Şimdi Ara

Philips Azur GC-4870/02 & Philips Azur GC-4870/22 (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
155
Cevap
5
Favori
52.761
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • en uygun nerden alabiliriz /02 yi. ve ithalatçı firma olması ne kaybettirir???n11 ise ne yapmalı yada hangi kampanya bekleyelim ki daha da ucuza alalım yoksa şu anki fiyat uygun mu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetkaan

    arkadaşlar ütü almam lazım. kullananlar ütüden memnunmu acaba bu ütü ile homend 1109 ütü arasında gidip geliyorum birde ütü 195 lira daha uyguna nasıl alırım çek falan ?


    ben memnunum n11 'den aldım. enpara kullanırsanız çeke meke gerek kalmaz epey uyguna gelir.

    ithalatçı firma garantisinde distribütör'ün kendi servisleri olduğu gibi ithalatçı firmanında anlaştığı servisleri var. garanti süresinde farkeden bir durum yok. sizin bileceğiniz iş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nuvanda86 -- 30 Kasım 2013; 11:41:17 >
  • Arkadaşlar

    Bende geçen günkü n11 çek kampanyasından 50 tl lik indirim çeki alabilmiştim. Enpara ve pepsi kodu ile birleştirip

    GC4870/22 olan modelini 150 liraya aldım. Fakat üstte bir arkadaşın bahsettiği gibi, kutuda ilk defa açılacağını gösterir bir bandrol, bant vs. yoktu. Ütü kutunun içinde ambalajsız(bir naylon ambalajı vs. yoktu) vaziyette duruyordu. Belki normalde de kutu içerisinde ütünün kenarında ambalaj yoktur bilmiyorum. Ama kutunun üzerinde ilk defa açarken yırtmam gereken bir bandrol vs beklerdim. Açıkcası teşhir yada iade ürün falan mı diye kuşkulandım. Ama ucuza geldiği için sorun olmazsa iade de etmeyeyim diyorum.

    Kullananlara sormak istediğim bir kaç soru var. Ionic Deepsteam özelliği bildiğiniz gibi kurmalı yay sesine benzer bir ses çıkarıyor. Ama birde ütü ilk ısınırken yada ilk ısındığı zamandan hemen sonra yatay dikey hareketleri sırasında bildiğiniz elektrik kaçağı gibi yada araç aküsünün zıt kutuplarını birbirine değdirdiğinizde çıkan tarzı bariz bir cızırtı sesi çıkarıyor. Elektrik çarpacak diye korktum :) Belki suyun haznesinde kaynamasından kaynaklı falandır diye düşündüm. Sizde de böyle çok rahat duyulan bir ses oluyor mu.

    Bide buhar olayını sorayım. Suyu gerçekten çabuk bitiriyor. İki gömlekte fullediğim su bitti. Ama sanki bu buhar çıkışı gözle o kadar gözükmüyor değil mi?

    Ütüleme konusuna gelince. Eski 60 liralık philips ütüme göre çok çok iyi ütülüyor. O ütünün pek açamadığı %100 pamuk gömleğimi kuru temizlemecilerin ütülediği gibi ütüleyebildim. Ütüden sonra kırışıklık kalmadı.

    Aldığım ürünün n11 linki:

    http://www.n11.com/philips-gc487022-steamglide-plus-utu-P16518729




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mutluf

    arkadaşlar gc 4870/22 modelini hızlıal.com'dan aldım. Sipraişimi 4870/22 olarak verdim. kargo bugün elime ulaştı ve ürün 4870/02 modeli!!! Üstelik faturasını da 4870/22 olarak kesmelerine rağmen... Bu ütüyü hızlıal.com'dan almanızı tavsşye etmiyorum. 240 TL ödeme yaptım gelen ürün 4870/02. 4870/02 almak istesem aynı ürün n11.com'da 195 TL idi. Ayrıca gönderdikleri ürünün kutusu katalogları vs. rusça veya muadili bir dil. Önce ürünü geri göndereyim sonra sizlerle resimleri de paylaşacağım... Bu arada ürünün 4870/22 mi 4870/02 mi olduğu ürünün altındaki plastik kısım harici hiçbir yerde yazmıyor bilginize...

