Şimdi Ara

Philips PUS8807 Kullanıcıları (ANAKONU) (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
370
Cevap
22
Favori
28.763
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hecaton kullanıcısına yanıt
    Naptınız hocam? Ölü piksel sorun değilde.
    Panel içeriye gittiği için servis çağırdınız mı acaba?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nisan ayında zamlardan etkilenmemek için çeyiz olarak 55PUS8807 almıştım. Evi yeni tuttuk hemen kurulum için servisi çağırdım. Kurulum esnasında görseldeki gibi mavi lekeler olduğunu fark ettik. Servis hemen garantiden işlem açtı. Çarşamba gününe kadar raporun çıkacağını belirttiler. Ürünü amazondan almıştım. 30 gün süre geçti ancak raporla beraber değişim isteyeceğim büyük ihtimalle. Şu an amazonda ürün stokta gözükmüyor. Ücret iadesi olsa ciddi zarar edeceğim. Umarım cihaz stoğa girer. Buna benzer bir durum başına gelen oldu mu? Ne yapabilirim?



    Philips PUS8807 Kullanıcıları (ANAKONU)




  • Merhaba bende bu gün itibari ile 65 inç olandan aldım teknik servisle kurulum yaparken ölü piksel ve siyah ekranda ışık sızması testleri yaptık sorunsuz çıktı çok şükür önceki televizyonum 55inç sony di 8 sene iyi götürdü. Sony duvara takılı idi onun askı aparatını kullandım baya bi sağlam duruyor sizce sorun olur mu ?

  • Bugün 55pus8807 cihazımı Arçelik servisi gelip kurdu. Şu tarz lekeler çıktı. Ölü piksel mi bilmiyorum. Philips servisi ile görüşün dediler. Aradım yarın için ekip gönderilmesi için konuştuk ama hiç güven vermediler. Yakın zamanda bu tarz bir durum yaşayan oldu mu?

    Philips PUS8807 Kullanıcıları (ANAKONU)

    Philips PUS8807 Kullanıcıları (ANAKONU)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Herkese merhaba, ben televizyonu alalı 10 gün falan oldu ve izlerken özellikle hareketli sahnelerde fps düşüşüne benzer görüntüler oluşunca baya rahatsız etti. Bu durumdan bahseden 1-2 mesaja da bu konuda rastladım. Televizyon ayarlarında hareket ayarını pürüzsüz olarak kullanıyordum(Göze en hoş geldiği için çünkü videoyu 30 fpsden 60 fpse geçince oluşan his oluyor). Bugün bu konuyu araştırırken internette saf sinema modunun filmleri 24 fps de oynattığını okudum, sonra televizyonu pürüzsüzden saf sinema moduna geçirdim bu kez filmler yine hafif kasar gibi gözükmeye başladı. Doğrusu bu mu diye yine emin olamadım ve tvden önce filmleri/dizileri izlediğim monitörümü de tvnin şu an bağlı olduğu kasaya bağlayarak aynı filmi 2 ekranda da aynı anda izledim. Sonuç olarak tv saf sinema modundayken çıkan görüntü ile monitördeki görüntü bana aynı gözükürken tv pürüzsüz/standart ayarlarındayken çıkan görüntü monitördekine göre çok daha akıcı (sanki 60 fps video izler gibi) gözüktü. Bu yüzden filmlerdeki doğal görüntünün o hafif kasar gibi olan görüntü olduğuna kanaat getirdim ve artık film izlerken saf sinema modunda izlemeye karar verdim.

    Pürüzsüz modu aslında göze çok daha güzel geliyor ama arada giren drop benzeri fps düşüşleri benim dikkatimi çektiği için rahatsız etti ama diğer modda o hafif kasma film boyunca mevcut olduğu için göze batmıyor.





  • uahmettt kullanıcısına yanıt

    Benim cihazım da bugün geldi üstad. Çok şükür bir sıkıntı çıkmadı, gelen servis öyle acemiydi ki az daha ayağın montajını yaparken kıracaklardı ezbere iş yapıyorlar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • uahmettt kullanıcısına yanıt
    Bugün Philips servisinden gelip inceleme yaptı çalışan. Ölü piksel değil dedi. Farklı bir şey dedi ama ismi aklımda kalmadı. Notlarını tuttu fotoğraflarını çekip gitti. 1 hafta içinde dönüş olur muhtemelen dedi. Genel olarak Philips servis deneyiminden memnun olunmadığını biliyorum.

    1)İşi yokuşa sürerler mi?
    2)Tüketici hakem heyetine başvursam sonuç alır mıyım?
    3) En kötü senaryoda bu tvyi kullanmaktan başka şansım kalmazsa ilerleyen süreçte daha kötü bozulmalar olur mu?

