mühendislikten konu hakkında daha detaylı bilgiler topladım. Herşeyden önce 306 ile 307 kesinlikle aynı değil. 306 larda full grup denilen bir durum söz konusu. Ancak 307'ler full grup değilmiş. Detaylar ilgili linktehttp://www.2a-lpg.com/forum/showthread.php?t=2070

    Yine aynı linkte peugoetlerde oneMoreaCupofCoffee'nin bahsetmiş olduğu enjektör hızlarıyla ilgili bilgileri de bulabilirsiniz. bu bilgiler oneMoreaCupofCoffee'nin söyledikleriyle çelişiyor. bu durumda kime inanacağınız size kalmış.Aracıma yapılan montajla ilgili bazı değerlendirmeler yapmak istiyorum.

    Araca montajı mavi denizler'de(ankara) pztesi yaptırdım. Montajı Volkan diye bir arkadaş yaptı. Program yüklemesi ve testleri ise Tuncay Bey yaptı.

    Aracın yol performansı ile ilgili tespit edebildiğim herhangi bir hata yok. benim kullanım stilimde aracın gaz yada benzinde çalıştığını anlamam mümkün değil. Ancak testler sırasında fark ettiğim bir konuyu paylaşmak istiyorum. Araç gaz ile çalışırken ani olarak gaza yüklenilirse aracın 750-1250 rpm arası devirlenmesinde gecikme oluşuyor. Bu hata benzinde çalışırken yok. Bu hata çok düşük devirlerde giderken araca ani gaz yüklemesi yapıldığında araçta titremeye neden oluyor. Bu hatanın muhtemel sebeplerine gelince bana söylenen gazdaki enjektör hızının benzindeki değeri yakalayamadığı yönünde. Ancak bu durum enjektörün kapasitesiyle ilgili değilmiş. enjektörleri biraz daha hızlandırabilirlermiş.bu da programlama ile yapılacak. Ancak montaj sonrası zaman sıkıntısı olduğu için hassas ayarı gelecek haftaya bıraktık. Bir diğer çözüm ise enjektörlerden manifolda giden hortum boylarını kısa tutmak olabilirmiş. esasında bu çözüm bana mantıklı geliyor. Bu nedenle yeni montaj yaptıracak arkadaşlara enjektörleri olabildiğince manifolda yakın monte ettirmelerini tavsiye edebilirim.

    Bu hata yukarıda da bahsettiğim gibi benim kullanım tarzımı hiç etkilemiyor. Ancak yine de düzeltilmesi gerekir. En azından LPG dönüşümü sonrası benzinden hiç bir farkının kalmaması için.

    Aracın genel performansı gayet iyi. Hızlanma ve devirlenmesi benzini aratmayacak şekilde. Otobanda rampa çıkarken 130-140(daha yukarı araç çekmedi kapasite bu kadar) inerken ise 170'e kadar(korkudan yukarısını deneyemedim) sorunsuz hızlanabildim. Benzin gaz geçişleri sorunsuz. Bu durumda eve dönerken içimde bir rahatlama oldu, biliyorum ki aracım az yakıt tüketiyor. Yakıt harcamaları hakkında bilgiyi şu an veremiyeceğim,

    307 montajı yaptıracak arkadaşlar. Bu işe karar verdiyseniz çok fazla etraftan etkilenmeyin. Bilin ki işinin ehli bir usta aracı size sorunsuz teslim edecektir. Marka olarak da BRC'de bence uygun.





    şu koyu yerleri bi daha okusana sana zahmet. sen ne tuhaf tuhaf yazılar yazıyon ya. millete olunca önemli değil kendi arabana lpg takılacağı zaman özel muamele ohh ne ala.. birincisi enjektör hızları diğeride silindirlerin çalışma sırasıdır.


    Yazının devamında bu hatanın enjektör hızlarının BRC'de yetersiz olduğundan değil ayarla ve programlama ile düzeltilebileceğini de yazdım. Ayrıca hatanın giderilmesi için gerekenlerin neler olduğunu da ilgili linkte bulabilirsiniz.http://www.2a-lpg.com/forum/showthread.php?t=2020 Bu hata ile ilgili gelişmeleri de paylaşacağım ancak sizden ricam bu başlıkta yazılanlara sürekli olarak negatif yaklaşmamanız. Bu başlığı açmaktaki amacım 307'lere LPG taktırmaya düşünenlerle görüş alışverişinde bulunmak.

    Aracın 306larda olan sistemle çalışmadığını da 2-a mühendislikte çalışan uzman bir arkadaştan forum aracılığıyla öğrendim. O arkadaşa inanmayı tercih ettim ve iyi yaptığımı düşünüyorum.