    Kitapcıklar rusçaysa paralel ithalat ürünüdür. Ben 185 tl olanından aldım n11 de onun kitapları da rusçaydı. Taban farkı var diye biliyorum 22 modelinde, yani fark var sonuçta. Anlamazlar diye verip geçiyorlar demekki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • n11 den ütü geldi fakat ütünün nersinde gc4870/02 yaziyor
  • bu buharın tüm deliklerden çıkmasını nasıl yapıyoruz...4870/02
  • 4870/22 modelini daha yeni olmasını düşünerek hızlı al sitesinden aldım ve gönderilen ütü 4870/02 olunca geri gönderdim;şikayet sitesine yazınca aradılar kaldırmam için şikayetimi 15 tl alt limitsiz çek tanımladılar;insanları kandırıyorlar maalesef..
    sonra gitti gidiyor sitesinden yaklaşık 240 liraya önce satıcıya üstüne basa basa modeli sorarak satın aldım.türkiye philips garantili olarak.ütü geldi ve hemen altına baktım üstte garanti kagıdında 4870/22 yazarken altında 4870/02 yazıyor;philips e danıstım bu ilerde sorun oluşturur dedi.tabi satıcıya ilettim durumu ve ne kadar dikkatlisiniz ben bile anlamadım diye cevapladı,neyse kargo ücreti bana ödetilerek yeni ütümü göndereceklerini söylediler ve gönderdiler ama faturayı içine koymadan!
    biraz da ütüden bahsedeyim;eski ütüm 2007 de alınmış tefal marka bir ütü..artık kireç kaplanmış iyi ütülemiyor ve su damlatıyordu.
    yeni ütümse ayarına dikkat ettiğim halde su damlatıyor ve eski ütümle aynı performansı gösteriyordu.birbirimize ısınamadık;o kadar övülen bir ütüyü begenmediğime kızdım kendime ama gerçekten kötüydü deneyimlerim.
    faturayı bin kere istedim ve zorla yine kargo ücretini bana ödettirerek yolladı satıcı firma..hemen 1 aylık iade hakkımı kullanarak kayra group ile iletişime geçip ütüyü gönderdim.iadem tam da son gün kabul edildi şimdi ücretin yatmasını bekliyorum
    ayrıca forumu taradım yeni bir ütü ve ütü masasına ihtiyacım var;ücretim yatınca almayı düşünüyorum..




  • Merhaba,

    Kliksa'dan Philips Türkiye garantili diye ürünü satın aldım ve bugün elime ulaştı. Henüz kullanma fırsatımız olmadı ancak sormak istediğim bir şey var.
    Kutuyu açtığımda ürünün naylon bir ambalaj içinde olmadığı ve tabanında herhangi bir koruyucu folyo vs. bulunmadığını gördüm. ,Sadece küçük bir nylon vardı ve kılavuzlarla ütünün temasını engelleyecek şekilde yerleştirilmişti. Ayrıca ütünün üzerinde karton tozları vardı. Kullanma klavuzu, garanti belgesi, su kabı kutuda eksiksizdi.
    Kutunun dışında da ilk açılması amacıyla konmuş bir etiket veya bandrol vs. yoktu.

    Philips Türkiye'yi aradığımda tüm philips ürünlerinin nylon ambalaj içerisinde kutulandığını belirtti ve tabanında herhangi bir koruyucu bulunmadığını söyledi.
    Sizin aldığınız ürünler kutu içerisinde nasıldı? Özellikle Philips garantili ürün alan arkadaşlar da bilgi verirse çok memnun olurum.
    Ürünü iade edip etmeme konusunda kararsız kaldım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi good person -- 18 Aralık 2013; 16:37:24 >




  • Kendi sorumun cevabını yine kendim buldum.
    En azından birilerinin işine yarar diye burada paylaşayım dedim !