    İyi kötü fikri olan varsa danışmak istedim. Şimdiden teşekkür ederim

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • uahmettt kullanıcısına yanıt
    Öncelikle hayırlı olsun.
    Hocam sizin tv'yi Philips servisi yerine neden Arçelik servisi kurdu onu anlamadım.

    Soruna gelirsek işi yokuşa sürmeleri muhtemel ölü piksel olsa monitör gibi kullanılmadığı için normal izleme mesafelerinde görülmesi imkansız olacağı için kafaya takmayın bence derdim.

    Ama bu izleme mesafesinden bile belli olabilecek gibi duruyor LED ışıkları gözüküyor sanki.

    Philips bu normal böyle kullanın derse ve izleme mesafesinden gözüküyor ve sizi ufak bile olsa rahatsız ediyorsa direkt hakem heyetine başvurun derim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Natsukaw.S kullanıcısına yanıt
    Öncelikle hayırlı olsun hocam sizin adınıza sevindim teknoloji şans işi biraz. Bende şanssız bir insanımdır genel olarak :) Gerçekten servisler montaj ve kurulum adı altında kötü bir hizmet veriyor genelleme yapmak istemem ama böyle. Bir an önce atıp gitme derdindeler. Kargocu misali. Can sıkıcı bir süreç kimseye yaşatmasın Allah cidden :/

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • PauLevesque kullanıcısına yanıt
    Cevabınız için teşekkürler hocam. Aldığım yer Beko yetkili satıcısı. Daha önce alışverişimiz olmuştu. Bir sorun yaşamamıştık. Aldığım sitede teslimat süreci fotoğraftaki gibi işliyor. Elimden geldiği sürece mücadelemi vereceğim. Ama hevesimiz kursağımızda kaldı tabi.

    Philips PUS8807 Kullanıcıları (ANAKONU)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • uahmettt kullanıcısına yanıt

    Bende şanssızımdır ama bu sefer sorun çıkmadı çok şükür. Bende jebinde.com dan aldım ve arçelik servisi geldi kuruluma. Arıza durumunda philips bakıyor sadece.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • uahmettt kullanıcısına yanıt
    Anladım hocam umarım bir an önce çözüme kavuşursunuz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Natsukaw.S kullanıcısına yanıt
    Sizinde ordan aldığınızı bilmiyordum. Hangi tarihte sipariş vermiştiniz?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • PauLevesque kullanıcısına yanıt
    Biraz ümitsizim inşallah hocam 🙏🏼

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Kesinlikle diretin iade alsınlar. Tüketici mahkemesi de biraz uzun bir yol olsa da kazanırsınız. Bu şekilde izlemeyi kabul etmeyin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pcye bağlanıp kullanan var mı, 120hz için ne yapmak lazım 60hz gözüküyor sadece. Aynı kabloyla PS5 120hz oluyor kabloyla alakasi yok sanırım


    edit : optimum oyun moduna geçmiyordu bu kablo ile, ps5 kablosunu pcye takınca geçti. kablodan sanırım. ps5de destekleyip pcde desteklememesi ilginç




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi b0Ni -- 15 Temmuz 2023; 12:42:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • b0Ni kullanıcısına yanıt
    ekranı 2. olarak seçer misin öyle oluyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • b0Ni kullanıcısına yanıt

    hocam ben kullanıyorum pcye bağlayıp 3080 ile. nvdia görüntü ayarlarından 120 hz. seçtim. bir de tvnin kendi ayarlarında oyun moduna geçiş için ayar seçmeniz gerek. üst sayfalarda birisi görsel paylaşmıştı. gerçi bu detayı editte paylaşmışsınız. pcye bağlayınca dediğim gibi nvidia denetim masasından çözünürlük seçme sayfasını biraz karıştırın orada göreceksiniz zaten.

    Hatta bir görsel paylaşayım daha rahat çözersiniz.


    Philips PUS8807 Kullanıcıları (ANAKONU)
  • Arkadaşlar cihaza nasıl uygulama yükleyebiliriz rahat şekilde?


    dosya yöneticisi kurup drive üzerine aptoide nin apk sını attım tv ye kurdum ama içinden uygulama yüklemek istediğim de telefon ile be kumanda ile rahat şekilde uygulamada gezemiyorum. İstediğim uygulamayı buluyorum yükleme butonuna geçemiyorum bir türlü deli etti beni😬


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hezargrad H kullanıcısına yanıt
    Bunları biliyorum da bende 60hz seçeneği çıkmıyordu, onun çıkması için optimum oyun moduna almak gerekiyor sanırım ama ona alınca da görüntü alamıyorum. PS5 kablosuyla bağlayınca sorunsuz yaptım herşeyi. Yani sorun kablodan büyük ihtimal, hdmi 2.0b/2.1 değil kablo sanırım. Paugge alacağım artık.

    Bunu almıştım:https://www.a101.com.tr/elektronik/philips-swv4434s-4k-hdmi-kablo-5-m/

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.