    Özel muamele olayından kastınızı anlayamadım çünkü özel muamele yaptırsaydım başımdan geçenleri bu forumda paylaşma ihtiyacı duymazdım. Buradaki paylaşımlarımla herkese yaptığım araştırmaları ve bilgileri aktarıyorum. Bir şekilde referans olmaya çalışıyorum.

    1-2 hafta içinde gelişmeleri paylaşırım. Çünkü aracın son ayar işlemlerini pazartesi-30 nisan- yaptıracağım. Aşağıda aracıma yapılan montajın resmini bulabilirsiniz. Bahsettiğim hatayı gidermek için enjektörlerden çıkıp manifolda giden hortum boyları 10cm'den kısa olacak şekilde kısaltılacak ve enjeksiyon grubu motor kapağı üzerinde biraz daha manifolda yakın yere monte edilecek. Sonra programla yapılıp aracım tamamen benzinle aynı çalışack diye umut ediyorum. Gerçi şimdiki durumunda da ben bir sorun yaşamıyorum ama yine de düzlettireceğim.




  • DOGRU BİR KARAR HAYIRLI OLSUN
    quote:

    Orjinalden alıntı: ar600935

    Tekrardan merhaba,

    Bu pazartesi 307'ime BRC seq 24 taktırdım. Bu işi yapmadan önce de 2-a mühendislikten konu hakkında daha detaylı bilgiler topladım. Herşeyden önce 306 ile 307 kesinlikle aynı değil. 306 larda full grup denilen bir durum söz konusu. Ancak 307'ler full grup değilmiş. Detaylar ilgili linktehttp://www.2a-lpg.com/forum/showthread.php?t=2070

    Yine aynı linkte peugoetlerde oneMoreaCupofCoffee'nin bahsetmiş olduğu enjektör hızlarıyla ilgili bilgileri de bulabilirsiniz. bu bilgiler oneMoreaCupofCoffee'nin söyledikleriyle çelişiyor. bu durumda kime inanacağınız size kalmış.

    Aracıma yapılan montajla ilgili bazı değerlendirmeler yapmak istiyorum.

    Araca montajı mavi denizler'de(ankara) pztesi yaptırdım. Montajı Volkan diye bir arkadaş yaptı. Program yüklemesi ve testleri ise Tuncay Bey yaptı.

    Aracın yol performansı ile ilgili tespit edebildiğim herhangi bir hata yok. benim kullanım stilimde aracın gaz yada benzinde çalıştığını anlamam mümkün değil. Ancak testler sırasında fark ettiğim bir konuyu paylaşmak istiyorum. Araç gaz ile çalışırken ani olarak gaza yüklenilirse aracın 750-1250 rpm arası devirlenmesinde gecikme oluşuyor. Bu hata benzinde çalışırken yok. Bu hata çok düşük devirlerde giderken araca ani gaz yüklemesi yapıldığında araçta titremeye neden oluyor. Bu hatanın muhtemel sebeplerine gelince bana söylenen gazdaki enjektör hızının benzindeki değeri yakalayamadığı yönünde. Ancak bu durum enjektörün kapasitesiyle ilgili değilmiş. enjektörleri biraz daha hızlandırabilirlermiş.bu da programlama ile yapılacak. Ancak montaj sonrası zaman sıkıntısı olduğu için hassas ayarı gelecek haftaya bıraktık. Bir diğer çözüm ise enjektörlerden manifolda giden hortum boylarını kısa tutmak olabilirmiş. esasında bu çözüm bana mantıklı geliyor. Bu nedenle yeni montaj yaptıracak arkadaşlara enjektörleri olabildiğince manifolda yakın monte ettirmelerini tavsiye edebilirim.

    Bu hata yukarıda da bahsettiğim gibi benim kullanım tarzımı hiç etkilemiyor. Ancak yine de düzeltilmesi gerekir. En azından LPG dönüşümü sonrası benzinden hiç bir farkının kalmaması için.

    Aracın genel performansı gayet iyi. Hızlanma ve devirlenmesi benzini aratmayacak şekilde. Otobanda rampa çıkarken 130-140(daha yukarı araç çekmedi kapasite bu kadar) inerken ise 170'e kadar(korkudan yukarısını deneyemedim) sorunsuz hızlanabildim. Benzin gaz geçişleri sorunsuz. Bu durumda eve dönerken içimde bir rahatlama oldu, biliyorum ki aracım az yakıt tüketiyor. Yakıt harcamaları hakkında bilgiyi şu an veremiyeceğim,

    307 montajı yaptıracak arkadaşlar. Bu işe karar verdiyseniz çok fazla etraftan etkilenmeyin. Bilin ki işinin ehli bir usta aracı size sorunsuz teslim edecektir. Marka olarak da BRC'de bence uygun.