    Philips Türkiye her ne kadar ürünler nylon ambalaj içinde oluyor dese de bu modelde ütü direkt kutulanmış durumda ve tabanında da koruyucu yok.
    Carrefour'da kontrol ettim ve yetkiliden 1 tane hiç açılmamış kutuyu açarak göstermesini istedim. Hem sözlü teyit etti hem de gözümle görmüş oldum.
    Bu arada ürünün sürekli sallamak yoluyla temizlenmesi gerektiğinden ve bazı parlama yorumlarından dolayı ürünü iade ettim.
    Tefal'in kireç kartuşlu auto clean ürünlerine yönelmiş durumdayım.
    FV 9650 modeli parlama yapmayan tabana sahip. Belirttiğim Tefal modelini çok fazla kullanan olmadığı için Performans olarak bir yorum yapmak zor tabi. Deneyip göreceğiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gulsah021

    4870/22 modelini daha yeni olmasını düşünerek hızlı al sitesinden aldım ve gönderilen ütü 4870/02 olunca geri gönderdim;şikayet sitesine yazınca aradılar kaldırmam için şikayetimi 15 tl alt limitsiz çek tanımladılar;insanları kandırıyorlar maalesef..
    sonra gitti gidiyor sitesinden yaklaşık 240 liraya önce satıcıya üstüne basa basa modeli sorarak satın aldım.türkiye philips garantili olarak.ütü geldi ve hemen altına baktım üstte garanti kagıdında 4870/22 yazarken altında 4870/02 yazıyor;philips e danıstım bu ilerde sorun oluşturur dedi.tabi satıcıya ilettim durumu ve ne kadar dikkatlisiniz ben bile anlamadım diye cevapladı,neyse kargo ücreti bana ödetilerek yeni ütümü göndereceklerini söylediler ve gönderdiler ama faturayı içine koymadan!
    biraz da ütüden bahsedeyim;eski ütüm 2007 de alınmış tefal marka bir ütü..artık kireç kaplanmış iyi ütülemiyor ve su damlatıyordu.
    yeni ütümse ayarına dikkat ettiğim halde su damlatıyor ve eski ütümle aynı performansı gösteriyordu.birbirimize ısınamadık;o kadar övülen bir ütüyü begenmediğime kızdım kendime ama gerçekten kötüydü deneyimlerim.
    faturayı bin kere istedim ve zorla yine kargo ücretini bana ödettirerek yolladı satıcı firma..hemen 1 aylık iade hakkımı kullanarak kayra group ile iletişime geçip ütüyü gönderdim.iadem tam da son gün kabul edildi şimdi ücretin yatmasını bekliyorum
    ayrıca forumu taradım yeni bir ütü ve ütü masasına ihtiyacım var;ücretim yatınca almayı düşünüyorum..
    quote:

