Şimdi Ara

Philips Oled+ 907 (2022-2023) (23. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
558
Cevap
42
Favori
42.948
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Dün gece indirimlerinde 75 bin liraya 65OLED908/12 modelini aldım. Televizyona pc ve digiturk kutusunu baglayacağım. her ikisi için de HDMI 2.1 kablo mu almam gerekiyor ? Kutu içeriğinde bu kablo çıkmıyor sanırım.


    Bir de eğer 908 modeli kullanan varsa renk ayarlarını paylaşırsa çok sevinirim.

  • Arkadaşlar hatırlarsanız OLED 936'mda birden boydan boya beliren dikey ölü piksel sorunumu paylaşmıştım burada geçen gün. Birkaç güncelleme oldu paylaşayım istedim bana tuhaf gelen ve yanlış olduğunu düşündüğüm noktalar var yardımcı olursanız sevinirim, ne düşünüyorsunuz merak ettim.


    Servis geldi inceledi vs ve sonuç olarak değişim kararı çıktı. Buraya kadar her şey tamam ve olmasını istediğim şey buydu zaten.


    Fakat servis verdiği değişim onayı belgesiyle beraber cihazı aldığım yere götürmemi istedi. Vatan'a yani. Servis kutuladı televizyonu düzgünce, ben de kendim koca televizyonu vatan'a götürdüm, işlemleri falan yaptılar ve aldılar televizyonu.


    Fakat burda saçmalıklardan ilki vatan'ın televizyonu merkeze incelemeye gönderiyor olması. Zaten cihazın resmi servisi değişim kararı vermiş burda ve daha garantisi devam eden üretici hatalı bir cihaz var ortada, tekrar nesi inceleniyor? Kutuyu açtılar orda fotoğraf falan çektiler bir şeyler yaptılar ve onay bekleyeceğiz dediler (sonra da zar zor kaç saat geri kutuya koymaya çalıştılar zaten, fiyasko yani). Çalışanları duyuyorum ne yaptıklarından haberi yok bu televizyon niye bu kadar ince, nolmuş buna falan diyorlar. Her neyse bu kısım sorun değil normalde değişim olacaksa zaten, fakat asıl bundan sonra şimdi anlatacağım kısım benim iyice canımı sıktı.


    Biliyorsunuz şu an OLED936 satılmıyor yerine OLED937 ve OLED908 falan çıktı. 937 zaten neredeyse birebir aynı cihaz, sadece hoparlör rengi falan farklı. Vatandaki elemanlar ellerinde 936 göremedikleri için birebir değişim olamayacağını, büyük ihtimalle para iadesi olacağını falan söylediler. Bunlar kendi tahminleri henüz yaşanmadı şu an daha onay bekleniyor merkezden, fakat daha önce böyle olduğunu söylediler.


    Ben OLED936'yı 34 bine falan almıştım vaktinde, ve şu an o fiyata bırakın oledi, miniled televizyon hatta telefon bile alınmıyor. 936'yı alırken mağazadaki en pahalı televizyonlardan biriydi üstelik. Yaptıkları şey sorunlu iPhone 15 için değişim kararı çıkartıp sonra fiyatını iade edicez değiştiremeyiz diyip sizin iPhone 11 alabilecek olmanız gibi bir şey oldu.


    Henüz vatan merkezden karar çıkmadı ama bu yanıtları beni çok şaşırttı, elinde cihazın aynısı yoksa mantıken ya muadiliyle değiştirirsin, ya da üst modeliyle, nasıl bi saçmalık bu para iadesi?


    Bunun üzerine böyle bir şey yaşanırsa tüketici hakem heyetine başvurum falan demem üzerine tüketici hakem heyetinin bu konuda bana yardımcı olamayacağını veya haklı bulmayacaklarını falan söylediler. Fakat ben haklı olduğumu düşünüyorum saçmalık gerçekten, ürünün bozulması da benim hatam değil, üzerine yeni modeller çıktığı için elllerinde olmaması da benim hatam değil, arada fiyat farkı oluşması da benim hatam değil sonuçta.


    Yardımcı olursanız veya görüşlerinizi bildirirseniz çok sevinirim cidden neler yapmam gerektiği veya normal olup olmadığı hakkında. Henüz vatan kararını bildirmedi, haftaya belli olacakmış. Yeniden güncelleme paylaşımı yaparım neler olduğu konusunda.