  • 07/05/2007 sabahı 2004 Pejo 307 aracımı Adana Olgun LPG ustalarının ellerine teslim ettim ve Atiker sıralı dönüşüm sistemli sekilde aldım. Aracın çekişin de veye motor sesınde herhangi değişme yok. ertsi gün sabah itibari ilede tankımı fulleyip (55YTLye) iş yerime doğru yola çıktım. yaklasık 100 km ye yakın problemsız ve zevkli bir yolculk gecırdm, daha sonra arıza lambası yandı ve yol bilgisayarında 'Anti pollution Fault' uyarısı verdi; ve kafa karıstıran bi meselede suki; aracın benzin ibresi ve yolbil.da gösterilen katedilecek masafe sürekli düştü. sanırım bu problemlerı gidermek içim bikaçkere daha servise gitmem gerekecek. konu hakkındaki gelişmeler hakkında forumu bilgilendireceğim, yorumu olan arkadaslarıda dinlemek isterim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gokhandisli

    07/05/2007 sabahı 2004 Pejo 307 aracımı Adana Olgun LPG ustalarının ellerine teslim ettim ve Atiker sıralı dönüşüm sistemli sekilde aldım. Aracın çekişin de veye motor sesınde herhangi değişme yok. ertsi gün sabah itibari ilede tankımı fulleyip (55YTLye) iş yerime doğru yola çıktım. yaklasık 100 km ye yakın problemsız ve zevkli bir yolculk gecırdm, daha sonra arıza lambası yandı ve yol bilgisayarında 'Anti pollution Fault' uyarısı verdi; ve kafa karıstıran bi meselede suki; aracın benzin ibresi ve yolbil.da gösterilen katedilecek masafe sürekli düştü. sanırım bu problemlerı gidermek içim bikaçkere daha servise gitmem gerekecek. konu hakkındaki gelişmeler hakkında forumu bilgilendireceğim, yorumu olan arkadaslarıda dinlemek isterim.

    Bekliyoruz....




  • Aracın Arıza lambası söndü uzunbi süre yanmadı ama sonra tekrar yandı, Benzin ibreside yakıt bitti ısığı yanıncaya kadar sürekli düştü. bende LPG servisinin yolunu tuttum yola cıkmadan Benzin depomu fulledim normalde depo bosken 155 YTL lik benzin alıyor fakat bu sefer 110 YTL lik aldı ve ibre yeniden Dolu yu gösterdi. yani araba gaz yakmasına ragmen benzin ibresi benzin yakmıscasına düşmüş. bu problem baska araclarda da meydana gelmiş örnekleri var fakat onlarda kontagı kapat-aç yapınca ibre yerine geliyormus bende öyle bi durum yok benimki hep düşme eyiliminde. ben depoya benzin alınca ibre eski halini aldı. garip bi durum nasıl bi çözüm bulabilirim bilmiyorum. Dönüşümü yapan servis te bilmiyor :-)
  • full depo (benzin) yatırım gibi valla

    garantiside 600 km yol gidebilirsin, sürekli lpg kullanırsan 1 sene sonra yine fulle depoyu
  • Sn Gökhan benzin deposunu doldurmanıza gerek yok 10-15 ytl lik benzin alınca da düzeldiğini duydum bir deneyin isterseniz Saygılar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: alper83

    full depo (benzin) yatırım gibi valla

    garantiside 600 km yol gidebilirsin, sürekli lpg kullanırsan 1 sene sonra yine fulle depoyu

    Benzin deponuzu fullemeyin uzun süre beklediği ve araç lpg de çalışken motordan sürekli geri dönüş yaptıgı için benzinin yapısı biraz olsun bozuluyor buna buharlaşmayıda ekleyin saygılar sunarım.
  • Sn oguzhannn haklısınız bende gerek olmadığı kanaatindeyim, fakat ben aracımın benzin yakıp yakmadığını kontrol için fullemiştim. Yakmamış :-)


    quote:

    Orjinalden alıntı: oguzhannn

    Sn Gökhan benzin deposunu doldurmanıza gerek yok 10-15 ytl lik benzin alınca da düzeldiğini duydum bir deneyin isterseniz Saygılar
  • Atiker taktırdığım 307de artık arıza lambasını ve ibre düşmesini geçtim aracım LPG de çalışmıyor, ilk çalışmayı benzinle yaptıktan belli bi süre sonra tam gaza gecerken uyarı sinyali veriyor ve LPG göstergesindeki G/B ışığı yanıp sönüyor. normalde bunu gaz bittiğinde yapması lazım bildiğim kadarı ile ama tankım full ve gazıda BP den aldım. Herhangi bir fikri yorumu olan arkadas varmı, Servise götürmeden önce bilgi sahibi olmak istiyorum?
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.