    Orijinalden alinti: gulsah021

    4870/22 modelini daha yeni olmasini düsünerek hizli al sitesinden aldim ve gönderilen ütü 4870/02 olunca geri gönderdim;sikayet sitesine yazinca aradilar kaldirmam için sikayetimi 15 tl alt limitsiz çek tanimladilar;insanlari kandiriyorlar maalesef..
    sonra gitti gidiyor sitesinden yaklasik 240 liraya önce saticiya üstüne basa basa modeli sorarak satin aldim.türkiye philips garantili olarak.ütü geldi ve hemen altina baktim üstte garanti kagidinda 4870/22 yazarken altinda 4870/02 yaziyor;philips e danistim bu ilerde sorun olusturur dedi.tabi saticiya ilettim durumu ve ne kadar dikkatlisiniz ben bile anlamadim diye cevapladi,neyse kargo ücreti bana ödetilerek yeni ütümü göndereceklerini söylediler ve gönderdiler ama faturayi içine koymadan!
    biraz da ütüden bahsedeyim;eski ütüm 2007 de alinmis tefal marka bir ütü..artik kireç kaplanmis iyi ütülemiyor ve su damlatiyordu.
    yeni ütümse ayarina dikkat ettigim halde su damlatiyor ve eski ütümle ayni performansi gösteriyordu.birbirimize isinamadik;o kadar övülen bir ütüyü begenmedigime kizdim kendime ama gerçekten kötüydü deneyimlerim.
    faturayi bin kere istedim ve zorla yine kargo ücretini bana ödettirerek yolladi satici firma..hemen 1 aylik iade hakkimi kullanarak kayra group ile iletisime geçip ütüyü gönderdim.iadem tam da son gün kabul edildi simdi ücretin yatmasini bekliyorum
    ayrica forumu taradim yeni bir ütü ve ütü masasina ihtiyacim var;ücretim yatinca almayi düsünüyorum..


    quote:

    Orijinalden alinti: benjamin78

    Merhaba, resimdeki üründen aldim 2 gün önce. Philips azur 4870/02..O kadar çok satilmis ki..Garanti iyi çikar diyerek aldim. Reklamlarda yeni bir icat gibi anlatiliyordu. Ütüleyince gördüm ki, eski ucuz düsük kaliteli ütümle ayni sekilde ütülüyor. Ne kirisiklik açma, ne buhar gücü hiçbirseyi farkli degil. Su damlatmaz diyor su damlatiyor. Püskürtmesi zayif, sicaklik öyle 2600w gibi falan degil..alt tabana da bir yerden su geliyor. Nerden geldigi belli degil ve sicak tabana su geldiginde garip sesler çikartiyor. Fise takip bayagi isinmasini bekliyorsun. Ürünü aynen geri iade ettim bugün. Tek avantaji 330 ml su haznesiydi. Bundan sonra philips ürünlerinden uzak duracam. Kazanli ütülerde de materyal plastik olmasindan kaynakli asiri basinçtan zamanla plastik kisimlari eriyerek kullanilmaz hale geliyormus. Bence kazanli ütü de henüz profesyonel degiller. Tefalin de sikayetleri düsünülürse siemens e sans tanimakta fayda var.


    Merhaba,

    arkadaslar benimde merak ettigim bir konu var. Alintiladigim mesajlarda okuyabileceginiz gibi su akitma olayi nedir?

    Ben bugün Philips Azur GC4860/22 aldim. Evde ilk denememde, su akittigini gördüm. Ekstra buhar tusuna basinca oluyor bu su damlamasi.

    Su damlama önleyici özelliginin bir püf noktasi mi var?

    Bir yerde okudum. Suyun, ütü isindiktan sonra konulmasi gerekiyormus. Dogrulugu var mi?

    Bilgilerinizi paylasirsaniz sevinirim.


    Bu arada küçük bir ekleme yapmak istiyorum.
    Uzun zamandir küçük ev aletlerinde Philips markasini kullaniyoruz. Son zamanlarda aldigim Philips ürünlerinde, bariz bir sekilde kalitenin düstügünü görüyorum.

    Örnegin, bir önceki ütümüz "keske düsürüp kirmasaydim" Philips GC4720 öyle kaliteli ve tas gibi bir ütüydü ki.. Bugün aldigim Philips GC4860'in plastik kalitesinin verdigi hissi görünce sasirdim.