    @kutillo @ZvAnA @deppechemode45 @3.0V6




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wholelottared -- 22 Aralık 2023; 14:11:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • wholelottared W kullanıcısına yanıt
    Valla hocam bu tarz sorun yaşamıştım tv de samsung ellerinde aynı modelin olmadığını tv nin değeri kadar ödeme yapıp daha üst model tv verdiler hiç vatanla muhatap olmadım direk samsung servis halletti

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • wholelottared W kullanıcısına yanıt

    Geçmiş olsun tüketici hakem heyetine başvuru yapın misli ile degisim talep edin üretici hatalı değişimler de ya aynı ürünü sağlamak zorunda yada bir üst modeli vermez zorunda


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aslında burdaki muhatabın Vatan olmaması gerekir. Değişimi servisin yapması gerekirdi. Vatan ile alakasını çözemedim konunun. Tv nin değişim için aynısı yoksa bir üst muadil cihaz vermek zorundalar. Rahat olun o konuda . Tüketici hakem heyetinde herşekilde sizden yana karar verir. Forumu araştırırsanız benzer bir çok konu var

  • islam0326 kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler beklemedeyim bakalım...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • deppechemode45 D kullanıcısına yanıt

    Evet vatan'la bağlantıyı ben de anlayamadım, hatta o yüzden genel Philips müşteri hizmetlerini aradım bu olaydan sonra ve Philips değişim işlemleri için sürecin normal olduğunu çünkü kendilerinin bir satış kanalı olmadığını dolayısıyla aldığım yerle muhattap olmam gerektiğini söylediler.


    Yani resmi servisi değişim kararı verdiği hâlde bir de şimdi vatan'ın kararına kaldık bakalım onlar da saçma sapan ücret iadesi olabilir lafı ediyorlar.


    Teşekkürler yanıt için bir ilerleme olursa paylaşacağım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wholelottared

    Evet vatan'la bağlantıyı ben de anlayamadım, hatta o yüzden genel Philips müşteri hizmetlerini aradım bu olaydan sonra ve Philips değişim işlemleri için sürecin normal olduğunu çünkü kendilerinin bir satış kanalı olmadığını dolayısıyla aldığım yerle muhattap olmam gerektiğini söylediler.


    Yani resmi servisi değişim kararı verdiği hâlde bir de şimdi vatan'ın kararına kaldık bakalım onlar da saçma sapan ücret iadesi olabilir lafı ediyorlar.


    Teşekkürler yanıt için bir ilerleme olursa paylaşacağım.

    Ücret iadesi vermeye kalkarlarsa hiç vakit kaybetmeden thh başvurusu yapın. Sonra kuzu kuzu istediğinizi vereceklerdir.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • wholelottared W kullanıcısına yanıt

    Bu gibi durumlarda ücret iadesi, arızanın tamiri ya da birebir ya da muadili tv ile değişim için kanun sizin kararınıza bakıyor. Yani ben para iadesi istemiyorum birebir aynı model yoksa da muadil ile değişim istiyorum deme hakkınız var. Ancak maalesef işte bizim ülkede klasik olarak müşteriyi uğraştırarak belki kabul ettiririz kafasında olduklarından sonuna kadar zorluyorlar. Bu yüzden muhtemelen thh'ne başvurmak durumunda kalacaksınız. Onlar da talebinizi haklı bulup lehinize karar verecek.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ZvAnA -- 23 Aralık 2023; 2:44:55 >
  • merhaba arkadaşlar. ben de yaklaşık bir haftadır 65oled907 ile aranıza katıldım.

    TV'yi kullanırken fark ettiğim bir durum var ve sizlerle de paylaşmak istiyorum. amblight açıkken televizyondan 2-3 dakikada bir tık diye bir ses geliyor. bi yandan takmamaya çalışıyorum ama bi yandan da takıyorum. amblightı kapattığımda bu ses gelmiyor. bu durumu yaşayan var mı? servis çağırsam o anda o sesi duyup duymayacaklarına da emin değilim. sırf bunun için de iade süreci başlatsam mı bilemiyorum. sizlerin de deneyim, fikir ve tavsiyelerini almak istedim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 01taklamakan01 0 kullanıcısına yanıt

    Bu kadar yuksek meblalar verdiginiz tv den hakli olarak sorunsuz bir urun bekliyorsunuz. Eger sizi rahatsiz ediyorsa izlerken keyfinizi kaciriyorsa servis cagirip iade talep edin. Ses cikardigi anlari video kaydini alin




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deppechemode45 -- 23 Aralık 2023; 23:44:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • wholelottared W kullanıcısına yanıt
    Maalesef sürecin benzerini yaşadım. 65 oled 907 vatandan almıştım. Servis değişim kararı verdi. Philips bu aşamadan sonra süreçten elini ayağını çekti. Benj Vatan bilgisayar ile muhatap etti. Tv nin Horoz kargo ile geri gönderilmesi. Vatan in tekrar inceleme süreci ve yeni tv nin bana gelmesi tam 2 ay sürdü. Çok şükür ki aynı tv den stokta vardı.
    Burada sorun ben Philips markasına güven duyarak bir ödeme yaptım ve bu tv yi satın aldım. Defalarca kez Philips müşteri hizmetlerini aradım. 1 buçuk aydır evimde tv yok. Boş duvarı izliyorum. Vatan bilgisayar süreci yavaşlatıyor gibi şikayetlerim oldu. Söyledikleri tek şey Vatan ile gorusun.

    Samsung veya LG de böyle bir durum olmuyor. Yetkili servis yeni tv yi kendi getirip kurulumu yapıyor. Maalesef bu nedenle asla bir daha Philips tv almam. Çok fazla mağdur ettiler.

    Vatan dan yeni Tv geldi. Tekrar servis talep ettim. 1 hafta sonra geldiler. Bunun gibi bir sürü süreci defalarca kez arayarak kendim yönettim.

    Bu kadar yüklü meblağ ödediğim bir tv de süreç ile neden ben uğraşıyorum ki. Tv arızalı ise servis yeni tv yi getirir. Aynı anda eski tv yi toplayıp geri götürür.

    Ama Philips de sürecin her aşamasında sinir krizi geçiriyorsunuz. Yani ben bu tv yi Vatan gibi sözde kurumsal bir firma yerine Hepsiburada daki ufak çaplı küçük firmalardan alsaydım ne yapacaktım? Kime nasıl ulaşacaktım kiminle muhatap olacaktım ? Ya da o satıcının dükkanı kapansa ulaşacak birisini bulamasam. Neler olacaktı.


    Size bol sabırlar diliyorum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • cchacalls kullanıcısına yanıt

    Geçmiş olsun hocam size de berbat bir durum cidden, teşekkürler yanıtınız için. Ben şimdiden bu durumda tüketici hakem heyetine başvurmalı mıyım acaba yoksa vatanın kararını mı beklemeliyim? Çoğu kişi para iadesi derler diyor ama bunu demeden tüketici hakem heyetine başvurabiliyor muyum? Sanırım şu an beklemek dışında yapabileceğim bir şey yok anladığım kadarıyla.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wholelottared -- 24 Aralık 2023; 22:35:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cchacalls kullanıcısına yanıt

    hocam şuan samsung ve lg harici tüm markalarda durum aynı kafam rahat olsun derseniz bu markalara bakacaksınız...

  • wholelottared W kullanıcısına yanıt
    Vatan dan cevap gelmeden thh ye başvurmanızın bir anlamı yok diye düşünüyorum. Sonuçlandıktan sonra başvurunuzu yaparsanız daha sağlıklı olur. Size sabırlar diliyorum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Vatan'dan aradılar bugün ve hepimizin tahmin ettiği şey oldu. Cihazı üretici hasarlı kusurlu bulmuşlar fakat sadece ücret iadesi teklif ediyorlar, sebepleri de ellerinde başka OLED936 olmaması. Bu durumda muadili veya üst modeliyle değişmeli diyorum (benim TV zaten en üst modeldi) kabul etmiyorlar saçma sapan konuşuyorlar. Dolayısıyla şu anda hemen Şikayetvar ve Tüketici Hakem Heyeti başvurumu yapacağım. Allahtan vatan burda yazılanlar kadar oyalamadı da karar hızlı çıktı.


    Daha önce hiç Tüketici Hakem Heyetine başvurmadım, dikkat etmem gereken bir şey var mı? İlçedeki yerine gitmekle e-devlet'ten yazmam arasında bir fark bulunuyor mu? Birde kendim mi yazmalıyım yoksa bir avukat aracılığıyla vs mi yapmalıyım?


    Tekrardan çok teşekkürler şimdiden yardımlarınız için.


    @ZvAnA @islam0326 @tt38 @digi_boy2006 @Vengace


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • wholelottared W kullanıcısına yanıt
    Hocam tüketici hakem heyetinde sizden fatura ,garanti belgesini ve sizden dilekçe doldurmanızı isteyecekler dilekçeyi doldururkende yardımcı oluyorlar en azından bana yardımcı olmuşlardı

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • wholelottared W kullanıcısına yanıt

    Geçmiş olsun.

    Edevlet ten online olarak başvuru yaptım ben. Ne kadar sürede sonuçlanır Allah bilir...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.