    Ayni sekilde geçtigimiz aylarda aldigim Philips HP8250 Salon Dry Pro 2300 saç kurutma makinesinin plastik kalitesi beni yine hüsrana ugratti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi balabanraca -- 28 Aralık 2013; 12:30:35 >




  • buhar ayarlarıyla kılavuza dikkat ederek oynadım 1 hafta boyunca..ben de sizin dediğiniz gibi ütünün ısınmasını bekleyip sonra suyu doldurdum..ama ne oldugunu anlayamadım.ya ben kullanmayı beceremedim..ya da ütü sorunluydu.bu kadar memnun insanın olması beni bu ütüye yönlendirmişti ama artık philips almak istemiyorum..siz de kullandıkça deneyimlerini paylaşırsanız sevinirim..
  • gulsah021 G kullanıcısına yanıt
    merhaba,

    ütünün su akıtmasının sebebini kendimce buldum. benim ütüm su akıtmıyor :)

    ütünün su akıtmasının yagane sebebi, yanlış kullanım.
    "ekstra buhar püskürtme" fonksiyonu sadece 3 noktalı sıcaklık ayarında (pamuklular için) ve maksimum sıcaklık ayarında kullanılabiliyor.
    ekstra buhar püskürtme butonu düşük sıcaklık ayarlarında, yanlış kullanılarak (buhar vermiyor diye) defalarca basılırsa su akıtıyor.
    en azından ben bunu keşfettim.
    ve bunu keşfettikten sonra ütümü en az 7-8 kez kullandım. kesinlikle su akıtmıyor.


     Philips Azur GC-4870/02 & Philips Azur GC-4870/22



    Damla tıpası
    Bu ütü damlama durdurucu bir özelliğe
    sahiptir: sıcaklık suyun tabandan damlamasını
    engelleyemeyecek kadar düşük olduğunda, ütü
    buhar üretmeyi otomatik olarak durdurur. Bu durum
    oluştuğunda, bir ses duyabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi balabanraca -- 6 Ocak 2014; 19:34:47 >




  • 4870/22 aldım.
    İlk kullanışımda beni hüsrana uğrattı açıkçası.
    Özellikle parlama yapması canımı sıktı.
    Çok iyi açtığını da söyleyemem.
    Vatan'dan adım, iade edeceğim galiba.
    Ama ne alacağımı da bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • good person G kullanıcısına yanıt
    Tefal FV 9650 modelini kullandınız mı ?
  • Brogba kullanıcısına yanıt
    Kullanıyoruz.
    Şok buhar performansı konusunda harikalar yaratmasa da iyi bir ütü.
    ütüyü temizleme konusu ise diğer birçok marka ve modele göre çok daha kolay.
  • Arkadaşlar Haziran'da düğünüm var. Şu ütüyü almak istiyoruz nişanlımla. Siz ne dersiniz?

    http://www.kliksa.com/urun/philips-gc4919-80-azur-buharli-utu-/901899952
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Andrei Rublev

    Arkadaşlar Haziran'da düğünüm var. Şu ütüyü almak istiyoruz nişanlımla. Siz ne dersiniz?

    http://www.kliksa.com/urun/philips-gc4919-80-azur-buharli-utu-/901899952

    güzel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EneRGy.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Andrei Rublev

    Arkadaşlar Haziran'da düğünüm var. Şu ütüyü almak istiyoruz nişanlımla. Siz ne dersiniz?

    http://www.kliksa.com/urun/philips-gc4919-80-azur-buharli-utu-/901899952

    güzel

    Peki aynı fiyatlarda daha iyi veya daha ekonomik bir f/p ürünü var mı? Yoksa bu en iyisi mi alabileceğim fiyata? Bir de avantajları ya da dezavantajları nedir hocam bu ütünün?




  • Biz de buna sahibiz. Tabanının en sağında yarım santim kadar küçük bir çizik oluşmuş, ütülerken kumaşa takıldığında farkettik. Neden oluştuğunu hatırlamıyoruz ama küçük bir darbe almış olabilir emin değillim. Servise götürdüğümüzde kullanıcı hatası dediler tabi. Küçük bir çizik için için taban değiştirmeden yolu yok mu dedik, yok dediler ve 150 TL ücret çıkardılar. Geçen ay Gold'da 200 TL ye bile gördüğüm ütü için 150 TL taban masrafını görünce içim tamamen soğudu :(
  • bu ütüyü tavsiye eder misiniz?
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.